Методичні вказівки для курсового проектування з дисципліни Архітектура комп’ютерів, ДУТК
« Назад МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Державний університет телекомунікацій
Методичні вказівки для курсового проектування з дисципліни Архітектура комп’ютерів
Київ 2015
ЗМІСТ
1. Основні положення Курсовий проект (КП) з дисципліни “Архітектура комп’ютерів” є самостійною роботою студента і виконується за індивідуальним завданням. Має закріпити, узагальнити знання, які отримані студентом в період навчання. Крім того, в процесі виконання курсового проекту студент має набути навичок з користування довідковою літературою та освоїти процес створення проектно-конструкторської документації відповідно до вимог стандартів. Можна виділити такі етапи проектування: архітектурний та технічний. Архітектурний етап пов'язаний з рішенням задачі вибору структури цифрових пристроїв. Етап технічного проектування складає розробку принципіальних та монтажних схем, специфікацій. Елементною базою проектування виробів є мікропроцесорні великі інтегральні схеми (ВІС), інтегральні мікросхеми (ІМС) малої та середньої інтеграції. Критерієм її вибору є мінімальний час затримки та потужність, яка споживається. 2. Тематика курсового проектуВ КП розробляється спеціалізований мікрокомп’ютер (МК) на базі одно кристального мікропроцесора, що входить до складу мікропроцесорного комплексу (МПК) К1810. Варіанти завдань заведені у додатку Б. Спеціалізація МК визначається використанням специфічних ПВВ. 3. Структура курсового проекту Незалежно від призначення мікрокомп’ютера в КП виділяються аналітична та графічна частина. Аналітична частинаВ аналітичній частині розробляється архітектурний та технічний етапи КП. Архітектурний етап визначає: - структурну схему мікрокомп’ютера; - розподіл адресного простору (АП) пам'яті; - розподіл АП вводу/виводу. Оформлення КПКП оформляється у вигляді пояснювальної записки та супроводжуючих креслень (графічних робіт). Структура пояснювальної записки та графічні роботи. Об’єм пояснювальної записки – до 20 сторінок рукописного тексту формату А4 і має наступну структуру: - титульний аркуш; - технічне завдання; - зміст; - основна частина; - список літературних джерел. Графічні роботи складаються з креслень мікрокомп’ютера: - структурна схема; - принципова схема. Основна частина відповідає крокам КП: Вступ
У додатку А розглянутий приклад курсового проекту та його оформлення. Варіанти завдань наведені у додатку Б. Список літератури
Технічне завданняна курсовий проект студентки *** групи Руденко Наталії Вікторівни Варіант № ** 1. Спроектувати спеціалізований мікрокомп’ютер (МК) на базі одно кристального мікропроцесора (МП). 2. Вихідні дані: 1) елементна база – МПК К1810, КР1533; 2) адресний простір пам'яті – 1Мбайт; 3) пам'ять МК: - 128/D(динамічна); - 8/РЕ(маскований ПЗП); 4) ПВВ: дисплей – 7-сегментний – 2 розділи; світлодіод; звуковий динамік; 5) адресний простір вводу/виводу – 128 байт; 6) інтерфейс ПВВ – 2 (уніфікований ВВІ ВИ55); 3. Креслення: 1) структурна схема МК; 2) принципіальна схема МК; ЗМІСТВступ 1. Структура мікрокомп’ютера ……………………………………………. 2. Структура процесора ……………………………………………………. 2.1. Мікропроцесор КР1810ВМ86(і8086)………………………………… 2.2. Генератор тактових сигналів (ГТС) КР1810ГФ84..…… 2.3. Буферні регістри та шинні формувачі ……………………………… 2.4. Контролер системної шини (КСШ) К1810ВГ88………………………
Висновок………………………………………………………………….. Список літератури …………………………………………………………. Додаток Б Варіанти завдань КП
де ; КЛ – клавіатура (число клавіш); СД – світлодіод; ЗД – звуковий динамік; ДИС – 7-сегментний дисплей; АП – адресний простір. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|