Тематика курсових робіт та методичні вказівки до їх написання
« Назад3. ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ЇХ НАПИСАННЯ3.1. Мета та завдання курсової роботиВідповідно до навчального плану студенти IV курсу усіх форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напряму підготовки "Фінанси і кредит" спеціалізації "Фінанси" можуть обрати курсову роботу з науки “Податкова система”. Метою курсової роботи є поглиблення та закріплення теоретичних знань студентів за конкретними темами науки “Податкова система”, апробація проведення самостійних наукових досліджень, формування умінь і навичок в процесі осмислення тієї чи іншої проблеми з становлення та реформування податкової системи, обґрунтування висновків та пропозицій при прийнятті управлінських завдань у податковій сфері. Завданням курсової роботи є: - систематизація знань з теорії та практики оподаткування; - вивчення нормативно-правових актів, вміння правильно тлумачити основні положення, поняття та терміни з податкових питань; - вміння проводити критичний аналіз інформаційних джерел та аналізувати статистичні і практичні матеріали, а також узагальнення їх в побудові власних таблиць, рисунків, графіків, структурно-логічних схем, тощо з використанням різних методик досліджень; - обґрунтування висновків та пропозицій щодо оптимізації складу та структури податкової системи. Курсова робота повинна виявити ступінь підготовки студента до самостійної роботи. Він має правильно використовувати теоретичні положення економічної науки, вміти користуватися науковим апаратом, законодавчими матеріалами та спеціальною літературою, аналізувати фактичні дані та робити ґрунтовні висновки щодо проведеного дослідження. 3.2. Вибір теми та складання плану курсовой роботиПідготовка до написання курсової роботи розпочинається з вибору теми. Одним із важливих критеріїв при виборі теми має бути інтерес студента в проблемі дослідження, що обирається. Для цього, студент повинен заздалегідь ознайомитися з навчальною та науковою літературою, з об’єктом дослідження, а також можливостями формування інформаційної бази статистичних та практичних матеріалів. При виборі теми студентами заочної (вечірньої) форми навчання додатково слід враховувати можливість збору необхідного матеріалу за місцем основної роботи. Після ознайомлення з необхідними джерелами щодо обраного напряму дослідження студент самостійно вибирає тему із рекомендованою кафедрою фінансів тематикою курсових робіт. У разі необхідності, студентові надається право змінити тему курсової роботи на нову тему. Зміна теми курсової роботи на нову тему здійснюється за погодженням керівника курсової роботи в строки, що визначені керівником, але не пізніше двох місяців до закінчення строку подачі курсової роботи (ДОДАТОК А) - Регламент підготовки та виконання курсової роботи з дисципліни “Податкова система” для студентів денної та вечірньої форм навчання). Роботи, виконані на теми, не вказані в тематиці кафедри та не узгоджені з керівником курсової роботи, до захисту не допускаються. Обрана тема дослідженнявиконується самостійно одним студентом. При цьому назви тем не повинні повторюватися в академічній групі. При виборі теми та при виконанні курсової роботи студент має право отримувати консультації в усній формі під час призначених консультацій чи в електронній формі по узгодженню з керівником курсової роботи через ресурси електронної пошти щодо плану, змісту, напряму дослідження, використання літературних джерел та будь-якими питаннями, що виникають у студента. Після остаточного вибору теми студентом самостійно складається план курсової роботи. Структура і зміст плану курсової роботи, співвідношення обсягів та рівня деталізації ії розділів визначаються обраною темою. План курсової роботи рекомендується складати з 3 питань. Складений проект плану направляється керівнику курсової роботи на електрону адресу на погодження. Після узгодження перевірений проект плану повертається студенту для виконання курсової роботи протягом 10 календарних днів з дня його отримання на електронну пошту керівника (фактом підтвердження отримання проекту плану керівником є дата отримання текстового повідомлення “проект плану отримано” від керівника на електрону адресу студента протягом 2 робочих днів). В темі відправлення через інтернет ресурси обов’язково вказати тему повідомлення (наприклад, проект плану з курсової роботи Коваленко Н.М., група 1) для подальшого узгодження з керівником змісту розділів плану курсової роботи. Всі питання розділів проекту плану пишуться в текстовому повідомленні, при цьому план окремим файлом не прикріплюється до листа керівнику. Електронні документи повинні бути надіслані обов’язково у форматі, сумісному з MICROSOFT OFFICE 1997-2007. Для складання плану курсової роботи студенту рекомендується ознайомитися з проблематикою обраної теми дослідження. Вирішення питань передбачених темою дослідження здійснюється через опрацювання законодавчо-нормативних документів, спеціальної наукової літератури, статистичних матеріалів, які послідовно і логічно розкривають визначену тему. План курсової роботи повинен мати таку структуру: вступ, 3 розділи (без розбиття на підрозділи), висновки, списоквикористаних джерел, додатки. В процесі дослідження визначених питань по затвердженому плану, його можна уточняти за погодженням керівника. 3.3. Зміст курсової роботиУ курсовій роботі студент повинен глибоко і всебічно розкрити зміст обраної теми. Особливу увагу слід приділити дискусійним питанням теорії і практики податкових відносин, реформуванню податкової системи, чинникам, що впливають на формування бюджету податковими платежами, тощо. Якщо в економічній літературі відсутня єдина точка зору з питань, які досліджуються, слід навести думки кількох авторів, дати їх критичну оцінку та висловити свої міркування з даного приводу. Структура роботи складається з титульного аркушу, змісту, вступу, трьох розділів (основної частини роботи), висновків, списку використаних джерел. Рекомендується використовувати такий підхід при формуванні структури роботи: У вступі має бути сформульований об’єкт дослідження, визначена актуальність, мета, коло завдань курсової роботи та описується інформаційна база роботи. Вступ повинен давати можливість розуміння суті роботи. У першому розділівикладаєтьсясутність об’єкта дослідження[1], характеристика основ організації управління ним. Він виконується на основі критичного аналізу навчальної, наукової літератури, монографій, наукових статей, а також положень чинного податкового законодавства. У другому розділіпроводиться аналіз сучасного стану об’єкта дослідження та податкової практики. Він виконується на основі вивчення статистичних та звітних даних, публікацій в періодичних виданнях, даних, оприлюднених на офіційних сайтах органів державного управління, міжнародних організацій, в аналітичних оглядах тощо. АНАЛІЗ МАЄ ОХОПЛЮВАТИ НЕ МЕНШЕ 5 ОСТАННІХ РОКІВ і проводитися у розрізі усього досліджуваного періоду. По-перше, студент має визначити показники, що характеризують об’єкт дослідження курсової роботи. По-друге, студент має знати, що до основних видів показників відносяться: - абсолютні: усі показники доходів і видатків (розмір заробітної плати, мінімальна заробітна плата, прожитковий мінімум, обсяги заощаджень, прибуток, бюджетні доходи, податкові надходження, доходи Пенсійного фонду України, бюджетні видатки, виплачені дивіденди тощо); - відносні:непрямі податки на товари та послуги (в % до ВВП), податкове навантаження, податок на прибуток підприємств (у % до ВВП, доходів бюджету, податкових надходжень тощо), коефіцієнт еластичності податкової системи, коефіцієнт стабільності податкової системи тощо. Для аналізу фінансових показників потрібно провести розрахунки економіко-статистичних показників та дослідити їх. Третій розділ присвячується дослідженню проблем бюджетно-податкової практики та можливим шляхам їх вирішення. Він виконується на основі критичного аналізу монографій та наукових статей. Висновки до курсової роботи повинні випливати з проведеного дослідження і мати безпосередній зв’язок з результатами трьох розділів роботи. У висновках підводяться підсумки щодо всіх висвітлених у курсовій роботі питань. Основна вимога до висновків - не повторювати змісту вступу, розділів роботи. Приклад структуризації курсової роботи. Тема: Податок на додану вартість та його роль у формуванні доходів бюджету
ЗМІСТ Вступ
ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додатки 3.4. Підбір літератури та інших матеріалів з теми курсової роботиСтудент підбирає і вивчає літературу самостійно, орієнтуючись при цьому на рекомендований список літератури та користуючись систематичними каталогами наукової, навчальної, довідкової літератури, каталогом періодичних видань читального залу бібліотеки КНЕУ, залом іноземної літератури та каталогами інших бібліотек, які розташовані за адресами: американська бібліотека (вул. Волоська 8/5, НаУКМА, корпус 4 кімната 116), бібліотека Гьоте-інституту (вул. Волоська, 12 / 4), бібліотека французького культурного центру (вул. Гончара, 84),Нацiональна бiблiотека iменi В.І.Вернадського (проспект 40-рiччя Жовтня, 3)Нацiональна парламентська бібліотека (вул. Грушевського, 1) та інші. При складанні списку літератури варто дотримуватися вимог до оформлення списку використаних джерел, в якому вказується(прізвище й ініціали автора, назва роботи, місце видання, видавництво, рік видання і кількість сторінок). Список використаних джерел повинен включати тільки ті літературні джерела, на які є посилання у основній частині курсової роботи. Підбираючи літературу за обраною темою курсової роботи, студент повинен дотримуватися певної послідовності в опрацюванні широкого кола джерел: - законодавчі матеріали (закони, декрети, укази, постанови, накази, інструкції тощо); - навчальна література (підручники, посібники); - наукові досягнення, які представлені в монографіях, статтях, збірниках матеріалів наукових конференцій, он-лайн конференцій, газетних та журнальних статтях експертів тощо; - аналітичні матеріали, що розміщені на сайтах Верховної Ради України, державної податкової адміністрації України, Міністерства фінансів Україні, Державного комітету статистики України та інших сайтах органів управління податковими платежами та опубліковані в статистичних збірниках. Вимогою до використання джерел нормативно-правового характеру є їх чинність на момент використання в останній редакції, а тому закони, постанови, кодекси, накази краще отримувати з офіційних джерел – сайтів органів державної влади та управління. Періодичні видання мають бути науковими, фаховими та актуальними (за останні 3-5 років). Для повного розкриття теми на належному рівні студент має опрацювати значну кількість з кожної з вищезазначених групи джерел. Курсові роботи, в яких поверхово та неякісно опрацьовані літературні джерела, засновані лише на двох-трьох джерелах не можуть презентувати на високу позитивну оцінку як такі, що не розкрили обрану тему дослідження. Список використаної літератури оформляють відповідно вимог ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 "Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання" та Наказу ВАК № 63 від 26.01.2008р. у такій послідовності: ▪ закони України, ▪ укази Президента, ▪ постанови і декрети уряду України, ▪ інструктивні матеріали (у хронологічному порядку), ▪спеціальна економічна література (підручники, навчальні посібники, монографії) і публікації в періодичних виданнях в алфавітному порядку із зазначенням прізвища та ініціалів автора, ▪ статистичні та інші збірники, ▪ матеріали, які були зібрані на підприємствах і в організаціях та використані при написанні роботи, ▪ інтернет-ресурси. Всі джерела, включені до списку використаної літератури, нумеруються послідовно. Загальна кількість назв джерел для написання курсової роботи повинна бути не менше 20. Орієнтований список літератури наведено в ДОДАТКУ Б. 3.5. Оформлення курсової роботиОформлення курсової роботи та звіту демонстраційних матеріалів для захисту здійснюється у формі презентації за допомогою Microsoft PowerPoint. Створення слайдів здійснюється з застосуванням кольорових схем “світлий текст на темному фоні” або “темний текст на білому фоні”. Припустимий розмір шрифта для текстового слайда, набраного ARIAL – не менше ≥18 пунктів. Розмір шрифту і міжрядковий інтервал розміщуваного тексту автоматично міняються так, щоб текст помістився в призначений для нього простір слайду. Оформлення курсової роботи у формі текстового документу за допомогою Microsoft WORD здійснюється за такими параметрами : - Times New Roman 14; - інтервал між рядками 1,5; - поля –з усіх боків 2 см, з правого боку – 1,5 см; - нумерація сторінок – у правому верхньому куті. При роздрукуванні текст друкується тільки на одній стороні аркуша А4. Номери сторінок проставляються у верхньому правому кутку. Титульний аркуш вважається першою сторінкою і номер на ньому не ставиться. Індивідуальне завдання не входить до нумерації сторінок. Таблиці і рисунки (діаграми) є основною і обов’язковою складовою курсової роботи (слайди мають також містити текстову та цифрову інформацію). Одна з головних вимог до графічного і табличного матеріалу — їх наочність і безпосередній зв’язок зі змістом курсової роботи. Курсова робота оформлюється за добровільним вибором студента у формі презентації або у формі ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТУ за допомогою Microsoft PowerPoint або Microsoft WORD. Студенти денної та вечірньої форм навчання зобов’язані відповідно до встановленого регламенту підготовки та виконання курсової роботи з дисципліни “Податкова система” для студентів денної та вечірньої форм навчання (ДОДАТОК А) надіслати керівнику через електронну пошту оформлену завершену курсову роботу у вигляді презентації або текстового документу. При цьому, файл (виконаний у Microsoft Power Point) має наступну структуру: Обсягкурсової роботи у формі презентації має бути в межах 17 - 20 слайдів, при цьому: титульний аркуш (1 слайд -ДОДАТОК В), зміст (1 слайд), вступ (1 слайд), розділ 1 (4-5 слайдів), розділ 2 (5-6 слайдів), розділ 3 (3-4 слайда), висновки (1 слайд), список використаних джерел (1 слайд). Обсяг текстової частини роботи (від вступу – до висновків включно, без урахування списку літератури) має бути в межах 17-22 сторінок стандартного формату А (210 х 297 мм), при цьому: титульний аркуш (1 сторінка -ДОДАТОК В), зміст (1 сторінка), вступ (1-2 сторінки), розділ 1 (3-4 сторінки), розділ 2 (6-7 сторінок), розділ 3 (3-4 сторінки), висновки (1-2 сторінки), список використаних джерел (1 сторінка). До слайдів або текстової частини курсової роботи ОБОВ’ЯЗКОВО мають увійти наступні таблиці і рисунки, які узагальнюють опрацьований студентом та проаналізований для розділу І матеріал: 1) Таблиця, яка містить ключові поняття і терміни, які розкривають об’єкт дослідження, за такою формою: Таблиця Ключові поняття і терміни
2) Схематичне зображення функцій, які розкривають сутність об’єкта дослідження. Класифікації, які характеризують об’єкт дослідження (у вигляді таблиць чи рисунків). Наприклад. 3) Основні дискусійні питання щодо характеристики сутності та функцій об’єкта дослідження, наприклад, у такій формі. 4) Інші таблиці та рисунки. В ІІ розділ мають увійти наступні таблиці і рисунки: 1) таблиця, де подається перелік показників, які характеризують об’єкт дослідження. При цьому, якщо це потрібно, вказується формула розрахунку. Таблиця Показники, які характеризують об’єкт дослідження
2) Укладені студентом статистичні таблиці і рисунки (графіки, діаграми), які розкривають результати проведеного аналізу. 3) Результати проведеного аналізу. Таблиця Результати проведеного аналізу
В ІІІ розділ мають увійти наступні таблиці і рисунки: 1) Перелік ключових проблем, виявлених у ході дослідження, які можуть бути систематизовані в таблиці чи представлені на рисунку. Наприклад: Таблиця Ключові проблеми у сфері…
2) Пропозиції щодо вирішення виявлених проблем. При цьому в додатку формулювання постановки проблеми має бути лаконічним, а пропозиції – конкретними й чіткими. Таблиця Пропозиції щодо вирішення проблем
* Джерело (автор, назва джерела, реквізити видання, номер сторінки) Цитати у роботі, які наведені дослівно, беруться в лапки. Після закінчення цитати або цифрової інформації у квадратних дужках зазначається порядковий номер джерела, який міститься у списку використаної літератури; далі через кому сторінка, звідки взята цитата чи цифра. Наприклад, посилання [5, с.10] означає, що цитату взято з джерела на сторінці 10, зазначеного у списку літератури під номером 5. При цитуванні текстів з газет, поточної та річної звітності підприємства або організації, невеликих за обсягом нормативних документів вказувати сторінки не обов’язково. Наприклад: [23]. При посиланні на непряме цитування у квадратних дужках додатково зазначається «див». Наприклад: [див. 7, с.25]. Наявність у роботі ілюстрацій, які називаються «рисунками» (структурно-логічні схеми, діаграми, графіки), дає змогу викласти матеріал більш доказово, полегшує його сприйняття. Знизу під графіком, схемою діаграмою тощо з великої літери пишуть слово «Рис.» і його порядковий номер. Номер рисунку складається з номера розділу та порядкового номера рисунку. Наприклад: Рис. 1.2. (другий рисунок у першому розділі). Наприклад. У графіках обов’язково вказується масштаб. Об’єкти у вигляді рисунків в презентації курсової роботи можна створювати у середовищі PowerPoint, так і імпортовані з інших додатків. Заголовок таблиці розміщують над нею, він має відображати основний її зміст та вказувати на об’єкт і період, до якого відносяться дані. Справа над тематичним заголовком з великої літери пишуть слово «Таблиця», її порядковий номер. Знак «№» перед цифрою не ставиться. Номер таблиці складається з номера розділу та порядкового номера таблиці. Наприклад: Таблиця 2.3 (третя таблиця в другому розділі). Наприклад: Таблиця 2.3 Назва таблиці
Кожна таблиця повинна, як правило, розміщуватися на одному слайді. При необхідності переносу таблиці у правому верхньому кутку наступного слайду слід писати: «Продовження (або закінчення) таблиці...». Якщо всі показники таблиці мають однакові одиниці виміру, їх виносять у заголовок, якщо різні — вказують у боковику (заголовках рядків). Позначення одиниць виміру повинно відповідати стандартам. Якщо текст у таблиці повторюється і складається з двох або більше слів, при першому повторенні його замінюють словосполученням «те саме», а далі — лапками. Не дозволяється ставити лапки замість повторюваних цифр, знаків, математичних символів. Якщо цифрові дані відсутні, то ставлять пропуск «—». Цифри в колонках належить проставляти таким чином, щоб відповідні розряди чисел по всій колонці були розміщені один під одним. Потрібно дотримуватись однакової кількості десяткових знаків для всіх значень цифрових величин в одній колонці. Об’єкти у вигляді таблиць в презентації курсової роботи можна створювати у середовищі PowerPoint, так і імпортовані з інших додатків. Завершена курсова робота виконана відповідно до вимог направляється для перевірки керівнику з курсових робіт через електрону пошту на адресу керівника. При цьому в темі відправлення через інтернет ресурси обов’язково вказати всі реквізити, які вимагаються до назви файлу. Наприклад, назва файлу: 6508_01_KovalenkoNM, де 6508 – шифр спеціальності: 01 – номер групи із двох цифр (перша група – 01, п’ятнадцята група – 15 і т.п.); KovalenkoNM – прізвище та ініціали студента без пробілів латинськими літерами; Завершена курсова робота для перевірки керівнику має бути обов’язково заархівована в форматі “rar”. Після отримання керівником курсової роботи вона підлягає перевірці. Після перевірки курсової роботи, керівник направляє на електрону адресу студента рецензію керівника курсової роботи з оцінками рівня дослідження від 30 до 60 балів. Отримана рецензія керівника курсової роботи студентом з оцінками за якість виконання курсової роботи роздруковується та представляється комісії під час прилюдного захисту курсової роботи. 3.6. Критерії оцінювання курсової роботиГоловними критеріями оцінки ступеня досягнення поставленої мети курсової роботи є змістовність розроблених студентом слайдів презентації відповідно до завдання, стислий виклад доповіді, що супроводжує презентацію. Курсова робота оцінюється науковим керівником у балах. Підсумкова оцінка за курсову роботу складається з трьох елементів і виставляється за 100-бальною шкалою з подальшим переведенням у чотирьохбальну. Елементи оцінки складаються з: своєчасності відправлення курсової роботи (0 або 10 балів), якості виконання курсової роботи (від 30 до 60 балів), якості презентації результатів дослідження в процесі прилюдного захисту (від 0 до 30 балів). Критерії визначення підсумкової оцінки за курсову роботу (за 100-бальною шкалою) наведено в таблиці:
*Крок оцінки- 6 балів Якість виконання курсової роботи оцінюється за критеріями, що наведені в таблиці з деталізацією балів:
Для презентації на захисті результатів дослідження, викладених у курсовій роботі, студент готує доповідь. Якість презентації результатів роботи оцінюється за критеріями, що наведені з деталізацією бальних оцінок в таблиці: Критерії оцінювання якості усного докладу результатів дослідження курсової роботи з використанням презентації
Оцінюванню підлягає: (А) дотримання календарного плану виконання курсової роботи; (Б) виконана курсова робота, у тому числі: - вступ, - зміст кожного з розділів, - висновки, - дотримання вимог до оформлення курсової роботи; (В) захист курсової роботи. Оцінювання завершеної курсової роботи студентів денної і вечірньої форм навчання відбувається в міру їх отримання керівником через електронну пошту в ТЕРМІНИ (з 08 квітня по 15 квітня кожного року), встановлені регламентом підготовки та виконання курсової роботи з дисципліни “Податкова система” для студентів денної та вечірньої форм навчання (ДОДАТОК А). Керівник протягом 10 календарних днів перевіряє надіслані роботи і відправляє студенту рецензію керівника курсової роботи (ДОДАТОК Г). Після отримання балів за якість виконання курсової роботи студентом на електрону пошту в рецензії керівника, ДООПРАЦЮВАННЮ КУРСОВА РОБОТА НЕ ПІДЛЯГАЄ! Не дозволяється направляти на електрону пошту курсову роботу на перевірку після 08 квітня. Усі питання студенти мають вирішувати на консультаціях наукового керівника в процесі проведення дослідження. Остаточна оцінка за курсову роботу виставляється за результатами обов’язкового виконання двох позицій: (а) здачі завершеного варіанту курсової роботи для студентів денної і вечірньої форми навчання – керівнику курсової роботи в електронному вигляді; для студентів заочної форми навчання – на кафедру фінансів в надрукованому вигляді; (б) захисту курсової роботи. Умови, за яких студент НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ до захисту курсової роботи: (1) план курсової роботи не погоджено з керівником курсової роботи; (2) кількість балів за курсову роботу, виставлена науковим керівником до захисту, знаходиться в діапазоні від 0 до 39 балів; (3) студент здав повний варіант курсової роботи менше, ніж за 10 робочих днів до залікового тижня. У разі недопуску студента до захисту, він має академічну заборгованість. Якщо недопуск з причин (1-2), то студент повинен виконати курсову роботу повторно відповідно до строків, визначених навчальною частиною. У заліково-екзаменаційну відомість виставляється підсумкова оцінка за курсову роботу в цілому з врахуванням терміну подання курсової роботи, якості ії виконання та якості презентації на захисті за шкалою ECTS та за національною шкалою:
Для студентів денної і вечірньої форм навчання дату захисту призначає науковий керівник. Для студентів заочної форми навчання захист проводиться відповідно до розкладу, визначеного навчальною частиною. Студенти денної форми навчання готують на захист ілюстративний матеріал в формі демонстраційних матеріалів презентації в електронній формі в PowerPoint; а студенти вечірньої і заочної форми – в надрукованій формі (на папері формату А4). Захист курсової роботи передбачає ознайомлення членів комісії з результатами проведеної роботи з обраного напряму дослідження. Демонстрація презентаційних матеріалів, підготовлених засобами MS Power Point є обов’язковою для захисту курсової роботи. Для захисту курсової роботи необхідно підготувати звіт роздрукованих презентаційних матеріалів. Демонстрація презентаційних матеріалів, яка розміщена на 7–8 слайдах, повинна мати наступні складові інформації: - титульна сторінка, де вказано назва теми, прізвище студента, номер групи –1 слайд; - вступ, де визначено об’єкт, мету, завдання напряму дослідження – 1 слайд; - стислий виклад доповіді з основної частини дослідження (висновки за результатами роботи за кожним розділом) – 4 або 5 слайдів; - пропозиції щодо виявлених проблем – 1 слайд. Процедура захисту включає: - виступ студента за змістом роботи, що не повинен перевищувати 5-6 хвилин; - запитання членів комісії авторові роботи; - відповіді автора роботи на запитання членів комісії; - висновок комісії з приводу оцінки презентації роботи; - оголошення студентові отриманої ним оцінки. РЕГЛАМЕНТ ДОПОВІДІ –5-6 ХВИЛИН. 3.7. Теми курсових робітНа вибір студентам пропонується такий перелік тем:
Додаток А Регламент підготовки та виконання курсової роботи з науки “Податкова система”для студентів денної та вечірньої форм навчання
* Відповідно до розділу 3.2 “Вибір теми та складання плану курсової роботи”, проект плану на узгодження керівнику курсової роботи направляється на електрону адресу керівника за вимогами, що викладені в вказаному розділі. Днем отримання плану вважається дата отримання його на електрону адресу керівника! Фактом підтвердженняотримання проекту плану керівником є дата отримання повідомлення з текстом “проект плану отримано” від керівника на електрону адресу студента ПРОТЯГОМ 2 РОБОЧИХ ДНІВ! Керівник повертає узгоджений план студенту для виконання курсової роботи ПРОТЯГОМ 10 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ! **При відправленні завершеної курсової роботи (з будь-яких причин в т.ч. технічних причин, наприклад, відсутності інтернету, несумісності форматів З MICROSOFT OFFICE 1997-2003 та інших причин) ПІСЛЯ 07 КВІТНЯ, кількість балів з загальної кількості балів зменшується на 10 балів! *** Рецензія керівника курсової роботи з виставленими балами повинна бути роздрукована та представлена членам комісії на прилюдному захисті курсової роботи
Додаток Б Список рекомендованої літератури
[1] Об’єкт дослідження – це все те, що є джерелом вивчення необхідної інформації, на що саме спрямована особлива увага дослідника З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |