« Назад
Практична робота 20 на тему Робота з таблицями, панелями інструментів, створення змісту
Завдання 1.
-
Завантажити новий документ за власним шаблоном.
- Створити таблицю за допомогою автоматичного перетворення тексту.
ПУСКУ
№ з/п; Спеціальності; Дисципліни
1; Економічна кібернетика; Економічна кібернетика; Дослідження операцій
2; Інформатика; Математичне програмування; Імітаційне моделювання
3; Банківська справа; Гроші і кредит; Банківська справа
-
виділити набраний текст, виконати команди Таблица / Преобразовать / Текст в таблицу.
-
у вікні «Преобразовать в таблицу» встановити Разделитель – другой “;”
-
натиснути кнопку Автоформат та вибрати стиль Современная таблица.
-
після перетворення тексту в таблицю за допомогою інструментів панелі Таблицы и границы виконати додаткове форматування (об’єднання клітинок, розташування по центру, ширина стовпчиків).
Завдання 2.
-
В новому розділі встановити орієнтацію сторінки - альбомна. (Файл / Параметры страницы / Размер бумаги / альбомная / Применить / к текущему разделу)
-
Побудувати наступну таблицю (табл. 1) (Таблица / Добавить / Таблица), в якій
-
ввести назви стовпчиків, внести довільні значення в комірки;
-
виконати об'єднання комірок;
-
змінити параметри шрифту для шапки таблиці;
-
виділити шапку таблиці та встановити шрифт полу жирний, курсив;
-
розрахувати значення стовпчиків "Місячна заробітна плата усіх робітників, грн." та "Річний фонд заробітної плати усіх робітників, грн." (Таблица / Формула);
-
розрахувати суму стовпчиків, які вказані *.
Таблиця 1. Фонд заробітної плати інженерно-технічних робітників
№
|
Посада
|
Кількість, чол.
|
Місячна заробітна плата
|
Річний фонд заробітної плати усіх робітників, грн.
|
1 робітника, грн.
|
усіх робітників, грн.
|
1
|
Начальник цеху
|
|
|
|
|
2
|
Змінний майстер
|
|
|
|
|
3
|
Начальник технічного бюро
|
|
|
|
|
4
|
Інженер-технолог 1 класу
|
|
|
|
|
5
|
Інженер-конструктор 1 класу
|
|
|
|
|
6
|
Майстер з ремонту
|
|
|
|
|
7
|
Диспетчер
|
|
|
|
|
8
|
Контрольний майстер
|
|
|
|
|
Разом
|
*
|
*
|
*
|
*
|
Для проведення розрахунків в таблиці необхідно:
-
виділити клітинку, в котру треба помістити результат;
-
в меню Таблица вибрати команду Формула;
-
якщо Word пропонує формулу, що не підходить треба вилучити її та ввести потрібну формулу після знака =;
-
можна вибрати потрібну функцію в списку Вставить функцию.
-
для посилання на клітинки таблиці треба ввести в формулу адресу клітинки (при виконанні обчислень посилання на клітинки таблиці мають вигляд A1, A2, B1, B2, D1 тощо, де буква вказує на стовпчик, а номер – на рядок).
Примітка. Word вставляє результат обчислень в клітинку у вигляді поля. При зміні посилань на клітинки результат обчислень можна оновити, для цього необхідно виділити поле і натиснути клавішу F9.
Завдання 3. В новому розділі побудувати діаграму по стовпчику "Місячна заробітна плата 1 робітника, грн.".
-
Виділити потрібні дані та виконати команди Вставка / Объект / Документ Microsoft Graph 2000. Додати стовпчик "Посада" для формування легенди.
-
Зберегти документ.
Завдання 4. Створити таблицю під назвою “Відомість на виплату заробітної плати”.
-
У рядок-заголовок внести назви стовпців: № з/п, Прізвище та ініціали, Нараховано, Утримано та До видачі.
-
В стовпчиках № з/п, Прізвище та ініціали, Нараховано ввести довільні значення.
-
У клітинки стовпчика Утримано ввести формули =10%*СN, де С – латинська літера позначення стовпця Нараховано; N – номер рядка.
-
У клітинки стовпчика До видачі ввести формули, які розраховують різницю значень стовпчика Нараховано та Утримано з форматом числа # ###0,00 грн.; (# ###0,00 грн.).
-
У клітинки рядка Всього ввести формули, що підраховують суми по стовпчиках.
-
Побудувати відповідну створеній таблиці діаграму нарахувань та утримань.
Завдання 5. Створити власну панель інструментів визначивши доступ до панелі для відкритого документу (Вид / Панели инструментов / Настройки / Создать). Додати кнопки:
-
Сохранить как ...
-
Символ
-
Объект
-
Верхний индекс
-
Разрыв страницы
-
Нижний индекс
-
Примечание
-
Редактор формул
-
Сноска
-
інші потрібні кнопки.
Завдання 6. В новому розділі створити зміст
1. Задати потрібні стилі для текст, що ввійде у зміст:
-
виділити текст, що ввійде у зміст;
-
активізувати список кнопки «Стиль» панелі інструментів «Форматирование». Застосувати потрібний стиль до виділеного тексту (Заголовок 1, Заголовок 2, тощо). Або скористатися режимом перегляду структури документа (рис. 1) (Вид / Структура);
Рис. 1. Панель інструментів "Структура"
2. Після формування заголовків перейти в кінець документу, створити новий розділ та виконати команди Вставка / Оглавление и указатели / Оглавление. (Або Вставка / Ссылка / Оглавление и указатели / Оглавление).
- при необхідності оновлення змісту – викликати контекстне меню на змісті та вибрати команду «Обновить поле».
3. Зберегти файл під ім’ям «Практична робота 15»
Завдання 7. Створення гіпертекстових документів
1. Створення посилань на розділи в тексті:
-
поставити закладки на початку кожного розділу (Вставка ® Закладка);
-
на початку документа ввести перелік розділів, тобто: "Таблиця 1", "Таблиця 2" тощо;
-
додати гіперпосилання до переліку розділів: для цього виділити назву розділу та виконати команди Вставка / Гиперссылка / Закладка;
-
зберегти документ в папці Word під іменем «Практична робота 15_1»;
- закрити текстовий редактор.
2. Створення посилань на файли:
-
завантажити текстовий редактор Word за своїм шаблоном. Ввести перелік виконаних практичних робіт в 2 колонки;
-
до кожної практичної роботи додати гіперпосилання (Вставка / Гиперссылка / вибрати потрібну практичну роботу);
-
оформити документ темою (Формат / Тема);
-
зберегти документ як web-сторінку під іменем "Перелік практичних робіт";
- закрити текстовий редактор.
3. Завантажити файл "Перелік практичних робіт" та переглянути його.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|