Завдання для виконання на базах практики на тему Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми
« НазадЗавдання для виконання на базах практикиВ разі неможливості виконання запропонованого вище завдання внаслідок проходження практики студентами денної форми навчання на об’єктах макрорівня (Міністерства та відомства, асоціації, фонди тощо) студент обирає індивідуальне завдання "Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми", яке виконується за джерелами вторинної інформації. Об’єкт дослідження (фірма) визначається студентом самостійно з числа найбільш успішних компаній світу за міжнародними рейтингами (Top100 Best Global Brands-мне любую компанию складеного консалтинговою компанією Interbrand станом на рік, що передує року виконання роботи). Зміст завдання: 1. За даними джерел вторинної інформації підготувати аналітичний звіт про маркетингову діяльність фірми на зарубіжних ринках. 2. За результатами дослідження заповнити ідентифікаційну карту на фірму як додаток до аналітичного звіту. (Див. Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – с. 62-65 або Тема №3 дистанційного курсу). Вимоги до оформлення індивідуального завдання
Обсяг основного тексту (без додатків та списку літератури) не має перевищувати 20-25 сторінок машинописного тексту. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|