Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1704 Теми для курсового проекту по курсу Виконання проектних дій

Теми для курсового проекту по курсу Виконання проектних дій

« Назад

ТЕМИ 

для курсового проекту по курсу 

«Виконання проектних дій»

 

Проект 1. Розробка веб-сайту електронного магазину з продажу книжок

Передумови 

Мережа магазинів з продажу книжок Borders в умовах жорсткої конкуренції з іншими магазинами (зокрема з Amazon) вирішила розширити канали збуту та створити електронний магазин.  

Створюваний магазин, порівняно з існуючими конкурентними розробками повинен надавати такі переваги.

А) можливість покупки та швидкого доставлення товару з найближчого до клієнта магазину

Б) інформування клієнта про акції, зустрічі з авторами книжок, локальні групи по інтересах 

Визначаючи, що створення повноцінного магазину є довготривалим та ресурсоємним процесом, власники вирішили для початку реалізувати пілотний проект, в якому будуть реалізовані усі функції електронного магазину і який буде доступний для обмеженого кола користувачів.

 

Вимоги

  1. Електронний магазин обслуговує користувачів з США

  2. Максимальна кількість назв книжок у продажу – не менша  100 тис.

  3. Магазин забезпечує швидке завантаження першої сторінки (2-3 с) на типовій апаратній конфігурації

  4. Можливість пошуку книжок за жанрами, назвами, роком видання, тегами, створеними  клієнтами

  5. Інформація про акції та міроприємства найближчого до клієнта магазину

  6. Проект виконується за фіксовану  ціну 100 тис. доларів 

 

Результати виконання

  1. Працюючий сайт, що задовільняє означеним вище вимогам

  2. Вихідні коди цього сайту

  3. Сценарії тестування основних функціональних можливостей сайта

 

Очікування замовника 

Виконавець підготує обгрунтовану проектну пропозицію з вказанням графіку  виконання проекту та його ціни. Замовник очікує, що проект буде закінчено протягом 3- 3,5 місяців. 

 

Проект 2. Аналіз продуктивності сайту електронного магазину

Передумови 

Мережа магазинів Borders замовила пілотний проект електронного магазину (див. Тему 1).  У процесі розробки цього проекту Виконавець та Замовник погодилися, що важливою є перевірка продуктивності розробленого сайту при повному навантаженні. Сторони погодилися виділити завдання перевірки  продуктивності  в окремий проект.

 

Вимоги

1. Аналіз продуктивності буде проведено на версії магазину Ebook-Borders 0.7.

2. В ході дослідження буде проаналізовано

3. Час завантаження усіх сторінок сайту залежно від

  • Розміру бази даних

  • Пропускної здатності  каналу доступу (Мінімум 100 Кбіт/с , максимум – 100 Мбіт/с)

  • Розміру бази даних

  • Пропускної здатності  каналу доступу (Мінімум 100 Кбіт/с , максимум – 100 Мбіт/с)

  • Складності пошукової фрази. Складність вимірюється за довжиною фрази, або кількістю тегів (жанрів, умов) включених в неї

4. Час виконання пошуку залежно від

5. Проект виконати за фіксовану ціну 10 тис. доларів 

 

Результати виконання 

Результатом виконання є

1. Методика аналізу продуктивності з відповідними сценаріями тестування 

2. Звіт з аналізу продуктивності, що містить результати аналізу та вказання вузьких місць виявлених у системі, а також пропозиції ,  щодо покращення продуктивності. 

Замовник та Виконавець  обговорюють результати аналізу на спільному засіданні.

 

Очікування 

Замовник очікує проведення фахового аналізу продуктивності системи та зроблення обгрунтованих висновків та рекомендацій щодо підвищення продуктивності сайту.  Проект повинен бути виконаний протягом 3 тижнів.

 

Проект 3. Оптимізація сайту електронного магазину  

Передумови  

В результаті аналізу продуктивності роботи сайту магазину Borders (див. Проекти 1, 2) були виявлені такі недоліки  у роботі розробленої версії магазину. 

  1. Значний час завантаження першої сторінки (більше 7-ми секунд)

  2. Тривале завантаження інших сторінок (10-15с)

  3. Тривалий час виконання пошуку потрібної книги. 

Звіт по результатах аналізу продуктивності вказує такі напрямки оптимізації сайту

  1. Зміна змісту (спрощення) першої сторінки шляхом переносу тривалих операцій на інші сторінки

  2. Оптимізація Java-script на всіх сторінках

  3. Оптимізація SQL-запитів до бази даних

 

Вимоги

  1. Зменшення часу доступу до сторінок сайту (головної сторінки – 3 с, інших – 5с)

  2. Зменшення часу виконання операцій пошуку книги шляхом оптимізації SQL- запитів

  3. Приймаючи до уваги, що необхідність оптимізації диктується як недоліками розробки сайту, так і об’єктивними причинами, 50% у фінансуванні проекту забезпечує Виконавець.  Замовник оплачує фіксовану ціну 5 тис доларів.

  

Результати виконання 

Результатом виконання проекту є код оптимізованого сайту. Для підтверження задовільних значень параметрів функціювання сайту необхідно провести тестування згідно з методикою розробленою у проекті 2. Результати тестування подають у відповідному звіті.

 

Очікування 

Замовник очікує, що оптимізація сайту та тестування буде проведене протягом 3 тижнів з моменту початку проекту.

  

Проект 4.  Розробка веб-сайту газети «Новини Жовківщини» 

Передумови 

Редакція районної газети Новини Жовківщини вирішила перейти до випуску електронної версії своєї газети. Особливістю матеріалу газети є спрямування на збір локальних новин, інформація про події, акції, цікавих людей району, організація безпосередніх зустрічей та громадського життя. Після створення сайту передбачається його підтримка та оновлення власними силами.

 

Вимоги

  1. Приймаючи до уваги потенційних клієнтів сайту, відсутність у районі швидкісних мереж доступу, сторінки сайту повинні бути простими. Зокрема не допускається використання flash технології, переобтяження сторінок баннерною рекламою.

  2. Сайт оновлюється двічі на тиждень

  3. Кількість сторінок сайту 10-30

  4. Замовник надає інформаційні матеріали для створення першого варіанту сайту

  5. Виконавець розробляє макет сайту, який погоджується з Замовником

  

Результати виконання

  1. Дизайн сайту та його макет.

  2. Код сайту готовий для розміщення у провайдера

  3. Інструкції з порядку оновлення матеріалу сайту

  

Очікування

  1. Сайт буде розроблено протягом 2 місяців

  2. Розробка сайту проводиться за фіксованою ціною – 5 тис грн.

  3. Сайт буде працювати швидко навіть на повільних лініях доступу

  4. Зручність у користуванні, оригінальність, відображення у дизайні локальних етнографічних та культурних особливостей.

  

Проект 5. Розробка XML – інтерфейсу існуючої системи обліку робочого часу 

Передумови 

Один з найбільших виробників программного забезпечення для обліку робочого часу – компанія Hronos Inc потребує розробки XML- інтерфейсу для виконання операцій з головним продуктом компанії TimeSheet. Цей продукт має як звичайну, інстальовану версію, так веб-версію. Для збереження даних використовують сервер MS SQL Server. Продукт TimeSheet дозволяє реєструвати відроблений час в розрізі відділів, проектів. Враховує різні режими оплати праці (погодинний,  фіксовану ставку) та ін. Інформація про відпрацьовані години використовується іншим продуктом компанії – Payroll- для нарахування зарплати. 

У процесі експлуатації продукту виникла потреба у запровадженні функцій автоматичного виконання головних операції системи, таких як заведення нового працівника, додавання відпрацьованих годин та ін. Було прийнято рішення реалізувати цю додаткову функціональність шляхом реалізації xml- інтерфейсу, фактично командного процесора, який буде сприймати команди з веб подані у формі xml- файлу. 

Завданням розробки буде створення xml-процесора, який буде приймати командні xml- файли, інтерпретувати їх, перевіряти

 

Вимоги

  1. Розробити xml-процесор до продукту TimeSheet який
    • Прийматиме xml- команди

    • Виконує інтерпретацію та граматичний розбір команди

    • Перевіряє можливість виконання команди, і у випадку неможливості, відсилає xml- відповідь відмови

    • Виконує відповідну кількість операцій  по занесенню отриманої інформації у базу даних

    • Повідомляє про успішне або неуспішне завершення виконання операціі

  2. Загальний перелік операцій (235 шт) та їх формат надаються Замовником

  3. Час виконання операції не повинен перевищувати 8 с. на базі даних з 1000 працівниками та 200 тис записами про відроблений час.

 

Результати виконання

  1. Відлагоджений та стабільний код xml- процесора

  2. Набір тестів для тестування

 

Очікування

  1. Виконати проект протягом 2-3 місяців

  2. Вартість виконання проекту не повинна перевищити 10 тис доларів

  

Проект 6. Розробка веб-сайту покупки білетів в кінотеатри

Передумови 

Мережа кінотеатрів «Blockbuster” з метою розширення клієнтської бази та отримання додаткових прибутків планує запровадити додатковий сервіс покупки білетів у кінотеатри. З цією метою вона замовляє розробку пілотного проекту для трьох великих кінотеатрів нашого регіону. Крім попереднього замовлення квитків сервіс буде надавати інформацію про демонстрацію фільмів, повідомляти про  фільми, які будуть демонструватися у майбутньому. 

Якщо експлуатація пілотного проекту виявиться прибутковою, досвід буде розширено на всі кінотеатри країни. 

 

Вимоги

  1. Сайт повинен надавати можливість замовити місця у кінотеатрі.

  2. Сайт не потребує реєстрації

  3. Клієнт валідується за номером кредитної карточки

  4. Гроші знімаються з картки клієнта безпосередньо в кінотеатрі. Після цього клієнту друкується квиток

  5. Якщо клієнт замовив місця, але не купив квитка, з карточки знімається певна сума за бронювання.

  6. Для друкування білетів та зчитування кредитних карток у кінотеатрі буде використовуватися спеціальне обладнання.

  

Результати виконання

  1. Код сайту

  2. Набір тестових сценаріїв

  3. Набір документів необхідних для подальшої експлуатації та супроводу сайту

  

Очікування 

Сайт буде розроблено протягом двох місяців. Пропонується фіксована ціна для розробки -  пілотного проекту – 10 тис доларів. Виконавець зобов’язується підтримувати роботу сайту та виправляти усі виявлені дефекти протягом 6 місяців після введення сайту в експлуатацію. Замовнник  надає усі матеріали рекламного характеру та пропонує дизайн сторінок сайту.

Проект 7. Розробка системи обліку та пошуку документів в електронному архіві 

Передумови 

Державний районний архів з метою покращення доступу користувачів та працівників  архіву потребує розробки системи обліку та пошуку документів. В такій системі треба вести облік усіх документів, що зберігаються в архіві з їх короткою характеристикою та вказанням місця збереження (сховище, стелаж, полка, номер).  Інформаційна система повинна здійснювати пошук документів за їх назвою, ключовими словами, по змісту опису документа. В майбутньому  планується надавати доступ до оцифрованих версій документів. З метою здешевлення розробки та експлуатації системи , вона повинна базуватися на вільних та безплатних продуктах.

 

Вимоги 

  1. Користувачами системи будуть працівники архіву та користувачі, що отримали доступ до його документів.

  2. Повинна бути розроблена система керування правами доступу до документів та автоматичному відслідковування фактів доступу в окремому електронному журналі.

  3. Система забезпечує щвидкий (не більше 5 сек) пошук документа на базі з 500 тис одиниць зберігання.

  4. Наповнення системи інформацією здійснюють працівники архіву, після чого система переходить у режим дослідної експлуатації.

  5. Система повинна використовувати безплатні програмні продукти з відкритим кодом

  6. Виконавець підтримує продукт протягом дослідної експлуатації.

  

Результати виконання

  1. Код системи

  2. Пілотне наповнення бази даних

  3. Структура та код баз даних

  4. Набір тестових сценаріїв

 

Очікування 

Код программної системи повинен бути розроблений протягом 3 місяців. Після цього очікують, що один місяць буде витрачено на дослідну експлуатапцію системи. Очікувана вартість розробки – 200 тис грн. Вартість дослідної експлуатації – 20 тис.грн.

Проект 8. Розробка веб-сайту готелю (бронювання  місць) 

Передумови 

Мережа готелів «Hilton – Україна» потребує поширення сервісу з бронювання місць  у готелях Hilton що розташовані в Україні, а також доступу користувачів з України до бронювання місць у готелях Hilton всього світу. Сервіс бронювання повинен надаватися через веб-інтерфейс і потребує попередньої реєстрації клієнта.   В процесі розробки проекту необхідно адаптувати існуючий сервіс бронювання для користувачів з України. Замовник надає дизайн та код існуючого сервісу. Код існуючого сайту має орінтовно 200 тис рядків коду

 

Вимоги

  1. Адаптований сервіс повинен дозволяти бронювати місця в готелях Hilton незалежно від місція їх розташування

  2. Адаптований сервіс повинен надавати увесь перелік послуг

  3. Швидкість роботи адаптованого сайту не повинна бути меншою за швидкість роботи основного сайту

  

Результати виконання

  1. Код сайту

  2. Набір тестових сценаріїв

 

Очікування 

Адаптація сайту буде проведена протягом двох місяців. Фіксована вартість розробки – 5 тис. доларів. 

 

Проект 9. Розробка мобільної системи обліку доходів та витрат особи 

Передумови 

Фірма «Du-fouss» в результаті аналізу ринку мобільних програм прийшла до висновку що потенційно важливим та недостатньо розвиненим є сектор фінансовий застосувань, зокрема мобільні системи обліку  доходів та витрат. Так як фірма сама не є розробником програмного забезпечення, було прийнято рішення замовити розробку відповідної програми, яку можна буде пізніше продавати.

 

Вимоги 

  1. Программа реалізує наступний набір функцій:
    • Занесення та збереження даних про доходи та видатки

    • Класифікація доходів та видатків відповідно до категорій (наприклад, видатки на транспорт)

    • Підтримка бюджетів (певна група видатів обмежена бюджетом)

    • Можливість експорту або імпорту бази даних у текстовий файл

  2. Програма працює під управлінням ОС Android v.3.

  3. Час проведення головних операцій (введення платежу) не перевищує 3с.

  

Результати виконання

  1. Код програми

  2. Набір тестових сценаріїв

  3. Програма-інсталятор

  

Очікування 

Розробка програми буде виконана протягом 3 місяців. Замовник очікує погодження з ним дизайну сторінок системи не пізніше 2 тижнів з початку розробки. Кожні 2  тижні Виконавець повинен демонструвати отримані результати. Очікувана вартість розробки – 15 тис доларів.

Проект 10. Розробка підсистеми звітів для системи обліку доходів та витрат 

Передумови 

В процесі розробки системи обліку видатків та доходів (див. Проект 9) було прийнято рішення доповнити систему можливістю аналізу видатків та доходів та візуалізації результатів аналізу у вигляді звітів.

 

Вимоги

  1. Система аналізу повинна дозволяти
    • формулювати звіти за довільний вказаний часовий проміжок

    • в розрізі категорій видатків та доходів, а також їх груп

    • відображати результати аналізу у вигляді гістограм або кругових діаграм

    • експортувати результати аналізу у текстовому форматі

  2. Система реалізується на ОС Android v.3 

  3. Система аналізу повинна бути сумісною та працювати як складова частина системи обліку доходів та витрат.

 

Результати виконання 

  1. Код системи

  2. Дизайн звітів

  3. Тестові бази та сценарії

 

Очікування 

Підсистема звітів буде розроблена протягом місяця. Вартість розробки – 3 тис. Доларів. 

 

Проект 11 . Переніс сайту магазину на іншу версію СУБД 

Передумови

Сайт магазину «Спорт», що торгує спортивним приладдям  виконує операції перегляду товарів, пошуку та формування замовлення. Цей сайт було створено 5 років тому. В якості СУБД  використовувалася MS Access 2003. На сьогодняшній день клієнтська база магазину збільшилася, збільшилося і вимоги щодо надійності збереження даних. Власником магазину було прийнято рішення перевести сайт на використання MS SQL Server 2008 

 

Проект 12. Розробка сайту торгівлі адресною інформацією 

Проект 13. Розробити тести для системи обліку робочого часу 

Проект 14. Оптимізувати продуктивність підсистеми звітів великого магазину 

Проект 15.  Додати підсистему веб-доступу до проектної документації фірми 

Проект 16. Розробити геоінформаційну систему для контролю руху громадського транспорту в м.Львові 

Проект 17. Додати можливості взаємодії з сервісами доставки для елетронного магазину 

Проект 18. Розробити систему експортування та імпортування даних з бази в XML файли 

Проект 19. Розробити інформаційну систему обліку успішності студентів 

Проект 20. Розробити інформаційну систему підтримки методичної документації 

Проект 21. Розробити  програму аналізу інтернет- трафіку сайту. 

Проект 22.  Провести аналіз та порівняння наявних технологій розробки веб-аплікацій. 

Проект 23. Розробити  систему з контролю руху громадського транспорту 

Проект 24. Розробити систему електронної оплати за проїзд в громадському транспорті. 

Проект 25.  Розробити інформаційну систему для оцінювання компетенції працівників фірми 

Проект 26. Розробити інформаційну підсистему для відділу кадрів підприємства 

Проект 27. Розробити довідкову систему для пошуку ліків в аптеках

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!