-
Заснування і організація діяльності МСП для надання спортивних послуг (на прикладі модельного підприємства)
-
Заснування і організація діяльності МСП по виробництву товарів спортивного призначення (на прикладі моделного підприємства)
-
Бізнес-планування на підприємствах сфери фізичної культури і спорту недержавної форми власності (на прикладі модельного підприємства)
-
Особливості управління та стиль керівництва на підприємствах і в організаціях сфери фізичної культури і спорту
-
Комунікації у спортивному менеджменті
-
Культура організації (організаційна культура) в сфері фізичної культури і спорту
-
Інноваційний менеджмент в сфері фізичної культури і спорту
-
Становлення та розвиток кадрової політики фізкультурно-спортивної організації
-
Функції інформатики і телекомунікації в орагнізаціях сфери фізичної культури і спорту
-
Організація діяльності спортивних клубів
-
Етика підприємництва в сфері фізичної культури і спорту
-
Організація управління персоналом в структурах фізичної культури і спорту
-
Карʼєра керівника в сфері фізичної культури і спорту
-
Керівництво і лідерство в орагнізаціях сфери фізичної культури і спорту
-
Управління групами і командна діяльність у сфері фізичної культури і спорту
-
Мотивація діяльності і групові ролі у спортивному менеджменті
-
Організаційна культура і лідерство в сфері фізичної культури і спорту
-
Особливості ділового спілкування у спортивному менеджменті
-
Особливості застосування технологій логістики у сфері послуг
-
Логістика в системі спортивного менеджменту
-
Удосконалення системи логістичного управління в орагнізаціях сфери фізичної культури і спортуУправління маркетинговою логістикою в організації (на прикладі фізкультурно-спортивної організації)
-
Інноваційні підходи у роботі з клієнтами організацій сфери фізичної культури і спорту
-
Особливості паблік рілейшнз в сфері фізичної культури і спорту
-
Глобальні комунікації і менеджмент в організаціях фізичної культури і спорту: крос-культурний аспект
-
Особливості інформаційно-комунікаційного поля професійного спортивного клубу
-
Особливості процесу комунікації у фізкультурно-спортивній організації
-
Внутрішні комунікації спортивної організації
-
Зовнішні комунікації спортивної організації
-
Зростання значення комунікації в діяльності персоналу організацій у сфері фізичної культури і спорту
-
Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності у спортивного менеджера
-
Особливості застосування комунікаційних технологій у процесі підготовки спортивних менеджерів
-
Формування інформаційно-комунікативної компетентності у спортивному вузі
-
Планування і організація діяльності оргкомітету з проведення першості (чемпіонату тощо)
-
Управління сферою фізичної культури і спорту в умовах глобалізації Стратегія планування і діяльності у сфері фізичної культури і спорту
-
Забезпечення державних організацій спеціалістами зі спортивного менеджменту
-
Діяльність менеджера фізкультурно-спортивної організації по подоланню комунікативних бар’єрів
-
Формування стратегії організацій в сфері фізичної культури і спорту
-
Інноваційна спроможність і засоби підвищення конкурентноздатності організацій в сфері фізичної культури і спорту
-
Вибір стратегії і досягнення конкурентної переваги підприємств в сфері фізичної культури і спорту
-
Інноваційність бізнес-планування в сфері фізичної культури і спорту
-
Особливості ділової культури США, Японії, країн Європи (Росії тощо)
-
Крос-культурна взаємодія в міжнародному підприємництві в сфері фізичної культури і спорту Міжкультурна комунікація в спортивній діяльності
-
Особливості корпоративного управління в сфері фізичної культури і спорту: світовий досвід
-
Управління організаціями в сфері фізичної культури і спорту: крос-культурний аспект
-
Особливості української (російської, французької, американської тощо) культури праці і управління
-
Глобалізація і спортивний менеджмент
-
Особливості організації підприємств сфери фізичної культури і спорту в різних країнах світу
-
Особливості управління та стиль керівництва на підприємствах і організаціях сфери фізичної культури і спорту
-
Лідерство і групові ролі у спортивному менеджменті
-
Інноваційні підходи у роботі з клієнтами організацій сфери фізичної культури і спорту