Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 3000 Тема 9 Стратегія поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції, Мікроекономіка, КНУ ім. Шевченка

Тема 9 Стратегія поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції, Мікроекономіка, КНУ ім. Шевченка

« Назад

Тема 9 Стратегія поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції

(12 год.)

Лекція 9. Стратегія поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції

  1. Ознаки та умови ринку досконалої конкуренції. Досконало конкурентна фірма та умови її функціонування.

  2. Особливості кривої попиту на продукцію конкурентної фірми та крива ринкового попиту.

  3. Конкурентна стратегія фірми у короткостроковому періоді. Графічний аналіз впливу ринкової ціни на взаємне розташування кривих сукупних витрат, сукупного доходу та прибутку досконало конкурентної фірми.

  4. Дослідження умов прибутковості та збитковості фірми в умовах динамічності ринкової кон’юнктури. Короткострокова рівновага фірми і галузі. 

Практичне заняття

  1. Поняття ринкової структури, основні їх типи. Ознаки ринку досконалої конкуренції. Ідеальні та реальні ринкові структури.

  2. Особливості попиту на товар конкурентної фірми. Валовий та граничний доход.

  3. Обсяг виробництва і конкурентна рівновага в довгостроковому періоді.

  4. Крива пропозиції конкурентної фірми в короткостроковому та довгостроковому періодах.

  5. Крива тривалої галузевої пропозиції.

  6. Досконала конкуренція і ефективність. Застереження в оцінці ефективності ринку досконалої конкуренції.

Завдання для самостійної роботи

(12 год.)

  1. Модель досконалої конкуренції у працях економістів різних економічних шкіл і напрямків.

  2. Особливості прийняття підприємством рішень стосовно цін та обсягів випуску на ринку досконалої конкуренції.

  3. Досконала конкуренція та ефективність: виробнича ефективність та ефективність розподілу ресурсів.

Література [1, 2, 3, 4, 7, 9, 10].

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!