Варіант 15 Політичний маркетинг та політичний менеджмент, Політологія, НАУ
« НазадВаріант 15 Політичний маркетингта політичний менеджментПлан
Основні поняття: маркетинг, політичний маркетинг, виборча інженерія, політичне рекламування, політичний менеджмент, менеджмент виборчої кампанії, менеджмент владної команди. Методичні рекомендаціїВиклад першого питання розпочніть із визначення поняття „політичний маркетинг”, виходячи з того, що політична діяльність спрямована на завоювання та утримання контролю над специфічним ринком – ринком влади, а через нього – над політичною та іншими сферами суспільства. У рамках політичного маркетингу розробляються і використовуються виборчі технології, які дозволяють кандидатам отримати доступ до влади (розробка стратегії і тактики виборчої кампанії, створення іміджу кандидата, планування і прогнозування перебігу передвиборчої кампанії). На основі специфічних особливостей політичної діяльності виділяють функції політичного маркетингу. Назвіть і розкрийте ці функції. Зазначте, що типологія політичних об’єктів і суб’єктів дає змогу виокремити політичний маркетинг політичних, державних та інших інституцій, окремих організацій, а також ідей, програм, концепцій, доктрин тощо. Охарактеризуйте складові політичного маркетингу: дослідження політичного ринку через вивчення громадської думки; виборчу інженерію і політичне рекламування. Розкриваючи друге питання, зазначте, що менеджмент як теорія і практика управління застосовується і в політичній діяльності. Дайте визначення політичного менеджменту, зауваживши, що він передбачає безпосередній розгляд, ухвалення та втілення в життя політичних рішень. У політичній сфері виокремлюють менеджмент виборчої кампанії, менеджмент діяльності правлячої (або урядової) команди і менеджмент окремої політичної кампанії з рекламування певних цінностей, доктрин, програм тощо. Охарактеризуйте ці види політичного менеджменту. Література: 1[298-344]; 2[8-92,154-198]; 10[67-140]; 13[465-497]; 17[324, 332-333]. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|