Варіанти індивідуальної роботи 1 з курсу Кодування інформації
« НазадІндивідуальна робота № 1Кодування інформації
ВАРІАНТИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ №1
ВАРІАНТ №1
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 10111 та 1101. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 1238 та AF16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 27, 25. 7. Записати у нормалізованій формі число 0,00000000012545. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 2 х 5 см при використанні системи кодування RGB, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 30 х 30 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для академічної групи з 25 студентів деякого навчального закладу з урахуванням статі студента, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування.
ВАРІАНТ №2
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 11011 та 1011. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 2218 та СF16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 37, 125. 7. Записати у нормалізованій формі число 12345000000000. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 4 х 5 см при використанні системи кодування RGB, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 25 х 25 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для академічної групи з 27 студентів деякого навчального закладу з урахуванням статі студента і його участі у науковому товаристві факультету, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування.
ВАРІАНТ №3
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 1111 та 1001. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 1328 та AF16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 45, 25. 7. Записати у нормалізованій формі число 0,0000000042545. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 3 х 5 см при використанні системи кодування CMYK, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 30 х 30 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для 25 академічних груп вашого факультету (5 груп – 1 курс; 5 груп – 2 курс; 5 груп – 3 курс; 5 груп – 4 курс; 4 групи – 5 курс) з урахуванням курсу, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування.
ВАРІАНТ №4
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 10001 та 1111. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 2178 та AF16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 27,25. 7. Записати у нормалізованій формі число 0,000000000025435. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 2 х 5 см при використанні системи кодування RGB, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 40 х 40 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для академічних груп всіх факультетів вашого навчального закладу з урахуванням курсу, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування.
ВАРІАНТ №5
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 11001 та 1110. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 2078 та AC16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 18,125. 7. Записати у нормалізованій формі число 0,000000028435. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 8 х 5 см при використанні системи кодування CMYK, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 30 х 30 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для всіх вищих економічних навчальних закладів міста Києва з урахуванням їх рівня акредитації, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування.
ВАРІАНТ №6
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 10011 та 1011. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 2178 та AF16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 37,25. 7. Записати у нормалізованій формі число 0,00000000035405. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 5 х 6 см при використанні системи кодування RGB, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 40 х 40 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для всіх вищих навчальних закладів міста Києва з урахуванням їх галузі знань, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування.
ВАРІАНТ №7
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 10101 та 10000. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 4008 та 7C16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 25, 0025. 7. Записати у нормалізованій формі число 0,000000001110435. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 2 х 5 см при використанні системи кодування CMYK, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 60 х 60 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для всіх економічних вищих навчальних закладів міста Києва та міста Полтави з урахуванням їх рівня акредитації, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування.
ВАРІАНТ №8
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 100000 та 1001. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 7008 та A716. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 16, 0125. 7. Записати у нормалізованій формі число 0,000000009540435. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 12 х 4 см при використанні системи кодування RGB, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 90 х 90 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для вищих навчальних закладів столиць областей та автономних республік України з урахуванням їх рівня акредитації, застосовуючи одну із систем класифікації та кодування..
ВАРІАНТ №9
1. Записати десяткове число 25+N у двійковій системі числення. 2. Записати десяткове число 50+N у вісімковій системі числення. 3. Записати десяткове число 110+N у шістнадцятковій системі числення. 4. Записати у десятковій системі числення двійкові числа 100000 та 11. 5. Перевести з вісімкової та шістнадцяткової систем числення у десяткову та двійкову числа 3058 та 4F16. 6. Записати у двійковій системі числення десяткове число 17, 025. 7. Записати у нормалізованій формі число 3465987000000. 8. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код ініціалів свого прізвища, ім’я та по батькові (наприклад, САП та SAP), записаних буквами українського та англійського алфавіту; визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Яким буде об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? 9. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 7 х 5 см при використанні системи кодування CMYK, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 70 х 70 точок. 10. Обчисліть роздільну здатність для умов задачі пункту 9 в dpi. 11. Користуючись засобами операційної системи Windows, з’ясувати інформацію щодо розміру одного з розділів жорсткого диску ПК та вільного місця на ньому. Розрахувати, яку кількість підручників можна розмістити на жорсткому диску (враховувати тільки вільне місце), якщо один підручник складається в середньому з 400 +N сторінок, а на одній сторінці розміщується 30 рядків по 70 символів у рядку. Описати технологію виконання обчислень. (N – номер варіанту індивідуального завдання) 12. Створити коди для всіх посадових осіб вашого факультету вашого навчального закладу з урахуванням їх категорії (адміністрація, викладачі, технічні працівники, студенти), застосовуючи одну із систем класифікації та кодування. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |