Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 2351 Формування маркетингової стратегії підприємства (промисловий ринок) країни

Формування маркетингової стратегії підприємства (промисловий ринок) країни

« Назад

Формування маркетингової стратегії підприємства (промисловий ринок) країни

Вступ

Пункти

  1. Основні тенденції та перспективи розвитку галузі (огляд основних тенденцій тепер на нац і між ринку, аналіз напрямів в технологіч розвитку галузі на між ринку, аналіз чинників впливу сприяння розвитку (запобігання)

  2. Аналіз привабливості ринкового середовища підпр ( аналіз марк середовища (фактори загроз можливостей))

  3. Аналіз конкурентної позиції, конкурентний розподіл ринку, аналіз Портера, аналіз факторів галузевої конкуренції)

  4. Розробка гіпотези сегментації ринку, вибір привабливих ринкових сегментів, обґрунтування складання профілів

  5. Розробка стратегії позиціонування ринку, побудова схем або карт позиціонування

  6. Розробка функціональної маркетингової стратегії підприємства ( будь яка з 4P)

Висновки

(40 – 45 ст) 

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!