« Назад
Завдання 3 Автоматизоване робоче місце оператора комп’ютерного набору
Методика виконання завдання.
-
Огляд можливостей офісного пакету програмного забезпечення Microsoft Office http://office.microsoft.com/uk-UA.
-
Огляд матеріалів з навчання Microsoft Office http://office.microsoft.com/uk-ua/support/FX010056500.aspx
Завдання 4 Огляд інструментів підвищення комп’ютерної грамотності працівника сучасного офісу (оператора комп’ютерного набору)
Методика виконання завдання.
-
Визначення змісту понять комп’ютерна та інформаційна грамотність.
-
Огляд відкритих ресурсів мережі Інтернет щодо підвищення особистої комп’ютерної грамотності (ECDL, Microsoft Guru, Microsoft Digital Literacy, e-leaning (http://www.microsoft.com/uk-ua/education/Students/IT-academy.aspx), intuit.ru, безкоштовне і відкрите програмне забезпечення Microsoft http://www.microsoft.com/ru-ru/softmicrosoft/default.aspx).
Завдання 5 Розробка типових документів
Методика виконання завдання.
-
Розробка типових документів інструментами текстового редактора MS Word (Резюме, Автобіографія, Наказ, Довідка, Заява).
-
Створення шаблонів документів.
- Інструменти злиття документів, розробка листів, розсилок документів.
Завдання 6 Інструменти оформлення документів
Методика виконання завдання.
-
Діаграми в документах.
-
Формули в документах.
- Схеми, блок-схеми в документах.
Завдання 7 Використання програм групи Стандартні в діловодстві
Методика виконання завдання.
-
Можливості програм групи Стандартні операційної системи Windows та способи їх використання під час розробки документів на підприємстві (організації, установі).
- Застосування технології OLE (зв’язування і вбудовування об’єктів) під час розробки документів на підприємстві (організації, установі).
Завдання 8 Огляд засобів тиражування, друку, збереження документів. Системи автоматизації діловодства
Методика виконання завдання.
-
Ознайомитися з основними типами друку (тиражування) документів.
-
Ознайомитися з основними типами і характеристиками сканерів, принтерів, багатофункціональних пристроїв.
-
Ознайомитися з основними типами і характеристиками засобів збереження інформації (документів).
- Провести огляд систем автоматизації діловодства.
Завдання 9 Огляд інструментів захисту документів та охорони документів, що містять державну таємницю
Методика виконання завдання.
Ознайомитися з матеріалами підручнику Іванова Т.В., Піддубна Л.П. Діловодство в органах державного управління та місцевого самоврядування, стор. 225-255. Відповісти на контрольні питання в підручнику.
Завдання 10 Використання редактора електронних таблиць
Методика виконання завдання.
-
Застосування інструментів MS Excel під час розробки документів на підприємстві (організації, установі): форматування таблиць, розрахунки, шаблони.
-
Знайомство з Excel 2007. Введення формул (пройти курс http://office.microsoft.com/uk-ua/training/RZ010074593.aspx?CTT=1)
-
Використання таблиць MS Excel 2010 для керування інформацією (пройти курс http://office.microsoft.com/uk-ua/excel-help/RZ102252956.aspx?CTT=1)
Завдання 11 Використання інформаційних систем оператором комп’ютерного набору
Методика виконання завдання.
-
Основні можливості інформаційно-правової системи Ліга: Закон.
- Пошук та робота з документами в системі Ліга: Закон.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|