Проходження переддипломної практики у відділах ДПІ Головного управління Міністерства доходів та зборів України, НУДПСУ
« Назад ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИЗатверджую Проректор з навчально- виховної роботи М.М. Касьяненко “____ “_________2014 р. Програма переддипломної практикидля спеціальності Економіка і підприємництводля підготовки фахівців за ОКР «Магістр» галузь знань 0305 «Економіка і підприємництво» спеціальність 8.03050401 «Економіка підприємства» магістерська програма «Управління економічним розвитком суб’єктів оподаткування» для всіх форм навчання
ІРПІНЬ−2014
2.2. Проходження переддипломної практики у відділах ДПІ Головного управління Міністерства доходів та зборів УкраїниТематичний план проходження практики у відділах ДПІ Головного управління Міністерства доходів та зборів України
2.2.1. Загальне ознайомлення з роботою державної податкової інспекції районного (міського) рівняСтудент вивчає: − організаційну структуру Головного управління Міндоходів і зборів України та державних податкових інспекцій Головного управління Міндоходів. − вимоги до платників податків при постановці на облік; − документацією, яка ведеться в підрозділі при постановці на облік; − умови зняття з обліку платників податків; − порядок переведення великих платників податків на облік у спеціалізовані підрозділи; − основні методи і регламентуючі документи при проведенні масово - роз’яснювальної роботи. Завдання:
2.2.2. Контроль за справлянням ПДВСтудент вивчає: - структуру та призначення відділу; - функціональні обов’язки співробітників відділу; - документальне оформлення вхідної інформації; - вимоги до вхідної документації; - планування документальних перевірок; - планування та проведення камеральних перевірок; - методику написання протоколів, актів, довідок тощо при проведенні перевірок щодо ПДВ, вимоги до їх оформлення; - участь в роз’яснювальній та консультаційній роботі; - законодавчі акти щодо ПДВ; - внутрішню та зовнішню звітність відділу; - поквартальну динаміку надходження ПДВ за останні 2-3 роки в розрізі платників податків. Завдання: 1. Описати основні завдання і функції відділу. 2. Проаналізувати надходження зі сплати ПДВ (фактичні і планові показники), в розрізі надходжень від вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) і ввезених на територію України товарів, а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. 3. Проаналізувати стан відшкодування ПДВ: фактичні і планові показники; сума ПДВ, заявлена платниками до відшкодування; сума ПДВ, заявлена платниками до відшкодування, що не була підтверджена проведеними перевірками, у тому числі сума відшкодування, що була завищена; сума втрати бюджету від незаконного відшкодування ПДВ; сума заборгованості бюджету з відшкодування ПДВ, у тому числі сума простроченої заборгованості. Також розрахувати абсолютне і відносне по аналізованх показниках. 2.2.3. Контроль за справлянням акцизного податкуСтудент вивчає: − структуру та призначення відділу; − функціональні обов’язки співробітників відділу; − законодавчі акти про акцизний податок; − перелік підакцизних товарів; − ставки акцизного податку; − документацію, що надходить від платників податку та вимоги до її заповнення; − планування документальних та проведення камеральних перевірок; − акти, протоколи та довідки, які складаються після проведення перевірок та вимог до їх оформлення; − звітність відділу; − інформаційні зв’язки з підрозділами та звітними організаціями; − проведення роз’яснювальної та консультаційної роботи. Завдання: 1. Описати основні завдання і функції відділу. 2. Проаналізувати надходження зі сплати акцизного податку (фактичні і планові показники), у розрізі видів підакцизних товарів, а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. 2.2.4. Адміністрування податку на прибуток підприємствСтудент вивчає: − законодавчі акти про податок на прибуток, зміни та доповнення до них; − особливості застосування розділу ІІІ Податкового кодексу України, щодо окремих видів діяльності, та операцій особливого виду; − документацію, що надходить від платників податків; − інструкцію по заповненню декларації та додатків до неї про податок на прибуток; − планування документальних перевірок; − документацію, яка складається співробітниками ДПІ після проведення перевірок; − інформаційні зв’язки підрозділу в структурі ДПІ та із зовнішніми організаціями; − звітність підрозділу. Завдання: 1. Опишіть основні завдання і функції відділу. 2. Проаналізувати надходження зі сплати податку на прибуток підприємств за три роки (фактичні і планові показники), а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. 3. Проаналізувати вплив податку на прибуток на господарську діяльність конкретного підприємства. Зробити висновки. 2.2.5. Адміністрування доходів і зборів фізичних осібСтудент вивчає: − законодавчі акти про оподаткування доходів фізичних осіб, зміни та доповнення до них; − особливості оподаткування доходів підприємців, діячів мистецтва та літератури, громадян у залежності від місця роботи; − особливості сплати єдиного соціального внеску; − порядок застосування податкової соціальної пільги; − порядок надання податкового кредиту по податку на доходи фізичних осіб; − інструкцію по заповненню декларації та іншої вхідної документації щодо оподаткування фізичних осіб; − нарахування та справляння податків фізичними особами; − звітність відділу. Завдання: 1. Описати основні завдання і функції відділу. 2. Заповнити зразки документів щодо сплати податку на доходи фізичних осіб. 3. Проаналізувати надходження зі сплати податку на доходи фізичних осіб за три роки (фактичні і планові показники), а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. 4. Проаналізувати надходження зі сплати податків, зборів із самозайнятих осіб за три роки (фактичні і планові показники), а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. 5. Зробити аналіз сплати єдиного соціального внеску. 2.2.6. Контроль за справлянням плати за землю та фіксованого сільськогосподарського податкуСтудент вивчає: − закон із змінами та доповненнями про податок на землю та інші інструктивні матеріали; − методику розрахунку податку за землю; − методику розрахунку фіксованого сільськогосподарського податку; − пільги щодо податку за землю; − плату за землю та орендну плату; − вхідну інформацію, що надходить від платників податку до підрозділу; − планування та проведення контролю за правильністю розрахунків, своєчасністю справляння податку за землю; − складання звітної документації; −проведення роз’яснювальної роботи серед платників податку; − складання протоколів та актів за результатами перевірок; − планування та участь в документальних перевірках. Завдання: 1. Описати основні завдання і функції відділу. 2. Проаналізувати надходження коштів від справляння плати за землю юридичними і фізичними особами (фактичні і планові показники), а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. Зробити висновки. 3. Проаналізувати надходження коштів від справляння фіксованого сільськогосподарського податку (фактичні і планові показники), а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. Зробити висновки. 2.2.7. Контроль за справлянням екологічних та ресурсних платежівСтудент вивчає: − податкове законодавство зі змінами та доповненнями про збір за спеціальне використання води, збір за спеціальне використання лісових ресурсів, плату за користування надрами, рентну плату за нафту і природний газ, екологічний податок; − методику розрахунку відповідних платежів та податків; − планування та проведення контрольних перевірок сплати; − застосування пільг; − вхідну інформацію; − звітну інформацію. Завдання:
2.2.8. Адміністрування місцевих податків і зборівСтудент вивчає: − законодавчі акти із змінами та доповненнями про місцеві податки та збори; − роль місцевих податків та зборів у формуванні бюджету місцевого самоврядування; − місцеві податки та збори, що справляються в районі (місті); − планування та проведення перевірок правильності розрахунків, справляння та своєчасності сплати місцевих податків та зборів; − вхідну інформацію; − звітну інформацію (як внутрішню так і зовнішню); − динаміку надходження податків і платежів до місцевого бюджету за 3-5 років. Завдання: 1. Описати основні завдання і функції відділу. 2. Охарактеризувати місцеві податки і збори, що справляються в районі (місті). 3. Проаналізувати надходження зі сплати місцевих податків і зборів за три роки (фактичні і планові показники), в розрізі окремих видів податків, а також розрахувати абсолютне і відносне відхилення. Зробити висновки. 4. Описати групи єдиного податку та список видів діяльності, які можуть здійснювати платники єдиного податку. 2.2.9. Контроль за валютними операціями в сфері ЗЕДСтудент вивчає: − проведення перевірок з питань валютного контролю та оподаткування у сфері ЗЕД; − оформлення результатів перевірок (акти, довідки, протоколи, проекти рішень і постанов, інші документи). − санкції до порушників валютного законодавства. − складання звітності щодо документальних перевірок. − законодавчі акти зі змінами та доповненнями до них, нормативні документи про валютний контроль; − особливості оподаткування експортно-імпротних операцій; − вхідну інформацію; − документацію, що складається за результатами перевірок; − звітну документацію підрозділу. Завдання: 1. Описати основні завдання і функції відділу. 2. Проаналізувати надходження від штрафних санкцій за порушення вимог валютного законодавства. 2.2.10. Індивідуальне завдання з проходження економічної практики в структурних відділах (ДПІ) Головного управління Міністерства доходів і зборів УкраїниВиконання індивідуального завдання передбачає проведення аналізу за темою магістерської роботи. А саме, необхідно відобразити у звіті результати дослідження особливостей, поточного стану, динаміку зміни та перспективи розвитку того економічного явища, яке є предметом дослідження магістерської роботи. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |