Обмін даними між додатками, Проектування баз даних, ЗНТУ
« Назад5. Обмін даними між додаткамиФірма Microsoft розробила інтерфейс для роботи в середовищі Windows. Він отримав назву ODBC – Open Database Connectivity (відкритий доступ до даних). Дані до Access можна імпортувати або зв’язувати. При імпорті дані перетворюються зі свого формату та копіюються до бази даних Access. При зв’язуванні здійснюється підключення до даних іншого додатку. Це дозволяє використовувати одні дані в різних додатках. Access може здійснювати обмін даними з іншими базами даних, які підтримують стандарт ODBC, з текстовими файлами, електронними таблицями. Дані з Access можна експортувати й до Web-сторінок. 5.1 Експорт даних з БД AccessДля експорту об’єкту БД Access спочатку треба його виділити, далі в меню Файл обрати Экспорт. У вікні, що відкриється, необхідно вибрати папку та потрібний тип файлу зі списку, ввести ім’я файлу і натиснути кнопку Экспорт. Наприклад, Имя файла: Платежі . xls Тип файла: Microsoft Excel 97 – 2003 (* . xls) Якщо експорт здійснюється в іншу БД Access, то спочатку в першому вікні вибирається потрібна база даних, а на другому етапі у вікні вводиться нове ім’я об’єкту (див. рис. 5.1). Рисунок 5.1 – Вікно введення імені нового об’єкту Можна здійснювати експорт до HTML – файлів, до файлів в форматі RTF, до текстових файлів. В результаті утворюються таблиці. 5.2 Імпорт даних з БД Access до БД AccessДля імпорту даних з БД Access потрібно:
У вікні Импорт объектов бази даних (див. рис. 5.2) можна здійснити водночас імпорт декількох об’єктів на різних вкладках. Рисунок 5.2 – Вікно вибору об’єкту 5.3 Імпорт даних з електронних таблицьAccess дозволяє імпортувати з ЕТ Excel як всю таблицю, так і її частину. Після вибору пунктів Файл – Внешние данные – Импорт відкриється вікно, в якому треба вибрати зі списку Тип файлов тип Microsoft Excel і виділити потрібний файл. Майстер відкриває послідовність вікон, які забезпечують імпорт. Спочатку треба вказати Лист або діапазон, де знаходяться потрібні дані. Якщо в першому рядку таблиці записані заголовки стовпчиків, то Access може використати їх як імена полів нової таблиці. Для цього треба в наступному вікні встановити прапорець: Первая строка содержит заголовки столбцов Далі треба вибрати один з перемикачів: Данные необходимо сохранить:
Ім’я нової таблиці треба буде ввести на останньому етапі. Для кожного поля можна змінити ім'я, встановити індекс або взагалі пропустити поле. Можна вказати ключове поле або створити нове поле для ключа типу лічильника, вибравши один з перемикачів:
5.4 Використання MS WordВміст таблиць та результати запитів можна вставляти до текстових документів Word декількома способами. Наприклад, в режимі перегляду таблиці, в меню Правка вибрати пункт Выделить все записи, потім Копировать. Потім в документі Word вибрати Вставить. Можна вставити таблицю до документу MS Word ще й іншим способом. Зменшимо розмір вікна бази даних до розміру таблиці, натиснемо клавіші Alt + Print Screen, вставимо рисунок до документу Word та за допомогою кнопки Обрезка панелі інструментів Настройка изображения, зображеній на рисунку, відріжемо зайве. Так можна вставляти фрагменти й з інших додатків. Рисунок 5.3 – Вміст таблиці tviddily Таблицю Excel можна виділити, обрати Копировать будь-яким способом, перейти до документу MS Word та вибрати Вставить. ЛІТЕРАТУРА
Додаток АПриклад складання рефератуРЕФЕРАТ ПЗ: 35с., 5 табл., 10 рис., 2 додатки, 6 джерел. Об’єкт проектування – інформаційно – пошукова система для автоматизації зберігання і обробки інформації на підприємстві й ефективного впливу на підвищення якості та продуктивності праці. Мета роботи – створити інформаційно – пошукову систему для автоматизації роботи певних відділів підприємства. Метод дослідження – використання СУБД Access для створення бази даних, що забезпечує підвищення ефективності діяльності підприємства. Розроблена система дозволяє вирішувати такі задачі: - ведення обліку клієнтів, продукції, наданих послуг та ін.; - пошук інформації в системі за різними критеріями; - доповнення системи новими даними та коригування існуючих; - автоматичне виконання розрахунків; - підведення підсумків за певний період та їх виведення у вигляді звітів або форм. БАЗА ДАНИХ, ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА, ІНТЕРФЕЙС КОРИСТУВАЧА, СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |