« Назад
Обов’язкове практичне завдання № 1
Домашні практичні завдання та рекомендації до їх виконання.
Тема 2. Пізнавальні психічні процеси
Практичне обов’язкове завдання № 1
Проаналізуйте вплив реклами на пізнавальні психічні процеси споживача. Орієнтуйтеся на такусхему аналізу.
А. Виберіть на власний розсуд яку-небудьтелевізійну, друковану або радіорекламу, опишіть її або вклейте у зошит її зразок (для графічних видів).
Б. Дайте відповідь на наступні запитання:
-
Які засоби привертання уваги використовуються в рекламі?
-
Які види відчуттів задіяні у сприйнятті цієї реклами, що є фігурою, а що – фоном?
-
Які тези, аргументи, умовиводи наводяться у рекламі та які операції мислення у свідомості споживача вона викликає?
-
Чи запам’ятовується реклама, завдяки яким прийомам?
-
Які уявні образи є в цій рекламі та які асоціації, уявлення, образи виникають у свідомості споживача?
-
Які емоції відображені в цій рекламі, які емоції вона викликає в споживача?
-
На які можливі мотиви споживання рекламованого товару привертають увагу споживача?
-
Які засоби психологічного впливу були використані (переконування, навіювання, зараження, наслідування, маніпуляції)?
-
На яку групу споживачів розрахована ця реклама?
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|