Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1569 Практична робота на тему Формування та подання звіту з єдиного внеску до ПФУ

Практична робота на тему Формування та подання звіту з єдиного внеску до ПФУ

« Назад

Практична робота

Тема: ФОРМУВАННЯ ТА ПОДАННЯ ЗВІТУ З ЄДИНОГО ВНЕСКУ ДО ПФУ

 

Хід виконання

1. Нормативні матеріали, за якими подається звіт про єдиний внесок

З 01.01.2011 року втрачає чинність Постанова Правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009  № 26-1 "Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України", якою регламентується подання звітів щомісячної персоніфікації.

Починаючи з періоду за січень 2011 року, до ПФУ подається звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Подання цього звіту регламентується Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" та Постановою правління Пенсійного фонду №  22-2 від 8 жовтня 2010 року " Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

Витяг з Постанови ПФУ № 22-2 та Закон України про єдиний внесок…об’єднані в один документ, якийвикликається із меню Звітність/Єдиний внесок/ Довідка /Нормативні матеріали…

На поточну версію у програмі реалізований модуль ЄДИНИЙ ВНЕСОК, у якому формуються звіти, які подаються щомісячно відповідно до ст. 3.1 Постанови 22-2.

 

2. У картці установи/ Пенсійний фонд обов’язково потрібно заповнити:

  • [Тип організації] - із списком, з якого обирається тип. Поле може бути незаповненим. Використовується при формуванні Таблиць 1 та 6 звіту з єдиного внеску.

  • [Клас проф.  риз. виробництва] – з підключеним довідником "Професійні ризики", із якого користувач повинен обрати клас професійного ризику виробництва та згідно Закону України "Про єдиний внесок…" відповідний процент нарахувань. Поле використовується при формуванні Таблиці 1 звіту з єдиного внеску.   

 

3. Модуль ЄДИНИЙ ВНЕСОК

Всі звіти по єдиному внеску формуються та готуються для подання в ПФУ у окремому модулі програми: меню Звітність/Єдиний внесок. Цей модуль доданий у версії 8.96 програми.

Модуль викликається:

із програми БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС: із програми АРМ "Звіт страхувальника"              

Процедура формування звітів в програмах однакова, відрізняється лише спосіб експорту файлів для  подання в ПФУ:

  • в АРМ Звіт Страхувальника можливий:

– друк звітів;

– збереження їх на електронних носіях (дискеті, флеш диску, СD диску);

  • в Бест Звіт Плюс (демо версія програми) можливий:

– друк звітів;

– збереження їх на електронних носіях (дискеті, флеш диску, СD диску);

– відправлення електронною поштою на адресу Центру обробки електронних звітів з використанням електронних цифрових підписів (ЕЦП, сертифікати видані УСЦ та УСС);

  • в Бест Звіт Плюс (ліцензійна версія програми):

– друк звітів;

– збереження їх на електронних носіях (дискеті, флеш диску, СD диску);

– відправлення електронною поштою на адресу Центру обробки електронних звітів з використанням електронних цифрових підписів (ЕЦП, підтримуються сертифікати, видані ЦСК УСЦ, УСС, ІВК, УНІС та Masterkey).

У відкритому вікні модулю будуть представлені всі документи звітності по єдиному внеску  (документи, які входять в Додаток 4 для всіх страхувальників, що повинні подавати такий звіт щомісячно).

Таблиці 1, 5, 6 та 7 формують та подають роботодавці, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію його, як підприємця).

Таблиці 2 та 8 формуються та подаються лише районними (міськими) управліннями праці та соціального захисту населення про нарахування сум єдиного внеску (грошового забезпечення) батькам-вихователям дитячих будинків сімейного типу, прийомним батькам, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства, та за осіб, які відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, та за одного непрацюючого працездатного батька, усиновителів, опікунів, піклувальників, які фактично здійснюють догляд за дитиною-інвалідом, а також непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за інвалідом І групи або за престарілим, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду або досяг 80-річного віку, якщо такі непрацюючі працездатні особи отримують допомогу або компенсацію відповідно до законодавства.

Таблиці 3 та 9 формуються та подаються страхувальниками (військовими частинами), які нараховують та сплачують єдиний внесок за осіб, які проходять строкову військову службу у Збройних Силах України, інших, утворених відповідно до закону, військових формувань, Службі безпеки України, органах Міністерства внутрішніх справ України та службу в органах і підрозділах цивільного захисту.

Таблицю 4 формують та подають страхувальники (органи, які виплачують грошове забезпечення), що нараховують та сплачують єдиний внесок за осіб із числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової та альтернативної служби), осіб рядового і начальницького складу. 

У всіх випадках створення таблиць страхувальниками обов’язково створюється ЯРЛИК з Переліком таблиць звіту, який повинен подаватися разом з таблицями.

Для видалення звіту його потрібно виділити в таблиці та виконати команду із меню Таблиця/Видалити (аналогічно – кнопка  на панелі інструментів модулю).

4. В КАРТКАХ СПІВРОБІТНИКІВ:

Це нові параметри, додані у картку співробітника (Довідники/Реєстр співробітників/Фізична особа):

  • Громадянин України;
  • Спецстаж.

Ці дані потрібно внести в картку співробітника лише один раз і надалі вони будуть автоматично підтягуватися у відповідні таблиці звіту. Якщо не внести ці дані в картку, потрібно буде кожного разу заповнювати їх у таблицях.

 

1. Для осіб, які є громадянами України, потрібно відмітити поле [Громадянин України].

2. Якщо працівник має право на спецстаж, потрібно заповнити нову групу параметрів з назвою "Спецстаж".

- у полі [Код підстави] дані потрібно обрати із підключеного довідника;

- у полях [Дата початку] та [Дата закінчення] із підключеного календаря вносяться дати початку та дата закінчення дії спецстажу;

ЦІ ПОЛЯ ОБОВ’ЯЗКОВІ для ЗАПОВНЕННЯ!

- у полі [Дата наказу] із календаря потрібно обрати дату прийняття наказу про атестацію робочого місця в установі, що дає право працюючому на спецстаж

- у полі [№ наказу] – внести номер цього наказу.

Поля [Дата наказу] та [№ наказу] можуть бути незаповнені, але в таблиці 7 в такому разі буде виводитися попередження і вона матиме статус "Помилковий". Нагадуємо, що подання звітів в ПФУ зі статусом "Помилковий" МОЖЛИВЕ.

Записи із групи Спецстаж "підтягуються" у Таблицю 7.

Рисунок 3

Для працівників - СПД потрібновстановити відмітку у полі [Ознака фізичної особи СПД].

ФО-СПД, які виконують роботи за цивільно-правовими договорами, не включаються до звітності з єдиного внеску, і при встановленій відмітці у відповідному полі вони не попадатимуть у таблиці, але такі ФО-СПД будуть присутні у формі 1ДФ.

Перевірити, чи заповнені поля  у картці Фізична особа:

  • Прийнято
  • Звільнено

НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ПІДТРИМУВАТИ РЕЄСТР СПІВРОБІТНИКІВ У АКТУАЛЬНОМУ СТАНІ, і вносити одразу всі зміни в картки фізичних осіб.

ЗА ДАНИМИ ІЗ РЕЄСТРУ АВТОМАТИЧНО ФОРМУЮТЬСЯ ТАБЛИЦІ 5, 6 та 7 звіту.

                  

5. Формування звіту з Єдиного внеску

Таблиці з 5 по 9 відкриваються у вигляді електронних таблиць, так їх легше заповнювати та редагувати. Друкована форма цих звітів (що представляє документ, який подається в ПФУ),  відкривається лише для перегляду із меню Вигляд/Бланк, сполученням клавіш Alt+1 та кнопкою на панелі інструментів вікна. Редагування звітів у цьому вигляді неможливе.

Таблиці (5-9) одразу створюються з ознакою "Початкова" (ознаку видно в друкованій формі звіту – якщо натиснути на кнопку ).

Перш ніж розпочати створення звітів, потрібно обрати звітний період – див. Рисунок 2. Всі таблиці та звіти, які Ви відкриватимете  далі, будуть створюватися у цьому звітному періоді.

Таблиця 5 . "Трудові відносини застрахованих осіб"

Ця таблиця використовується для оновлення Реєстру застрахованих осіб в ПФУ.

Такий звіт формується для тих співробітників, які в звітному місяці були прийняті на роботу чи звільнені.

Якщо ці дані у Реєстрі співробітників заповнені, то Таблиця 5 сформується автоматично за датами прийняття та звільнення, які підтягуються з Реєстру співробітників!

Будуть створені рядки з записами прийнятих та звільнених працівників, та тих, у яких змінились дані, у колонки "День початку" та "День припинення" будуть перенесені дані із карток Фізичних осіб (відповідно день, в який працівник прийнятий на роботу, та день звільнення з роботи).

У цей звіт можна додавати рядки (кнопки  - в кінець та  - в середину таблиці).

Але записи в ці рядки можуть бути внесені лише із Реєстру співробітників (наприклад, у випадку, якщо у Реєстрі співробітників дані у картці Фізична особа не актуальні). Якщо ж це новий співробітник і він відсутній у Реєстрі…., існує можливість спочатку додати його до Реєстру, а потім перенести запис в таблицю.

Для редагування даних співробітника потрібно із поля [Номер облікової картки ЗО…] викликати підключений довідник Фіз. особи, обрати в ньому потрібний запис та кнопкою  відкрити безпосередньо картку Фіз. особа – див. Рисунок 4.В картці виправити помилкові дані чи неточності та зберегти внесені зміни. Після закриття картки  Фіз. особа, всі зміни  перенесуться у відповідний рядок таблиці.

Для додавання нового співробітника у Реєстр…, потрібно натиснути на кнопку  (див. Рисунок 4) та заповнити даними відкриту картку Фізична особа. Після закриття заповненої картки у таблиці буде створений запис нового працівника, він також буде доданий у Реєстр співробітників.

Таблицю потрібно перевірити (F4), оновити поля (F5) та зберегти (Ctrl+S).

Таблиця 6 . "Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам"

Звіт створюється по всьому реєстру співробітників, які працювали у відповідному звітному періоді (враховуються дати прийняття та звільнення, а також наявність позначки у полі [Ознака фізичної особи СПД]у картках Фізичних осіб.

Після відкриття  таблиця автоматично заповнюється списком із реєстру співробітників.

Далі для кожної особи потрібно заповнити дані у рядку.

1. У полі [Код категорії ЗО] підключений довідник Категорії застрахованої особи, із якого потрібно обрати відповідну категорію. 

2. Якщо по одному співробітнику у звітному місяці потрібно внести декілька записів (заробітна плата, винагорода за договорами ЦПХ , лікарняні…), кнопкою  додається рядок перед обраним записом. Нагадуємо, що по кожній застрахованій особі записи потрібно вносити з урахуванням черговості відображення виплат – див. п. 4.9 Постанови № 22-2.

3. До поля [Тип нарахувань] підключений довідник, із якого обирається код типу нарахувань. Дані у це поле вносяться тільки в окремих випадках, перелік яких наведений у звіті і переглянути їх можна, відкривши друковану форму кнопкою . Це поле може бути не заповненим.

4. Обов’язково потрібно вручну внести місяць та рік, у яких проводяться нарахування, у відповідні колонки.

5. Суми нарахувань та суму єдиного внеску потрібно у відповідні колонки внести вручну.

6. У колонку "Ознака наявності трудової книжки"дані переносяться із картки Фізична особа, "галочку" також можна поставити і у таблиці.

7.  У колонку "Ознака наявності спец стажу" дані також переносяться із картки Фізична особа, "галочку" також можна поставити і у таблиці для тих співробітників, які мають на це право.  

8. Після заповнення звіту його потрібно перевірити (F4), оновити поля (F5) та зберегти (Ctrl+S).

На основі даних про працівників, внесених у Таблицю 6 модулю, за допомогою нової функції "Оновлення реєстру співробітників" у Реєстрі співробітників можна оновити дані. При оновленні даних виконується контроль на дублювання записів – нові записи додаються, існуючі – оновлюються.

Таблиця 7. "Наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства"

Цей звіт (Таблиця 7) формується при наявності в установі робочих місць, робота на яких зараховується працівнику до спеціального стажу. У картці установи /закладка Пенсійний фонд потрібно відмітити поле [Наявність підстав для пільг].

Таблиця автоматично заповнюється на основі даних, внесених у картку співробітника у нову групу "Спецстаж".

При перенесенні даних в таблицю із картки співробітника враховується інформація, внесена у полях:

  • дата прийняття;

  • дата звільнення;

  • наявність відмітки у полі [Ознака фізичної особи СПД];

  • не використовується.

У цю таблицю також можна додавати рядки (кнопки  - в кінець та  - в середину таблиці), наприклад, у випадку, якщо в картку Фізична особа не внесені дані про спецстаж. У цьому випадку потрібно:

1. Із поля [Номер картки]викликати довідник Фіз. особи, знайти в ньому та відкрити картку потрібної фізичної особи, яка має підстави для нарахування спеціального стажу (в тому числі і без сплати внесків).

2. Внести в картку дані про спец стаж – див. Рисунок 3 та зберегти їх.

3. Після закриття картки Фізична особа внесені дані про спец стаж зберігаються у картці цієї особи та переносяться у відповідну колонку таблиці у рядок з записом доданого співробітника.

Примітка. 1. Якщо спецстаж доданий у картку співробітника, при формуванні Таблиці 7 у наступному звітному періоді в запис такого співробітника дані про спец стаж будуть перенесені автоматично.

4. Якщо ж дані про спецстаж у таблиці 7 обрати із підключеного довідника у полі [Код підстави для обліку спец. стажу]і не внести в картку співробітника, цю операцію потрібно буде повторювати при формуванні таблиці у наступних звітних періодах.

5. Дані у поля [Початок дії пільги] та [Кінець дії пільги]потрібно внести вручну (дати повинні бути  у межах поточного періоду).

6. Далі потрібно заповнити колонки, в які вносяться одиниці виміру спецстажу – заповнюється один із параметрів – або кількість днів, або кількість годин та хвилин, або ж кількість нормо-змін.

7. У колонку "Норма тривалості роботи" внести дані про тривалість роботи.

8. Також повинні бути внесені дані у колонки "№ наказу про проведення атестації робочого місця" та "Дата наказу про проведення атестації робочого місця".  Якщо такі дані не внесені, програма при перевірці виводить спеціальне попередження і звіт приймає статус "Помилковий", але такі звіти зі статусом Помилковий можна експортувати  із програми.

Примітка. Якщо ці дані внесені у картці співробітника, вони автоматично перенесуться у відповідні  колонки таблиці.

9. За необхідності, заповнити колонку "Ознака сезону".

10. Після заповнення таблиці її потрібно перевірити (F4), оновити поля (F5) та зберегти (Ctrl+S).

УВАГА! Між Таблицею 6 і Таблицею 7 діє перевірка – контроль (співробітник, внесений у Таблицю 7, у Таблиці 6 повинен мати відмітку у колонці "Ознака наявності спец стажу").

6. Формування звіту таблиця 1 "Нарахування внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"

Між звітами Таблиця 6 та Таблиця 1 існує перевірка – контроль, тому рекомендується спочатку заповнити Таблицю 6.

Заповнення звіту автоматизоване – дані переносяться з таблиці 6 у відповідні їм рядки таблиці (у модулі відмічений пункт: Єдиний внесок/Налаштування/Автоматичний розрахунок Таблиці 1). Цей режим розрахунку Таблиці 1 встановлений у модулі за замовчанням.

Автоматичний розрахунок Таблиці 1 можна відключити(зняти галочку), в цьому випадку дані з таблиці 6 не переносяться і Таблиця 1 заповнюється вручну. Після збереження таблиці внесені вручну дані зберігаються.

Поля "шапки" звіту автоматично заповнюються даними із картки установи та Реєстру співробітників.

Із картки установи в шапку звіту переносяться дані із полів [Тип організації] та [Клас проф. риз. виробництва], тому ці поля повинні бути обов’язково заповненими в картці установи/Пенсійний фонд. Внесення даних вручну в ці поля неможливе.

Інші числові дані в шапці використовують дані із карток фізичних осіб у Реєстрі співробітників, тому всі основні поля в картках повинні бути заповнені.

Після заповнення таблиці її потрібно перевірити (F4), оновити поля (F5) та зберегти (Ctrl+S).

Формування звіту "Додаток 4. Звіт про суми нарахованої заробітної плати (грошового забезпечення, доходу) застрахованих осіб та суми нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до органів Пенсійного фонду України"

Після створення всіх таблиць звіту потрібно відкрити загальний звіт з переліком таблиць, який у модулі має назву "ЯРЛИК Додаток 4 Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та …".

Звіт заповнюється автоматично після створення та збереження відповідних звітів. Цей звіт містить перелік таблиць, які були заповнені, в ньому автоматично проставлені кількість аркушів та кількість рядків у звітах. Перевірте та збережіть звіт.

Після формування всього пакету документів місячної персоніфікації, у модулі у відповідних колонках навпроти створених звітів будуть проставлені дата створення та кількість листів та рядків.

Далі можна експортувати звіти для подання в ПФУ. Дозволений експорт звітів зі статусом "Помилковий", але програма зажди попереджає про наявність таких звітів.

7. Групова перевірка звітів

Така перевірка виконується автоматично завжди перед запуском процедури експорту звіту (збереження на електронному носії, відправленні електронною поштою).

Цю перевірку також можна запустити примусово у модулі:

Єдиний внесок/Звіт/Перевірити….

Після перевірки у колонці "Статус" у модулі відобразиться статус всіх звітів комплекту.

Для виправлення помилок потрібно відкрити звіт зі статусом "Помилковий" та перевірити його (F4). Перелік помилок буде наведений внизу вікна, а помилкові рядки підсвічені рожевим кольором.

Нагадуємо, що із програми дозволено експортувати звіти зі статусом "Помилковий".

Оновлення реєстру співробітників за даними із Таблиці 6

Виконується за допомогою нової функції "Оновлення реєстру співробітників".

Може використовуватись, наприклад, у випадку, якщо у модулі не формуються документи (тому Реєстр співробітників або не заповнений, або ж неактуальний), а імпортуються з інших бухгалтерських систем.

На основі даних про працівників, внесених у Таблицю 6 модулю, за допомогою цієї функції у Реєстрі співробітників можна оновити дані. При оновленні даних виконується контроль на дублювання записів – нові записи додаються, існуючі – оновлюються.

8. КОНСОЛІДАЦІЯ ВСІХ ПОЧАТКОВИХ ЗВІТІВ В ОДИН ЗВІТ

Виконується за допомогою функції "Консолідувати всі початкові звіти"

Ця функція призначена для установ, які повинні подавати в ПФУ єдиний звіт, а також у випадку, якщо документи однієї установи створювалися на різних комп'ютерах і були імпортовані у програму як окремі початкові звіти.

Використовується у випадку, якщо в програму імпортовано декілька пакетів ПОЧАТКОВИХ звітів (звіти у яких мають тип форми "Початкова") і потрібно звести дані всіх цих пакетів в один консолідований.

Виконується із: меню Звіт/ Консолідувати всі початкові звіти;

У окремому вікні програма попереджає про наслідки консолідації:

- після консолідації залишається лише один початковий звіт, інші початкові звіти видаляються із модуля без можливості відновлення.

Після консолідації потрібно відкрити всі Таблиці, перевірити (F4), оновити поля (F5) та зберегти звіти.

9. Збереження звіту з єдиного внеску на електронному носії (без підпису ЕЦП)

В ПФУ подається весь комплект звітів (див. п. 2.11 Постанови 22-2).

Для збереження комплекту звітів на електронному носії потрібно:

  • У модулі виділити потрібну пачку звітів (встановити курсор на запис Ярлик Додаток 4...) та проставити "галочку" навпроти назви пачки (Початковий звіт).

  • обрати функцію: Звіти/Зберегти на диск (кнопка  на панелі інструментів модулю).

  • у відкритому вікні обрати диск чи каталог, у який буде збережений файл.

  • документи будуть збережені на обраному носії (це файл з розширенням .pfz, які містить архів з усіма таблицями в форматі xml, які були створені).

10. Відправлення звіту з єдиного внеску електронною поштою (із модулю "Єдиний внесок")

Звіт підписується ЕЦП посадових осіб та печатки установи (за наявності).

У робочій версії програми підтримується підпис сертифікатами всіх 5 АЦСК:

– УСЦ, УСС, ІВК, УНІС та MASTERKEY".

У демо версії програми – лише сертифікатами УСЦ та УСС.

У програмі "АРМ ЗВІТ СТРАХУВАЛЬНИКА" відправлення електронною поштою не підтримується, можливий лише друк звітів та збереження на електронному носії.

Для відправлення документів електронною поштою потрібно:

  • Виділити у модулі потрібну пачку звітів (встановити курсор на запис Ярлик Додаток 4...) та проставити "галочку" навпроти назви пачки (Початковий звіт).

  • виконати: меню Звіт/Відправити по e-mail... (див. Рисунок 10),

  • у відкритому вікні "Виберіть одержувача" обрати запис "Пенсійний фонд", виділений жирним шрифтом.

  • одразу запускається процес підпису, потрібно по черзі підписати звіти ЕЦП:

Підпис звітів ЕЦП

По черзі вставте дискети та введіть секретні ключі для бухгалтера, директора, печатки (програма запросить наявні для установи). 

 

Відправлення звітів

По закінченні процедури підпису запускається процес відправлення пошти. У окремому вікні буде повідомлено про те, що пошта відправлена або ж про помилку відправлення у разі неуспішної процедури.

Відправляється весь комплект звітів у форматі .pfz (містить архів xml-файлів звітів).

Запис про підпис та відправлення звітів поміщається у Журнал передачі пакетів.

Приймання електронних квитанцій

Електронні квитанції надходять на поштову скриньку, із якої відправлявся звіт. Прийняти квитанції можна із програми:

- Меню Ел. пошта/Журнал передачі пакетів/Прийняти та обробити повідомлення:

Вхідні повідомлення потрібно розшифрувати (ввести пароль захисту секретного ключа)

Якщо повідомлення надійшли, відкриється вікно Нові Повідомлення, з переліком та текстом Повідомлення та квитанції. Після закриття цього вікна квитанції та Повідомлення завантажуються у програму та автоматично поміщаються до групи записів того звітного документу у журналі, на який отримані. Тобто, у нижній таблиці для відправленого звіту з'являться окремі записи "Отримано повідомлення".

11. ПІДПИС, ШИФРУВАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ НА ДИСК

Використовується для відправлення електронною поштою з іншого комп'ютера.

Ця функціяпризначена для тих користувачів, які не можуть відправити звіт електронною поштою зі свого комп’ютера у зв’язку з відсутністю доступу до мережі Інтернет. Збережений на електронному носії файл звіту потрібно перенести на інший комп’ютер з доступом до Інтернет, у поштовому клієнті, встановленому на цьому комп’ютері (Microsoft Outlook, Outlook Еxpress, the Bat…) створити електронний лист на адресу ІЦ СПОВ ПФУ та "приєднати" файл звіту у додаток до листа.

Для створення файлу, його підпису, шифрування та збереження, потрібно:

  • У модулі виділити потрібну пачку звітів (встановити курсор на запис Ярлик Додаток 4...) та проставити "галочку" навпроти назви пачки (Початковий звіт).

  • виконати: меню Звіт/Зашифрувати та зберегти – див. Рисунок 10.

  • одразу запускається процедура підпису пачки: бухгалтером, директором, печаткою (програма запросить наявні для установи).

  • після підпису звіти ОДРАЗУ ШИФРУЮТЬСЯ сертифікатом ІЦ СПОВ ПФУ (код ЄДРПОУ 31406759).  Вибір сертифікату, на відміну від аналогічної функції у модулі Документи на підпис" не пропонується).

  • Далі відкривається вікно для вибору носія, на якому потрібно зберегти файл звіту:

  • У наступному повідомленні програми буде вказано, що файл з розширенням .pfz збережено.

  • У Журнал передачі пакетів поміщається запис про підпис та відправлення документів.

Отримані квитанції потрібно зберегти на електронному носії, перенести на комп’ютер із встановленою програмою та відкрити. Запуститься програма і повідомлення та квитанції завантажаться у програму у журнал передачі звітів.

12. Відправлення звіту з єдиного внеску на підпис у модуль "Документи на підпис"

Виконується за допомогою функції: меню Звіт/На підпис.... – див. Рисунок 10.

Формується комплект документів та поміщається у модуль "Документи на підпис".

Вже у цьому модулі комплект підписується ЕЦП та відправляється електронною поштою чи підписується та шифрується для збереження на диск.

Для відправлення у модуль Документи на підпис" потрібно:

1. У модулі виділити потрібний комплект (встановити курсор на запис Ярлик Додаток 4...) та проставити "галочку" навпроти назви пачки (Початковий звіт).

2. Виконати: меню Звіт/На підпис….

3. Відкривається модуль Документи на підпис, закладка Звіти. Файл звіту знаходиться у тому звітному періоді, у якому був створений у модулі Єдиний внесок.

4. Обрати потрібний запис у таблиці та почергово підписати, кожного разу натискуючи на кнопку .

5. Далі пачку звітів можна відправити електронною поштою із цього модулю – виконати Документ /Відправити по Е-Mail(аналогічно – кнопка  на панелі інструментів модулю).

5.1. Як адресата у вікні Виберіть одержувача – обрати запис Пенсійний фонд

5.2. Одразу після цього звіт відправляється.

6. Також у модулі можна зашифрувати та зберегти звіт на диск для відправлення з іншого комп’ютера у додатку до електронного листа.

6.1. Для цього потрібно спочатку послідовно підписати звіт всіма підписами (див. вище).

6.2. Далі обрати: Документ/Зашифрувати та зберегти (кнопка  на панелі інструментів).

6.3. У наступному вікні "Оберіть сертифікат одержувача" – обрати ДП "ІЦ СПОВ ПФУ". 

6.4. Далі відкривається вікно для вибору носія, на якому потрібно зберегти підписану та зашифровану пачку звітів – процедура вибору носія та збереження аналогічна описаній вище.

13. Друк документів з єдиного внеску

Окремі звіти можна надрукувати із вікна відкритого документу (кнопка  ).

Весь комплект звітів з єдиного можна надрукувати із модулю, для цього потрібно:

1. У модулі виділити потрібний комплект (встановити курсор на запис Ярлик Додаток 4...) та проставити "галочку" навпроти назви пачки (Початковий звіт).

2. Виконати: меню Звіти/Друк (кнопка  напанелі інструментів модулю).

14. Імпорт звіту з єдиного внеску з інших систем

Звіти з єдиного внеску імпортуються із pfz та dbf файлів.

Pfz – файли представляють zip-архіви, в яких міститься ряд файлів xml-формату, окремі xml файли неімпортуються.

Імпорт із pfz файлів

Виконується із:

  • головне вікно програми/Документ/Імпорт/Звіт в форматі XML

  • обрати носій (каталог), файл pfz, імпортувати.

  • у окремому вікні буде повідомлено у який період імпортований звіт;

  • якщо імпорт не виконаний, буде повідомлена причина.

Імпортовані звіти поміщаються у модуль Єдиний внесок у відповідний звітний період.

Імпорт із dbf файлів

Опис структури DBF для імпорту файлів у програму міститься у документі:

Звітність/Єдиний внесок/Довідка/ Структура DBF для імпорту.

Як імпортувати дані?

В програму можна імпортувати таблиці (5 – 9).

Імпорт виконується безпосередньо  із меню Звіт модулю: 

  • головне вікно програми / Звітність /Єдиний внесок/ Звіт/ Імпорт з DBF…

У відкритому вікні з назвою "Імпорт даних з DBF" ОБРАТИ;

– звітний період (Місяць та Рік) – у який потрібно імпортувати дані;

– кодування (WIN1251 чи DOS866);

– каталог (носій), у якому збережені звіти в DBF-форматі для імпорту у програму.

  • Програма "розпізнає" файли для імпорту і у  нижніх полях буде відображений перелік присутніх звітів (Таблиць) – див. рисунок нижче.

  • Імпортуйте звіти, натиснувши на кнопку ОК.

  • Звіти поміщаються у модуль у обраний ВАМИ звітний період як ПОЧАТКОВИЙ ЗВІТ.

  • Всі таблиці після імпорту потрібно відкрити, перевірити (F4), оновити поля (F5) та зберегти.

  • Поля, які не передбачені у структурі DBF, заповняться поточними даними (дата, номер аркуша) та даними із картки установи.  Переглянути їх можна у паперовій формі звіту (меню Вигляд /Бланк).

  • Зберегти звіти.

Якщо потрібно імпортувати декілька файлів та потім "звести" всі такі файли в один звіт, використовується функція "Консолідувати всі початкові звіти".

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!