Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 2808 Обов'язкове практичне завдання №1, Психологія

Обов'язкове практичне завдання №1, Психологія

« Назад

Обов’язкове практичне завдання № 1

Домашні практичні завдання та рекомендації до їх виконання.

Тема 2. Пізнавальні психічні процеси

Практичне обов’язкове завдання № 1

Проаналізуйте вплив реклами на пізнавальні психічні процеси споживача. Орієнтуйтеся на такусхему аналізу.

А. Виберіть на власний розсуд яку-небудьтелевізійну, друковану або радіорекламу, опишіть її або вклейте у зошит її зразок (для графічних видів).

Б. Дайте відповідь на наступні запитання:

  1. Які засоби привертання уваги використовуються в рекламі?

  2. Які види відчуттів задіяні у сприйнятті цієї реклами, що є фігурою, а що – фоном?

  3. Які тези, аргументи, умовиводи наводяться у рекламі та які операції мислення у свідомості споживача вона викликає?

  4. Чи запам’ятовується реклама, завдяки яким прийомам?

  5. Які уявні образи є в цій рекламі та які асоціації, уявлення, образи виникають у свідомості споживача?

  6. Які емоції відображені в цій рекламі, які емоції вона викликає в споживача?

  7. На які можливі мотиви споживання рекламованого товару привертають увагу споживача?

  8. Які засоби психологічного впливу були використані (переконування, навіювання, зараження, наслідування, маніпуляції)?

  9. На яку групу споживачів розрахована ця реклама?

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!