Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3340 Завдання для практики, Оператор комп’ютерного набору, УЕП КРОК

Завдання для практики, Оператор комп’ютерного набору, УЕП КРОК

« Назад

Завдання 3 Автоматизоване робоче місце оператора комп’ютерного набору

Методика виконання завдання.

  1. Огляд можливостей офісного пакету програмного забезпечення Microsoft Office http://office.microsoft.com/uk-UA.

  2. Огляд матеріалів з навчання Microsoft Office http://office.microsoft.com/uk-ua/support/FX010056500.aspx

Завдання 4 Огляд інструментів підвищення комп’ютерної грамотності працівника сучасного офісу (оператора комп’ютерного набору)

Методика виконання завдання.

  1. Визначення змісту понять комп’ютерна та інформаційна грамотність.

  2. Огляд відкритих ресурсів мережі Інтернет щодо підвищення особистої комп’ютерної грамотності (ECDL, Microsoft Guru, Microsoft Digital Literacy, e-leaning (http://www.microsoft.com/uk-ua/education/Students/IT-academy.aspx), intuit.ru, безкоштовне і відкрите програмне забезпечення Microsoft http://www.microsoft.com/ru-ru/softmicrosoft/default.aspx).

Завдання 5 Розробка типових документів

Методика виконання завдання.

  1. Розробка типових документів інструментами текстового редактора MS Word (Резюме, Автобіографія, Наказ, Довідка, Заява).

  2. Створення шаблонів документів.

  3. Інструменти злиття документів, розробка листів, розсилок документів.

Завдання 6 Інструменти оформлення документів

Методика виконання завдання.

  1. Діаграми в документах.

  2. Формули в документах.

  3. Схеми, блок-схеми в документах.

Завдання 7 Використання програм групи Стандартні в діловодстві

Методика виконання завдання.

  1. Можливості програм групи Стандартні операційної системи Windows та способи їх використання під час розробки документів на підприємстві (організації, установі).

  2. Застосування технології OLE (зв’язування і вбудовування об’єктів) під час розробки документів на підприємстві (організації, установі).

Завдання 8 Огляд засобів тиражування, друку, збереження документів. Системи автоматизації діловодства

Методика виконання завдання.

  1. Ознайомитися з основними типами друку (тиражування) документів.

  2. Ознайомитися з основними типами і характеристиками сканерів, принтерів, багатофункціональних пристроїв.

  3. Ознайомитися з основними типами і характеристиками засобів збереження інформації (документів).

  4. Провести огляд систем автоматизації діловодства.

Завдання 9 Огляд інструментів захисту документів та охорони документів, що містять державну таємницю

Методика виконання завдання.

Ознайомитися з матеріалами підручнику Іванова Т.В., Піддубна Л.П. Діловодство в органах державного управління та місцевого самоврядування, стор. 225-255. Відповісти на контрольні питання в підручнику.

Завдання 10 Використання редактора електронних таблиць

Методика виконання завдання.

  1. Застосування інструментів MS Excel під час розробки документів на підприємстві (організації, установі): форматування таблиць, розрахунки, шаблони.

  2. Знайомство з Excel 2007. Введення формул (пройти курс http://office.microsoft.com/uk-ua/training/RZ010074593.aspx?CTT=1)

  3. Використання таблиць MS Excel 2010 для керування інформацією (пройти курс http://office.microsoft.com/uk-ua/excel-help/RZ102252956.aspx?CTT=1)

Завдання 11 Використання інформаційних систем оператором комп’ютерного набору

Методика виконання завдання.

  1. Основні можливості інформаційно-правової системи Ліга: Закон.

  2. Пошук та робота з документами в системі Ліга: Закон.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!