Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1238 Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Проектування систем оброблення інформації, КНЕУ

Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Проектування систем оброблення інформації, КНЕУ

« Назад

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА

ФАКУЛЬТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ

кафедра інформаційних систем в економіці

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

щодо змісту та організації самостійної роботи студентів,

поточного і підсумковогоконтролю їх знань

з дисципліни

“Проектування систем оброблення інформації”

(для бакалаврів спеціальності 6404 “Інтелектуальні системи прийняття рішень”)

Київ КНЕУ 2006

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Перелік завдань для СРС, форми її організації та звітності, термін виконанная та кількість балів подано в Карті самостійної роботи студента.  

 

КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

З дисципліни „Системи оброблення економічної інформації”

Види самостійної роботи

Планові терміни виконання

Форми контролю та звітності

Максимальна кількість балів

Денна та вечірня форми навчання

1-й семестр

І. Обов’язкові

За систематичність і активність роботи

1.1. Підготовка до практичних занять та відвідування лекційних занять

Протягом семестру

Активна участь в практичних і лекційних заняттях

10

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2. Виконання модульних лабораторних робіт

Протягом семестру

Звіт про лабораторну роботу

15

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.3. Розв’язання задач за вибраною предметною областю

Протягом семестру

Захист під час ІКР

10

Разом балів за обов’язкові види СРС

35

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Пошуково-аналітична робота над створенням конспекту ГОСТів

До кінця семестру

Захист матеріалів під час ІКР

5

2.2. Участь в наукових студентських конференціях

До кінця семестру

Доповіді на наукових студентських конференціях

10

Разом балів за вибіркові види СРС

15

Всього балів за СРС у семестрі

Максимум 40

2-й семестр

І. Обов’язкові

За систематичність і активність роботи

1.1. Підготовка до практичних занять та відвідування лекційних занять

Протягом семестру

Активна участь в практичних і лекційних заняттях

10

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2. Виконання модульних лабораторних робіт

Протягом семестру

Звіт про лабораторну роботу

15

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.3. Розв’язання задач за вибраною предметною областю

Протягом семестру

Захист під час ІКР

10

Разом балів за обов’язкові види СРС

35

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Написання реферату

До кінця семестру

Захист матеріалів під час ІКР

5

2.2. Участь в наукових студентських конференціях

До кінця семестру

Доповіді на наукових студентських конференціях

10

Разом балів за вибіркові види СРС

15

Всього балів за СРС у семестрі

Максимум 40

Заочна форма навчання

1-й семестр

І. Обов’язкові

За систематичність і активність роботи

1.1. Відвідування лекційних занять

Протягом семестру

Активна участь в лекційних заняттях

5

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2. Виконання модульних лабораторних робіт

Протягом семестру

Активна участь в лабораторних заняттях

15

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.3. Розв’язання задач за вибраною предметною областю

Протягом семестру

Захист під час ІКР

10

Разом балів за обов’язкові види СРС

30

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Пошуково-аналітична робота над створенням конспекту ГОСТів

До кінця семестру

Захист матеріалів під час ІКР

10

2.2. Участь в наукових студентських конференціях

До кінця семестру

Доповіді на наукових студентських конференціях

10

Разом балів за вибіркові види СРС

20

Всього балів за СРС у семестрі

Максимум 40

2-й семестр

І. Обов’язкові

За систематичність і активність роботи

1.1. Відвідування лекційних занять

Протягом семестру

Активна участь в лекційних заняттях

5

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2. Виконання модульних лабораторних робіт

Протягом семестру

Звіт про лабораторну роботу

15

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.3. Розв’язання задач за вибраною предметною областю

Протягом семестру

Захист під час ІКР

10

Разом балів за обов’язкові види СРС

30

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Написання реферату

До кінця семестру

Захист матеріалів під час ІКР

10

2.2. Участь в наукових студентських конференціях

До кінця семестру

Доповіді на наукових студентських конференціях

10

Разом балів за вибіркові види СРС

20

Всього балів за СРС у семестрі

Максимум 40

 

ІНДИВІДУАЛЬНО-КОНСУЛЬТАТИВНА РОБОТА

Індивідуально-консультативна робота полягає в проведенні консультацій студентів з виконання лабораторних робіт та самостійних завдань, захисту лабораторних робіт. Індивідуально-консультативна робота проводиться керівниками курсу, відповідно до графіка – табл.1. Дати та час проведення консультацій встановлюються додатковим графіком, що затверджується на початку кожного семестру. 

Таблиця 1.

Графік проведення індивідуально-консультативної роботи з дисципліни „Системи оброблення економічної інформації” на 1 семестр

Форми індивідуально-консультативної роботи

Навчальні тиждні проведення ІКР

Кількість годин

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

XIII

XIV

XV

XVI

Денна форма навчання

1.

Консультації

 

 

 

1

1

1

1

1

14

1

1

2

2

2

1

 

 

2.

Перевірка виконання завдань СРС

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

4

4

 

Разом

22

Вечірня форма навчання

1.

Консультації

 

 

 

1

1

1

1

1

14

1

1

2

2

2

1

 

 

2.

Перевірка виконання завдань СРС

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

2

2

 

Разом

20

СИСТЕМА ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми

  1. Дати визначення економічної інформаційної системи.

  2. Класифікація інформаційних систем.

  3. Що таке інформаційна технологія?

  4. Основні напрямки розвитку інформаційних технологій.

  5. Дати визначення економічного об’єкта.

  6. Дати визначення предметної області.

  7. Що таке економічна інформація?

  8. Визначити цикл управління економічним об’єктом.

  9. Зробити класифікацію економічної інформації за функціями, які вона виконує.

  10. Мета створення інформаційної системи.

  11. Споживчі якості інформаційної системи.

  12. Основні задачі, які потрібно розв’язувати в процесі створення інформаційної системи.

  13. Основні принципи створення інформаційної системи.

  14. Принцип системності.

  15. Принцип розвитку (відкритості).

  16. Принцип сумісності.

  17. Принцип стандартизації (уніфікації).

  18. Принцип ефективності.

  19. Підходи до створення інформаційної системи.

  20. Основні принципи системного підходу.

  21. Що таке декомпозиція інформаційної системи.

  22. Структури при аналізі й описуванні інформаційних систем.

  23. Надійність і ефективність інформаційної системи.

  24. Дати визначення життєвого циклу інформаційної системи.

  25. Стадії створення інформаційної системи.

  26. Основні вимоги до інформаційної системи.

  27. Фактори впливу на трудомісткість створення інформа­ційної системи.

  28. Що дає структурування проектної документації?

  29. Замовник, його права і обов’язки.

  30. Розробник, його права і обов’язки.

  31. Методи створення інформаційної системи.

  32. Засоби створення інформаційної системи.

  33. Дати визначення технологічного процесу створення інформа­ційної системи.

  34. Дати визначення технології проектування інформаційної системи.

  35. Дати визначення технологічної операції створення інформаційної системи.

  36. Основні вимоги  до інформаційної системи.

  37. Цілі  при дослідженні інформаційної системи.

  38. Зміст робіт при підготовці обстеження об’єкта.

  39. Етапи  на стадії “Формування вимог до інформаційної системи”.

  40. Етапи  на стадії “Розробка концепції інформаційної системи”.

  41. Етапи  на стадії “Технічне завдання”.

  42. Склад передпроектної документації.

  43. Методи організації збирання та обробки матеріалів обстеження об’єкта.

  44. Засоби  збирання та обробки матеріалів обстеження об’єкта без участі розробника.

  45. Засоби  збирання та обробки матеріалів обстеження об’єкта з участю розробника.

  46. Яку інформацію може отримати дослідник на різних рівнях управління?

  47. Методи аналізу матеріалів обстеження.

  48. Засоби аналізу матеріалів обстеження без використання ЕОМ.

  49. Засоби аналізу матеріалів обстеження з використанням ЕОМ.

  50. Модель предметної області.

  51. Пропозиції щодо вдосконалення інформаційної системи.

  52. Етапи  розробки технічного проекту.

  53. Етапи розробки робочої документації.

  54. Склад проектної документації на стадії “Технічний проект”.

  55. Склад проектної документації на стадії “Робоча документація”.

  56. Етапи  визначення структури інформаційної системи.

  57. Опис постановки задачі.

  58. Структура опису постановки задачі.

  59. Інформаційна модель задачі.

  60. Особливості функцій людини і ЕОМ  при розробці інформаційної системи.

  61. Що таке АРМ?

  62. Класифікація АРМ.

  63. Основні принципи створення АРМ.

  64. Поняття інформаційного забезпечення інформаційних систем.

  65. Структура інформаційного забезпечення ІС.

  66. Основні принципи створення інформаційного забезпечення.

  67. Підходи до створення інформаційного забезпечення.

  68. Вимоги до інформаційного забезпечення.

  69. Організація інформаційної бази?

  70. Зовнішньомашинна інформаційна база.

  71. Внутрішньомашинна (машинна) інформаційна база.

  72. Методи створення інформаційного забезпечення.

  73. Види інформаційних масивів.

  74. Етапи методики проектування інформаційного забезпечення.

  75. Класифікація інформації.

  76. Система класифікації інформації.

  77. Об’єкт класифікації інформації.

  78. Ознака (критерій) класифікації інформації.

  79. Основні методи класифікації інформації.

  80. Вимоги до вибраного методу класифікації.

  81. Кодування інформації.

  82. Система кодування.

  83. Основні методи кодування інформації.

  84. Основні класифікатори техніко-економічної інформації.

  85. Етапи методики створення класифікаторів.

  86. Поняття системи документації, уніфіковані системи документації.

  87. Що таке документ?

  88. Вихідна інформація інформаційної системи.

  89. Класифікація форм вихідної інформації.

  90. Вимоги до проектування форм вихідної інформації.

  91. Етапи методики проектування форм вихідної інформації.

  92. Розміщення атрибутів у вихідному повідомленні.

  93. Вхідна інформація інформаційної системи.

  94. Загальні вимоги до проектування форм первинних документів.

  95. Форми побудови зон первинних документів.

  96. Етапи методики проектування вхідних інформаційних повідомлень.

  97. Основні поняття зв’язку користувач – ПЕОМ.

  98. Фактори впливу на зручність і комфорт.

  99. Оцінка діалогу.

  100. Типи повідомлень у діалозі.

  101. Процеси введення–виведення.

  102. Граматика діалогу .

  103. Основні структури типів діалогу.

  104. Послідовність проектування розміщення даних на екрані.

  105. Використання кольору.

  106. Ієрархія розміщення даних на екрані.

  107. Основні елементи панелі.

  108. Які атрибути використовуються для привертання уваги користувача.

  109. Основні цілі і складові підтримки користувача.

  110. Які роботи виконуються на стадії введення системи в дію.

  111. Які роботи виконуються при підготовці до введення системи в дію.

  112. Які ви знаєте способи впровадження інформаційної системи.

  113. Права і обов’язки замовника на стадії введення системи в дію.

  114. Права і обов’язки  розробника на стадії введення системи в дію.

  115. Яка тривалість дослідної експлуатації.

  116. Що передбачає випробування інформаційної системи.

  117. Як передається інформаційної системи замовнику.

  118. Які роботи виконуються при супроводженні інформаційної системи.

  119. Рівні управління проектуванням інформаційних систем

  120. Склад тимчасового колективу по розробці інформаційних систем

  121. Характеристика елементного підходу до створення інфор­маційної системи.

  122. Характеристика компонентної технології створення інфор­маційної системи.

  123. Структурний підхід до проектування ІС .

  124. Метод функціонального моделювання SADT

  125. Сутність об’єктно-орієнтованого підходу до проектування інфор­маційної системи.

  126. Основні засоби мови UML

  127. CASE-технологія проектування ІС

  128. Класифікація CASE-засобів

  129. Визначення САПР.

  130. Методологія RUP

  131. Методологія RAD

  132. Методологія Oracle CDM

  133. Керування вимогами до проектованої системи.

  134. Методологія побудови систем TQM

  135. Автоматизація документування.

Приклади типових завдань, що виносяться на іспит

Завдання 1. Інформація по предметній області "Облік зарплати" має слідуючі атрибути: прізвище робітника, табельний номер, номер документу, найменування технологічної операції, код технологічної операції, код деталі, код виробничих затрат, номер креслення, код цеху, вид оплати, кількість гідної продукції, кількість бракованої продукції, задана кількість продукції, розряд робітника, норма часу ма на одиницю продукції, розряд роботи, сума заробітної плати, розцінка, час фактичний за виконану роботу. Розробити схему бази даних та форму документа про виконання норм виробку робітниками по цехам. Привести приклад заповнення.

Завдання 2. Дати характеристику атрибутів та формалізований опис показників: кількість матеріалу на складі, ціна матеріалу, найменування матеріалу, код матеріалу, одиниця виміру, вартість матеріалу на складі, вартість всіх матеріалів на складі.

Завдання 3. На основі приведених формул розрахувати показники та розробити форму документу. Привести приклад заповнення.

Завдання 4. На підприємстві 20 підрозділів та 3000 працюючих.У самому великому - 800, в інших від 50 до 500. Спроектувати код табельного номеру, який би дозволив визначити підрозділ працюючого, стать та індивідуальний номер. У випадку звільнення працюючого його табельний номер неможливо призначати іншому працюючому цілий рік. Привести приклад.

Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань з дисципліни

Порядок поточного контролю

Дисципліна вивчається в двох семестрах.

На протязі першого семестру вивчення дисципліни студент може набрати максимально 40 балів в результаті поточного контролю.

На протязі другого семестру вивчення дисципліни студент теж може набрати максимально 40 балів в результаті поточного контролю.

Результуюча кількість балів за поточний контроль обчислюється як середнє арифметичне від балів отриманих за поточний контроль в першому та другому семестрі.

А) Систематичність та активність роботи на заняттях

При контролі систематичності та активності роботи студентів оцінці підлягають: відвідування лекційних занять,  поточні оцінки при опитуванні на семінарських і практичних заняттях. Оцінка активності та рівню знань студента при відповідях на теоретичні питання  та при розв'язанні завдань на практичних заняттях  від 0 до 10 балів:

  • немає пропусків, всі поточні оцінки "відмінно"   - 10 балів

  • немає пропусків, середня поточна оцінка "добре"   -  5   балів

  • має пропуски занять, є оцінки "незадовільно"   - 0 балів.

Б) Виконання завдань для самостійного опрацювання

За виконання завдань для самостійного опрацювання студент може отримати максимально 25 балів – див. Карту самостійної роботи студента.

С) Виконання модульних (контрольних) завдань

Програма дисципліни передбачає  виконання 2-х лабораторних робіт - по одній в кожному семестрі.  Максимально можлива оцінка за захист кожної лабораторної роботи - 15 балів.

Сумарна кількість балів, яка виставляється студенту у відомість за поточний контроль не може перевищувати  40 балів.

Порядок підсумкового контролю

Підсумковий контроль знань проходить у формі іспиту. Екзаменаційний білет  складається з  4-х теоретичних питань та двох задач. Максимальна кількість балів, яку студент може набрати на іспиті - 60.

Загальна сума балів, набрана студентом на протязі вивчення курсу складається з кількості балів за поточний контроль та кількості балів, набраних на іспиті.

Для фіксації підсумкової оцінки у відповідних документах її переводять у традиційну форму за такою шкалою:

85-100 балів - А - відмінно

80 балів - В - добре

65-75 балів - С - добре

60 балів - D - задовільно

50-55 балів - Е - задовільно

20-45 балів - FX - незадовільно з можливістю повторної перездачі

0-15 балів - F - незадовільно з можливістю повторного вивчення дисципліни.

Особливості поточного контролю студентів заочної форми навчання

1. Необхідно виконати обов’язкове самостійне завдання (див. Карту самостійної роботи студента), яке полягає в наступному:

Обрати зі списку, що наведений  в додатку 1, тему завдання. Для обраної предметної області необхідно розв’язати наступні задачі:

1) зробити опис постановки задачі;

2) зпроектувати форми вхідних та вихідних  повідомлень;

3) розробити систему класифікації та кодування;

4) описати структури інформаційних масивів.

Виконана робота надається у вигляді звіту на паперовому носії.

2. Можливе виконання вибіркових самостійних робіт (див. Карту самостійної роботи студента) визначених для кожного семестру.

3. В аудиторії під керівництвом викладача виконуються 2 лабораторні роботи (по одній в кожному семестрі).

Максимальна оцінка за поточний контроль, що виставляється у залікову відомість не може перевищувати 40 балів.

Зразок екзаменаційного білету

  1. Структурне проектування.

  2. Структура опису постановки задачі.

  3. Інформаційне забезпечення ІС

  4. Типи діаграм в UML.

  5. Задача №1

  6. Задача №5

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Основна

  1. А.М.Береза. Основи створення інформаційних систем. Київ КНЕУ, 2001, – 214с.

  2. Державний стандарт України. Системи оброблення інформації. Бази даних. Терміни і визначення. ДСТУ 2874-94.- Київ.: Держстандарт України, 1994.- 31с.

Допоміжна

  1. Горин С.В., Тандоев А.Ю. Применение  CASE-средств Erwin 2.0 для информационного моделирования в  системах обработки данных. М.: Диалог-МИФИ, 1999, 256 с.

  2. Маклаков С.В. BPwin и ERwin CASE-средства разработки информационных систем. М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 2000 – 250 с.

  3. Хотяшов Э.Н. Проектирование МОЭИ. – М.; Финансы и статистика, 1987

  4. Марка Д.А., Мак Гоуэн К. Методология структурного системного анализа и проектирования SADT. - М.:Метатехнология, 1993.

  5. Маклаков С.В. Создание информационных систем с All Fusion Modeling Suite. - М.: Диалог-МИФИ, 2003. - 432с.

  6. Петров В.Н. Информационные системы. – СПб.: Питер, 2002. – 688с.

  7. Трофимов С.А. CASE – технологии: практическая работа в Rational Rose. – М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 2001. – 272с.

  8. Ларман К. Применение UML и шаблонов проектирования. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 496с.

  9. Программное обеспечение IBM Rational. Методология и инструментальные средства разработки программных систем. IBM Rational software, 2003. - 52 c.

ПЕРЕЛІК ПРЕДМЕТНИХ ОБЛАСТЕЙ, РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЛЯ ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

1. Облік внутрицехового переміщення деталей та збірних одиниць.

2. Облік міжцехового переміщення деталей та збірних одиниць.

3. Облік готової продукції.

4. Облік прибутку основних засобів.

5. Облік вибуття основних засобів.

6. Облік надходження матеріальних цінностей на склад.

7. Облік видачі матеріальних цінностей зі складу.

8. Інвентаризація матеріальних цінностей на складі.

9. Облік матеріальних цінностей в цеховій каморі.

10. Облік малоцінних і швидкозношувальних предметів в експлуатації.

11. Облік основного складу.

12. Облік використання робочого часу.

13. Облік праці та нарахування відрядної заpoáiòíoї плати.

14. Облік праці та нарахування заробітної плати бригадам.

15. Облік браку.

16. Нарахування премій.

17. Облік листків непрацездатності.

18. Облік касових операцій.

19. Облік банківських операцій.

20. Облік розрахункових операцій.

21. Облік попиту на готову продукцію.

22. Облік договорів на постачання матеріальних цінностей.

23. Облік праці та нарахування погодинної заробітної плати.

24. Інвентаризація основних аасобів.

25. Застосування у виробі збірних одинець та деталей власного виробництва.

26.  Покупні вироби.

27. Комплектація запасних деталей до виробу.

28. Трудомісткість виробу ва групами устаткування стосовно цехів.   

29. Трудомісткості виробу за групами устаткування.

30. Подетальні норми витрат матеріалу на виріб.

31. Поопераційні розцінки на деталі й збірні одиниці.

32. Нормативна потреба технічного оснащення на виготовлення виробу.

33. Нормативні затрати праці та заробітної плати на виготовлення виробу в цеху.

34. Нормативні затрати праці та заробітної плати на виготовлення виробу.

35. Нормативна собівартість продукції.

36. Заплановане завантаження виконавців (цехів, служб).

37. Склад робіт із виробу.

38. План-графік робіт із виконавцями (цехів, служб).

39. Виконання плану технічної підготовки виробництва.

40. Невиконані роботи із освоєння технічних розробок.

41. Оптимальні показники плану виробництва та випуску продук­ції на рік.

42. План виробництва нормативної чистої продукції на рік.

43. Планова потреба основного устаткування дм виробництва

продукції ї та йoro фактичне забезпечення”

44. Коєфіціенти виробничої потужності та завантаженості тех­нологічного обладнання цеху.

45. Планова потреба матеріалів у специфікованій номенклатурі для виконання плану виробництва продукції на рік.

46. Планова потреба матеріалів у збільшеній номенклатурі для виконання річного плану виробництва продукції.

47. Планова потреба в електроенергії.

48. Планова потреба в інструменті.

49. Планова потреба в матеріальних цінностях на квартал.

50. Потреба в основних робітниках і фонді заробітної плати на рік.

51. Планові суми від реалізації готової продукції.

52. Планова собівартість товарної продукції за калькуляційними статтями витрат.

53. Планові суми амортизаційних відрахувань на устаткування.

54. Квартальний план випуску готової продукції для цеху.

55. Календарно-планові нормативи цеху.

56. Місячний план запуску та випуску деталі цехом.

57. Графік запуску-випуску деталей за місяць.

58. Завантаження та пропускна спроможність устаткування цеху за місяць.

59. Ліміт матеріалів і комплектуючих виробів цеху.

60. Лімітна карта.

61. Планова потреба в інструментарії на місяць,

62. Планова трудомісткість виробничої програми та фонд заро­бітної плати цеху за місяць.

63. Планова трудомісткість виробничої програми та фонд заро­бітної плати підприємства за місяць.

64. Забезпеченість виробничої програми основними робочими стосовно професій та розрядів.

65. Плановий обсяг випуску продукції підприємством за місяць згідно із показником нормативної чистої продукції.

66.  Облік належності та пересування основних засобів.

67. Простої устаткування в цеху.

68. Показники використання устаткування цеху.

69. Розрахунок амортизаційних відрахувань.

70. Розподіл амортизаційних відрахувань.

71. Роалоділ амортизаційних відрахувань за напрямами витрат.

72. Платежі в бюджет та забезпечення основними фондами.

73. Виконання договорів постачальникам матеріальних цінностем.

74. Невідфактуровані поставки.

75.  Матеріали в дорозі.

76. Надходження матеріальних цінностей на склад.

77. Витрати матеріальних цінностей на складі.

78. Оборотна відомість обліку наявності та иадходження матеріальних цінностей за синтетичними рахунками та субрахунками підприємства за місяць.

79. Оборотна відомість обліку наявності та руху матеріальних цінностей у цеху за місяць.

80. Відхилення фактичних витрат матеріальних цінностей.

81. Облік малоцінних і швидкозношувальних предметів.

82. Облік малоцінних і швидкозношувальних предметів, що надійшли у підзвіт аа табельними номерами цеху ça місяць.

83. Облік малоцінних і швидкозношувальних предметів, що ви­були з експлуатації або підзвіту.

84. Облік і контроль малоцінних й швидкозношувальних предметів, які знаходяться в експлуатації або підзвіті.

85. Розподіл матеріальних цінностей за кодами виробничих витрат.

86. Кількість прийнятих робітників на підприємство за видами прийому й категоріями персоналу за місяць.

87. Кількість прийнятих робітників за професіями й структур­ними підрозділами.

88. Прийняті на роботу щодо громадських організацій.

89. Прийняті на роботу стосовно табельних номерів, груп і ка­тегорій військового обліку.

90. Кількість poбітників що вибули з підприемства через звільнення за категоріями персоналу.

91. Кількість робітників, що вибули за професіями та структурними підрозділами.

92. Кількість робітників, що вибули за стажем роботи.

93. Наявність робітників на підприємстві за категоріями, професіями та розрядами.

94. Робітники, які навчаються у вищих і середніх спеціальних навчальних закладах.

95. Облік запізнень на роботу.

96.  Облік передчасних виходів з роботи.
97.  Табель обліку робочого часу.

98. Облік виробітку та нарахування відрядної заробітної плати по обліку за день або місяць.

99. Облік нарахування заробітної плати робітникам за почасо­вою виплатою праці.

100. Облік нарахованої заробітної плати за середнім заробіт­ком за табельним номером.

101. Розподіл нарахованої заробітної плати за кодами виробничих витрат.

102. Розподіл нарахованої заробітної плати за видами оплат і цехами.

103. Утримання державних податків за табельними номерами.

104. Вкладиш у лицьовий рахунок робітника.

105. Випуск продукції цехом.

106. Виконання виробничого плану підрозділами підприємства.

107.  Оборотна відомість надходження деталей та збірних одиниць на складі.

108. Випуск продукції за категоріями.

109. Здавання продукції за пред`явленнями

110. Облік браку.

111. Поопераційний баланс надходження деталей.

112. Незавершене виробництво.

113. Надходження готової продукції на склад.

114. Наявністю виробів на складі.

115. Переміщення виробів на складі.

116. Виконання плану щодо відвантаження продукції за номенклатурою.

117. Виконання плану за споживачами.

118. Реалізація продукції.

119. Товари відвантажені з простроченими термінами оплати.

120. Розшифровка видів операцій наявності та переміщення грошових засобів, кредитів і позик на рахунках у банках.

121. Облік і контроль грошових засобів за розрахунковими операціями ç постачальниками, покупцями та іншими організаціями.

122. Облік розрахунків з лостачальникамм та іншими організаціями.

123. Облік розрахунків з іншими грошовими засобами.

124. Утримання та внески із заробітної плати працюючих за ви­дами.

125. Випуск готової продукції за номенклатурою.

126. Зведені показники планового і фактичного виробництва та випуску готової продукції за номенклатурою наростаючим підсумком з початку року.

127. Виконання плану випуску готової продукції з початку місяця.

128. Виконання договірних поставок готової продукції.

129. Використання виробничого устаткування в цехах.

130. Виконання договорів з постачальниками матеріальних цін­ностей.

131. Забезпеченість кадрами стосовно структурних підрозділів.

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!