Управління проектами для заочної форми навчання, Програма маркетингу проекту
« Назад ПИТАННЯ 19. Програма маркетингу проекту. Реалізація маркетингу проекту. 49. Проект як об'єкт управління. Класифікація проектів.
Задача 1-19 Розглядаеться проект ремонту приміщення. Відомі тривалість, перелік та послідовність робіт, які необхідно виконати для досягнення мети. (Табл.. 1.). Таблиця 1 План виконання робіт
Необхідно побудувати сітковий графік передування, визначити фактичну тривалість виконання робіт, виявити критичні роботи та критичний шлях. Задача 2-19 Задано перелік робіт, дати їх початку і завершення, а також необхідна кількість ресурсу на день. (Табл.. 1.). Максимальна кількість наявного ресурсу 18 чоловік на день. Роботи 2 і 3 мають запас часу 2 і 4 дні відповідно. Таблиця 1 Потреба у ресурсі
Необхідно побудувати календарний графік і ресурсну гістограму потреби у ресурсі та за необхідності здійснити згладжування. Задача 3-19 Відомі тривалість, перелік та послідовність робіт, які необхідно виконати для досягнення мети. (Табл.. 1.). Таблиця 1 План виконання робіт
Необхідно побудувати графік Гантта, визначити фактичну тривалість виконання робіт, виявити резерви часу. Задача 4-19 Відомі тривалість, перелік, послідовність та вартість робіт, які необхідно виконати для досягнення мети. (Табл.. 1.). Таблиця 1 Розподіл затрат по роботах проекту
Визначити витрати на кожен плануємий період часу та календар витрат за проектом. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|