Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3447 Приклади оформлення бібліографічного опису у списку джерел, який наводять у дипломній роботі, Психології, НПУ ім. Драгоманова

Приклади оформлення бібліографічного опису у списку джерел, який наводять у дипломній роботі, Психології, НПУ ім. Драгоманова

« Назад

Приклади оформлення бібліографічного опису у списку джерел, який наводять у дипломній роботі

 Характеристика

джерел

Приклад оформлення

Книги:

 Один автор

1. Крайг Г. Психология развития / Крайг Грейс; [пер. с англ. Н. Мальгиной, Н. Миронова, С.Рысева]. – СПб.: Питер, 2000. – 992 с. – (Серия “Мастера психологии”).

2. Спиваковская А. С. Психотерапия: игра, детство, семья / Алла Спиваковская. – М.: ЭКСМО - Пресс, 2000. – 304с. – (Серия “Психология – XX век”).

3. Моляко В. А. Техническое творчество и трудовое воспитание / В. А. Моляко. – М.: Знание, 1985. – 134 с.

 Два автори

1. Воронин А. Н. Интеллект как модератор проявления личностных особенностей в ситуациях группового взаимодействия / А. Н. Воронин, Н.А.Габриелян. – М.: ИП РАН, 1999. – С. 49–59. – (Интеллект и творчество. Сборник научных трудов)

2. Богданова Т. Г. Диагностика познавательной сферы ребенка / Т. Г. Богданова, Т. В. Корнилова. – М.: Роспедагенство, 1994. – 68 с.

3. Карпова С. Н. Игра и нравственное развитие дошкольников / С. Н. Карпова, Л. Г. Лысюк. – М.: Просвещение, 1986. – С. 27–35.

 Три автори

1. Венгер Л. А. Воспитание сенсорной культуры ребенка от рождения до шести лет: книга [для воспитателей детского сада] / Л. А. Венгер, Э. Г. Пилюгина, А. В. Венгер; под ред. Л. А. Венгера. – М.: Просвещение, 1988. – 143 с.

2. Кондратенко Т. Д. Обучение старших дошкольников / Т. Д. Кондратенко, В. К. Котырло, С. А. Ладывир. – К.: Радянська школа, 1986. – 150 с.

3. Скрипченко О. В. Психолого-педагогічний аналіз уроку / О. В. Скрипченко, Т. М. Лисянська, Л. О. Скрипченко. – К.: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 1999. – 104 с.

4. Кабанов М. М. Методы психологической диагностики и коррекции в клинике / М. М. Кабанов, А. Е. Личко, В. М. Смирнов – Л.: Медицина, 1983. – 130 с.

 Чотири автори

Воспитание детей в процессе коррекции учебной деятельности на уроках труда. Воспитание детей с задержкой психического развития в процессе обучения / Г. И. Жаренкова ; под ред. Т. А. Власовой, В. И. Любовского и Н. А. Цыпиной. – М.: Просвещение, 1981. – С. 19–36.

 П’ять і більше

 авторів

  1. Формування здорового способу життя молоді : нав. – метод. посіб. для працівників соц. Служб для сім’ї, дітей та молоді / [Т. В. Бондар, О. Г. Карпенко, Д. М. Дикова – Фаворська та ін.]. – К.: Укр. ін – т соц. дослідж., 2005. – 115с. – (Серія “Формування здорового способу життя молоді”: у 14кн., кн.. 13).
  2. Психология менеджмента / [Власова П. К., Липницкий А.В., Лущихина И. М. и др.]; под. ред. Г. С.Никифорова. – [3-е изд.]. – X.: Гуманитар. центр, 2007. – 510 с.

 Без авторів

1. Обучение и воспитание детей с шестилетнего возраста в школе / [под ред. И.Д. Зверева, А.М. Пышкало]. – М.: Педагогика, 1987. – 216 с.

2. Особенности психического развития детей 6 – 7-летнего возраста / [под ред. Д. Б. Эльконина, Л. А. Венгера]. – М.: Педагогика, 1988. – 136 с.

3. Подготовка детей старшего дошкольного возраста к обучению / [под ред. Е. А. Тархановой]. – Свердловск: СГПИ, 1981. – 75 с.

4.Проблемы дошкольной игры: психолого-педагогический аспект / [под ред. Н. Н. Поддъякова, Н. Я. Михайленко]. – М.: Педагогика, 1987. – С. 10–21.

5. Розвиток пізнавальних процесів дитини / [упоряд.: С. Максименко, В. Маценко, О. Главник]. – К.: Мікрос-СВС, 2003. – 112с.

 Багатотомний

 документ

1. Історія Національної академії наук України, 1941 – 1945 / [упоряд. Л. М. Яременко та ін.]. – К.: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2007 – Ч. 2: Додатки – 2007. – 573, [1] с.

2. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии: В 2-х т. / С.Л. Рубинштейн. – М.: Педагогика, 1989. – Т. 2. – 322 с.

3. Ковалев А.Г. Психические особенности человека / А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1960. – 304 с. – (В 2-х т. – Т.2 ).

Матеріали

конференцій,

з’їздів

Психологічній службі системи освіти України 10 років: здобутки, проблеми, перспективи: матеріали Всеукраїнської ювілейної науково-практичної конференції (Київ – Запоріжжя, 22 – 23 жовт. 2001 р.) / М – во освіти і науки України, Ін – т психології ім. Г. С. Костюка АПН України [та ін.]. – К.: Ніка-Центр, 2002. – 189с.

Депоновані

наукові

праці

Социологическое исследование малых групп населения / В. И. Иванова [и др.]; М – во образования Рос. Федерации, Финансовая академия. – М., 2002. – 110 с. – Деп. в ВИНИТИ 13.06.02, № 145432.

 Словники

1. Словарь – справочник по психодиагностике / [под ред. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М.].– СПб: Питер, 2000. – 528с.

2. Педагогическая энциклопедия в 4 т. / [ под ред. И. А. Каирова.]. – М.: Советская энциклопедия, 1965. – 912 с.

3.Словарь практического психолога / [сост. С. Ю. Головин. ] – Минск: Харвест, 1988. – 800 с.

Законодавчі та

нормативні

документи

Кримінально – процесуальний кодекс України: за станом на 1 груд. 2005 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К.: Парлам. вид – во, 2006. – 207 с. (Бібліотека офіційних видань).

Дисертації

Шинкин А.В. Социальный тонус и самореализация личности как факторы управления. – Дисс. … докт. философ. наук.: 09.00.03. «Социальная философия и философия образования»/ Александр Владимирович Шинкин. – М., 1992. – 378 с.

Автореферати

дисертацій

1. Пісоцький О.П. Когнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу майбутнього практичного психолога: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / О. П. Пісоцький. – Київ, 2008. – 21 с.

2. Нікітіна І. В. Психологічні особливості суб’єктного самовизначення особистості в період повноліття: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології» / І. В. Нікітіна. – Київ, 2000. – 18 с.

Частина книги, періодичного видання

1. Абульханова К.А. Новый подход к проблеме способностей / К. А. Абульханова // Психологический журнал. – 1996. – №3. – С. 173–176.

2. Айзенк Г. Ю. Интеллект: новый вигляд / Г.Ю. Айзенк // Вопросы психологи. – 1995. – №1. – С. 111–131.

3. Богомолова Л. Г. Не забывать о способных / Л. Г. Богомолова // Начальная школа. – 1991. – №5. – С. 13–14.

4. Бондаровская В. М. Обучающая система DIL / В. М. Бондаровская, И. Ю. Никонова // Информатика и образование. – 1990. – №2. – С. 115–116.

5. Компьютер в детском саду / Е. Глушкова, Л. Леонова, З. Сазанюк, М. Степанова // Дошкольное воспитание. – 1990. – №10. – С. 28–32.

Бібліографічні

покажчики

Куц О. С. Бібліографічний покажчик та анотації кандидатських дисертацій, захищених у спеціалізованій вченій раді Львівського державного університету фізичної культури у 2006 році / О. Куц, О. Вацеба. – Львів: Укр.. технології, 2007. – 74 с.

 Електронні

 ресурси

1. Иванова Е. В. Информационная компетентность учителя в современной школе. - [Электронний ресурс]. / Е.В.Иванова // «Письма в Emissia.Offline: электронный научно-педагогический журнал». – 2003. – Режим доступа: http://www.emissia.50g.com/offline/a922.htm. - 25.12.2008.

2. Таизова О. С. Компенетция (основные смысловые напряжения). – [Электронный ресурс]. / О.С.Таизова // Центр развития образования им. С. О. Ветлушина «Модернизация в городской системе образования» – Режим доступа: http://gcon.pstu.ac.ru/pedsovet/programm/-section=13_8.htm

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!