« Назад
Тема 9 Стратегія поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції
(12 год.)
Лекція 9. Стратегія поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції
-
Ознаки та умови ринку досконалої конкуренції. Досконало конкурентна фірма та умови її функціонування.
-
Особливості кривої попиту на продукцію конкурентної фірми та крива ринкового попиту.
-
Конкурентна стратегія фірми у короткостроковому періоді. Графічний аналіз впливу ринкової ціни на взаємне розташування кривих сукупних витрат, сукупного доходу та прибутку досконало конкурентної фірми.
-
Дослідження умов прибутковості та збитковості фірми в умовах динамічності ринкової кон’юнктури. Короткострокова рівновага фірми і галузі.
Практичне заняття
-
Поняття ринкової структури, основні їх типи. Ознаки ринку досконалої конкуренції. Ідеальні та реальні ринкові структури.
-
Особливості попиту на товар конкурентної фірми. Валовий та граничний доход.
-
Обсяг виробництва і конкурентна рівновага в довгостроковому періоді.
-
Крива пропозиції конкурентної фірми в короткостроковому та довгостроковому періодах.
-
Крива тривалої галузевої пропозиції.
-
Досконала конкуренція і ефективність. Застереження в оцінці ефективності ринку досконалої конкуренції.
Завдання для самостійної роботи
(12 год.)
-
Модель досконалої конкуренції у працях економістів різних економічних шкіл і напрямків.
-
Особливості прийняття підприємством рішень стосовно цін та обсягів випуску на ринку досконалої конкуренції.
-
Досконала конкуренція та ефективність: виробнича ефективність та ефективність розподілу ресурсів.
Література [1, 2, 3, 4, 7, 9, 10].
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|