СЕСІЙНИЙ ПЕРІОД
|
№
заняття
|
Контактні заняття
(теми відповідно до робочої програми)
|
Форма занять і контролю
|
Макс.
кіл-ть балів
|
За систематичність і активність роботи на контактних заняттях
|
1.
|
Тема 1. Потенціал національної економіки.
|
Установча міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – розгорнута бесіда
|
3
|
Робота в малих групах з виконання практичних завдань
|
3
|
2.
|
Тема 2. Структура національної економіки.
Тема 3. Фінанси національної економіки.
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – розгорнута бесіда
|
3
|
Робота в малих групах з виконання практичних завдань
|
3
|
3.
|
Тема 4. Роль держави в національній економіці.
Тема 5. Організація державного управління національної економіки.
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – дискусія
|
3
|
Виконання розрахункових завдань
|
3
|
4.
|
Тема 7. Регіональний розвиток національної економіки.
Тема 10. Соціальна спрямованість національної економіки.
Тема 11. Взаємодія національної економіки з екологією.
Тема 12. Національна економіка у глобальному середовищі.
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – дискусія
|
3
|
Робота в малих групах з виконання практичних завдань
|
3
|
5.
|
Тема 6. Розвиток національної економіки.
Тема 8. Прогнозування національної економіки.
Тема 9. Програмування національної економіки.
|
Міні-лекція (конспект)
|
1
|
Міні-семінар – «мозковий штурм»
|
3
|
Виконання розрахункових завдань
|
3
|
Сума
|
20
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
|
6.
|
Комплексна аудиторнасамостійна контрольна робота
|
Поточний модульний контроль у тестовій формі
|
20
|
Усього балів за контактні заняття
|
40
|