-
Яка сутність науки та її предмету ?
-
Яка головна функція науки ?
-
Які три групи галузей знань виділяють при класифікації наук ?
-
Які особливості фундаментальних і прикладних наук?
-
Яка динаміка росту наукових і науково-педагогічних працівників у 90-х роках?
-
Які особи відносяться до наукових і науково-педагогічних працівників?
-
Які особливості зосередження і територіальної концентрації наукового потенціалу в Україні?
-
Яка специфіка виховання творчих здібностей?
-
Які найбільш характерні психологічні риси діяльності учених?
-
Які вимоги до організації розумової праці ученого?
-
Які основні етапи організації наукових економічних досліджень?
-
Які етапи робіт проводяться та які документи використовуються для вибору теми досліджень?
-
Які вимоги ставляться до теми досліджень та її формулювання?
-
Яка послідовність та схема розробки структури проблеми дослідження?
-
Які принципи системного підходу до наукових досліджень?
-
Суть теорії та основні підходи до її визначення?
-
З якими факторами пов"язана розробка наукової теорії?
-
Яке значення гіпотези в процесі наукових досліджень?
-
Які особливості загальної і часткової методології?
-
Які принципи діалектико-матеріалістичного світогляду, що є підґрунтям методології?
-
Який зміст поняття "метод"?
-
Яка сутність теоретичного та емпіричного пізнання?
-
Які методи відносяться до загальнонаукових?
-
Які методи відносяться до конкретно-наукових?
-
Яке значення якості інформації в наукових дослідженнях?