Варіанти домашніх контрольних робіт з дисципліни Маркетинг, НУХТ
« Назад
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙНавчальна дисципліна: Маркетинг Варіанти домашніх контрольних робіт№ 1 1. Маркетингове середовище підприємств 2. Методи встановлення цін. 3. Сегментація послуг підприємств. Основні завдання, фактори та критерії. 4. Задача № 2 1. Керовані і некеровані фактори маркетингового середовища підприємств. 2. Складові маркетингового комплексу. 3. Основні асортиментні групи товарів та послуг. 4. Задача № 3 1. Фактори макросередовища підприємств. 2. Позиціонування підприємства на ринку. 3. Цінові стратегії підприємства. 4. Задача № 4 1. Фактори безпосереднього оточення підприємств. 2. Реклама як складова комплексу просування, її сутність, функції та види. 3. Типи посередників на ринку. 4. Задача № 5 1. SWOT-аналіз середовища підприємства. 2. Складові комплексу розповсюдження. 3. Основні засоби корегування цін. 4. Задача № 6 1. Сильні сторони підприємства. 2. Основні фази життєвого циклу продукції та послуг. 3. Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення. 4. Задача № 7 1. Слабкі сторони підприємства. 2. Основні товарні стратегії. 3. Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення. 4. Задача № 8 1. Можливості підприємства. 2. Позиціонування підприємства на ринку. 3. Вертикальні канали розподілу. 4. Задача № 9 1. Загрози підприємства 2. Горизонтальні канали розподілу. 3. Крива попиту. Еластичність попиту. 4. Задача № 10 1. Сутність маркетингу. Його основні завдання. 2. Основні засоби вирівнювання попиту на послуги. 3. Товар як складова комплексу маркетингу. 4. Задача № 11 1. Ціна як складова комплексу маркетингу. 2. Конкурентне середовище підприємства. 3. Ієрархія потреб (за А.Маслоу). 4. Задача № 12 1. Типи розподілу. 2. Інноваційна товарна політика підприємства 3. Основні види попиту та фактори, що впливають на попит. 4. Задача № 13 1. Портфель бізнесу фірми. Його складові. 2. Сприйняття споживачами послуги-новинки за фазами життєвого циклу. 3. Місія підприємства та основні фактори (за Ф.Котлером), які повинні враховуватись при визначенні місії підприємства. 4. Задача № 14 1. Сутність цілей підприємства. Короткострокові, середньострокові та короткострокові цілі. Ієрархія цілей. 2. Основні складові комплексу розповсюдження. 3. Матриця Бостонської консультативної групи. 4. Задача № 15 1. Основні вимоги встановлення цілей підприємства. 2. Критерії та фактори сегментації. 3. Матриця SWOT. 4. Задача № 16 1. Сутність якості та основні методи визначення якості за способом отримання інформації. 2. Невідчутність послуг. 3. Ціль обмеженого зростання підприємства 4. Задача № 17 1. Структура ринку послуг. 2. Сутність економічної стратегії та стратегії маркетингу, її основні завдання. 3. Критерії сегментації. 4. Задача № 18 1. Ціль скорочення підприємства. Основні види. 2. Основні типи цінових стратегій (за Ф.Котлером). 3. Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення. 4. Задача № 19 1. Ціль зростання підприємства. 2. Основні типи посередників на ринку. 3. Торгова марка та імідж підприємства. 4. Задача № 20 1. Методи ціноутворення підприємства 2. Основні вимоги встановлення цілей. 3. Просування як складова комплексу маркетингу. 4. Задача № 21 1. Ціль обмеженого зростання підприємства 2. Сутність послуги та основні види послуг. 3. Основні типи розподілу. 4. Задача № 22 1. Матриця можливостей. 2. Мінливість якості послуг підприємств. 3. Теорія потреб А. Маслоу та З.Фрейда 4. Задача № 23 1. Матриця загроз. 2. Нерозривність виробництва і споживання послуг. 3. Основні асортиментні групи послуг за фазою життєвого циклу. 4. Задача № 24 1. Основні методи аналізу середовища підприємства. 2. Класифікація споживачів в залежності від сприйняття послуги-новинки. 3. Позиціонування послуги на ринку. 4. Задача № 25 1. Етапи сприйняття споживачем послуги-новинки. 2. Сутність потреб та ієрархія потреб (за А. Маслоу). 3. Основні критерії сегментації. 4. Задача № 26 1. Еластичність попиту на товари та послуги підприємства. 2. Матеріальні та нематеріальні вимоги споживачів щодо послуг. 3. Основні методи корегування цін. 4. Задача № 27 1. Основні товарні стратегії підприємства 2. Засоби вирівнювання цін на послуги підприємств. 3. Сутність сегментації послуг та основні завдання сегментації. 4. Задача № 28 1. Структура ринку послуг. 2. Методи встановлення цін на товари та послуги підприємств. 3. Реклама як складова комплексу просування. Її сутність та основні види. 4. Задача. З повагою ІЦ "KURSOVIKS" |