Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1263 Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Web-дизайн, КНЕУ

Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Web-дизайн, КНЕУ

« Назад

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана

Кафедра інформаційного менеджменту

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЩОДО ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ, ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЇХ ЗНАНЬ з дисципліни “Web-дизайн”

(для бакалаврів спеціальності 6.050100  ”Економічна кібернетика”)

КИЇВ КНЕУ 2006

 

1. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЩО ОХОПЛЮЮТЬ ЗМІСТ РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІНИ

  1. Визначення  Web - сайта. Мета та завдання створення Web - сайта.

  2. Основні етапи створення Web – сайта.

  3. Визначення структури Web сайта.

  4. Визначення інформаційного наповнення сайту

  5. Структури розміщення інформації на Web - сайті: лінійна, ієрархічна, комбінована.

  6. Визначення технології створення Web - сайта.

  7. Основні принципи роботи глобальної мережі Internet.

  8. Основні принципи  роботи системи World Wide Web.

  9. Технологія реєстрації доменних імен.

  10. Класифікація Web –сайтів.

  11. Загальна характеристика  НТМL, DНТМL та їх стандартів.

  12. Визначення  Web-броузера.

  13. Характеристика основних сучасних інструментальних засобів створення Web-документів.

  14. Аналіз сучасних HTML-редакторів

  15. Аналіз сучасних WYSING- редакторів.

  16. Сутність структури НТМL – документа.

  17. Характеристика тегів <НТМL>, <НЕАD>, <ТIТLE>.

  18. Характеристика тегу <BASE> та його параметрів.

  19. Характеристика тегу <META> та його параметрів.

  20. Характеристика тегу <ВОDY> та його параметрів.

  21. Характеристика тегів логічного форматування тексту.

  22. Характеристика тегів фізичного форматування тексту.

  23. Характеристика тегів завдання шрифту. Тег <FONT>.

  24. Сутність відображення спеціальних символів на Web сторінках.

  25. Визначення універсального локатора ресурсів (URL).

  26. Структура запису URL – адреси.

  27. Визначення гіперпосислання.

  28. Особливості створення посилань на локальні документи та фрагменти документів.

  29. Характеристики тегу гіперпосилання.

  30. Характеристика посилання на текстові документи, зображення, мультимедійні файли.

  31. Особливості створення посилань, що указують на ресурси Internet.

  32. Аналіз методів  отримання растрових  зображень.

  33. Характеристика параметрів растрових зображень.

  34. Особливості створення багатошарового зображення.

  35. Характеристика інструментів вільного малювання.

  36. Основні типи списків.

  37. Аналіз використання списків для отображення інформації.

  38. Характеристика маркувального списку.

  39. Характеристика нумерованого  списку.

  40. Особливості розробки списків в списках.

  41. Сутність використання таблиць.

  42. Характеристика тегів для побудови таблиць.

  43. Аналіз додаткових можливостей формування таблиць.

  44. Визначення фрейма.

  45. Характеристика правил опису фреймів.

  46. Аналіз взаємодії між фреймами та техніка іх використання.

  47. Особливості навігації на Web – сторінках при використанні фреймів.

  48. Сутність плаваючих фреймів та теги для іх побудови.

  49. Аналіз використання графіки на Web – сторінках.

  50. Характеристики основних програм роботи з графікою Раіпt Shор Рго, Аdobe Photoshop, ImageReady.

  51. Аналіз основних форматів зображень.

  52. Характеристика тегу <ІМG>.

  53. Технологія оптимального розміру файлів зображень.

  54. Аналіз засобів  вирівнювання   зображень.

  55. Сутність фонових кольорів.

  56. Визначення фонового зображення.

  57. Визначення інтерактивних Web-документів

  58. Поняття карти-зображення

  59. Технологія створення карти-зображення.

  60. Характеристика основних тегів карт-зображень.

  61. Порядок планування карти-зображення.

  62. Форми фрагментів карти-зображень.

  63. Порядок тестування карти-зображень.

  64. Аналіз помилок дизайна карти-зображень.

  65. Визначення прості форми.

  66. Характеристика тегу <ІSINDEX>.

  67. Визначення складних форм.

  68. Характеристика тег <INPUT>.

  69. Технологія використання форм-бланків.

  70. Характеристика тегів <SELECT>, <OPTION>, <ТЕХТАRЕА>.

  71. Технологія Common Gateway Іnterface (CGI).

  72. Технологія використання елементів форми: текстових полів, меню, кнопок-перемекачів, списків з прокруткою, селекторних кнопок.

  73. Порядок оформлення Web-сайту в єдиному стилі.

  74. Сутність ергономічного розташування керуючих елементів.

  75. Порядок тестування Web-сайту.

  76. Засоби реклами Web-сайту.

  77. Методи визначення ефективності Web-сайту

  78. Методи удосконалювання НТМL-кода.

  79. Аналіз використання мов програмування для створення клієнтських Web-додатків.

  80. Засоби публікації Web-сайту.

2. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з дисципліни „Web-дизайн”

для студентів спеціальності „Економічна кібернетика”

Види самостійної роботи

Планові терміни виконання

Форми контролю та звітності

Максимальна кількість балів

Денна форма навчання

3-й семестр

І. Обовязкові

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняття

1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо

16

Активна участь у різних видах аудиторних занять

5

1.2. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять

 

Активна участь в семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

45

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.3. Підготовка до модульних контрольних робіт

 

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

40

Разом балів за обов’язкові види СРС

90

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Написання реферату за заданою тематикою

 

Обговорення (захист) матеріалів реферату під час ІКР

10

2.2. Пошук (підбір) та огляд літературних джерел за заданою проблематикою курсу

 

Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР

10

Разом балів за вибіркові види СРС

10

Всього балів за СРС

100

Вечірня форма навчання

3-й семестр

І. Обовязкові

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняття

1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо

16

Активна участь у різних видах аудиторних занять

5

1.2. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять

 

Активна участь в семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

45

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.3. Підготовка до модульних контрольних робіт

 

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

40

Разом балів за обов’язкові види СРС

90

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Написання реферату за заданою тематикою

 

Обговорення (захист) матеріалів реферату під час ІКР

10

2.2. Пошук (підбір) та огляд літературних джерел за заданою проблематикою курсу

 

Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР

10

Разом балів за вибіркові види СРС

10

Всього балів за СРС

100

Заочна форма навчання

3-й семестр

І. Обовязкові

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняття

1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо

16

Активна участь у різних видах аудиторних занять

5

1.2. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять

 

Активна участь в семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

45

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.3. Підготовка до модульних контрольних робіт

 

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

40

Разом балів за обов’язкові види СРС

90

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Написання реферату за заданою тематикою

 

Обговорення (захист) матеріалів реферату під час ІКР

10

2.2. Пошук (підбір) та огляд літературних джерел за заданою проблематикою курсу

 

Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР

10

Разом балів за вибіркові види СРС

10

Всього балів за СРС

100

 

3. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ

Завданням поточного модульного контролю є відповідно до вимог Болонської декларації перевірка розуміння та засвоєння теоретичного та практичного матеріалу і вироблення навичок проведення розрахункових робіт, умінь самостійно опрацьовувати тексти, здатності осмислити зміст теми чи розділу, умінь публічно чи письмово представити певний матеріал чи презентації.

Об'єктами поточного контролю знань студентів є:

а) систематичність та активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях (50 балів);

б) виконання завдань для самостійного опрацювання; (10 балів)

в) виконання модульних завдань. (40 балів)

При контролі систематичності та активності роботи студентів оцінці підлягають: відвідування семінарських та практичних занять; активність і рівень знань при обговорення проблемних питань; виконання додаткових завдань для самостійного вивчення,  участь у студентських наукових конференціях, конкурсах та олімпіадах.

При контролі систематичності та активності студентів студент може отримати до 50 балів із 100 балів, якими оцінюється поточна робота. Оцінці підлягають відвідування лекційних, практичних занять (5 балів), результати виконання лабораторних робіт. З них:

  • 5 балів – за відвідування семінарських та практичних занять; активність і рівень знань при обговорення проблемних питань.

  • 10 балів – за виконання додаткових завдань для самостійного вивчення,  участь у студентських наукових конференціях, конкурсах та олімпіадах.

  • Виконання нерозривного ланцюга лабораторних робіт оцінюється 45 балами.

Протягом III семестру модульний контроль рівня засвоєння знань студентами проводиться два рази (на 10-му і 15-му тижнях III семестру), після завершення лекційних і практичних занять, які відносяться до цього модулю.

При виконанні модульних контрольних завдань оцінці підлягають дві лабораторні роботи, які оцінюється в у 20 балів. Усього протягом семестру проводиться два модульні контролі і оцінка виводиться як середня арифметична з оцінок, отриманих на модульних контролях

Перший модульний контроль проводиться на 10-му тижні 3 семестру і охоплює теми:

Тема 1. Технології та інструменти Web-дизайну. Web -проект.

Тема 2. Основи створення Web - документів. Стильове оформлення тексту.

Тема 3. Гіпертекстові посилання.

Тема 4. Технології комп’ютерної графіки.

Тема 5. Анімація. Технології Macromedia Flash

Тема 6. Графічні зображення в Web.

Тема 7. Карти-зображення

На перший модульний контроль студенти повинні виконати лабораторну роботу № 1.

Другий модульний контроль проводиться на 15-му тижні 3 семестру та охоплює теми:

Тема 8. Списки та таблиці. Фрейми.

Тема 9. Форми та ССІ-сценарії.

Тема 10. Дизайн Web-сайта. Тестування та публікація Web-сторінки.

На другий модульний контроль студенти повинні виконати лабораторну роботу № 2.

Студентам, що з поважних причин не пройшли поточний контроль, надається можливість на заліковому тижні його виконати.

Для отримання заліку студенти мають набрати за результатами поточного контролю знань по всіх формах його проведення не меньш 50 балів. Складання академичної заборгованості передбачає виконання всіх обов”язкових модульних завдань.

Оцінювання знань студентів здійснюється відповідно до вимог Болонської декларації,  за результатами поточного модульного контролю. Завдання поточного модульного контролю оцінюються в диапазоні від 0 до 100 балів відповідно до наказу ректора КНЕУ № 261 від 29.04.2005 р.

Підсумкова оцінка формується шляхом складання набраних балів та переведенням отриманого результату до 4-ри бальної системи та шкали за системою ECTS за схемою:

Загальна кількість балів

Оцінка за 4-ри бальною системою

Оцінка за шкалою ECTS

85-100

5 (відмінно)

А

80

4 (добре)

В

65-75

С

60

3 (задовільно)

D

50-55

Е

20-45

2 (незадовільно) з можливістю повторного складання

FX

0-15

2 (незадовільно) з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

F

4. ОСОБЛИВОСТІ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Об”єктом поточного контролю знань студентів заочної форми навчання є:

1) контроль систематичності роботи протягом семестру над вивченням програмного матеріалу дисципліни;

2) контроль за виконанням модульних завдань.

При виконанні модульних завдань оцінці підлягають:

  • Практичні завдання, що виконуються на практичних заняттях з дисципліни в аудиторії під контролем викладача - ІІІ семестр (45 балів).

  • Дві лабораторні роботи, що виконуються самостійно протягом семестру (по 20 балів кожна).

Самостійно виконані лабораторні роботи  перевіряються та оцінюються викладачем у співбесіді зі студентом під час захисту ним своєї роботи.

Оцінювання знань студентів здійснюється відповідно до вимог Болонської декларації,  за результатами поточного модульного контролю. Завдання поточного модульного контролю оцінюються в диапазоні від 0 до 100 балів відповідно до наказу ректора КНЕУ № 261 від 29.04.2005 р.

Підсумковий бал за результатами поточного модульного контролю оформлюється під час останнього семінарського (практичного, лабораторного) заняття.

5. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Основна

  1. Пауелл Томас. “Web-дизайн “ СПб. “BHV- Петербург” 2002.- 1024 с.

  2. Вайнман  Л.  “Динамический  НТМL.  Руководство разработчика Web- сайтов”. К.: ДиаСофт, 2001. -464 с .

  3. Вин Дж. “Искусство Web-дизайна”. - СПб: Издательство "Питер", 2002. -224 с.

  4. Крамер 3. “НТМL: наглядний курс Web – дизайна”. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2001. - 304 с.

  5. Холмогоров В. “Основы Web-мастерства”. - СПб: Издательство "Питер", 2001. -352 с.

  6. Шапошников И. “Web-сайт своими руками”. - СПб: Издательство "Питер", 2000. -224 с.

  7. Шафран 3. “Создание Web-страниц: самоучитель” - СПб: Издательство Питер", 2000. -320 с.

Додаткова

1. Кирсанова Д. “Веб-дизайн”. - М.: "Символ", 2000. - 291с.

2. Матросов А., Сергеев А. й др. “НТМL 4.0”. - СПб: Издательство "ВНУ", 2000. - 670 с.

3. Паузлл Т.А. “Полное руководство по НТМL”. Мн.: 000 "Попурри", 2001.-911 с.

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!