« Назад
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
|
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана
|
Кафедра інформаційного менеджменту
|
|
|
|
Затверджую:
|
|
Проректор з науково-педагогічної роботи
|
|
__________________ А.М. Колот
|
|
"____" ________________2006р.
|
|
|
Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з навчальної дисципліни
|
“Інтернет-технології в бізнесі”
|
для бакалаврів спеціальності 6103 “Міжнародна економіка”
для бакалаврів спеціальності 614 “Фінанси”
для бакалаврів спеціальності 6105 “Банківська справа”
для бакалаврів спеціальності 6106 “Облік і аудит”
для бакалаврів спеціальності 6108 “Маркетинг”
для бакалаврів спеціальності 6109 “Управління персоналом і економіка праці”
для бакалаврів спеціальності 6110 “Прикладна статистика”
для бакалаврів спеціальності 6201 “Менеджмент організацій”
|
|
|
|
|
|
УХВАЛЕНО:
|
|
На засіданні кафедри
“Інформаційного менеджменту”
|
|
Протокол № _16__ від 6 . 06 .06
|
|
Завідувач кафедри
___________________В.К.Галіцин
|
|
Начальник науково-
методичного відділу ________________________ О.О. Субіна
|
|
КИЇВ КНЕУ 2006
|
|
|
|
|
|
Укладачі: д.е.н., проф. Галіцин В.К., к.е.н., доцент Дем’яненко В.В., к.е.н., доцент Камінський О.Є., к.е.н., ст. викл. Потапенко С.Д., ст. викл. Агутін М.М.
ЗМІСТ
1.
|
Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни
|
4
|
2.
|
Карта самостійної роботи студента
|
7
|
3.
|
Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань з дисципліни
|
9
|
4. |
Особливості поточного контролю знань студентів заочної форми навчання
|
12
|
5.
|
Список рекомендованої літератури
|
15
|
1. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЩО ОХОПЛЮЮТЬ ЗМІСТ РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІНИ
-
Сутність та визначення Інтернет.
-
Історія розвитку Інтернет.
-
Можливості комерційного використання Інтернет.
-
Місце Інтернет в інформаційному просторі України.
-
Поняття архітектури та технології клієнт-сервер.
-
Типове програмне забезпечення, що використовується в Інтернет.
-
Компоненти та типові моделі програмного забезпечення, побудованого за технологією клієнт-сервер.
-
Поняття Інтернет-технологій та визначення найбільш поширених у комерційній діяльності підприємств.
-
Сутність та стандарти електронного обміну даними.
-
Сутність та визначення Інтернет-ресурсу.
-
Формування мети створення Інтернет-ресурсу.
-
Сутність проекту створення Інтернет-ресурсу.
-
Типові структурні моделі Інтернет-ресурсів.
-
Сутність та зміст етапів процесу створення Інтернет-ресурсу.
-
Підходи до визначення джерел фінансування Інтернет-ресурсу.
-
Формування вимог до інформаційного наповнення Інтернет-ресурсу.
-
Сутність та визначення дизайну Інтернет-ресурсу.
-
Типові підходи до організації процесу створення Інтернет-ресурсу та їх порівняння.
-
Методи тестування новоствореного Інтернет-ресурсу.
-
Сутність процесів розміщення та супроводу Інтернет-ресурсу.
-
Класифікація внутрішніх інформаційних систем підприємств та організацій.
-
Місце Інтернет-технологій у діяльності підприємств.
-
Порівняльна характеристика традиційного та бізнесу в Internet.
-
Визначення суб’єктів та об’єктів бізнесу в Internet.
-
Визначення категорій бізнесу в Internet, що найбільш розвинені в Україні.
-
Інформаційні технології підтримки бізнесу: керування процесами бізнес-трансакцій; керування внутрішніми бізнес-процесами підприємств; керування логістикою і фінансовими потоками підприємств; керування взаєминами з клієнтами.
-
Класифікація внутрішніх інформаційних систем підприємств.
-
Склад програмних та технічних засобів створення Інтернет-ресурсу.
-
Місце технологій WWW (World Wide Web), електронної пошти та обміну файлами у процесі створення Інтернет-ресурсу.
-
Формування вимог до вибору серверного та клієнтського програмного забезпечення, що необхідне для створення Інтернет-ресурсу.
-
Поняття та огляд програмних систем управління змістом Інтернет-ресурсу.
-
Формування вимог до вибору програмної системи управління змістом Інтернет-ресурсу.
-
Поняття та огляд програмних систем управління структурою Інтернет-ресурсу.
-
Формування вимог до вибору програмної системи управління структурою Інтернет-ресурсу.
-
Огляд спеціалізованих мов програмування, що використовуються під час створення Інтернет-ресурсу.
-
Огляд спеціалізованих програм обробки текстової інформації, що використовуються під час створення Інтернет-ресурсу.
-
Огляд спеціалізованих програм обробки графічної інформації, що використовуються під час створення Інтернет-ресурсу.
-
Класифікація Internet-послуг
-
Особливості досліджень ринків засобами Internet
-
Моніторинг ринків в Internet
-
Форми Internet-маркетингу
-
Технологія проведення дослідження цільових аудиторій в Internet
-
Особливості використання Internet в якості середовища розповсюдження товарів та послуг
-
Поняття рекламної кампанії в Інтернет.
-
Класифікація рекламних повідомлень в Інтернет.
-
Формування вимог до створення та оцінки якості рекламного повідомлення.
-
Класифікація задач рекламної діяльності в Інтернет.
-
Сутність та характеристика процесу розміщення рекламного повідомлення в Інтернет.
-
Поняття етапів проведення рекламної кампанії в Інтернет та їх стисла характеристика.
-
Технології визначення бюджету рекламної кампанії в Інтернет.
-
Організація проведення рекламної кампанії в Інтернет.
-
Управління процесом проведення рекламної кампанії в Інтернет.
-
Оцінки якості проведеної рекламної кампанії в Інтернет.
-
Склад програмних та технічних засобів створення та підтримки діяльності організації.
-
Огляд сучасних технологій електронного документообігу.
-
Моделі безпаперового офісу.
-
Web-конференції.
-
Інтеграція комп’ютерних та телекомунікаційних технологій.
-
Поняття Інтернет-ринку.
-
Особливості формування та створення Інтернет-ринку в Україні.
-
Складові елементи Інтернет-ринку.
-
Особливості комерційної діяльності на Інтернет-ринку.
-
Класифікація Інтернет-ринків.
-
Умови входження та просування на Інтернет-ринках.
-
Правові основи діяльності на Інтернет-ринках.
-
Принципи організаційної взаємодії між учасниками Інтернет-ринків.
-
Порівняльна характеристика засобів ведення комерційної діяльності на Інтернет-ринках.
-
Огляд типових моделей ведення бізнесу на Інтернет-ринках.
-
Сутність та визначення поняття інформаційної безпеки.
-
Характеристика комп’ютерних інцидентів в Інтернет
-
Засоби захисту інформації в Інтернет
-
Ліцензування програмного забезпечення, що використовується в Інтернет
-
Нормативно правові засади та стандарти захисту інформації
-
Використання електронного підпису.
-
Процес сертифікації програмного забезпечення, що використовується.
2. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Карта самостійної роботи студентів є основою організації СРС з дисципліни і відображає перелік конкретних форм самостійної роботи, які необхідно виконати студенту протягом семестру, планові терміни їх виконання та кількість балів, які можна отримати за виконання цих робіт.
КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
з дисципліни “Інтернет-технології в бізнесі”
для студентів спеціальності 6103, 6104, 6105, 6106, 6108, 6109, 6110, 6201
Види самостійної роботи
|
Планові терміни виконання
|
Форми контролю та звітності
|
Максимальна кількість балів
|
Денна форма навчання
|
I. Обов’язкові
|
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо
|
на протязі семестру
|
Активна участь у різних видах аудиторних занять
|
20
|
1.2. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять
|
на протязі семестру
|
Активна участь в семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
5 за 1 лабораторну роботу
3 х 5 = 15
|
За виконання модульних (контрольних)завдань
|
1.3. Підготовка до модульних контрольних робіт
|
7 тиждень
11 тиждень
|
Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт
|
10 за 1 модульний контроль
2 х 10 = 20
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
1.4. Написання реферату (есе) за заданою тематикою
|
14 тиждень
|
Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР
|
15
|
1.5. Пошук (підбір) та огляд літературних джерел за заданою проблематикою курсу
|
11 тиждень
|
Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР
|
10
|
Разом балів за обов’язкові види СРС
|
80
|
II. Вибіркові
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій
|
11 тиждень
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою
|
11 тиждень
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.3. Участь у наукових студентських конференціях і семінарах, олімпіадах
|
5 тиждень
|
Доповідь на наукових студентських конференціях і семінарах
|
20
|
Разом балів за вибіркові види СРС
|
20
|
Всього балів за СРС
|
100
|
Вечірня форма навчання
|
I. Обов’язкові
|
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо
|
на протязі семестру
|
Активна участь у різних видах аудиторних занять
|
20
|
1.2. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять
|
на протязі семестру
|
Активна участь в семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
5 за 1 лабораторну роботу
3 х 5 = 15
|
За виконання модульних (контрольних)завдань
|
1.3. Підготовка до модульних контрольних робіт
|
7 тиждень
11 тиждень
|
Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт
|
10 за 1 модульний контроль
2 х 10 = 20
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
1.4. Написання реферату (есе) за заданою тематикою
|
14 тиждень
|
Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР
|
15
|
1.5. Пошук (підбір) та огляд літературних джерел за заданою проблематикою курсу
|
11 тиждень
|
Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР
|
10
|
Разом балів за обов’язкові види СРС
|
80
|
II. Вибіркові
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій
|
11 тиждень
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою
|
11 тиждень
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.3. Участь у наукових студентських конференціях і семінарах, олімпіадах
|
5 тиждень
|
Доповідь на наукових студентських конференціях і семінарах
|
20
|
Разом балів за вибіркові види СРС
|
20
|
Всього балів за СРС
|
100
|
Заочна форма навчання
|
I. Обов’язкові
|
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
1.1. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять
|
на протязі семестру
|
Активна участь в семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
|
10 за 1 лабораторну роботу
3 х 10 = 30
|
За виконання модульних (контрольних)завдань
|
1.2. Підготовка до модульних контрольних робіт
|
10 тиждень
|
Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт
|
20
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
1.3. Виконання домашніх (розрахункових) завдань
|
10 тиждень
|
Перевірка правильності виконання завдань
|
20
|
1.4. Написання реферату (есе) за заданою тематикою
|
14 тиждень
|
Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР
|
10
|
Разом балів за обов’язкові види СРС
|
80
|
II. Вибіркові
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій
|
11 тиждень
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою
|
11 тиждень
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.3. Участь у наукових студентських конференціях і семінарах, олімпіадах
|
5 тиждень
|
Доповідь на наукових студентських конференціях і семінарах
|
20
|
Разом балів за вибіркові види СРС
|
20
|
Всього балів за СРС
|
100
|
3. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІЮВАННЯ ЗНАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ
ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
Об'єктами поточного контролю знань студентів є:
-
систематичність та активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях;
-
виконання завдань для самостійного опрацювання;
- виконання модульних (контрольних) завдань.
При контролі систематичності та активності роботи на практичних заняттях студентів денної форми навчання оцінці підлягають: рівень знань, продемонстрований у відповідях і виступах на семінарських і практичних заняттях; активність при обговоренні питань, що винесені на семінарські (практичні) заняття. Максимальна сума балів дорівнює 20.
При контролі систематичності та активності роботи на лабораторних заняттях студентів денної та вечірньої форми навчання оцінці підлягають результати виконання і захисту лабораторних робіт або експрес-контролю. Максимальна сума балів дорівнює 15.
Під час вивчення матеріалу дисципліни студенти складають два модульні контролі. При виконанні модульних завдань оцінці підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набули студенти після опанування певного модуля. Модульний контроль проводиться у формі відповідей на теоретичні питання та розв’язання практичних завдань під час проведення контрольних робіт, виконання індивідуальних завдань та розв'язання виробничих ситуацій. Кожний з модульних контролів складається з 5 питань. Контрольні завдання передбачають однакову складність для всіх студентів. Загальна сума балів 20.
Модульний контроль знань проводиться з урахуванням "Положення про систему поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів Київського національного економічного університету".
На виконання модульного контрольного завдання надається 45 хвилин.
Результати модульної оцінки фіксуються на тексті виконаного контрольного завдання і заносяться в журнал обліку поточної успішності студентів.
Кожне питання оцінюється за шкалою:
2 бали – студент дає обґрунтовані, теоретично вірні відповіді на запитання; демонструє знання підручників, посібників, періодичних видань; викладає матеріал в логічній послідовності; проводить узагальнення і висновки; вкладається у відведений час; грамотно і акуратно оформлює завдання;
1 бал – студент дає обґрунтовані, теоретично вірні відповіді на запитання; демонструє знання підручників, посібників, періодичних видань; викладає матеріал в логічній послідовності; проводить узагальнення і висновки; вкладається у відведений час; грамотно і акуратно оформлює завдання, але ним допущені незначні помилки у формуванні термінів, категорій, розрахунків.
0 балів – студент дає на запитання малообгрунтовану невичерпну відповідь, або дає неправильну відповідь, допускає грубі помилки.
Перший модульний контроль охоплює теми:
Тема 1. Основи Інтернет-технологій
Тема 2. Організація Інтернет-ресурсу
Тема 3. Інформаційні технології підтримки бізнесу на підприємствах та організаціях
Тема 4. Засоби та технології управління інформаційним наповненням Інтернет-ресурів
Другий модульний контроль охоплює теми:
Тема 5. Інтернет-технології в дослідженні ринків
Тема 6. Інтернет-технології в рекламній діяльності
Тема 7. Засоби інформаційної взаємодії в Інтернет та Інтранет середовищі
Тема 8. Інтернет-ринки
При контролі виконання завдань для самостійного опрацювання оцінці можуть підлягають: написання рефератів – максимум 15 балів, пошук та огляд літературних джерел за заданою проблематикою курсу – максимум 10 балів.
У продовж семестру, здійснюється оцінка виконання студентом завдань для самостійної роботи, що обираються ним довільно. До таких завдань відносяться:
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій з наступним обговоренням результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР;
2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою з наступним обговоренням результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР;
3. Участь у наукових студентських конференціях і семінарах, олімпіадах з наступною доповіддю на наукових студентських конференціях і семінарах.
Кожне з завдань оцінюється в 20 балів. Студенту дозволяється обрати лише одне завдання на свій власний розсуд.
ПОРЯДОК ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
Підсумкове оцінювання рівня знань студентів здійснюється за результатами поточного модульного контролю, завдання поточного контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів (включно).
В разі невиконання певних завдань поточного контролю з об'єктивних причин, студенти мають право, за дозволом декана, скласти їх до останнього семінарського (практичного, лабораторного) заняття.
Підсумковий бал за результатами поточного модульного контролю оформлюється під час останнього семінарського (практичного, лабораторного) заняття відповідного семестру.
Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за результати поточного контролю знань. До відомості обліку успішності за поточним модульним контролем заносяться сумарні результати в балах поточного контролю з подальшим переведенням у 4-бальну систему.
При цьому рівень знань оцінюється наступним чином:
-
"Відмінно" - 100, 95, 90, 85 балів;
-
"Добре" - 80, 75, 70, 65 балів;
-
"Задовільно" - 60, 55, 50 балів;
-
"Незадовільно" - менше 50 балів.
Підсумкова оцінка формується шляхом складання набраних балів та переведенням отриманого результату до 4-ри бальної системи та шкали за системою ECTS (European Credit Transfer System) за схемою:
Загальна кількість балів
|
Оцінка за 4-ри бальною системою
|
Оцінка за шкалою ECTS
|
85-100
|
5 (відмінно)
|
A
|
80
|
4 (добре)
|
B
|
65-75
|
C
|
60
|
3 (задовільно)
|
D
|
50-55
|
E
|
20-45
|
2 (незадовільно) з можливістю повторного складання
|
FX
|
0-15
|
2 (незадовільно) з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
|
F
|
4. ОСОБЛИВОСТІ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Об'єктами поточного контролю знань студентів є:
-
активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях;
-
виконання завдань для самостійного опрацювання;
- виконання модульних (контрольних) завдань.
При контролі систематичності та активності роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях оцінці підлягають: рівень знань, продемонстрований у відповідях і виступах на семінарських і практичних заняттях; активність при обговоренні питань, що винесені на семінарські (практичні) заняття; результати виконання і захисту лабораторних робіт або експрес-контролю. Максимальна сума балів дорівнює 30.
Під час вивчення матеріалу дисципліни студенти складають модульний контроль знань. При виконанні модульних завдань оцінці підлягають теоретичні знання та практичні навички, яких набули студенти після опанування певного модуля. Модульний контроль проводиться у формі відповідей на теоретичні питання та розв’язання практичних завдань під час проведення контрольних робіт, виконання індивідуальних завдань та розв'язання виробничих ситуацій. Модульних контроль складається з 10 питань. Контрольні завдання передбачають однакову складність для всіх студентів. Загальна сума балів 20.
Модульний контроль знань проводиться з урахуванням "Положення про систему поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів Київського національного економічного університету".
На виконання модульного контрольного завдання надається 90 хвилин.
Результати модульної оцінки фіксуються на тексті виконаного контрольного завдання і заносяться в журнал обліку поточної успішності студентів.
Кожне питання оцінюється за шкалою:
2 бали – студент дає обґрунтовані, теоретично вірні відповіді на запитання; демонструє знання підручників, посібників, періодичних видань; викладає матеріал в логічній послідовності; проводить узагальнення і висновки; вкладається у відведений час; грамотно і акуратно оформлює завдання;
1 бал – студент дає обґрунтовані, теоретично вірні відповіді на запитання; демонструє знання підручників, посібників, періодичних видань; викладає матеріал в логічній послідовності; проводить узагальнення і висновки; вкладається у відведений час; грамотно і акуратно оформлює завдання, але ним допущені незначні помилки у формуванні термінів, категорій, розрахунків.
0 балів – студент дає на запитання малообгрунтовану невичерпну відповідь, або дає неправильну відповідь, допускає грубі помилки.
Модульний контроль охоплює теми:
Тема 1. Основи Інтернет-технологій
Тема 2. Організація Інтернет-ресурсу
Тема 3. Інформаційні технології підтримки бізнесу на підприємствах та організаціях
Тема 4. Засоби та технології управління інформаційним наповненням Інтернет-ресурів
Тема 5. Інтернет-технології в дослідженні ринків
Тема 6. Інтернет-технології в рекламній діяльності
Тема 7. Засоби інформаційної взаємодії в Інтернет та Інтранет середовищі
Тема 8. Інтернет-ринки
Тема 9. Інструментальні засоби інформаційної безпеки в Інтернет
Під час установчої сесії студенти отримують індивідуальні завдання для домашнього самостійного виконання, що включають в себе: індивідуальне домашнє завдання, обрана тема реферату та завдання на огляд літературних джерел за визначеним напрямком.
Виконані індивідуальні домашні завдання студенти здають або пересилають поштою на кафедру за місяць до початку сесії. Дата подання робіт фіксується на кафедрі в спеціальному журналі. Роботи студентів перевіряються у семиденний термін, і в разі недопущення їх до захисту, повертаються студентам для доопрацювання. Під час сесії студенти обов'язково захищають свої домашні роботи в ході співбесіди з викладачем. Максимальна оцінка виконаної домашньої роботи складає 20 балів.
При контролі виконання завдань для самостійного опрацювання оцінці підлягає написання та захист рефератів – максимум 10 балів.
У продовж семестру, здійснюється оцінка виконання студентом завдань для самостійної роботи, що обираються ним довільно. До таких завдань відносяться:
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій з наступним обговоренням результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР;
2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою з наступним обговоренням результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР;
3. Участь у наукових студентських конференціях і семінарах, олімпіадах з наступною доповіддю на наукових студентських конференціях і семінарах.
Кожне з завдань оцінюється в 20 балів. Студенту дозволяється обрати лише одне завдання на свій власний розсуд.
5. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Основна література
-
Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы. – М.: ФиС, 2000. – 248 с.
-
Галіцин В.К., Левченко Ф.А. Багатокористувацькi обчислювальнi системи та мережi: навч. посібник – К.: КНЕУ, 1997. – 408 с.
-
Закарян И., Филатов И. Интернет как инструмент для финансовых инвестиций. – СпБ.: БХВ-Петербург, 2000. – 256 с.
-
Комер Д. Принципы функционирования Интернета. – СпБ.: Питер, 2002. – 384 с.
-
Костяев Р.А. Бизнес в Интернете: финансы, маркетинг, планирование. – СпБ.: БХВ-Петербург, 2002. – 656 с.
-
Лебедев С.В. Web-дизайн: Учебное пособие по созданию публикаций для Интернет. – М.: Альянс-пресс, 2004. – 735 с.
-
Меджибовська Н.С. Електронна комерція: Навч. Посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 384 с.
-
Рейман Л.Д. Интернет для служащих государственных организаций и коммерческих фирм. – М.: Фиорд-Инфо, 2001. – 272 с.
-
Успенский И.В. Интернет как инструмент маркетинга. – СпБ.: БХВ-Петербург, 2001. – 256 с.
-
Эдвардс М. Дж. Безопасность в Интернете на основе Windows NT. – М.: Русская Редакция, 1999. – 656 с.
Додаткова література
-
Бабкин С.А. Интеллектуальная собственность в сети "Интернет". – М.: ЮрИнфоР, 2005. – 214 с.
-
Браун М. Методы поиска информации в Интернет. – М.: Новый издательский дом, 2005. – 136 с.
-
Галкин С.Е. Бизнес в Интернет. – М.: Центр, 1998. 144 с.
-
Имери В. Как сделать бизнес в Internet — К.: Диалектика 1998. – 464 с.
-
Левин М.Д. Методы поиска информации в Интернет. – М.: Солон, 2003. – 224 с.
-
Надеждин О.А. Все браузеры Интернета. – М.: Майор, 2003. – 512 с.
-
Симонович С.В., Евсеев Г.А., Мураховский В.И. Інтернет. Лаборатория мастера: Практическое руководство по эффективным приемам работы в Интернете. – М.: АСТ-Пресс, 2003. – 719 с.
-
Уилсон Ральф Планирование стратегии интернет-маркетинга. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 264 с.
-
Филлипс Дэвид PR в Интернете. – М.: ФАИР-Пресс, 2004. – 319 с.
-
Фэй М. Дж. Реклама, маркетинг и дизайн в Интернете. – М.: Русская Редакция, 1999. – 328 с.
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!
|