-
Розвиток вищої освіти в Україні.
-
Становлення та розвиток професійної освіти в Україні.
-
Розвиток вищої освіти в європейських країнах.
-
Особливості змісту вищої освіти.
-
Сучасні підходи до формування змісту вищої освіти.
-
Сучасні методи науково-педагогічних досліджень
-
Система навчального процесу у вищій школі.
-
Загальна характеристика педагогічного процесу у вищій школі.
-
Болонський процес і освіта в Україні.
-
Дидактичні системи у вищій школі.
-
Основні принципи теорії навчання у вищій школі.
-
Проблемне навчання у вищій школі.
-
Активні та ігрові методи навчання у вищій школі.
-
Оцінка й оцінювання у вищій школі, засоби діагностики.
-
Контроль знань у вищій школі.
-
Лекція у вищій школі. Основні вимоги до лекції у ВШ.
-
Семінарські заняття у вищій школі, методика підготовки до їх проведення.
-
Практичні заняття у вищій школі, їх цілі, організація проведення.
-
Курсові роботи та проекти, їх дидактичне обґрунтування.
-
Лабораторні роботи та методика їх проведення.
-
Навчально-дослідницька робота, методика її організації.
-
Навчальна та виробнича практика, її організація.
-
Методика організації самостійної роботи студента.
-
Структура професійної педагогічної діяльності у ВНЗ.
-
Роль і значення науково-педагогічного працівника в навчальному закладі.
-
Особливості педагогічної діяльності викладача ВШ.
-
Психолого-педагогічний портрет викладача ВНЗ.
-
Особливості педагогічної діяльності у вищій школі.
-
Зміст педагогічної діяльності та функції педагога.
-
Педагогічне спілкування, його основні функції.
-
Структура педагогічного спілкування.
-
Основні стилі та рівні педагогічного спілкування.
-
Педагогічна майстерність, педагогічний такт.
-
Педагогічна майстерність, педагогічна техніка.
-
Особливості мовлення педагога.
-
Вміння слухати як професійно важлива якість педагога.
-
Права та обов’язки викладача. Основні функції його діяльності.
-
Суть, зміст і завдання процесу виховання у ВНЗ.
-
Формування особистості в навчально-виховному процесі.
-
Індивідуально-виховна робота зі студентами.
-
Студент і студентська група як об’єкти педагогічного процесу.
-
Заходи, закономірності та основні принципи виховання студентів.
-
Методи, форми і засоби виховного впливу на особистість студента.
-
Самовиховання студентів в умовах ВНЗ та його мотивація.
-
Структура і особливості навчального процесу у вищій школі.
-
Завдання виховання і розвитку особистості студента вищої школи.
-
Сучасні технології навчання у вищій школі.
-
Психолого-педагогічна сутність інтерактивних методів навчання.
-
Психолого-педагогічні засади формування особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою.
-
Відмінності між традиційним та інноваційним навчанням.
-
Особливості групової роботи студентів.
-
Особливості педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу.
-
Суть педагогічної творчості викладача вищого навчального закладу.
-
Самовдосконалення викладача ВНЗ.
-
Аспекти організації студентської аудиторії.
-
Індивідуальний підхід у процесі навчання.
-
Використання міжпредметних зв’язків в процесі навчання.
-
Загальні аспекти педагогічної діяльності викладача ВШ.
-
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання.
-
Розвиток творчого потенціалу студентів у процесі навчання.
-
Реалізація основних принципів дидактики у процесі навчання.
-
Створення проблемних ситуацій для активізації мислення.
-
Планування навчально-виховного процесу.
-
Врахування вікових та індивідуальних особливостей студентів у процесі навчання.
-
Інтерактивні методи та особливості їх застосування у процесі навчання.
-
Розвиток критичного мислення в умовах особистісно-орієнтованого навчання.
-
Організація та методика самостійної роботи студентів.
-
Формування мотивації у процесі навчання.
-
Врахування індивідуальних особливостей мислення студентів у процесі навчання.
-
Формування позитивного ставлення до навчання.
-
Вплив спадковості, середовища й виховання на розвиток особистості.
-
Шляхи формування творчої особистості.
-
Особливості застосування сучасних засобів навчання.
-
Інноваційний потенціал педагога.
-
Інноваційні форми організації праці та управління навчальною діяльністю.
-
Впровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес.
-
Компетентнісний підхід до навчання.
-
Синергатичний детермінізм в керуванні творчою навчально-пізнавальною діяльністю.
-
Системно-синергетичне розуміння педагогічного процесу як основа гуманітаризації навчання.
-
Принципи проектування інноваційних педагогічних систем.
-
Принципи діяльності ВНЗ в Україні.
-
Складові та зміст педагогічної діяльності викладача ВШ.
-
Особливості педагогічної техніки викладача ВНЗ.
-
Методологічні засади навчання у ВНЗ.
-
Формування змісту освіти сучасного ВНЗ.
-
Теоретико-методичні засади підготовки до лекцій у ВНЗ.
-
Теоретико-методичні засади створення тестових завдань для педагогічного контролю.
-
Структурування, зміст самостійної роботи студента.
-
Методика оцінювання студентів ВНЗ.
-
Організація виховної роботи зі студентами у ВНЗ.
-
Принципи управління ВНЗ.
-
Система управління ВНЗ.
-
Організація науково-дослідної роботи студентів.
-
Особливості дистанційного навчання.
-
Дистанційне навчання в системі освіти України.
-
Особливості професійної підготовки студентів у ВНЗ.
-
Психолого-педагогічні умови проведення практичних та лабораторних занять.
-
Гуманістична спрямованість навчання у ВНЗ.
-
Психолого-педагогічний портрет викладача ВНЗ.