Варіант 12, Завдання для контрольної роботи №2, Теорія та практика справочинства
« НазадВАРІАНТ 121. Види, реквізити і правила оформлення актів. 2. Історія виникнення і розвитку офіційно-ділового стилю. 3. Практичне завдання. 3.1. Напишіть 5 зразків документів (автобіографія, гарантійний лист, доповідна записка, розпорядження, оголошення). 3.2. Напишіть документ з поданим нижче фрагментом (інші необхідні реквізити потрібно домислити). Визначте тип документа за: а) найменуванням; б) призначенням; в) походженням; г) місцем виникнення; д) формою. ЗВІЛЬНИТИ: Соловйову Маргариту Володимирівну, лаборанта кафедри літальних апаратів, із посади з 1 серпня 2010 року у зв’язку з виходом на пенсію. Підстава: заява М. В. Соловйової. 3.3. Перекладіть українською мовою. З трьома (на вибір) складіть складні речення, характерні для офіційно-ділового стилю. Командировка по служебным делам, нуждаться в, явиться к, при случае, в большинстве случаев, мероприятие по, обратиться по, по всем правилам, по принуждению. 3.4. Запишіть, як називається: - короткий письмовий або усний виклад змісту наукової статті, монографії, результатів наукового дослідження, змісту книги; - документ, що підтверджує факти біографічного або службового характеру з життя і діяльності окремих громадян чи різні обставини діяльності юридичних осіб; - службовий документ, адресований керівникові юридичної особи (де адресант працює або вищої), в якому описується певний факт чи подія, повідомляється про виконання окремих завдань, службових доручень. 3.5. Виправте помилки в слововживанні. Відпуск, в його честь, в кінці кінців, потерпіти невдачу, добитися результатів, включити питання, включити світло, дивитися на обставини, докладна, смекалка, соблазн, вмішуватися, воєнкомат, в подальшому, головокружіння, в протилежність, двохсторонній, в порядку виключення, в свою чергу, все рівно, в ході обговорення, головнокомандуючий, давати клятву. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|