Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 2750 Методичні рекомендації до семінарського заняття по темі 3, Політична економія

Методичні рекомендації до семінарського заняття по темі 3, Політична економія

« Назад

Методичні рекомендації до семінарського заняття по темі 3

Питання для обговорення

  1. Економічна система, її сутність та основні структурні елементи.

  2. Класифікація економічних систем та їх загальна характеристика.

  3. Відносини власності. Типи, види та форми власності.

Завдання для домашньої роботи

Завдання 1. Виписати до словника наступні терміни та поняття: продуктивні сили, технологічний спосіб виробництва, виробничі відносини, економічний зміст власності, юридичний зміст власності, суспільна власність, приватна власність, економічний спосіб виробництва, економічний лад суспільства, економічний базис, суспільно-економічна формація, економічна система, ринкова економіка, планова економіка, змішана економіка, перехідна економіка, приватизація, роздержавлення, лібералізація, «шокова терапія», градуалізм.

Завдання 2. Відповісти на питання для самоперевірки знань:

  1. Назвіть новітні тенденції у розвитку відносин власності.

  2. Назвіть основні типи економічних систем за формаційним підходом.

  3. Яку роль виконує господарський механізм в сучасній ринковій економіці?

  4. Яку роль відіграє науково-технічних прогрес у розвитку суспільного виробництва?

  5. Поясність, що таке «національні моделі змішаної економіки» та які їх основні типи?

Завдання для самостійної роботи

Завдання 1. Питання для самостійного вивчення

  1. Основні тенденції розвитку власності на сучасному етапі.

  2. Соціально-економічний устрій суспільства.

Завдання 2. В дистанційному курсі опрацювати лекційний матеріал по темі, відповівши на контрольні питання.

Завдання 3. В дистанційному курсі виконати поточне тестування з теми.

Інформаційні джерела: 1, с. 59-86; 2, с. 78-95; 3, с. 60-92; 4, с. 32-51; 5, с. 84-137; 6, с. 39-68; 7, с. 68-99; 8; 9; 10; 11; 12; 13.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!