« Назад
Тема 11 Стратегія поведінки фірми на ринку монополістичної конкуренції
(12 год)
Лекція 11. Стратегія поведінки фірми на ринку монополістичної конкуренції
-
Ознаки та умови функціонування ринку монополістичної конкуренції. Умови вступу на ринок.
-
Визначення оптимального плану фірми на ринку монополістичної конкуренції у короткостроковому періоді.
-
Рівновага фірми на ринку монополістичної конкуренції у довгостроковому періоді.
-
Монополістична конкуренція та економічна ефективність. Порівняльний аналіз з ринком досконалої конкуренції та монопольним ринком.
Практичне заняття
-
Ознаки ринку монополістичної конкуренції.
-
Поведінка монополістичного конкурента. Ціна і обсяг виробництва в коротко – і довгостроковому періодах.
-
Сутність та види нецінової конкуренції. Диференціація продукту.
- Рекламно-пропагандистська діяльність та оцінка її економічної доцільності.
Завдання для самостійної роботи
(10 год.)
-
Модель прийняття рішень з максимізації вигоди конкурентної фірми у короткостроковому та довгостроковому періоді.
-
Зміни ринкової ціни під впливом зміни ринкової пропозиції довгостроковому періоді.
-
Проблеми рекламного бізнесу в Україні.
- Нецінова конкуренція на ринках України.
Література [1, 2, 4, 8, 9, 10].
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|