Варіанти індивідуальних контрольних завдань, Варіант 11, Дослідження операцій в економіці, КНУ ім. Т. Шевченка
« НазадВаріант 11Кандидат на посаду мера міста з метою збільшення свого рейтингу серед виборців планує провести такі заходи: виступити на радіо та на телебаченні, підготувати та розповсюдити плакати, закупити комп’ютери для шкіл, організувати безплатний концерт у студентському містечку, надати допомогу пенсіонерам. Вартість однієї хвилини виступу на радіо – 150 грн., на телебаченні – 250 грн., один плакат – 50 грн., комп’ютер – 3000 грн., концерт – 5000 грн., розмір матеріальної допомоги – 50 грн. Виступ на радіо не повинен бути довшим за 30 хв., на телебаченні – 20 хв., кількість плакатів обмежена 200 шт. і кількість концертів не більше, ніж 2. Разом на всі види заходів кандидат має 100 тис. грн. Соціологічні дослідження свідчать, що кожна хвилина виступу на радіо сприяє збільшенню рейтингу кандидата на 2%, на телебаченні - на 5%, кожні 10 плакатів - на 1%, кожні 10 комп’ютерів - на 3%, один концерт - на 4%, а допомога кожній сотні пенсіонерів - на 2 %. Знайти такий план організації передвиборної кампанії, який сприятиме максимальному збільшенню рейтингу кандидата. Завдання:1) записати математичні моделі прямої та двоїстої задач; 2) знайти оптимальний план прямої та двоїстої задач, зробити їх економічний аналіз; 3) розрахувати інтервали стійкості двоїстої оцінки стосовно зміни бюджету на заходи; 4) розрахувати інтервали можливих змін прибутку від кожної вкладеної у захід 1 грн.; 5) реалізувати розв’язування прямої задачі, використовуючи програмний засіб (Mathematica, MS Exsel, Lindo тощо). З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|