-
Організація та ефективність продажів товарів зі складів оптового підприємства.
-
Управління товарними запасами на оптовому підприємстві (фірмі).
-
Організація системи закупівельної діяльності на оптовому торговельному підприємстві.
-
Формування комерційних зв’язків в оптовій торгівлі.
-
Управління асортиментом товарів на оптовому (роздрібному) підприємстві (фірмі).
-
Організація транспортно-експедиційної діяльності у сфері товарного обігу.
-
Організація транспортно-експедиційного обслуговування підприємств та організацій.
-
Організація виробничої діяльності в сфері обігу.
-
Організація інформаційної та організаційно-комерційної діяльності в сфері обігу.
-
Організація ярмаркової діяльності в регіоні.
-
Організація біржової торгівлі.
-
Організація аукціонної торгівлі.
-
Організація торгівлі на умовах франчайзингу.
-
Франчайзинг в комерційній діяльності фірми.
-
Організація торгово-посередницької діяльності на прикладі торгового дому (оптового магазину, оптової фірми або оптової бази).
-
Особливості комерційної діяльності в оптовій торгівлі.
-
Особливості комерційної діяльності в роздрібній торгівлі.
-
Організація оптової торгівлі незалежними посередниками (дистриб’юторами або дилерами).
-
Організація торгівлі на оптових продовольчих ринках.
-
Аналіз комерційної діяльності лізингової компанії.
-
Організація персональних продажів товарів торговими агентами.
-
Організація мерчандайзингу в роздрібній торгівлі.
-
Торгово-промислова палата як елемент ринкової інфраструктури.
-
Організація посередницької діяльності в агентській фірмі.
-
Організація виставкової діяльності в регіоні.
-
Організація посередницької діяльності фірми комісійної (консигнаційної) торгівлі.
-
Дослідження ринків закупівель та збуту товарів в оптовій торгівлі.
-
Аналіз та оцінка ефективності комерційної діяльності оптового торговельного підприємства.
-
Аналіз та прогноз розвитку товарного ринку як необхідна умова ефективної комерційної діяльності оптового (роздрібного) торгового підприємства.
-
Формування оптимального торгового асортименту – основа ефективної комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства.
-
Закупівля товарів і формування комерційних зв’язків роздрібних торгових підприємств на споживчому ринку.
-
Організація процесу продажу товарів та інфраструктури сервісу обслуговування покупців у сфері роздрібної торгівлі.
-
Організація торгового сервісу в сфері роздрібної торгівлі та його вплив на результати комерційної діяльності підприємства.
-
Оцінка ефективності комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства.
-
Організація розвитку електронної торгівлі в Україні (або на прикладі торгового підприємства).
-
Алексунин В.А. Электронная коммерция и маркетинг в Интернете : учеб. пособие / В.А. Алексунин, В.В. Родигина. – М. : ИТК «Дашков и К°», 2005. – 213 с.
-
Алексунин В.А. Маркетинг : учебник / В.А. Алексунин. – М. : ИТК «Дашков и К°», 2005. – 204 с.
-
Балабан М.П. Оптова торгівля в ринковому середовищі: ефективність функціонування та стратегія розвитку : монографія / М.П. Балабан. – Полтава : РВЦ ПУСКУ, 2005. – 15с.
-
Бєлявцев М.І. Інфраструктура товарного ринку : навч. посібник /
М.І. Бєлявцев, Л.В. Шестопалова. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 416 с.
-
Берман Б. Розничная торговля: стратегический подход / Б. Берман, Д.Р. Эванс. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2008. – 1184 с.
-
Біржова діяльність : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів /
В.І. Крамаренко, Б.І. Холод, Ю.Н. Воробйов та ін. – К. : ЦУЛ, 2003. – 261 с.
-
Божкова В.В., Бащук Т.О. Мерчандайзинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2007. – 125 с.
-
Борисенко М.А. Інфраструктура товарного ринку : конспект лекцій /
М.А. Борисенко. – Харків : Харк. нац. екон. ун-т, 2006. – 131 с.
-
Брагин Л.А. Электронная коммерция : учебник / Л.А. Брагин, Г.Г. Иванов, А.Ф. Никишин, Т.В. Панкина. – М. : ИД «ФОРУМ» : ИНФРА-М, 2012. – 192 с.
-
Бунеева Р.И. Коммерческая деятельность: организация и управление : учебник / Р.И. Бунеева. – Ростов н/Д : Феникс, 2009. – 365 с.
-
Внутрішня торгівля: регіональні аспекти розвитку / О.М. Азарян,
Я.М. Антонюк, В.В. Апопій та ін. – Донецьк; Львів : ДонНУЕТ, 2007. – 404 с.
-
Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва : навч. посіб. для студентів вищих навч. закладів / А.М. Виноградська. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 778 с.
-
Горемыкин В.А. Лизинг : учебник. – 2-е изд. / В.А. Горемыкин. – М. : Информцентр ХХI в., 2008. – 944 с.
-
Гузелевич Н. Ю. Фокусы мерчандайзинга. Эффективные «трюки» для торговцев и поставщиков / Н.Ю. Гузелевич. – СПб. : Питер, 2010. – 160 с.
-
Гусев Э.Б. Выставочная деятельность в России и за рубежом : учеб.-метод. пособие / Э.Б. Гусев, В.А. Прокудин, А.Г. Салащенко; Под ред Н.П. Лаверова. – М. : Дашков и К°, 2005. – 526 с.
-
Дашков Л.П. Коммерция и технология торговли : учебник / Л.И. Дашков, В.К. Памбухчиянц, О.В. Памбухчиянц. : – М. : ИТК «Дашков и К°», 2011. – 697 с.
-
Дашков Л.П. Организация и управление коммерческой деятельностью : учебник / Л.П. Дашков, О.В. Памбухчиянц. – М. : Дашков и К°, 2012. – 687 с.
-
Дегтярева, О. И. Биржевое дело : учебник / О И. Дегтярева. – М. : Магистр: ИНФРА-М, 2010. – 623 с.
-
Ерохина Л. И. Экономика предприятия (в сфере товарного обращения) : учебник / Л.И. Ерохина, Е.В. Башмачникова, Т.И. Марченко. – М. : КНОРУС, 2009. – 304 с.
-
Єрмошенко M.M. Комерційна діяльність посередницьких організацій : навч. посібник / М.М. Єрмоленко. – 2-е вид. – K. : Національна академія управління, 2006. – 348 c.
-
Захаренко Г.П. Выставка: техника и технология успеха / Г.П. Захаренко. – М. : СПб: Вершина, 2006. – 230 с.
-
Ибрагимов Л.А. Инфраструктура товарного рынка: / Л.А. Ибрагимов. М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2008. – 359 с.
-
Иванов Г.Г. Коммерческая деятельность : учебник / Г.Г. Иванов, Е.С. Холин. – М. : ИД «ФОРУМ» : ИНФРА-М, 2012. – 384 с.
-
Інфраструктура товарного ринку : навч. посібник для вузів /
О.В. Прокопенко, В.Ю. Школа, О.О. Дегтяренко, С.М. Махнула. – К. : Центр навч. літератури, 2007. – 296 с.
-
Инькова Н.А. Современные Интернет-технологии в коммерческой деятельности / Н.А. Инькова. – М. : Омега-Л, 2008. – 188 с.
-
Кент Т. Розничная торговля / Т. Кент. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2007. – 719 с.
-
Кобелев О.А. Электронная коммерция : учеб. пособие для вузов по специальностям «Коммерция» и «Маркетинг» / О.А. Кобелев. – М. : ИТК «Дашков и К°», 2006. – 684с.
-
Комерційна діяльність : навч. посіб. / Н.О. Криковцева, О.Б. Казакова,
Л.Г. Саркісян та ін. – К. : ЦНЛ, 2007. – 296 с.
-
Комерційна діяльність : підручник / В.В. Апопій та ін. – К. : Знання, 2008. – 558 с.
-
Кондрашов В.М. Менеджмент продаж : учебное пособие / В.М. Кондрашов. – М. : Вузовский учебник, 2009. – 279 с.
-
Лебедева С. Н. Экономика торгового предприятия : учебное пособие /
С.Н. Лебедева, Н.А. Сныткова, А.В. Гавриков; ред. С.Н. Лебедевой. – Минск : Новое знание, 2007. – 240 с.
-
Маркетинг: Бакалаврський курс : навч. посіб. / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
-
Маркетинг в отраслях и сферах деятельности : учеб. пособие / Под ред. д-ра экон. наук, проф. Н.А.Нагапетьянца. – М. : Вузовский учебник, 2007. – 272 с.
-
Мнушко З.Н. Инфраструктура товарного рынка: учеб. пособие для студентов вузов / З.Н. Мнушко, Л.П. Дорохова, Н.Н. Слободянюк. – Харьков : Изд-во НФУ «Золотые страницы», 2006. – 168 с.
-
Недошивина Н.И. Психология продаж : учеб. пособие для вузов / Н.И.Недошивина, Е.П. Сухарева. – Ростов н/Д : Феникс, 2008. – 217 с.
-
Організація торгівлі : підручник; 2-ге вид., перероб та доп. / за редакцією В.В.Апопія. – К. : Центр навчальної літератури, 2008. – 632 с.
-
Основы выставочно-ярмарочной деятельности : учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по спец. «Маркетинг» и «Реклама» / Под ред. Л.Е. Стровского. – М. : ЮНИТИ, 2005. – 287 с.
-
Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности : учебник / О.В. Памбухчиянц. – М. : ИТК «Дашков и К°», 2010. – 640 с.
-
Памбухчиянц О.В. Маркетинг торговли : учебник / О.В. Памбухчиянц. – М. : Дашков и К°, 2012. – 287 с.
-
Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность : учебник. – 12-е изд., перераб. и доп. / Ф.Г. Панкратов, Н.Ф. Солдатова. – М. : ИТК «Дашков и К°», 2010. – 500 с.
-
Пепа Т.В. Біржова діяльність: навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / Т.В. Пепа, Т.І. Пішеніна, В.В. Лаврінович. – К.: Ліра-К, 2009. – 540 с.
-
Петелин В.Г. Основы менеджмента выставочной деятельности: учебник / В.Г. Петелин. – М.: ЮНИТИ, 2005. – 447 с.
-
Половцева Ф.П. Коммерческая деятельность: учебник / Ф.П. Половцева. – М.: ИНФРА-М, 2008. – 247 с.
-
Половцева П.Ю. Сетевой маркетинг: в лабиринтах Минотавра /
П.Ю. Половцева. – Ростов н/Дону: Феникс, 2005. – 315 с.
-
Раровська В.В. Біржова діяльність: навч. посіб. / В.В. Раровська, Л.А. Останкова, С.Е. Акопов. – К.: ЦУЛ, 2009. – 144 с.
-
Резго Г. Я. Биржевое дело: учебник / Г.Я. Резго, И.А. Кетова. – М.: Финансы и статистика: ИНФРА-М, 2009. – 288 с.
-
Роїна О.М. Конкурси, тендери, аукціони в Україні: нормативна база/
О.М. Роїна. – К.: КНГ, 2006. – 388 с.
-
Румянцев А.П. Світовий ринок послуг: Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / А.П. Румянцев, Ю.О. Коваленко. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 447 с.
-
Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку : навч. посіб. /
А.С. Савощенко. – К. : КНЕУ, 2005. – 336 с.
-
Синяева И.М. Маркетинг в коммерции : учебник / И.М. Синяева,
С.В. Земляк, В.В. Синяев. – М. : ИТК «Дашков и К°», 2009. – 547 с.
-
Синяева И.М. Коммерческая деятельность в сфере товарного обращения : учебник для студентов вузов / И.М. Синяева. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 368 с.
-
Снегирева В.В. Книга мерчандайзера / В.В. Снегирева. – СПб. : Питер, 2006. – 384 с.
-
Сохацька О.М. Біржова справа : підручник / О.М. Сохацька. – Тернопіль : Карт-бланш, 2003. – 602 с.
-
Суслова Ю.Ю. Рыночная инфраструктура города: теория, методология, практика : монография / Ю.Ю. Суслова. – М. : Креативная экономика, 2007. – 176 с.
-
Сысоева С.В. Мерчандайзинг. Курс управления ассортиментом в рознице / С.В. Сысоева, Е.А. Бузукова. – СПб. : Питер, 2009. – 256 с.
-
Федько В.П., Федько Н.Г. Инфраструктура товарного рынка : учеб. пособие / В.П. Федько, Н.Г Федько. – Ростов н/Д : Феникс, 2000. – 512 с.
-
Экономика торгового предприятия: Торговое дело : учебник / Под ред.
Л.А. Брагина. – М. : ИНФРА-М, 2008. – 314 с.
-
Экономика, анализ и планирование на предприятии торговли : учебник / Под ред. А. Н. Соломатина. – СПб. : Питер, 2009. – 552 с.