Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3002 Тема 11 Стратегія поведінки фірми на ринку монополістичної конкуренції, Мікроекономіка, КНУ ім. Шевченка

Тема 11 Стратегія поведінки фірми на ринку монополістичної конкуренції, Мікроекономіка, КНУ ім. Шевченка

« Назад

Тема 11 Стратегія поведінки фірми на ринку монополістичної конкуренції

(12 год)

Лекція 11. Стратегія поведінки фірми на ринку монополістичної конкуренції

  1. Ознаки та умови функціонування ринку монополістичної конкуренції. Умови вступу на ринок.

  2. Визначення оптимального плану фірми на ринку монополістичної конкуренції у короткостроковому періоді.

  3. Рівновага фірми на ринку монополістичної конкуренції у довгостроковому періоді.

  4. Монополістична конкуренція та економічна ефективність. Порівняльний аналіз з ринком досконалої конкуренції та монопольним ринком. 

Практичне заняття

  1. Ознаки ринку монополістичної конкуренції.

  2. Поведінка монополістичного конкурента. Ціна і обсяг виробництва в коротко – і довгостроковому періодах.

  3. Сутність та види нецінової конкуренції. Диференціація продукту.

  4. Рекламно-пропагандистська діяльність та оцінка її економічної доцільності. 

Завдання для самостійної роботи

(10 год.)

  1. Модель прийняття рішень з максимізації вигоди конкурентної фірми у короткостроковому та довгостроковому періоді.

  2. Зміни ринкової ціни під впливом зміни ринкової пропозиції довгостроковому періоді.

  3. Проблеми рекламного бізнесу в Україні.

  4. Нецінова конкуренція на ринках України.

Література [1, 2, 4, 8, 9, 10].

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!