Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3272 Варіанти індивідуальних контрольних завдань, Варіант 12, Дослідження операцій в економіці, КНУ ім. Т. Шевченка

Варіанти індивідуальних контрольних завдань, Варіант 12, Дослідження операцій в економіці, КНУ ім. Т. Шевченка

« Назад

Варіант 12

З метою збільшення реалізації продукції фірма виділяє щомісяця на рекламу 10 тис. грн. Менеджер фірми розглядає можливість трьох видів реклами – на радіо, на телебаченні та у пресі. Кожна хвилина реклами на радіо коштує 200 грн., на телебаченні – 500 грн., а одне оголошення у пресі – 300 грн.

Маркетингові дослідження свідчать, що кількість оголошень у пресі за місяць не повинна бути більшою за 5, кількість хвилин реклами на радіо - не більшою реклами на телебаченні ніж удвічі. Досвід минулих місяців підтверджує, що кожна хвилина радіореклами сприяє збільшенню реалізації продукції на 2%, телереклами- на 5%, а одне оголошення у пресі- на 3%. 

Завдання:

1) записати математичні моделі прямої та двоїстої задач;

2) знайти оптимальний план прямої та двоїстої задач, зробити їх економічний аналіз;

3) розрахувати інтервали стійкості двоїстої оцінки стосовно зміни бюджету на рекламу;

4) розрахувати інтервали можливих змін прибутку від кожної вкладеної у рекламу 1 грн.;

5) реалізувати розв’язування прямої задачі, використовуючи програмний засіб (Mathematica, MS Exsel, Lindo тощо).

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!