Тематика курсових робіт з дисципліни Організація торгівлі, УАД
« Назад2. Тематика курсових робіт2.1. Рекомендовані теми:(лектор забезпечує унеможливлення дублювання тем у студентів групи) 1. Суть і роль торгівлі в народному господарстві (за матеріалами торгівлі України). 2. Торгівля й народне споживання: сучасні проблеми й шляхи їх вирішення (за матеріалами торгівлі України). 3. Організаційна побудова галузі торгівлі на сучасному етапі (за матеріалами вітчизняної торгівлі). 4. Організаційні форми торгівлі й перспективи їх розвитку (за матеріалами України, області). 5. Соціальні форми торгівлі й перспективи їх розвитку (за матеріалами України, області). 6. Розвиток приватного сектора торгівлі в економіці України. 7. Науково-технічний прогрес в торгівлі і шляхи його прискорення в умовах переходу до ринкової економіки (на матеріалах окремих торговельних систем). 8. Розвиток прогресивних технологій в торгівлі в умовах перехідної економіки. 9. Організація торгівлі в розвинених країнах; 10. Організація книгорозповсюдження в умовах ринкової економіки. 11. Організація оптової торгівлі друкованою продукцією в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами України). 12. Організація оптової торгівлі в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами України). 13. Організація оптової торгівлі за кордоном (за матеріалами окремих розвинених країн). 14. Оптова торгова база і її торгово-технологічні функції в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами бази). 15. Міжрайонна універсальна база та шляхи реалізації її технологічних функцій при переході до ринкових відносин 16. Торгово-технологічні функції підприємства дрібнооптової торгівлі в умовах переходу до ринкової економіки (на матеріалах гуртівні, магазину-складу). 17. Матеріально-технічна база підприємств оптової торгівлі. 18. Улаштування й планування складу (за матеріалами загальнотоварного чи спеціалізованого складу оптової бази). 19. Складське господарство торговельних систем і основні напрями його розвитку в умовах ринкових відносин. 20. Торгово-технологічні функції підприємства оптової торгівлі в умовах переходу до ринкової економіки (за матеріалами оптової бази). 21. Приймання товарів за кількістю на складі ( на прикладі однієї товарної групи за матеріалами оптової бази). 22. Приймання товарів за якістю на складі (на прикладі однієї товарної групи за матеріалами оптової бази). 23. Організація і технологія зберігання товарів на складі (на прикладі однієї товарної групи за матеріалами оптової бази). 24. Організація і технологія відбору і відпускання товарів зі складу (за матеріалами оптової бази, виробничого підприємства). 25. Організація роботи експедиції оптової бази (за матеріалами оптової баз й). 26. Організація торгово-технологічного процесу на загальнотоварному складі. 27. Організація торгово-технологічного процесу на спеціальному складі. 28. Основні напрями удосконалення торгово-технологічного процесу на складі (на прикладі одного-двох складів за матеріалами оптової бази). 29. Сучасний стан механізації та автоматизації технологічних процесів в оптовій торгівлі (за матеріалами торговельних систем). 30. Напрями розвитку складського господарства у зарубіжній торгівлі. 31. Організація роботи дрібнооптового магазину-складу та особливості його улаштування й технологічного планування (на матеріалах гуртівні, магазину-складу самообслуговування типу "кеш-енд-кері"). 32. Організація роботи автоматизованого складу (за матеріалами зарубіжної торгівлі). 33. Автоматизовані складські комплекси в зарубіжній торгівлі. 34. Загальнотехнічне обладнання складу і шляхи його удосконалення 35. Підйомно-транспортне обладнання і механізація складських операцій 36. Технологічне обладнання складу для пакетування і зберігання товарів на складах та ефективність його використання 37. Організація й технологія товаропостачання роздрібної торговельної мережі в умовах ринкових відносин (на прикладі однієї товарної групи на матеріалах оптової бази ). 38. Шляхи удосконалення постачання роздрібної торговельної мережі товарами в умовах переходу до ринкових відносин (на матеріалах торговельної організації). 39. Організація роботи інформаційно-диспетчерської служби в системі товаропостачання роздрібної торговельної мережі і її ефективність. 40. Організація і технологія централізованої доставки товарів у магазини (за матеріалами оптової торгової бази, виробничого підприємства). 41. Організація товаропросування в книжковій торгівлі на сучасному етапі. 42. Системи товаропросування в торгівлі непродовольчими товарами (за матеріалами зарубіжної торгівлі). 43. Транспортно-експедиційне забезпечення системи товаропросування (на матеріалах оптової бази, роздрібної торговельної організації). 44. Організація й технологія контейнерних і пакетних перевезень товарів народного споживання. 45. Організація перевезення торговельних вантажів автомобільним транспортом (за матеріалами транспортного підприємства, бази, магазину). 46. Організація перевезення торговельних вантажів залізничним транспортом (за матеріалами бази). 47. Організація тарного господарства (за матеріалами магазину, оптового підприємства). 48. Стан і перспективи розвитку роздрібної торговельної мережі в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами України, області). 49. Стан та шляхи вдосконалення роздрібної торгівлі в місті (обласному, районному, рекреаційному центрі) 50. Матеріально-технічна база роздрібних торговельних підприємств в умовах ринкових відносин 51. Шляхи удосконалення планування й розміщування роздрібної торговельної мережі торговельних систем у період переходу до ринкових відносин (на прикладі району, області). 52. Принципи і практика розміщування роздрібної торговельної мережі в розвинених країнах. 53. Типізація роздрібної торговельної мережі торговельних систем в умовах переходу до ринкових відносин. 54. Магазин як основна ланка роздрібної торговельної мережі. 55. Магазин "Книги" як провідний тип підприємства у торгівлі друкованою продукцією. 56. Організація діяльності роздрібного торговельного підприємства в умовах конкуренції. 57. Зміст та особливості організації діяльності роздрібного торговельного підприємства з торгівлі друкованою продукцією в умовах ринкової економіки. 58. Прогресивні типи підприємств роздрібної торгівлі у вітчизняній торгівлі (на матеріалах торговельної організації). 59. Прогресивні типи підприємств роздрібної торгівлі у зарубіжній торгівлі (за матеріалами зарубіжної торгівлі). 60. Спеціалізація роздрібної торговельної мережі в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами торговельних організацій). 61. Улаштування й планування сучасних магазинів (на прикладі магазину). 62. Торгово-технологічні процеси в роздрібній торгівлі друкованою продукцією (на прикладі магазину). 63. Змістта особливості торгово-технологічних процесів магазинів у букіністичній торгівлі. 64. Торгово-технологічні процеси в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (на прикладі магазину). 65. Технологічні процеси в роздрібній торгівлі друкованою продукцією (на прикладі магазину). 66. Технологічні процеси в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (на прикладі магазину). 67. Приймання товарів за кількістю в магазині (на прикладі однієї товарної групи за матеріалами магазину). 68. Приймання товарів за якістю в магазині (на прикладі однієї товарної групи за матеріалами магазину). 69. Організація зберігання й підготовки товарів до продажу в магазині (на прикладі однієї товарної груп и за матеріалами магазину). 70. Розміщування й викладання друкованої продукції у торговому залі спеціалізованих книжкових магазинів. 71. Розміщування й викладання непродовольчих товарів у торговому залі магазинів (на прикладі окремих типів магазинів). 72. Принципи і практика розміщування й викладання непродовольчих товарів у магазинах (за матеріалами зарубіжної торгівлі). 73. Організація контрольно-касових операцій у магазині (за матеріалами магазину). 74. Організація продажу товарів і обслуговування покупців у магазинах (за матеріалами магазинів). 75. Організація продажу друкованої продукції і обслуговування покупців у книжковому магазині. 76. Організація продажу друкованої продукції і обслуговування покупців у магазинах букіністичної торгівлі. 77. Прогресивні методи продажу непродовольчих товарів та їх соціально-економічне значення в умовах переходу до ринкових відносин. 78. Організація продажу товарів за зразками (за матеріалами магазину). 79. Організація продажу товарів за попередніми замовленнями (за матеріалами магазину). 80. Прогресивні методи продажу товарів (за матеріалами зарубіжної торгівлі). 81. Організація роботи книжкового магазину в умовах ринкових відносин. 82. Організація роботи магазину букіністичної торгівлі в умовах ринкових відносин. 83. Організація роботи непродовольчого магазину в умовах ринкових відносин. 84. Організація роботи непродовольчого магазину самообслуговування в умовах ринкових відносин. 85. Організація роботи універмагу 86. Організація роботи спеціалізованого магазину. f''•' 87. Організація роботи супермаркету. 88. Організація роботи дрібнооптового книжкового ярмарку в умовах ринкових відносин. 89. Основні напрями удосконалення торгово-технологічних процесів у роздрібній торгівлі (за матеріалами торговельного підприємства чи організації). 90. Сучасний стан механізації та автоматизації технологічних процесів у роздрібній торгівлі (за матеріалами торговельних систем). 91. Організація й технологія торговельного обслуговування населення через дрібнороздрібну торговельну мережу в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами торговельних підприємств). 92. Технології штрихового кодування товарів, тари та упаковки як основа для нових технологій торгівлі 93. Організація й технологія пересувної торгівлі в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами споживчої кооперації, інших торговельних або виробничих систем). 94. Оптові закупівлі товарів і сучасні проблеми їх здійснення в книжковій торгівлі України. 95. Оптові ярмарки як джерело оптових закупівель товарів підприємств роздрібної торгівлі. 96. Оптові книжкові ярмарки як джерело формування товарних ресурсів роздрібної торговельної мережі. 97. Регламентація та документальне оформлення оптових закупівель товарів в умовах ринкових відносин. 98. Форми і методи оптового продажу товарів на с підприємствах. 99. Регламентація та документальне оформлення оптового продажу товарів в умовах ринкових відносин. 100. Формування асортименту товарів у роздрібній торгівлі (за матеріалами окремих магазинів). 101. Формування асортименту друкованої продукції у магазинах "Книги". 102. Організація вивчення попиту на товари у магазинах в умовах ринкової економіки. 103. Культура торгівлі: сучасний стан та шляхи підвищення. 104. Організація трудового процесу на торговельних підприємствах. 105. Організація праці у торговельних підприємствах. 106. Організація праці в магазині і шляхи підвищення її ефективності (за матеріалами торговельного підприємства) 107. Організація праці на складах і шляхи підвищення її ефективності (за матеріалами оптового торговельного підприємства). 108. Організація посилкової торгівлі в Україні в умовах ринкової економіки. 109. Організація реклами в роздрібній торгівлі та її ефективність (за матеріалами торговельного підприємства) 110. Додаткові послуги покупцям у роздрібних торговельних підприємствах (за матеріалами торговельного підприємства) 111. Управління торгово-технологічними процесами в магазинах 112. Управління торгово-технологічними процесами на підприємствах оптової торгівлі 113. Торгове немеханічне обладнання (торгові меблі) магазинів та ефективність його експлуатації 114. Контрольно-касове обладнання підприємств торгівлі та ефективність його експлуатації 115. Торгово-технологічне обладнання підприємств роздрібної торгівлі та шляхи підвищення ефективності його експлуатації 116. Торгово-технологічне обладнання складів оптових підприємств та шляхи підвищення ефективності його експлуатації 117. Технічне обслуговування і ремонт торгово-технологічного обладнання - необхідна умова його ефективної експлуатації 118. Організація матеріально-технічного забезпечення діяльності підприємств торгівлі в умовах ринкових відносин 119. Організація будівництва підприємств торгівлі в умовах ринкових відносин 120. Реконструкція роздрібних торговельних підприємств та її ефективність 2.2. Зразки планів курсових робітНижченаведені плани курсових робіт з окремих тем подаються як зразки, можуть бути змінені та доповнені, перероблені. Вони мають на меті навести приклад для самостійного складання плану курсової роботи студентом під час написання заяви про вибір теми. Тема: "Суть і роль торгівлі в народному господарстві (за матеріалами України)"Вступ 1. Суть і функції торгівлі в економіці 2. Взаємозв'язок торгівлі з галузями народного господарства 3. Роль торгівлі в задоволенні потреб населення 4. Вплив якості торговельного обслуговування на рівень витрат споживання 5. Перспективи розвитку торгівлі в умовах переходу до ринкових відносин Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Торгівля й народне споживання: сучасні проблеми й шляхи їх вирішення (за матеріалами України)"Вступ 1. Суть і класифікація потреб населення 2. Роль торгівлі в задоволенні потреб населення 2.1. Сучасний стан задоволення потреб населення в товарах народного споживання 2.2. Вплив торгівлі на виробництво з метою розширення асортименту й підвищення якості товарів та послуг 3. Шляхи підвищення рівня й підвищення якості народного споживання Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема:"Проблеми розвитку роздрібної торгівлі в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами України, області)"Вступ 1. Роль і завдання роздрібної торгівлі товарами народного споживання у торговельному обслуговуванні населення в період переходу до ринкових відносин 2. Стан і проблеми розвитку матеріально-технічної бази торгівлі торговельної системи та шляхи її оптимізації 3. Сучасні проблеми розвитку товарообороту в роздрібній торгівлі 4. Напрями розвитку сучасних технологій товаропросування в торгівлі та проблеми їх активізації 5. Технологія продажу товарів та шляхи її удосконалення Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Науково-технічний прогрес в торгівлі і шляхи його прискорення в умовах переходу до ринкової економіки (на матеріалах окремих торговельних систем)"Вступ 1. Суть і завдання науково-технічного прогресу в торгівлі 2. Стисла економіко-організаційна характеристика торговельної організації 3. Основні напрямки розвитку науково-технічного прогресу в системі торговельної організації 4. Стан і проблеми впровадження прогресивних технологій в торговельній організації 5. Шляхи активізації впровадження науково-технічного прогресу в торгівлі та умови підвищення його ефективності в умовах ринкової економіки Висновки й пропозиції Список використаної літератур и й матеріалів Тема: "Оптова торгова база і її торгово-технологічні функції в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами бази)"Вступ 1. Роль і завдання торгових баз в умовах переходу до ринкових відносин 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Характеристика торгово-технологічного процесу на базі 4. Організація комерційної роботи бази 5. Шляхи вдосконалення роботи торгової бази Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Складське господарство торговельних систем і основні напрями його розвитку в умовах ринкових відносин"Вступ 1. Суть і завдання розвитку складського господарства в період ринкового реформування економіки 2. Стисла економіко-організаційна характеристика торговельної організації (торговельної системи) 3. Сучасний стан і проблеми розвитку складського господарства торговельної організації. 3.1 Характеристика основних видів складів і складських приміщень у системі складського господарства торговельної організації. 3.2.Рівень технічного оснащення складів і проблеми його підвищення 3.3.Ефективність використання складського господарства торговельної організації. 4. Напрямки і перспективи розвитку складського господарства торговельної системи в умовах ринкових відносин. Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Улаштування й планування складу (за матеріалами загальнотоварного чи спеціалізованого складу оптової бази)"Вступ 1. Роль складів у процесі обігу товарів 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Технологічні процеси і їх раціональна організація як основний фактор, що визначає улаштування й планування складу 4. Види складських приміщень і технологічні планування складських приміщень оптового підприємства 5. Ефективність використання складської площі та шляхи її підвищення Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Приймання товарів на складі за кількістю (за матеріалами бази)"Вступ 1. Завдання правильного приймання товарів на складах 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Порядок приймання товарів за кількістю на складі підприємства 4. Документальне оформлення приймання товарів за кількістю 5. Шляхи вдосконалення приймання товарів за кількістю на базі Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Організація зберігання товарів на складі (за матеріалами оптової бази)"Вступ 1. Роль і значення правильної організації й технології зберігання товарів на складах 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Організація і техніка розміщування та укладання товарів на зберігання 4. Режим зберігання й догляд за товарами в процесі зберігання 5. Шляхи поліпшення зберігання товарів на складі Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Організація торгово-технологічного процесу на загальнотоварному складі"Вступ 1. Завдання раціональної організації торгово-технологічного процесу на складі 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Зміст операцій торгово-технологічного процесу на загальнотоварному складі і проблеми їх здійснення в сучасних умовах 4. Основні шляхи удосконалення організації й технології складського технологічного процесу Висновки і пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Основні напрями вдосконалення торгово-технологічних процесів на складі (за матеріалами оптової бази)"Вступ 1. Завдання вдосконалення торгово-технологічних процесів наскладах. 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства. 3. Складові елементи торгово-технологічного процесу складської переробки вантажів. 4. Сучасний стан робіт з удосконалення торгово-технологічних процесів на складах. 5. Основні шляхи вдосконалення торгово-технологічних процесів на складі та умови підвищення їх ефективності. Висновки й пропозиції. Список використаної літератури й матеріалів. Тема: "Організація перевезення торговельних вантажів автомобільним транспортом (за матеріалами бази, магазину)"Вступ 1. Значення автомобільного транспорту для розвитку торговельної діяльності. 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства. 3. Планування перевезення торговельних вантажів автомобільним транспортом. Взаємовідносини торговельного підприємства з автогосподарствами. 4. Організація і технологія перевезення товарів народного споживання. 5. Шляхи підвищення ефективності використання автомобільного транспорту. Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: «Прогресивні методи продажу непродовольчих товарів та їх соціально-економічне значення в умовах переходу до ринкових відносин»Вступ 1. Суть і роль прогресивних методів продажу товарів у забезпеченні торговельного обслуговування населення. 2. Стисла економіко-організаційна характеристика торговельної організації. 3. Стан і проблеми розвитку прогресивних методів продажу непродовольчих товарів у підприємствах торговельної організації в умовах ринкової трансформації економіки. 4. Напрями розвитку прогресивних методів продажу непродовольчих товарів та підвищення їх ефективності в умовах перехідної економіки. Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Організація тарного господарства (за матеріалами магазину, оптового підприємства)"Вступ 1. Роль і завдання тари в процесах товарного обігу 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Характеристика основних видів тари, що надходить на підприємство 4. Організація і техніка тарних операцій на підприємстві 5. Аналіз результатів обороту тари 6. Шляхи зниження витрат і втрат по тарі Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Організація і технологія централізованої доставки товарів у магазини (за матеріалами оптової бази, виробничого підприємства)"Вступ 1.Суть і завдання централізованої доставки товарів у роздрібну торговельну мережу. 2.Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства. 3.Сучасний стан і,проблеми організації централізованої доставки товарів у магазини з підприємства-постачальника. 3.1. Маршрути й графіки централізованої доставки та їх обґрунтування. 3.2. Технологічні процеси за централізованої доставки товарів. 4.Основні шляхи удосконалення організації та технології централізованої доставки товарів у роздрібну торговельну мережу Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Стан і перспективи розвитку роздрібної торговельної мережі в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами України, області)"Вступ 1. Суть і завдання розвитку роздрібної торговельної мережі 2. Динаміка розвитку роздрібної торговельної мережі 3. Спеціалізація і типізація підприємств 4. Шляхи вдосконалення розвитку роздрібної торговельної мережі Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: «Спеціалізація роздрібної торговельної мережі в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами торговельних організацій)»Вступ 1. Суть і роль спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі в удосконаленні торговельного обслуговування населення. 2. Стисла організаційно-економічна характеристика торговельноїорганізації 3. Стан і проблеми розвитку спеціалізації роздрібних торговельних підприємств в період формування ринкових відносин. 3.1.Стан розвитку спеціалізації підприємств роздрібної торговельної мережі торговельної організації. 3.2.Проблеми розміщування спеціалізованих роздрібних торговельних підприємств на обслуговуваній території. 3.3.Ефективність спеціалізації роздрібної торговельної мережі торговельної організації. 4. Напрями розвитку спеціалізації роздрібної торговельної мережі в умовах ринкової економіки. Висновки й пропозиції Список використаної літератури Тема: "Улаштування й планування сучасних магазинів (на прикладі магазину)"Вступ 1. Основні вимоги, що ставляться до улаштування й планування магазинів 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Технологічне планування торгового залу магазину 4. Улаштування і технологічні планування неторгових приміщень 5. Ефективність використання приміщень магазинів і шляхи її підвищення Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Розміщування й викладання непродовольчих товарів у торговому залі магазинів (на прикладі окремих типів магазинів)"Вступ 1. Роль розміщування і викладання товарів у активізації попиту покупців. 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства. 3. Принципи і практика розміщування товарів у магазині. 4. Організація викладання товарів на обладнанні. 5. Шляхи удосконалення розміщування і викладання товарів у магазині. Висновки й пропозиції. Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Організація контрольно-касових операцій в магазині (за матеріалами магазину)"Вступ 1. Роль і завдання удосконалення розрахункових операцій з покупцями 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства 3. Улаштування і планування розрахункового вузла в магазині 4. Організація розрахунків з покупцями 5. Шляхи удосконалення організації розрахунків з покупцями Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Сучасний стан механізації та автоматизації технологічних процесів у роздрібній торгівлі (за матеріалами торговельних систем)"Вступ 1. Суть і завдання механізації та автоматизації технологічних процесів у роздрібній торгівлі. 2. Стисла економіко-організаційна характеристика торговельної організації (торговельної системи). 3. Оснащення торговельних підприємств системи торгово-технологічним обладнанням як визначальний фактор розвитку механізації та автоматизації технологічних процесів в сучасних умовах. 4. Стан і проблеми розвитку механізації та автоматизації технологічних процесів у роздрібних торговельних підприємствах торговельної організації. 5. Шляхи прискорення процесів механізації та автоматизації робіт у підприємствах роздрібної торгівлі та підвищення їх ефективності. Висновки й пропозиції. Список використаної літератури й матеріалів. Тема: «Організація роботи непродовольчого магазину в умовах ринкових відносин»Вступ. 1. Завдання удосконалення роботи магазинів в умовах боротьби за покупців. 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства. 3. Технологічне планування магазину і його обґрунтування. 4. Розміщування і викладання товарів у магазині. 5. Методи продажу товарів і обслуговування покупців. 6. Режим роботи магазину і його персоналу. 7. Шляхи удосконалення роботи магазину Висновки й пропозиції. Список використаної літератури й матеріалів. Тема: "Організація роботи непродовольчого магазину самообслуговування в умовах ринкових відносин"Вступ 1. Суть і завдання раціональної організації магазину в умовах конкуренції. 2. Самообслуговування – основний напрям в розвитку торговельного обслуговування покупців у торгівлі. 3. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства. 4. Організація торгово-технологічного процесу непродовольчого магазину самообслуговування. 4.1.Планування торгового залу і його технічне оснащення. 4.2.Розміщування і викладання товарів. 4.3.Продаж товарів і організація розрахунків за товари. 5. Організація праці і режим роботи магазину. 6. Напрямки удосконалення роботи магазинів самообслуговування в торгівлі непродовольчими товарами в ринкових умовах. Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів. Тема: "Організація роботи універмагу (магазину, супермаркету)"Вступ 1. Роль і місце універмагів (магазинів, супермаркетів) у системі товаропросування товарів народного споживання 2. Принципи і практика розміщування універмагів (магазинів, супермаркетів) на обслуговуваній території 3. Проектування,технологічне планування і оформлення універмагів (магазинів, супермаркетів) 4.Організаційна структура і організація праці менеджерів та торгового персоналу в універмагах (магазинах, супермаркетах) 5. Особливості організації торгово-технологічних процесів у торгових відділах універмагу (магазину, супермаркету) 6. Організація відпуску товарів і контрольно-касових операцій в універмагах (магазинах, супермаркетах) 7. Напрями і перспективи розвитку універмагів (магазинів, супермаркетів) у вітчизняній торгівлі товарами народного споживання Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів Тема: "Організація й технологія торговельного обслуговування населення через дрібнороздрібну торговельну мережу в умовах переходу до ринкових відносин (за матеріалами торговельного підприємства)"Вступ 1. Роль і завдання удосконалення торговельного обслуговування населення в сучасних умовах. 2. Стисла економіко-організаційна характеристика підприємства. 3. Принципи і практика розміщування дрібнороздрібних підприємств та особливості формування їх матеріально-технічної бази. 4. Формування асортименту товарів у дрібнороздрібній мережі. 5. Організація продажу товарів і обслуговування покупців у дрібнороздрібній мережі. 6. Шляхи удосконалення роботи дрібнороздрібної торговельної мережі Висновки й пропозиції. Список використаної літератури й матеріалів. Тема: "Організація праці у торговельних підприємствах"Вступ 1. Теоретичні аспекти організації праці у торговельних підприємствах 2. Загальна характеристика торговельного підприємства 3. Стан і проблеми організації праці у торговельному підприємстві (ТзОВ "Молодість") 4. Шляхи покращення організації праці у ТзОВ "Молодість" Висновки й пропозиції Список використаної літератури й матеріалів
Список літератури й матеріалів, рекомендованих для використання під час написання курсової роботи3.1. Основна література:1. Україна. Закон Про власність. 2. Україна. Закон Про підприємництво. 3. Україна. Закон Про підприємства в Україні 4. Україна. Закон Про застосування у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг. 5. Україна. Закон Про захист прав споживачів (зі змінами і доповненнями відповідно до Закону №82/95-ВР від 2 березня 1995 p., Закону №230/95-ВР від 20 червня 1995 p.). 6. Україна. Закон Про основи державної політики у сфері науки і науково-технічної діяльності. 7. Україна. Закон Про ліцензування певних видів господарської діяльності 8. Україна. Закон Про патентування деяких видів підприємницької діяльності 9. Україна. Указ Президента України Про державне регулювання відносин у сфері торгівлі № 603/95 від 11.07.1995 р. 10. Україна. Указ Президента України Про запровадження єдиної державної регуляторної політики у сфері підприємництва № 89/2000 від 22.01.2000?. 11. Україна. Кабінет Міністрів. Концепція розвитку внутрішньої торгівлі в Україні. 1997 . 12. Україна. Кабінет Міністрів. Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення: Постанова № 108 від 8 лютого 1995 р. 13. Україна. Кабінет Міністрів. Положення про порядок проведення міжобласних оптово-промислових ярмарків. Постанова № 693 віл 30.08.1995р. 14. Україна. Кабінет Міністрів. Правила торгівлі у розстрочку. Постанова № 997 від 1.07.1998 ?. 15. Україна. Держкомресурсів. Правила застосування, обігу і повернення засобів упаковки багаторазового використання в Україні. 16. Україна. Держкомресурсів. Правила повторного використання дерев'яної, картонної тари і паперових мішків на Україні. 17. Україна. Держстандарт. Правила користування засобами вимірювальної техніки у сфері торгівлі. 1996. 18. Україна. МЗЕЗТ. Правила продажу непродовольчих товарів: Наказ № 294 від 27 травня 1996 р. 19. Україна. МЗЕЗ. Правила комісійної торгівлі непродовольчими товарами Наказ № 37 від 13.03.1995 р. (зі змінами і доповненнями відповідно до Наказу МЗЕЗТоргу № 342 від 08.07.1997 р.) 20. Україна. МЗЕЗТ. Правила роботи дрібнороздрібної торговельної мережі: Наказ № 369 від 8 липня 1996 р. 21. Україна. МЗЕЗТ. Правила торгівлі на ринках. Наказ № 157 від 12.03.1996р. 22. Україна. МЗЕЗТ. Інструкція про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування. Наказ №349 від 24.06.1996р. 23. Україна. МТУ. Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. 1997 . 24. Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю.//Арбітражні вісті .-1999.-№ 15-16(18) 25. Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю.// Арбітражні вісті.-1999.-№15-16(18) 26. Статут залізниць України.-К.Транспорт, 1998 27. Арустамов Э.А. и др. Торгово-технологическое оборудование. -М.: Экономика, 1984 28. Бизюк В.И.Торгово-технологическое оборудование:Учебник.-М.:Экономика,1990 29. Бланк И.А.Торговый менеджмент.-К.:УФИМБ,1997 30. Букинистическая торговля: Учебник/ Под ред. А.А.Говорова и А.В.Дорошевич.- М.: Изд-во МПИ, 1990.- 236 с. 31. Бурмистров В.Г.Организация торговли непродовольственными товарами.- М. Экономика,1988 32. Бэйверсток Э. Книжный маркетинг: пер. с англ. - СПб.: БХВ-Санкт-Петербург, 1999.- 336 с. 33. Виноградов В.И., Каменский А.А. Организация и технология торговли.-М.:Книга,1994.- 559 с. 34. Виноградов В.И., Левин Ю.С. Организация и техника торговли: Розничная торговля / Под ред. Г.Я.Удрас.- М.: Книга, 1995.- 330 с. 35. Вирабов С.А. Складское и тарное хозяйство. -К.: Вища школа., 1989 36. Даненбург В. и др. Основы оптовой торговли. Практический курс. /СПб. "Нева-Ладога-Онега",1993 37. Грэм Г. Книжный бизнес. Практика книгоиздания и книжной торговли: Пер. с англ. - М.:РосКонсульт, 1999.- 288 с. 38. Джоунз Г. Торговый бизнес :Как организовать и управлять: Пер. с англ. - М.: ИНФРА-М, 1996. 39. Крие А., Жаллэ Ж. Внутренняя торговля / Пер. с фр. Общ. ред. В.С.Загашвили. -М.:ИГ «Прогресс-Универс»,1993. 40. Леви М., Вейтц Б.А. Основы розничной торговли : Пер. с англ. - СПб: изд-во "Питер",1999. 41. Организация и технология книжной торговли: Учебник /Под ред. И.С.Васиной и А.А.Говорова.- М.:Книга, 1987.- 352 с. 42. Организация и технология торговых процессов: Учебник / Ф.Г.Панкратов, Э.А.Арустамов, П.Ю.Балабан и др.; Рук. авт. колл. Ф.Г.Панкратов. - М.: Экономика, 1990. 43. Памбухчиянц В.К.Организация и технология торговых процессов. - М.: Экономика,1987 44. Памбухчиянц В.К. Организация, технология и проектирование торговых предприятий: Учебник .-М.:ИВЦ "Маркетинг", 1998.- 320 с. 45. СимагинаТ.Н. Формы и методы розничной продажи книжных товаров: Учеб.пособие.- М.: Изд-во МГАП "Мир книги", 1994.- 40 с. 46. Технологія й обладнання підприємств торгівлі /Антонюк Я.М., Балабан П.Ю. та ін. Кер.авт.кол.В.М.Ребіцький.-К.:Либідь,"1996 47. Технология торговых процессов/А.Ф. Моргун, С.Е.Кайструков, С.И.Борак и др.; Под общ. ред. А.Ф.Моргуна, - М : Экономика, 1986. 48. Торговое дело: экономика и организация. Учебник /Под обш. ред. Л.А.Брагина и Т.П.Данько. - М.: ИНФРА - М, 1997. 49. Энциклопедия книжного дела / Ю.Ф. Майсурадзе, А.Э. Мильчин, Э.П. Гаврилов и др. - М.: Юристъ.- 1998.-536 £. 50. Эриашвили Н.Д. Теоретико-методологи!чёские основы книгоиздательского маркетинга. В 2 ч.- М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000.- Ч. 1 .-621 с. 3.2. ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА1. Аллен П. Учимся торговать. – Мн.: Амалфея, 1997 2. Ануфриев Н.В., Федосеев А.А. Технология работы магазина.-М.: Экономика, 1983 3. Архипов Н.А., Клишин В.Ф.Торговое оборудование.-М.Экономика,1990 4. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: Маркетинг и коммерция.-М., Экономика, 1991 5. Банько В.Г., Говоров А.И.Современная технология товародвижения-К.: Техніка,1989 6. Барчук И.Д.Технология торговых процессов.-М.Экономика, 1979 7. Бенсон Д.Уайтхад Дж. Транспорт и доставка грузов. Пер.с англ.-М.:Транспорт.1990 33 8. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. - М. Экономика, 1991 9. Брюшин В.И. Организация работы универмага.- М.: Экономика, 1978 10. Виноградова С.Н. Организация и технология торговли.Учебник.- Мн., Высшая школа, 1998. 11. Виноградова С.Н. Коммерческая деятельность. - Мн, Высшая школа, 1992. 12. Гарелик М.А., Ляндсман Р.Д. Организация, оборудование и технология продажи товаров.- М.: Экономика, 1989.-223 с. 13. Грет Г.П. Организация распространения печатной продукции предприятиями различных книготорговых систем Украины// Книжная торговля: НТИСб./Информпечать.-М.-1997.-Вып.1. 14. Городко В.В. та ін. Ефективність торгової техніки.-К.:Техніка,1983 15. Дашков Л.П.,Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли.Учеб.-М: Маркетинг, 1999. 16. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Организация, технология и проектирование торговых предприятий.- М.: ИВЦ Маркетинг, 1995 17. Дудла А.А.Интенсификация работы оптовых баз и оперативное управление товароснабжением магазинов: Лекция.-М.:МКИ, 1988 18. Жуковский З.И., Чабаров В.А. Комплексная механизация и автоматизация складского хозяйства. - К.: Техніка, 1993. - 120 с. 19. Замковский Д.Я. Оптовая торговля непродовольственными товарами.- М., 1988 20. Исаев Н.К. и др. Торговая техника. Справочник. -М.Экономика, 1985 21. Коваленко В.В. Развитие торговой сети и совершенствование обслуживания населения - К: УкрНИИНТИ, 1990 22. Коровкин Г.Н.Совершенствование товародвижения на индутриальной основе.-М.:Знание, 1987 23. КотлерФ. Основы маркетинга. Пер. с англ.-М., Прогресс, 1990. 24. Коммерческо-посредническая деятельность на товарном рынке (Под ред. проф. Зырянова А.К.) - Екатеринбург, 1995. 25. Красюк Н.П. Хранение непродовольственных товаров на складах оптовых баз: Практ. пособие.- М.: Высшая школа, 1987 26. Кудинов И.Е.Организация торговли в современных условиях в «Универмагах».-К.:Техніка, 1980 27. Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства: Підручник (Під ред. Н.М.Ушакової).- К.: Хрещатик, 1999. 28. Марчук Ф.Л., Коровкин Г.Н. Технический прогрес в торговле.-М.Экономика 1988 29. Методические указания по составлению перспективных планов развития и размещения сети предприятий розничной торговли.-М.,1988 30. Методические указания по перспективному планированию развития и размещения сети предприятий оптовой торговли до2005 г.* М.,1986 31. Научно-технический прогрес .-М.Политиздат, 1987 32. Номенклатура товарів народного споживання, які враховуються в роздрібній та оптовій торгівлі (товарний словник).- К., 1994.(на укр. та рос.мові).-ч.1; ч.2. 33. О нормах технического оснащения предприятий оптовой торговли - М., 1983 34. Организация оптовой торговли /Под общ.ред. А.Г.Роминой.-Мн.:БГЭУ, 1998 35. Осипова Л.В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности: Учебник для вузов. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. 36. Основні засади реформування внутрішньої торгівлі / Антонкж Я.М., Андрійчук В.Г., Мокій А.І., Німко В.Р.-Львів, Препр. HAH України, Інститут регіональних досліджень, 1996. 37. Панкратов Ф.Г. Серегина Т.К. Коммерческая деятельность:Учеб.- М.: ИВЦ «Маркетинг», 1996. 38. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности : Учебник. - М.: ИВЦ «Маркетинг», 1999. 39. Пашков В.Г. и др. Торговая техника.- М.: Экономика, 1980 40. Пик Х.С., Пик Э.Ф. Супермаркет. Организация и управление: Пер. с англ.- М.Экономика,1979 41. Положення про державний реєстр електронних контрольно-касових апаратів//Урядовий кур'єр. №129-130. 31.08.1995. 42. Правила обміну непродовольчих товарів, куплених у роздрібній мережі 43. Примерные нормы технического оснащения магазинов. -М.,1989 44. Решетова Т.Основні аспекти науково-технічної політики на сучасному етапі // Економіка України.-1993.-№ 4. 45. Савин В.И. Склады: Справочное пособие.- М.:Дело и Сервис, 2001. 46. Справочник товароведа непродовольственных товаров. -М.Экономика, 1988 47. Столяров В., Тарасевич В. Про науково-технічну політику в Україні // Економіка України. - 1993 - № 4. 48. Строгов Н.И. Прогрессивные формы розничной торговли.- М.: Госторгиздат, 1981 49. Торговое оборудование: Справочник /В.П.Ключников и др. -М.Экономика,1986 50. Устинов М.Т.Организация торговли и управление магазином.-М.:Экономика,1980.-224 с. 51. Цзе К. Методы эффективной торговли (Опыт "лучшей торговой фирмы года"): Сокр. Пер. с англ.-М.Экономика, 1988. 52. Шандезон Ж., Лансестр А. Техника продажи: Пер. с фр. Общ. ред. В.С.Загашвили. -М.:ИГ «Прогресс-Универс»,1993. 53. Щур Д.Л. Торговля: Справочник. - М.:Приор, 1998 54. Методические рекомендации по технологии складских операций на оптовых базах. - М.: Экономика, 1973. 55. Типовые рекомендации по технологии складских операций на оптовых базах. - М.: ЦИНОТУР, 1978. 56. Типовые решения по рационализации работы магазинов «Книги». - М.: ЦИНОТУР, 1979 57. Типовые решения по рационализации работы магазинов .«Мебель».- М.: ЦИНОТУР, 1979 58. Типовые решения по рационализации работы магазинов «Товары повседневного спроса».- М.: ЦИНОТУР, 1978. 59. Типовые решения по рационализации работы магазинов «Промышленные товары».- М.: ЦИНОТУР, 1979. 60. Типовые решения по рационализации работы универмагов. -М.: ЦИНОТУР, 1975. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |