-
Підприємництво у сфері фізичної культури і спорту
-
Джерела фінансування фізкультурно-спортивних організацій в умовах ринку Фінансове забезпечення сучасного олімпійського спорту
-
Фінансове забезпечення підготовки та проведення Олімпійських ігор
-
Ринок праці у сучасному професійному спорті
-
Комерціалізація як фактор розвитку сучасного олімпійського спорту
-
Джерела фінансування професійних спортивних клубів (на прикладі виду спорту)
-
Основні напрями господарської діяльності фізкультурно-спортивної організації
-
Підприємницька діяльність фізкультурно-спортивної організації (на матеріалах виду спорту)
-
Нормативно-правове забезпечення діяльності спортивної федерації (на матеріалах виду спорту)
-
Ринок у сфері фізичної культури і спорту: особливості формування і розвитку
-
Соціально-економічний зміст фізкультурно-спортивної послуги
-
Наукові підходи в дослідженні сучасного спортивного менеджменту
-
Структурно-функціональний аналіз діяльності фізкультурно-спортивних організацій та основні тенденції з розвитку в нових соціально-економічних умовах
-
Культура організації фізкультурно-спортивної напрямку
-
Роль та особливості професійної адаптації жінки-менеджера в сфері фізкультури і спорту
-
Фізкультурний рух як сфера діяльності спортивного менеджера
-
Методи управління в професійній діяльності спортивного менеджера
-
Технологія прийняття та реалізації управлінського рішення в діяльності спортивного менеджера
-
Соціально-економічні передумови виникнення та розвитку менеджменту і його концептуальна революція
-
Структура та зміст діяльності спортивного менеджера
-
Наукові основи управління та управлінської діяльності
-
Техніка та технологія управління в практиці фізкультурного руху
-
Технологія управлінської діяльності спортивного менеджера
-
Інформаційний та діловий обмін в діяльності спортивного менеджера
-
Функції управління в системі підготовки спортсменів
-
Основні категорії спортивного менеджменту (зміст, характеристика, класифікація)
-
Заснування і організація діяльності малого (середнього) підприємства (МСП) для надання спортивних послуг (на прикладі модельного підприємства)
-
Заснування і організація діяльності МСП з виробництва товарів спортивного призначення (на прикладі модельного підприємства)
-
Бізнес-планування на підприємствах сфери фізичної культури і спорту недержавної форми власності (на прикладі модельного підприємства)
-
Особливості управління та стиль керівництва на підприємствах і організаціях сфери фізичної культури і спорту
-
Комунікації в спортивному менеджменті
-
Культура організації (організаційна культура) в сфері фізичної культури і спорту
-
Інноваційний менеджмент в сфері фізичної культури і спорту
-
Становлення та розвиток кадрової політики фізкультурно-спортивної організації
-
Функції інформатики і телекомунікації в організаціях сфери фізичної культури і спорту
-
Організація діяльності спортивних клубів
-
Етика підприємництва в сфері фізичної культури і спорту
-
Організація управління персоналом в структурах фізичної культури і спорту
-
Кар’єра керівника в сфері фізичної культури і спорту
-
Керівництво і лідерство в організаціх сфери фізичної культури і спорту
-
Управління групами і командна діяльність у сфері фізичної культури і спорту
-
Мотивація діяльності і групові ролі у спортивному менеджменті
-
Організаційна культура і лідерство в сфері фізичної культури і спорту
-
Шляхи підвищення якості фізкультурно-спортивних послуг (на прикладі фізкультурно-спортивної організації)
-
Впровадження та вдосконалення системи управління якістю послуг фізкультурно-спортивного підприємства
-
Конкурентоспроможність підприємства і стратегія її забезпечення
-
Обґрунтування стратегії діяльності фізкультурно-спортивного підприємства
-
Господарська діяльність фізкультурно-спортивного підприємства
-
Діагностика стану господарської діяльності підприємства та напрями підвищення її ефективності
-
Стан ринку фізкультурно-спортивних послуг в Україні
-
Діяльність підприємств фітнес-індустрії в Україні
-
Розвиток матеріально-технічної бази фізичної культури і спорту
-
Управління фізкультурно-спортивною спорудою
-
Маркетингова політика фізкультурно-спортивної організації
-
Шляхи підвищення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації в умовах ринку
-
Фрмування комунікативної стратегії фізкультурно-спортивної організації
-
Реклама як елемент комплексу маркетингу фізкультурно-спортивної організації
-
Бренд фізкультурно-спортивної організації, особливості й значення ефективного брендингу
-
Веб-сайт фізкультурно-спортивної організації як інструмент єфективних продажів
-
Історичні засади становлення маркетингу в олімпійському спорті
-
Правові аспекти маркетингу в олімпійському спорті
-
Ліцензійні програми в олімпійському спорті
-
Особливості маркетингових проектів з телевізійними компаніями в олімпійському спорті
-
Маркетингова діяльність МОК та НОКів
-
Маркетингова діяльність організаційних комітетів Олімпійських ігр
-
Становлення маркетингу у професійному спорті в Україні
-
Правові аспекти маркетингу в професійному спорті
-
Характеристика ліцензійних програм у професійному спорті
-
Рекламно-спонсорські програми у професійному спорті (на прикладі виду спорту)
-
Маркетинг фізкультурно-оздоровчих послуг
-
Маркетинг спортивних змагань (на прикладі конкретного спортивного заходу)
-
Роль телебачення у розвитку спортивного маркетингу
-
Перспективи використання мережі Інтернет у спортивному маркетингу
-
Особливості управління та стиль керівництва на підприємствах і організаціях сфери фізичної культури і спорту
-
Інноваційні підходи в управлінні персоналом руху спорт для всіх
-
Організація управління персоналом в структурах фізичної культури і спорту
-
Кар’єра керівника в сфері фізичної культури і спорту
-
Цілі, функції та структура системи спорту для всіх в Україні
-
Кадрове забезпечення управління спортом для всіх в Україні
-
Сучасні проблеми та тенденції розвитку руху спорт для всіх
-
Становлення та розвиток кадрової політики фізкультурно-спортивних організацій
-
Проблеми розвитку спорту для всіх в Україні