-
Організація комерційної діяльності посередницького підприємства.
-
Ефективність використання основних фондів посередницьких підприємств.
-
Ефективність використання оборотних коштів посередницьких підприємств.
-
Планування витрат комерційної діяльності посередницького підприємства та шляхи їх оптимізації.
-
Формування попиту споживачів на продукцію та послуги посередницьких підприємств.
-
Система ціноутворення в комерційній діяльності посередників.
-
Організація комерційних зв’язків та договірних відносин посередницькими підприємствами.
-
Планування діяльності посередницького підприємства.
-
Діагностика господарської діяльності посередницького підприємства.
-
Послуги промислового характеру в комерційній діяльності посередницьких підприємств.
-
Комерційно-організаційні послуги та їх організація на посередницьких підприємствах.
-
Організація закупівлі продукції посередницькими підприємствами.
-
Транспортні послуги в комерційній діяльності посередницьких підприємств.
-
Організація оренди технічних засобів посередницькими підприємствами.
-
Використання лізингу в комерційній діяльності посередницьких підприємств.
-
Організація оплати та стимулювання праці персоналу посередницьких підприємств.
-
Матеріально-технічна база комерційної діяльності посередницьких підприємств.
-
Дослідження техніко-організаційного рівня посередницького підприємства.
-
Оцінка ефективності обслуговування споживачів.
-
Управління комерційною діяльністю посередницького підприємства.
-
Комерційна діяльність зі збуту продукції на посередницьких підприємствах.
-
Організація комерційно-посередницької діяльності на локальному товарному ринку.
-
Аналіз фінансових результатів комерційної діяльності посередницького підприємства.
-
Аналіз ділової активності та ефективності господарської діяльності посередницького підприємства.
-
Управління персоналом посередницького підприємства.
-
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю посередницького підприємства.
-
Оцінка та аналіз ефективності комерційної діяльності посередницького підприємства.
-
SWOT-аналіз посередницького підприємства.
-
Механізм функціонування посередницького підприємства на ринку.
-
Економічна безпека посередницького підприємства.
-
Управління ризиками на посередницькому підприємстві.
-
Управління економічним потенціалом посередницького підприємства.
-
Організація кон’юнктурних досліджень на посередницькому підприємстві.
-
Електронна комерція в діяльності посередницьких підприємств.
-
Логістична система розміщення та складування запасів на посередницькому підприємстві.
-
Абрютина М.С. Экономический анализ торговой деятельности: учеб. пособие / М.С. Абрютина. – М. : Изд-во «Дело и сервис», 2000. – 512 с.
-
Абчук В.А. Коммерция: учебник / В.А. Абчук. – СПб. : Изд-во Михайлова В.А., 2000. – 475 с.
-
Аникин Б.А. Коммерческая логистика: учебник / Б.А. Аникин,
А.П. Тяпухин. – М. : ТК Велби, Изд-во Проспект, 2005. – 432с.
-
Антонюк Л.Л. Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації: Монографія / Л.Л. Антонюк, А.М. Поручник, В.С. Савчук. – К. : КНЕУ, 2003. – 394 с.
-
Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова. – К. : Знання-Прес, 2004. – 645 с.
-
Бизнес-план инвестиционного проекта предпринимателя: учеб.-практ. пособие для студентов вузов / В.М.Попов, С.И.Ляпунов, И.Ю. Криночкин, Т.А.Воронова. – М.: КНОРУС, 2005. – 480 с.
-
Бланк И.А. Управление торговым предприятием: учебник / И.А. Бланк. – М. : Ассоциация авторов и издателей «Тандем», 1998. – 650 с.
-
Борщ Л.М. Інвестування: теорія і практика : навч. посіб. / Л.М.Борщ. – К. : Знання, 2005. – 470 с.
-
Верба В.А. Проектний аналіз: слайд-курс: навч. посіб./ В.А. Верба,
О.М. Гребешкова. – К.: КНЕУ, 2006. – 235 с.
-
Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С.С. Гаркавенко. – К. : Лібра, 2009. – 720 с.
-
Герасименко В.В. Ценообразование: учеб. пособие для студентов вузов по направлению 521600 «Экономика» / В.В. Герасименко. – М. : ИНФРА-М, 2005. – 419 с.
-
Гетьман О.О. Економіка підприємства: навч. посіб./ О.О. Гетьман,
В.М. Шаповал. – К. : Центр навч. л-ри, 2006. – 488 с.
-
Горемыкин В.А. Стратегия развития предприятия: учеб. пособие: для вузов по экон. специальностям. – 2-е изд. / В.А. Горемыкин, Н.В. Нестерова.– М. : Дашков и К°, 2004. – 2-е изд. 593 с.
-
Гриньова В.М. Фінанси підприємств: навч. посіб. – 3-тє вид. / В.М. Гриньова, В.О. Корда. – К.: Знання-Прес, 2006. – 423 с.
-
Даненбург В. Основы оптовой торговли / В. Даненбург, Р. Монкриф, В. Тейлор. – М. : Сирин, 2003. –248 с.
-
Данько Т.П. Управление маркетингом: учебник / Т.П. Данько. – М. : ИНФРА-М, 2009. – 363 с.
-
Егоров В.Ф.Организация торговли: учебник / В.Ф. Егоров. – СПб. : Питер, 2004. – 352 с.
-
Економіка підприємства: підручник. – 3-тє вид. / М.Г. Грещак, В.М. Колот, А.П. Наливайко та ін. – К. : КНЕУ, 2006. – 526 с.
-
Економіка підприємства: підручник/ За заг. ред. Й.М. Петровича. – К.: Магнолія плюс: Вид-во В.М. Піча, 2004. – 678 с.
-
Иваниенко В.В. Ценообразование: учеб. пособие для студентов вузов. – 3-е изд. / В.В.Иваниенко, М.В.Чечетов. – Харьков : ИНЖЭК, 2004. – 220 с.
-
Інвестування: навч. посіб. для студ. Вузів. – 2-ге вид. / В.М. Гриньова, В.О. Коюда, Т.І. Лепейко, О.П. Коюда. – Харків : ІНЖЕК, 2004. – 402 с.
-
Киршина М.В. Коммерческая логистика / М.В. Киршина. – М. : Центр экономики и маркетинга, 2001. – 256 с.
-
Клівець П.Г. Стратегія підприємства: навч. посібник / П.Г. Клівець. – К. : Академвидав, 2007. – 319 с.
-
Коммерческо-посредническая деятельность на товарном рынке: учеб. пособие / Под общ. ред. проф. А.В. Зырянова. – Екатеринбург, 1995. – 416 с.
-
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. – СПб. : Питер, 2007. – 816 с.
-
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер; пер с англ. под ред.
Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2000. – 752 с.
-
Лернер Ю.И. Бизнес-планирование предпринимательской деятельности в условиях неопределенности и рисков / Ю.И. Лернер. – Харьков : Фактор, 2006. – 480 с.
-
Нагапетьянц Н.А. Прикладной маркетинг: учеб. пособие для вузов /
Н.А. Нагапетьянц. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 272 с.
-
Осипова Л.В. Основы коммерческой деятельности: учебник для вузов /
Л.В. Осипова, И.М. Синяева. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623 с.
-
Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: учебник / О.В. Памбухчиянц. – М. : ИТК «Дашков и К°», 2005. – 636 с.
-
Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность: учебник для вузов. – 4-е изд., перераб. и доп. / Ф.Г. Панкратов, Т.К. Серегина. – М. : ИВЦ «Маркетинг», 2000. – 680 с.
-
Проектний аналіз: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ В.С. Рижиков, М.М. Яковенко, О.В. Латишева та ін. – К. : Центр навч. л-ри, 2007. – 383 с.
-
Соломатин А.Н. Экономика товарного обращения: учеб. для вузов /
П.В. Петров, А.Н. Соломатин. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 220 с.
-
Сумець О.М. Стратегія підприємства: Теорія, ситуації, приклади : навч. посіб. / О.М.Сумець. – К. : Професіонал, 2005. – 313 с.
-
Тарасюк Г.М. Планування діяльності підприємства: навч. посіб. для вузів. – 2-ге вид. / Г.М. Тарасюк, Л.І. Шваб. – К. : Каравела, 2005. – 312 с.
-
Фінанси підприємств: підручник. – 6-те вид. / А.М. Поддєрьогін, М.Д. Білик, Л.Д. Буряк та ін.. – К. : КНЕУ, 2006. – 552 с.