Робоча навчальна програма Мультимедійни технології у фаховій діяльності, НУДПСУ
« Назад ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Кафедра економічної кібернетики РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «МУЛЬТИМЕДІЙНИ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ»
для підготовки фахівців за ОКР бакалавр денної форми навчання галузь знань 0305 «Економіка і підприємництво» напрям підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика» статус дисципліни: вибіркова Ірпінь 2012 Робоча навчальна програма курсу «Мультимедійні технології у фаховій діяльності» складена для використання в навчальному процесі підготовки бакалаврів напряму «Економічна кібернетика» на основі навчального плану підготовки бакалаврів галузі знань «Економіка і підприємство», затвердженої в 2009 році.
ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ЗМІСТОВИМИ МОДУЛЯМИ МОДУЛЬ І МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮ РЕКОМЕНДАЦІЇ СТУДЕНТАМ ЩОДО ІНДИВІДУАЛЬНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ТЕМАТИКА НАУКОВИХ РОБІТ КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ОСНОВНА ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ІНТЕРНЕТ
Актуальність. В сучасних умовах економічних реформ в Україні інформатизація суспільства і комп’ютеризація різних галузей діяльності вважається стратегічним напрямом науково-технічного прогресу, спрямованим на вирішення важливих маркетингових проблем, однією з яких є використання мультимедійних технологій у представлені економічної інформації. Саме на підготовку таких спеціалістів і розрахована дисципліна «Мультимедійні технології у фаховій діяльності», тобто на студентів, які мають достатньо високий рівень знань з курсу вищої математики, опанували основні прийоми роботи на персональному комп’ютері. Дисципліна «Мультимедійні технології у фаховій діяльності» належить до спеціальних дисциплін, які забезпечують формування знань та навичок бакалаврів економічних спеціальностей по впровадженню комп’ютерних мультимедійних технології у бізнесі, основ використання мультимедійних технологій для демонстрації економічної інформації. Зміст дисципліни розкривається в темах:
Мета дисципліни це дати слухачам теоретичні знання та практичні навички для створення власних мультимедіа додатків та використання мультимедійних технологій у фаховій діяльності. Завдання дисципліни: • Сформувати погляд на розробку мультимедіа даних як на природну і необхідну компоненту діяльності фахівця. • Сформувати базові знання, що лежать в основі підготовки мультимедіа даних, у тому числі: Þ Ознайомити із основами обробки графічної растрової і векторної графіки з використанням прикладних пакетів Þ Ознайомити із основами обробки відео інформації ("живого" зображення) і звуку (голосу, музики). Þ Закласти основу реалізації гіпертекстових даних, • Дати навички розробки мультимедіа даних з використанням високорівневих авторських програмних засобів. Студент повинен знати: • способи обробки мультимедіа інформації; • найбільш поширене сучасне програмне забезпечення призначене для створення або обробки мультимедіа інформації; • технологію роботи при підготовці мультимедіа даних на персональній ЕОМ (ПЕОМ) з ОС Windows. Студент повинен вміти: • самостійно обробити довільне зображення для цілей презентації або друку; • самостійно вибрати обладнання і ПЗ для підготовки відповідних мультимедіа даних; • самостійно підготувати ескіз презентаційних анімаційних матеріалів. Міжпредметні зв’язки:вивчення дисципліни передбачає міжпредметні зв’язки з такими дисциплінами як «Інформатика», «Менеджмент», «Маркетинг», «Економічна кібернетика». Знання, здобуті студентами з даного курсу, згідно з вимогами сьогодення, повинні використовуватися при написанні курсових і дипломних робіт та в практичній діяльності за фахом. Форми і засоби поточного та підсумкового контролю. Об‘єктивність оцінки знань студентів залежить від форм та засобів поточного й підсумкового контролю. Формою підсумкового контролю є ПМК. Форми проведення поточного контролю, їх періоди визначаються робочим планом викладача. Поточний контроль проводиться у вигляді захисту лабораторних, самостійних й індивідуально-консультаційних робіт. Оцінювання знань студентів виконується згідно порядку оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Для виконання завдань дисципліни, уніфікованого підходу до їх змісту, обсягу та загальних вимог до знань і вмінь студентів розроблена та наведена автором робоча навчальна програма дисципліни охоплює всі теми, визначені анотацією для мінімальної кількості навчальних годин, передбачених стандартом. Її складено відповідно до місця та значення дисципліни за структурно-логічною схемою програми підготовки бакалаврів за напрямом «Економічна кібернетика». Під час вивчення дисципліни передбачається систематична практична робота студентів за комп’ютерами як під керівництвом викладача, так і самостійно. ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Мультимедійні технології у фаховій діяльності» Предмет: організація та розробка мультимедійних проектів. Мета: підготувати майбутніх спеціалістів що володіють навиками створення мультимедійних проектів та використання засобів мультимедійних технологій у фаховій діяльності.
Передумови вивчення: «Інформатика», «Вища математика», «Економічна кібернетика». СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Мультимедійні технології у фаховій діяльності» у галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» за напрямом підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика»
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ЗМІСТОВИМИ МОДУЛЯМИМОДУЛЬ І ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ № 1 (ЗМ1)ТЕМА 1.1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МУЛТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Самостійна робота
Літературні джерела: [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,]. Лабораторна робота № 1 Тема: створення схем в Microsoft Visio Мета: набути навики створення схем та діаграм засобами Microsoft Visio ТЕМА 1.2. СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
Самостійна робота
Літературні джерела: [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13,]. Лабораторна робота № 2 Тема: створення презентацій за сценарієм в PowerPoint; Мета: набути навики створення презентацій у середовищі PowerPoint Лабораторна робота № 3 Тема: створення публікацій в Microsoft Publisher; Мета: освоїти методику створення публікацій з використанням шаблонів в Microsoft Publisher та розміщення їїв мережі інтернет. Тема 1.3. МУЛЬТИМЕДІЙНІ РЕСУРСИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Самостійна робота
Літературні джерела: [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,].
Лабораторна робота № 4-5 Тема: використання мультимедійних технологій в мережі інтернет. Мета: використання сервісів мережі інтернет у фаховій діяльності
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ № 2 (ЗМ2)ТЕМА 2.1. ОСНОВИ РОБОТИ ІЗ РАСТРОВОЮ ГРАФІКОЮ (ЛЕКЦІЯ)
Самостійна робота
Літературні джерела: [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9]. Лабораторна робота № 6 Тема: обробка графіки в програмі PhotoShopМета: набути навики обробки растрової графіки в PhotoShop. ТЕМА 2.2. ОСНОВИ РОБОТИ ІЗ ВЕКТРОНОЮ ГРАФІКОЮ. (ЛЕКЦІЯ)
Самостійна робота
Літературні джерела: [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9]. Лабораторна робота № 6 Тема: Створення візитної картки засобами Corel DrawМета: набути навички розробки візитної картки засобами Corel Draw. Лабораторна робота № 7 Тема: Створення емблеми власної фірми в Corel DrawМета: набути навички розробки емблем засобами Corel Draw. ТЕМА 2.3. ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО ТА АНІМАЦІЇ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. (ЛЕКЦІЯ)
Самостійна робота
Літературні джерела: [1, 4, 10, 17]. Лабораторна робота № 8 Тема: Створення GIF анімаціїМета: набуття навиків ствоерння рекламного банера з використанням GIF анімації Лабораторна робота № 8 Тема: Створення Flash анімаціїМета: набуття навиків ствоерння аніміційних кліпів із заданим сюжетом з використанням Macromedia Flash. Індивідуальна робота Тема: Створення анімаційного преекту-презентації. Розрахункова робота створення інтерактивного проекту з використанням Macromedia FlashМЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮ
Передбачено одна модульна контрольна робота у вигляді тестів. При визначенні підсумкової оцінки за кредитно-модульною системою враховується загальна кількість балів, отриманих студентом за перший і другий модулі у процесі виконання навчального плану дисципліни, та кількість балів, отриманих студентом під час ПМК. Максимальна сумарна кількість балів підсумкового контролю становить 100 балів. На підставі отриманої кількості балів з усього курсу дисципліни за кредитно-модульної системи згідно до вимог Болонської декларації застосовується наступна шкала оцінки знань:
Поточний контроль засвоєння матеріалу з кожної теми здійснюється у відповідності з навчальним планом дисципліни і включає:
Проводиться оцінювання виконання індивідуально-консультаційної роботи студента. Враховується дисциплінованість студента: за несвоєчасність виконання завдань кількість запланованих з даної теми балів може бути зменшена. Враховується науково-дослідницька робота студента та участь у науково-практичних конференціях та наукових семінарах (максимальна кількість балів - 2). Нижче наведена таблиця розподілу балів з кожної теми, змістовим модулям (ЗМ 1, ЗМ 2), та загалом з курсу. Розподіл балів при рейтинговій системі
РЕКОМЕНДАЦІЇ СТУДЕНТАМ ЩОДО ІНДИВІДУАЛЬНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Індивідуально-консультаційна робота студентів складається з роботи з літературою, роботи на ПК та виконання індивідуального завдання згідно варіанту. Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання за погодженням із викладачем. Особлива увага під час індивідуальної роботи повинна приділятись набуттю навичок роботи зі створення моделі бізнес-процесу і передбачення функцій контролю та характеристик бізнес процесів із визначенням метрик. Для цього потрібно ознайомитись із основними теоретичними відомостями з дисципліни за допомогою спеціальної літератури, лекційного та методичного матеріалу або довідкової системи програми. Після цього можна виконувати конкретні завдання. Звіт виконання індивідуально-консультаційного завдання роздруковується і здається на CD або DWD. Загальний обсяг звіту з індивідуально-консультаційної роботи повинен складати 15-20 сторінок друкованого тексту формату паперу А4. Для друкованої роботи шрифт повинен відповідати 14 розміру текстового редактора Word. До звіту повинні входити:
ТЕМАТИКА НАУКОВИХ РОБІТ
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
ОСНОВНА
ДОДАТКОВА
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |