-
Маркетинг взаємодії на цільовому ринку.
-
Маркетинг-мікс у системі виробничо-господарської діяльності фірми.
-
Маркетинговий менеджмент у зовнішньоекономічній діяльності фірми.
-
Маркетинговий менеджмент в некомерційній діяльності фірми.
-
Управління персоналом фірми (підприємства) на засадах маркетингу.
-
Маркетинговий менеджмент у невиробничій сфері.
-
Моделі прийняття рішень в маркетинговому менеджменті.
-
Розробка маркетингових стратегій на промисловому підприємстві (посередницькій оптовій фірмі).
-
Стратегічний аналіз маркетингу фірми (підприємства).
-
Стратегічне управління маркетингом підприємства (фірми).
-
Стратегічне планування маркетингової діяльності.
-
Стратегічне планування комерційної діяльності підприємства (фірми) на основі маркетингової концепції.
-
Наступальні стратегії підприємства (фірми) для створення та збереження маркетингових переваг.
-
Оборонні стратегії підприємства (фірми) для збереження маркетингових переваг.
-
Тактика та стратегія в реалізації маркетингової політики підприємства (фірми).
-
Планування стратегічного маркетингу.
-
Оперативне планування маркетингової діяльності.
-
Розробка маркетингової програми на підприємстві (фірмі).
-
Розробка маркетингового бюджету на підприємстві (фірмі).
-
Організаційне проектування маркетингової структури фірми (підприємства).
-
Організаційні аспекти управління маркетингом на підприємстві (в торгово-посередницькій фірмі).
-
Організація маркетингових служб на підприємстві (фірмі).
-
Управління рекламною діяльністю фірми (підприємства).
-
Управління системою стимулювання збуту товарів на підприємстві.
-
Особливості управління фірмою (підприємством) в рамках концепції соціально-етичного маркетингу.
-
Паблік рилейшнз у системі управління маркетингом підприємства (фірми).
-
Планування та контроль в маркетинговому менеджменті.
-
Планування та розробка технологій просування товарів (послуг) на цільовий ринок.
-
Прямий маркетинг, його форми та оцінка ефективності.
-
Розробка маркетингової системи управління підприємством (фірмою).
-
Управління маркетингом на підприємстві (в посередницькій оптовій фірмі).
-
Управління асортиментною політикою промислового підприємства (фірми).
-
Управління каналами розподілу товарів виробничого (споживчого) призначення.
-
Управління маркетингом ділових (споживчих) послуг.
-
Управління комерційною діяльністю підприємства на основі маркетингової концепції.
-
Управління товарними запасами на підприємстві.
-
Управління цінами та розробка цінових стратегій на підприємстві (фірмі).
-
Управління системою інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства (фірми).
-
Управління ризиками в комерційній діяльності промислового підприємства (фірми).
-
Управління персоналом в маркетингових підрозділах фірми (підприємства).
-
Балабанова Л.В. Стратегiчне маркетингове управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємств : навч. посiб. / Л.В. Балабанова,
В.В. Холод; Донец. держ. ун-т економiки i торгiвлi iм. М. Туган-Барановського. – К.: Професiонал, 2006. – 448 с. : iлюстр.
-
Бiзнес-адмiнiстрування = Business Administration: Master's Course : магiстерський курс : пiдруч. для студ. вищ. навч. закл. / за ред. Л.Г. Мельника, С.М. Iлляшенка, I.М. Сотник ; Сумський держ. ун-т НАН України, Iн-т економiки та прогнозування. – Суми : Унiв. книга, 2009. – 895 с. : iлюстр.
-
Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. /
О.А Біловодська. – К. : Знання, 2010. – 332 с.
-
Бєлявцев М.I. Маркетинг : навч. посiб. для студ. вузiв / М.I. Бєлявцев,
Л.М. Iваненко. – К. : Центр навч. л-ри, 2005. – 325 с.
-
Бєлявцев М.I. Маркетингова цiнова полiтика : навч. посiб. для студ. вузiв / М.I. Бєлявцев, I.В. Петенко, I.В. Прозорова. – К. : Центр навч. л-ри, 2005. – 330 с.
-
Бєлявцев М.І. Маркетинговий менеджмент : навч. посiб. для вузiв /
М.I. Бєлявцев, В.М. Воробйов, В.Г. Кузнецов та iн. ; – К. : Центр навч. л-ри, 2006. – 407 с. : iлюстр.
-
Брайан Д. Как заставить маркетинг работать. Стратегическое планирование на опыте известных компаний / Д. Брайан. – М. : Вершина, 2006. – 392 с.
-
Голова А.Г. Управление продажами : учебник / А.Г. Голова. – М. : Дашков и К°, 2010. – 279 с.
-
Голубкова Е.Н. Маркетинговое управление товаром : учебное пособие /
Е.Н. Голубкова, Р.Р. Сидорчук. – М. : Дело и сервис, 2012. – 176 с.
-
Джонсон Марк У. Управление отделом продаж / М.У. Джонсон. – М. : Дашков и К°, 2010. – 279 с.
-
Заяць Т.А. Управління маркетингом на підприємстві / Т.А. Заяць,
І.О. Тарлопов, О.О. Пилипенко. – Донецьк : Юго-Восток, 2006. – 252 с.
-
Ілляшенко С.М. Маркетинг для магiстрiв : навч. посiб. для студ. вузiв / за ред. С. М. Iлляшенко. – Суми : Унiв. кн., 2008. – 927 с.
-
Котлер Ф. Маркетинговий менеджмент = Marketing Management : пiдручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, [А.Ф. Павленко та iн.; наук. ред.
Т.В. Спiваковська]. – К. : Хiмджест, 2008. – 718 с. : iлюстр.
-
Кривощеков В.И., Морозов ЮД. Маркетинговый менеджмент качества продукции. — Д. : Наука і освіта, 2007. – 252 с.
-
Куценко В.М. Маркетинговий менеджмент : навч. посiб. / В.М. Куценко. – К. : МАУП, 2003. – 184 с. : iлюстр.
-
Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок /
Ж.-Ж. Ламбен; пер. с англ. – СПб.: Питер, 2005. – 800 с.
-
Лук’янець Т.А. Економічний механізм маркетингу : навч. посіб. /
Т.А. Лук’янець. – К. : КНЕУ, 2006. – 464 с.
-
Луцiй О.П. Маркетинговий менеджмент : навч. посiб. / О.П. Луцiй,
I.В. Новiкова. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2005. – 95 с. : iлюстр.
-
Маркетинг : навч. посiбник / А.О. Старостiна, О.В. Зозульов. – 2-ге вид., перероб. i допов. – К. : Знання-Прес, 2003. – 326 с.
-
Маркетинг для магістрів: навч. посіб. / За заг. ред. д.е.н. проф.
С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Унгівероситетська книга», 2004. – 976 с.
-
Маркетинговий менеджмент : навч. посiб. / Л.В. Балабанова, Т.I. Алчева,
I.В. Балабанова та iн. ; За ред. Л.В. Балабанової. – 3-тє вид., перероб. i допов. – К. : Знання, 2004. – 354 с. : iлюстр. – (Серiя «Вища освiта XXI столiття»).
-
Маркетинговый менеджмент : учеб. пособие. / Под общей редакцией М.И.Белявцева, В.Н.Воробьева. – Донецк : ДонНУ, 2004. – 545 с.
-
Маркова В. Д. Маркетинг менеджмент : учеб. пособие. – 2-е изд. /
В.Д. Маркова. – М. : Омега-Л, 2009. – 202 с.
-
Могилевская О.Ю. Особенности формирования маркетинговой стратегии развития промышленного предприятия / О.Ю. Могилевская // Економіка та держава. – 2007. – № 5. – С.42-44.
-
Моісєєв В.А. Паблік Рилейшнз : навч. посіб. / В.А. Моісєєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с.
-
Николайчук В.Е. Маркетинг и менеджмент услуг : Деловой сервис / В.Е. Николайчук. – М. [и др.] : Питер, 2005. – 604 с.
-
Обритько Б. А. Менеджмент посередницької та бiржової дiяльностi : навч. посiб. / Б.А. Обритько. – К. : МАУП, 2003. – 264 с. : iлюстр.
-
Пелiшенко В.П. Маркетинговий менеджмент : навч. посiб. для вузiв / В. П. Пелiшенко ; Київ. екон. iн-т менеджменту. – К. : Центр навч. л-ри, 2003. – 200 с. : iлюстр.
-
Планирование. Организация. Контроль : Пер. с англ. / М. У. Джонстон,
Г. У. Маршалл. – 7-е изд. – М. : Вильямс, 2005. – 912 с. + электрон. опт. диск (CD-ROM).
-
Половцева П.Ю. Сетевой маркетинг; в лабиринтах Минотавра. – Ростовн/Дону : Феникс, 2005. – 315с.
-
Рудченко І.В. Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві / І.В. Рудченко // Держава та регіони. – 2007. – № 6. – С.137-142. – (Сер.: Економіка та підприємництво).
-
Семин О.А. Маркетинг и управление качеством торговых услуг: учеб. пособие / О.А. Семин. – М.: Дело и сервис, 2006. – 216с.
-
Симионова Н.Е. Методы анализа рынка: учеб. пособие. – М. : Эксперт. бюро, 2000. – 123 с.
-
Старостiна А.О. Маркетинг : навч. посiб. для студ. вузiв /
А.О. Старостiна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. – К. : Знання-Прес, 2002. – 191 с.
-
Стратегический менеджмент : учеб. по специальности «Менеджмент орг.» / [Авт. колектив: А. Н. Петров (рук.), Л.Г. Демидова, Г.А. Буренина и др.]. – М. : Питер, 2005. – 495 с.
-
Теорiя i практика маркетингу в Українi / [А. Ф. Павленко, А.В. Войчак, В.Я. Кардаш та iн.] ; за наук. ред. А.Ф. Павленка ; Київ. нац. екон. ун-т. – К. : КНЕУ, 2005. – 582 с.
-
Уолкер-мл. У. Маркетинговая стратегия / У. Уолкер-мл. и др. – М. : Вершина, 2006. –
-
Хулей Грэм. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование : Пер. с англ. / Г. Хулей, Д. Сондерс, Н. Пирси. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2005. – 800 с.
-
Черніков О.І. Механізм маркетингової політики пивоварних підприємств у системі стратегічного управління / О.І. Черніков // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – Харків , 2007. – Вип. 2(6). – С. 354-360.
-
Шмидт Р.А. Финансовые аспекты маркетинга : учеб. пособие для студентов вузов, обучающ. по экон. спец. : Пер. с англ. Е.Э. Лалаян / Р.А. Шмидт, Х. Райт. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 528 с.