Практична робота 9 на тему Загальна характеристика інформаційної системи Парус-Менеджмент і Маркетинг
« НазадПрактична робота № 9Тема: Загальна характеристика інформаційної системи "Парус-Менеджмент і Маркетінг" та налагодження її до проведення автоматизації фінансових розрахунків на підприємстві. Мета: За допомогою електронного посібника та довідкової системи програми познайомитися з призначенням, функціями головного меню, основними характеристиками. Порядок виконання роботи1. Завантажити вікно Мой компьютер диск С і скопіювати у власну папку базу даних з папки Program Files/ WParus/DemoData/ Wvned.dbc 2. Завантажити модуль «ПАРУС-Менеджмент и Маркетинг». 3. У вікні діалогу вказати шлях до скопійованої бази даних, ввести ім’я supervisor, пароль admin і ОК (рис. 9.1.). 4. Ознайомитиь з призначенням основних пунктів меню головного вікна системи "ПАРУС-Менеджмент и Маркетинг" 5. Підготуйте довідники валют до роботи (Словари - Наименование и курсы валют). Занести до словника (верхня панель вікна) за допомогою контексного меню: долара США (код валюти 001, код ISO – USD) і евро (код валюты 978, код ISO - EUR), грівня (код валюти 822, код ISO – UА). (Рис. 9.2.) 6. В нижній панелі вікна Наименование и курсы валют ввести історію зміни курсів валют (за допомогою контексного меню). Наприклад, на 01.04.13 – 8.75 грн. = 1EUR. 7. Підготуйте довідник Единицы измерения (Словари - Единицы измерения). Створити на панелі каталогів розділ Единицы измерения товаров (ліва панель вікна) за допомогою контексного меню (Рис 9.3) 8. Ввести базові одиниці: Штука і Килограмм у верхній панелі вікна, а в нижній частині вікна ввести похідні (Рис. 9.4.):
9. Підготуйте довідник (Словари - Номенклатор товаров и услуг). Створити на панелі каталогів розділи: Поліграфія,Сувеніри, Прапори, Полуги (ліва частина вікна) за допомогою контексного меню. 10. Створити наступні номенклатурні позиції в прозділі Поліграфія (рис. 9.5):
11. Створити наступні номенклатурні позиції в прозділі Сувеніри:
12. Створити наступні номенклатурні позиції в прозділі Прапори:
13. Створити наступні номенклатурні позиції в прозділі Послуги:
14. Ввести ціни реалізації на наступні номенклатурні позиції (вибрати номеклатурну позицію і в нижній панелі вікна ввести ціну):
15. Заповнення довідника Сотрудники (Словари - Персоны – Сотрудники). Створити за допомогою контекстного меню розділи в лівій панелі вікна (панель каталогів) (рис. 9.7.):
16. В підрозділі Поліграфія зареєструвати співробітників:
17. В підрозділі Диспетчери зареєструвати співробітників:
18. В підрозділі Маркетінгу зареєструвати співробітників:
Зауваження: заповнити усі вкладки вікна додавання нового спіробітника відповідно до малюнку (рис 9.8.) 19. Створити у розділі Журнал учета рабочего времени (Учет - Журнал учета рабочего времени) (рис.9.9.) за допомогою контекстного меню підрозділи в лівій панелі вікна (панель каталогів): Адміністрація (Дирекція, Секретар, Деспетчери), Відділі обробки замовлень (Поліграфія і Сувеніри), Відділ маркетингу (Менеджери, Керівник). 20. Заповнити довідники Посетители і Поступающие на работу(Словари -Персоны - Посетители), створити у лівій панелі розділи Посетители і Поступающие на работу і зареєструйте в ціх розділах по кілька чоловік з числа студентів групи. 21. Зайти у розділ Журнал учета рабочего времени. Занести в базу даних наступну інформацію за допомогою контекстного меню (права панель вікна):
22. Зробити аналіз завантаження спеціалістів. В лівій панелі, де знаходиться дерево каталогів, встановити курсар на Разделы і в конексному меню вибрати команду От текущей все. На панелі Загрузка специалистов буде відображено усі дані по усіх спеціалістах. 23. На панелі Загрузка специалистов викликати контексне меню і вибрати команду Отобрать. Відкриється форма Графики: Условия отбора (рис. 9.12.), де встановити параметри відбору в полі Графики за период ( наприклад, з 15.09 по 15.10) а в полі Клиент, Позиция ввести мнемокод організації і натиснути кнопку Установить. 24. На панелі Загрузка специалистоввідобразиться інформація про персонал фірми, що відвідував і з якою метою визначену організацію 25. Відкрити розділ Клиенти иПотенциальные клиенты(Учет – Клиенты и Потенциальные клиенты), створити у лівій панелі розділи контрагенів: Обзвон, Переговори, Клієнти по поліграфії, Кліенти по сувенірам, Партнери, Автоматично створені. 26. Створити запис в підрозділі Клієнти по поліграфії організацію «Віола» (по виробництву будматерівалів), для якої вироблялись макети листівок формату А5 (задати довільний період часу, наприклад з 05.09 по 12.09) і друкували їх (в період з 13.09 по 16.09), обслуговував даного клієнта менеджер відділу поліграфії Ільїн Сергій (рис. 9.13.). 27. Створити запис в підрозділі Партнери організацію «Екстрим» (роздрібна торгівля), яка замовляла комплексний дізайн офісу, обслуговував даного клієнта менеджер відділу дізайну Лямкін Костянтин. Компанія знаходиться на стадії проектування. 28. Вивести на друк звіт по усіх організаціях, що знаходятья у розділі Клиенти иПотенциальные клиенты (у розділі Клиенти иПотенциальные клиенты на панелі каталогу в пункті Разделы за допомогою контексного меню вибрати команду От текущей все і на панелі Организации виведуться усі записи розділу). 29. На панелі Организации за допомогою контексного меню вибрати команду Печать отчета (рис.9.14.) і у діалоговому вікні Список организаций в полі Шаблон отчета за допомогою кнопки відкрити вікно Список шаблонов раздела (каталог Wvned - Template). У вікні Список шаблонов раздела вибрати з контекстного меню команду Добавить. Відкриється форма Шаблон отчета: Добавление. Заповніть поля форми. 30. У формі Шаблон для печати: Добавлениенатиснути кнопку Записать. 31. У вікні Список шаблонов раздела натиснути кнопку Выбрать. 32. У формі Список организаций натиснути кнопку Начать і система відкриє MS Excel, де буде побудовано звіт. Звіт зберегти у мережевій папці. 33. Закрити програму, відповісти на контрольні питання і оформити звіт.
Контрольне завданняСамостійно опанувати роботу з розділом системи Парус - Маркетинг и Сбыт. Зафіксувати етапи роботи з системою у вигляді екранних форм в текстовому файлі. Контрольні питання
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |