« Назад
Дисципліна «Управління вартістю підприємства»
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ НА БАЗАХ ПРАКТИКИ
Під час проходження виробничої практики студент виконує одне з таких комплексних індивідуальних практичних завдань:
Завдання 1. "Оцінка інвестиційної привабливості підприємства";
Завдання 2. "Економічне обґрунтування залучення інвестицій у підприємство з фондового ринку";
Завдання 3. "Організація емісії цінних паперів підприємства";
Завдання 4. "Економічне обґрунтування фінансових інвестицій підприємства у корпоративні цінні папери";
Завдання 5. ''Економічне обґрунтування дивідендної політики підприємства'';
Завдання 6. „Економічне оцінювання підприємства”.
Перелік завдань не є вичерпним. Вибір завдання здійснюється студентом самостійно, виходячи з його інтересів, можливостей виконати те чи інше завдання на наявних матеріалах, практичного значення роботи для конкретного підприємства.
Тема завдання і план виконання робіт погоджується з викладачем дисципліни. Виконане завдання оформлюються у вигляді звіту обсягом 20-25 сторінок тексту шрифту Times New Roman 14 з інтервалом 1,5.
Виконана робота повинна мати суто практичну спрямованість; теоретичну частину роботи слід максимально обмежити. До завдання має бути прикріпленя звітність підприємства за останні 3 роки.
Нижче наведено орієнтовний перелік практичних питань, на яких необхідно зосередити увагу при виконання завдань.
Завдання 1. Оцінка інвестиційної привабливості підприємства
Візитка підприємства
-
Аналітична оцінка поточного господарського та фінансового стану підприємства.
-
Оцінка стану та перспектив розвитку ринку (галузі), поточного місця підприємства на ринку.
-
Ретроспективний аналіз розподілу прибутку та політики виплати дивідендів.
-
Прогноз майбутнього стану підприємства виходячи з планів його менеджменту та власної оцінки.
-
Прогноз дивідендних і процентних виплат.
-
Аналіз динаміки ринкових цін на цінні папери підприємства, визначення їх найбільш важливих характеристик.
-
Прогноз майбутньої вартості підприємства.
-
Оцінка потенційних покупців підприємства та їх мотивації.
-
Оцінка економічної безпеки підприємства
-
Розробка заходів щодо покращення інвестиційних характеристик підприємства.
Завдання 2. Економічне обґрунтування залучення інвестицій у
підприємство з фондового ринку
Візитка підприємства
-
Оцінка загального обсягу фондового ринку, попиту і пропонування на ньому.
-
Оцінка структури цінних паперів на ринку.
-
Аналіз основних інвесторів, що присутні на ринку.
-
Оцінка інвестиційних якостей різних видів цінних паперів і вибір цінних паперів для виходу на ринок.
-
Оцінка майбутньої дохідності цінних паперів, що передбачається емітувати.
-
Оцінка потенційних покупців цінних паперів підприємства, виходячи їх інвестиційних цілей.
-
Вибір способу і часу виходу на ринок.
-
Оцінка можливого обсягу залучення інвестицій.
-
Оцінка економічної безпеки підприємства
-
Оцінка вартості підприємства за результатами емісії.
Завдання 3. Організація емісії цінних паперів підприємства
Візитка підприємства
-
Визначення необхідного вартісного обсягу інвестицій, що передбачається залучити за допомогою емісії.
-
Оцінка поточного стану фондового ринку та прогноз його стану на момент емісії.
-
Оцінка доцільності випуску тих чи інших видів цінних паперів за критерієм майбутньої вартості підприємства.
-
Визначення напрямів використання коштів отриманих від емісії, господарських та фінансових результатів їх використання.
-
Оцінка майбутньої дохідності цінних паперів, які планується випустити.
-
Вибір способу розміщення та посередника .
-
Оцінка витрат на емісію.
-
Розробка плану реалізації заходів з емісії.
- Підготовка емісійного проспекту.
Завдання 4. Економічне обґрунтування фінансових інвестицій
підприємства у корпоративні цінні папери
Візитка підприємства
-
Аналіз господарської діяльності підприємства.
-
Аналіз грошових потоків підприємства та інвестиційних можливостей.
-
Аналіз організації існуючих коопераційних зв'язків підприємства, постачальників та споживачів.
-
Оцінка інтересів підприємства на суміжних ринках.
-
Аналіз конкурентної ситуації на ринку (в галузі) і основних конкурентів.
-
Обґрунтування доцільності розвитку підприємства шляхом злиття (поглинання) або портфельних інвестицій.
-
Оцінка економічної безпеки підприємства
-
Оцінка вартості придбання корпоративних цінних паперів.
-
Розробка механізму придбання корпоративних цінних паперів.
-
Розробка пропозицій з управління придбаними корпоративними правами
Завдання 5. Економічне обґрунтування дивідендної політики підприємства
Візитка підприємства
-
Аналіз складу і структури акціонерів.
-
Оцінка організаційних структур підприємства, функції яких полягають у роботі з акціонерами.
-
Ретроспективний аналіз проблем, що виникають на загальних зборах акціонерів.
-
Аналіз господарської діяльності підприємства.
-
Аналіз фінансового стану підприємства, формування і розподілу прибутку.
-
Визначення конкурентних недоліків підприємства та розробка заходів по їх усуненню (зменшенню).
-
Оцінка економічної безпеки підприємства
-
Оцінка можливостей підприємства щодо підвищення прибутковості.
-
Розробка пропозицій з вдосконалення дивідендної політики.
-
Оцінка фінансових наслідків реалізації розроблених пропозицій.
Завдання 6. Економічне оцінювання підприємства
Візитка підприємства
-
Аналіз капіталу підприємства, джерел його фінансування.
-
Оцінка місця підприємства на ринку та його перспектив.
-
Аналіз фінансового стану підприємства (розрахунок коефіцієнтів).
-
Прогноз майбутніх результатів діяльності.
-
Прогноз грошових потоків і визначення ризиків.
-
Оцінка економічної безпеки підприємства
-
Обґрунтування методології оцінки.
-
Застосування різних методичних підходів до оцінки вартості акціонерного капіталу.
- Узгодження результатів та висновки з оцінки.
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ 24.03.2014
10-00 ауд 236 у паперовому вигляді та на адресу rephouse@mail.ru
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|