Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1345 Практична робота 11 на тему Графічний аналіз даних у середовищі MS Excel

Практична робота 11 на тему Графічний аналіз даних у середовищі MS Excel

« Назад

Практична робота № 11 Тема: Графічний аналіз даних у середовищі MS Excel

Мета роботи: Набути практичні навички створення, редагування та форматування діаграм і графіків та їх елементів у середовищі MS Excel.

Завдання 1: Уважно прочитайте необхідні теоретичні відомості.

Завдання2: На основі табличних даних побудувати та виконати форматування діаграм.

Технологія виконання роботи

1. Завантажити табличний процесор Excel.

2. На робочий аркуш Лист1 скопіювати таблицю.

 

A

B

C

D

E

1

Туристична агенція пропонує

2

Країна

Ціна туру

Кількість заявок за місяць

Загальна сума, $

Сума зі знижкою 10%

3

БОЛГАРІЯ

335

44

 

 

4

ІСПАНІЯ

756

24

 

 

5

ГРЕЦІЯ

548

30

 

 

6

МАЛЬТА

595

44

 

 

7

ХОРВАТІЯ

520

8

 

 

8

ЧОРНОГОРІЯ

690

3

 

 

9

ТУРЦІЯ

585

15

 

 

10

Всього

 

 

 

 

3. Побудувати діаграми за зразком.

4. Перейменуйте Лист1 на Діаграми_Прізвище.

 

Завдання 3: Побудувати графіки математичних функцій. Провести графічний аналіз табличних даних, знайти точки перетину.

1. На робочому аркуші Лист2 на інтервалі Х Î[-1;1] з кроком, 0,1 побудувати графіки математичних функцій:

Y=Х2+N, де N – номер варіанта,

G=Х+N, де N – номер варіанта.

Для цього необхідно виконати наступні дії:

– в стовпці А задати інтервал значень змінної Х Î[-1;1] з кроком, 0,1; це слід виконати за допомогою автозаповнення;

– в стовпці В обчислити значення функції Y=Х2+N;

– в стовпці С обчислити значення функції G=Х+N;

– побудувати графіки функції Y та G, використовуючи вкладку Вставка. Виконати необхідні операції форматування;

- знайти точки перетину двох ліній, використовуючи графічний спосіб та функцію ЕСЛИ. Якщо точки перетину не видно, потрібно змінити інтервал значень Х або/і крок;

–  записати координати точок перетину у звіт.

2. Перейменуйте Лист2 на Графіки_Прізвище.

 

Завдання 4: Провести графічний аналіз табличних даних на основі таблиці Успішність студентів з файлу Пр_9_Прізвище.

  1. На робочому аркуші Лист3 скопіювати таблицю Успішність студентів з файлу Пр_9_Прізвище.

  2. По оцінках студентів побудувати дві стовпчикові діаграми, перша з яких повинна відображати успішність кожного студента з різних предметів (який предмет дається краще студенту), а друга — успішність по предметах (який студент навчається з даного предмету найкраще).

  3. Оформити діаграми заголовками осі Х, осі У, дати заголовок діаграмі, що відображає її суть, відобразити легенду, підписи даних.

  4. Відредагувати діаграму при необхідності.

Завдання 5: Побудувати лінійчату діаграму на основі таблиці Успішність студентів.

  1. По оцінках студентів побудувати лінійчату діаграму, яка б відображала лідера (лідерів) з кожного предмету.

  2. Оформити діаграму: дати заголовок діаграмі, що відображає її суть; відобразити Таблицю даних; не відображати легенду.

  3. Зберегти електронну таблицю під назвою Пр11_Прізвище на сервері у власній папці.

  4. Оформити звіт і здати роботу викладачу.

Контрольні питання

  1. Дайте визначення поняттю діаграма. Для чого використовують діаграми?

  2. Які типи діаграм можна побудувати в Excel?

  3. Як змінити тип побудованої діаграми?

  4. З яких елементів складається діаграма?

  5. Поясніть суть поняття легенда діаграми. Де її можна розташувати?

  6. Як в області діаграми розташувати таблицю з даними?

  7. Як форматувати діаграму?

  8. Які осі мають діаграми?

  9. Як підписати осі діаграми?

  10. Чим відрізняється вісь категорій від осі значень?

  11. Як побудувати діаграму за даними, розміщеними в несуміжних діапазонах?

  12. Чим відрізняється область побудови діаграми від області діаграми?

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!