Робоча навчальна програма Моделювання бізнес-процесів в інформаційних управляючих системах, НУДПСУ
« Назад ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Факультет економікита оподаткування Кафедра систем і методів прийняття рішень РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА “Моделювання бізнес-процесів в інформаційних управляючих системах”для підготовки фахівців за ОКР магістр денної та заочної форми навчання галузь знань: 0501 "Інформатика та обчислювальна техніка" напрям підготовки: 6.050101 "Комп'ютерні науки" статус дисципліни: нормативна Ірпінь – 2013 Робоча навчальна програма дисципліни “Моделювання бізнес-процесів в інформаційних управляючих системах” складена на основі ОПП магістр спеціальності 8.05010101 "Інформаційні управляючі системи та технології" галузі знань: 0501 "Інформатика та обчислювальна техніка", затвердженої в 2013 році.
Зміст 1. Опис навчальної дисципліни “МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В ІНФОРМАЦІЙНИХ УПРАВЛЯЮЧИХ СИСТЕМАХ (ІУС)”
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: - для денної форми навчання – 63,72 %; - для заочної форми навчання – 2,80 %.
2. Мета та завдання навчальної дисципліни“МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В ІУС”
“Моделювання бізнес процесів в інформаційних управляючих системах” - це дисципліна циклу професійної та практичної підготовки спеціалістів з напряму 6.050101 “Комп’ютерні науки” галузі знань 0501 «Інформатика та обчислювальна техніка» знань - призначена для оволодіння майбутніми бакалаврами за напрямом спеціальності знаннями сучасної програмної інженерії, а також стандартів і методів оцінки якості і забезпечення надійності програмних продуктів на всіх етапах їх життєвого циклу. 1.1. Мета курсуОсновною метою вивчення навчальної дисципліни є формування знань, вмінь та навичок з проектування і реалізації складних програмних продуктів, забезпечення студентів необхідними інструментом для ґрунтовного вивчення дисциплін кваліфікаційних рівнів “спеціаліст” та “магістр”. 2.2. Завдання курсуНавчити студентів методам, прийомам і правилам аналізу, проектування, реалізації, тестування і управління розробкою складних програм, познайомити їх з існуючими на сьогодні стандартами, що регулюють основні процеси програмної інженерії, а також використовувати необхідний інструментарій для проектування та розробки програмних продуктів. 2.3. Предмет навчальної дисципліниІнструментальні засоби і системи, а також методи, стандарти, прийоми і правила аналізу, проектування, реалізації, тестування і управління розробкою складних програмних продуктів. 2.4. Основні вимоги до знань і вмінь студентівПовинні знати: основні етапи автоматизованого рішення задачі, про критерії якості програми, про специфікації програм, інструментальні засоби і системи, а також методи, стандарти, прийоми і правила аналізу, проектування, реалізації, тестування і управління розробкою складних програмних продуктів: Повинні вміти: вибирати стратегії для планування життєвого циклу системи; визначати організаційну, економічну, технічну та операційну здійсненність проекту; застосовувати необхідні інструментальні засоби і системи, а також методи, стандарти, прийоми і правила для аналізу, проектування, реалізації, тестування і управління розробкою складних програмних продуктів: Структурно-логічне місце дисципліни: “Дискретна та вища математика”, “Теорія алгоритмів”, “Алгоритмізація та програмування”, “Об’єктно-орієнтоване програмування”, “Організація баз даних і знань”, "CASE-технології”.
3. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В ІУС”
Загальний обсяг годин на вивчення дисципліни – 144 академічних годин (4 кредити ECTS). Час викладання – 6 семестр. ЗМ1 = 1 ЗК (Т. 1-4) Понятійний апарат і термінологія моделювання бізнес-процесів (БП) ІУС Тема 1. Вступ.Управління бізнес-процесами
Тема 2. Управління ефективністю бізнесу
Тема 3. Моделювання бізнес-процесів ІУС
Тема 4 Процесний підхід до управління підприємством. Концепція процесного підходу до управління підприємством. Тема 5. Методології моделювання і аналізу бізнес-процесів, їх графічні нотації. Тема 6. Автоматизовані системи моделювання і аналізу бізнес-процесів.4. СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В ІУС”9. МЕТОДИ НАВЧАННЯВивчення дисципліни передбачає лекційні та лабораторні заняття в комп’ютерних класах, індивідуальну та самостійну роботу студента. Навчальні технології, що застосовуються для активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів наступні: 1. Проблемні лекції – застосовуються при викладанні основного лекційного матеріалу. 2. Робота в малих групах – основний метод активізації роботи студентів. 3. Кейс-метод (метод аналізу конкретних ситуацій) – застосовується для наближення процесу навчання до реальної лабораторної діяльності спеціалістів і передбачає розгляд конкретних виробничих, управлінських ситуацій у процесі вивчення і виконання навчальних завдань. 4. Презентації – виступи перед аудиторією – використовуються для представлення результатів роботи в малих групах на практичних заняттях, звітів про виконання індивідуальних завдань студентів. 5. Значна частина матеріалу дисципліни відведена під самостійну роботу студента (СРС) та індивідуальні заняття студентів під керівництвом викладача. СРС використовується студентами для опрацювання лекційного матеріалу, навчально-методичної літератури, при підготовці до лабораторних робіт. Студентам рекомендуються такі форми самостійної роботи: Ø опрацювання лекційного матеріалу з використанням конспекту лекцій та рекомендованої літератури; Ø самостійне вивчення окремо визначених тем та питань на основі навчальної літератури та методичних розробок кафедри; Ø самостійне виконання індивідуальних завдань; Ø підготовка до виконання контрольних та лабораторних робіт; Ø самостійна підготовка до екзамену. 10. Методи контролюОб‘єктивність оцінки знань студентів залежить від форм та засобів поточного й підсумкового контролю. Форми проведення поточного контролю, їх періоди визначаються робочим планом викладача. Контроль засвоєння студентами дисципліни здійснюється в кілька етапів:
Програмний матеріал навчальної дисципліни поділяється на чотири модулі. Оцінювання проводиться з урахуванням усіх видів навчального процесу: - знань з теорії за відсутності лабораторної роботи по темі відбувається у вигляді письмового контрольного заходу на 10-15хв. під час лекції; - знань, умінь і практичних навичок студента за результатами захисту звіту про виконання практичних та лабораторних робіт ; - індивідуальної роботи студента; - самостійної роботи студента. Контрольний захід проводиться у вигляді контрольної роботи в аудиторії за розкладом у кожній академічній групі окремо. У випадку неявки студента на контрольний захід з поважних причин, підтверджених документально, викладач проводить контрольне опитування студента в усній формі під час чергової консультації. Узагальнююче оцінювання знань, умінь і практичних навичок студента здійснюється за 100 бальною системою. 11. Критерії оцінки знаньКритерії оцінки успішності повинні відповідати навчальній програмі й найбільш важливим вимогам до знань студентів: 1. Знання фактів, явищ. Правильне, науково достовірне їх пояснення. 2. Оволодіння науковими термінами, поняттями, законами, методами, правилами; вміння користуватися ними при пояснені нових фактів, розв‘язуванні різних питань і виконанні практичних завдань. 3. Максимальна ясність, точність думки, вміння відстоювати свої погляди, захищати їх. 4. Знання повинні мати практичну значимість. Усні відповіді повинні бути повними, логічними, доведеними. Письмові відповіді повинні бути виконані з точним дотриманням методичних вказівок, інструкцій, акуратно оформлені. Перевіряючи відповіді, викладач оцінює рівень знань по кожному питанню. Оцінювання проводиться з урахуванням всіх видів навчального процесу: знань, умінь і практичних навичок студента за результатами захисту звіту в залежності від її складності про виконання Умови переведення даних 100-бальиої шкали оцінювання у 5 - бальну та шкалу ECTSПереведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 5 - бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в такому порядку :
12. Розподіл балів при рейтинговій системі
14. ЛІТЕРАТУРА
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |