Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3275 Варіанти індивідуальних контрольних завдань, Варіант 15, Дослідження операцій в економіці, КНУ ім. Т. Шевченка

Варіанти індивідуальних контрольних завдань, Варіант 15, Дослідження операцій в економіці, КНУ ім. Т. Шевченка

« Назад

Варіант 15

Німецька фірма „Arena”, яка шиє спортивний одяг, витрачає щомісяця на рекламу 37 тис. євро. Маркетологи рекомендують наступні види реклами: екіпіровка збірних команд, реклама в популярних спортивних журналах, а також реклама в спортивних клубах. Вартість екіпіровки однієї команди – 30 тис. євро, надання реклами в одному журналі – 0,5 тис. євро, забезпечення рекламою в одному спортивному клубі – 3 тис. євро. Екіпіровка однієї збірної команди збільшує реалізацію продукції фірми на 17%, реклама в одному з спортивних журналів – на 1% і реклама в одному спортивному клубі – на 2%. Побудувати модель оптимального замовлення. 

Завдання:

1) записати математичні моделі прямої та двоїстої задач;

2) знайти оптимальний план прямої та двоїстої задач, зробити їх економічний аналіз;

3) розрахувати інтервали стійкості двоїстої оцінки стосовно зміни бюджету на рекламу;

4) розрахувати інтервали можливих змін прибутку від кожної вкладеної у рекламу 1 грн.;

5) реалізувати розв’язування прямої задачі, використовуючи програмний засіб (Mathematica, MS Exsel, Lindo тощо).

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!