Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 2861 Плани курсових робіт з дисципліни Організація торгівлі

Плани курсових робіт з дисципліни Організація торгівлі

« Назад

Плани курсових робіт з дисципліни Організація торгівлі

1. «Особливості організації гуртової торгівлі  (за матеріалами гуртівні комп’ютерної техніки ПП «Матриця»)»

1 розділ

  1. Організаційно-правові форми підприємств гуртової торгівлі

  2. Організування гуртових закупівель та продажу товарів

  3. Послуги та сервіс підприємств гуртової торгівлі 

2. «Особливості організації гуртової торгівлі  (за матеріалами книготорговельної гуртівні ПП «X»)

1. Титульна сторінка

2. План

3. Вступ

Розділ 1. Суть, зміст та функції гуртової торгівлі

1. Суть, зміст та функції гуртової торгівлі

2. Джерела гуртових закупівель та особливості формування асортименту книготорговельних підприємств

3. Організація товаропостачання у роздрібні торговельні підприємства

Розділ 2. Організація гуртової торгівлі на ПП «Х»

2.1. Загальна характеристика діяльності ПП «Х» на книжковому ринку

- охарактеризуйте статус підприємства (дата створення, юридична та фізична адреси, форма власності,основні цілі діяльності);

- схарактеризуйте місце розташування магазину; охарактеризуйте спеціалізацію та типізацію підприємства; опишіть його зовнішній вигляд ( вивіски, вітрини, дизайн фасаду, територію довкола магазину; місця для паркування та ін.);

- проаналізуйте чисельність, склад та кваліфікацію працівників підприємства, ознайомтеся з посадовими інструкціями, накресліть організаційну структуру; опишіть методи навчання персоналу і елементи корпоративного етикету на підприємстві. 

2.2. Аналіз організації торгівлі на підприємстві (стосується усіх курсових)

- охарактеризуйте, як впливає різна інтенсивність потоків покупців у межах тижня  та  дня на обсяги реалізації;

- проаналізуйте форми та методи закупівель товарів, які застосовують на підприємстві;

- окресліть джерела постачання товарів, способи їх доставки;

- визначіть умови оплати за доставлений товар;

- проаналізуйте особливості ціноутворення  на торгівельному підприємстві

- проаналізуйте, які послуги надає підприємство споживачам; - проаналізуйте внутрішнє планування і облаштування приміщення підприємства; зробіть експлікацію приміщень та висновки щодо ефективності використання площі магазину скористайтеся технічною картою підприємства.

- охарактеризуйте інтер’єр та атмосферу підприємства (освітлення, музика, запах, кольори);

- подайте загальну характеристику конкурентів; порівняйте асортиментний ряд та ціни;

- проаналізуйте фактори, що впливають на технологію складських операцій (вид складу, розмір партій товару, умови транспортування складність асортименту, режими зберігання, наявність приміщень для зберігання та ін.);

- охаратеризуйте носії та засоби реклами, які використовує підприємство.

2.3. Шляхи удосконалення організації  гуртової  торговельної діяльності ПП «Х»

За кожним проаналізованим підпунктом представте власні рекомендації, впровадження яких дозволить підвищити прибуток та конкурентоспроможність досліджуваного торговельного підприємства.

5. Висновки і рекомендації

6. Список використаної літератури

7. Додатки 

3. «Особливості організації роздрібної торгівлі  (за матеріалами мережевого магазину «HUMANA»)

1 розділ

  1. Значення, задачі розвитку та удосконалення  мережевої роздрібної торгівлі в Україні

  2. Формування асортиментно-цінової політики підприємств мережевої роздрібної торгівлі

  3. Мерчандайзинг та поведінка споживачів у мережевих магазинах роздрібної торгівлі 

4. «Організація роздрібної торгівлі продовольчими товарами (за матеріалами  магазину ПП «Яр»)

1 розділ

  1. Цілі, функції та напрями розвитку торгівлі продовольчими товарами.

  2. Статистичний аналіз роздрібної торгівлі в Україні.

  3. Постачальницько- договірні відносини в роздрібній торгівлі. 

5. Організація книготорговельної діяльності  (за матеріалами ПП «Глобус»)

1. Особливості функціонування книготорговельних підприємств в умовах жорсткої конкуренції

2. Асортиментно - цінова робота книготорговельного підприємства

3. Рекламні та комунікаційні можливості книгарні та напрями їх застосування 

6. «Організація торгівлі фірмового магазину (за матеріалами ПП «Корн»)»

1. Значення, роль, особливості  та функції фірмових магазинів

2. Організація торговельного процесу у фірмовому магазині

3.  Мерчандайзинг та культура обслуговування у фірмовій торгівлі 

7. Організація роздрібної торгівлі (за матеріалами ПП «Монако»)

1. Функції, види та класифікація торговельних роздрібних підприємств

2. Спеціалізація та типізація роздрібних торговельних об’єктів.

3. Показники, що характеризують розвиток роздрібної торговельної мережі.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!