Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3261 Варіанти індивідуальних контрольних завдань, Варіант 1, Дослідження операцій в економіці, КНУ ім. Т. Шевченка

Варіанти індивідуальних контрольних завдань, Варіант 1, Дослідження операцій в економіці, КНУ ім. Т. Шевченка

« Назад

Варіанти індивідуальних контрольних завдань

Варіант 1

Фірма планує рекламувати свою продукцію, використовуючи для цього телебачення, радіо та газети. Витрати на рекламу в бюджеті фірми обмежені сумою 8000 $ на місяць. Досвід минулих років показав, що кожний долар, витрачений на телерекламу, дає фірмі прибуток у розмірі 10 $, а витрачений на рекламу по радіо та в газетах – відповідно 4 та 8 $.

Фірма має намір витрачати на теле- та радіорекламу не більш, ніж 70% рекламного бюджету, а витрати на газетну рекламу не повинні більше, ніж удвічі перевищувати витрати на радіорекламу.

Визначити такий варіант розподілу рекламного бюджету, який принесе фірмі найбільший прибуток.

Завдання:

1) записати математичні моделі прямої та двоїстої задач;

2) знайти оптимальний план прямої та двоїстої задач, зробити їх економічний аналіз;

3) розрахувати інтервали стійкості двоїстої оцінки стосовно зміни бюджету на рекламу;

4) розрахувати інтервали можливих змін прибутку від кожного вкладеного у рекламу 1 $;

5) реалізувати розв’язування прямої задачі, використовуючи програмний засіб (Mathematica, MS Exsel, Lindo тощо).

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!