« Назад
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА
ФАКУЛЬТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ
кафедра інформаційних систем в економіці
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
щодо змісту та організації самостійної роботи студентів,
поточного і підсумкового контролю їх знань
з дисципліни
„Інформаційні системи в управлінні персоналом та економіці праці”
(для бакалаврів спеціальності 6109 „Управління персоналом і економіка праці”)
Київ КНЕУ 2006
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Самостійна робота студента — це форма організації навчального процесу, при якій заплановані завдання виконуються студентом під методичним керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі.
СРС є основним засобом оволодіння навчальним матеріалої час позааудиторної навчальної роботи.
СРС є важливою складовою навчального процесу, що впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь, які допомагають творчо застосовувати їх в майбутній професійній діяльності.
Метою СРС є засвоєння в повному обсязі навчальної програми та послідовне формування у студентів самостійності як риси характеру, що відіграє суттєву роль у формуванні сучасного фахівця вищої кваліфікації.
В ході самостійної роботи студент має перетворитися в активного учасника навчального процесу, навчитися свідомо ставитись до оволодіння теоретичними і практичними знаннями, в орієнтуватися в інформаційному просторі.
СРС по дисципліні включає виконання індивідуальних завдань (реферат, есе) та інших робіт графічного характеру, вирішення і письмове оформлення задач, алгоритмів.
По розділу 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА ЕКОНОМІКОЮ ПРАЦІ
По темі №1 Інформаційні системи та засоби вдосконалення управління персоналом та економікою праці
завдання №№1...11 Література : Л[2] 10c.
По темі №2 Класифікація і загальна характеристика інформаційних систем, застосованих в управлінні народним господарством
завдання №№5...12 Література : Л[2] 19с.
По темі №3 Економічна інформація, як об’єкт автоматизованого оброблення, та засоби її формалізованого описування
завдання №№1...15 Література : Л[2] 25-27c.
По темі №4 Інформаційне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці
завдання №№1...17 Література : Л[2] 41-51с.
По темі №5 Технічне та програмне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці
завдання №№1...15 Література : Л[2] 55-57с.
По темі №6 Організаційно – методичне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці
завдання №№1...20 Література : Л[2] 61-75с.
По розділу 2. КОМПЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ЕКОНОМІКОЮ ПРАЦІ І ПЕРСОНАЛОМ
По темі №7 Інформаційна технологія розв’язування задач з управління персоналом та економікою праці на промисловому підприємстві
завдання №№1...32 Література : Л[2] 80-89с.
По темі №8 Інформаційна технологія розв’язування задач з управління ринком праці
завдання №№1...17 Література : Л[2] 98-99с.
По темі №9 Інформаційна технологія розв’язування задач з соціального захисту
завдання №№1...18 Література : Л[2] 93-96с.
По темі №10 Комп’ютерні інформаційні системи в управлінні економікою праці і персоналом
завдання №№8...17 Література : Л[2] 100с.
КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
з дисципліни «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ І ЕКОНОМІКИ ПРАЦІ»
для студентів спеціальності 6109 «Управління персоналом і економіка праці»
Види самостійної роботи
|
Планові терміни виконання
|
Форми контролю та звітності
|
Максимальна кількість балів
|
Денна форма навчання ( 7 – й семестр)
|
- Обов`язкові
|
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях
|
1.1. Підготовка до семінарських (практичних , лабораторних ) занять
|
Відповідно до робочої навчальної програми
|
Активна участь в семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях
|
10
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
1.2.Виконання модульних завдань, підготовка до модульних контрольних робіт
|
6-7 тиждень
13 – 14 тиждень
|
Перевірка правильності виконання завдань модулів та модульних контрольних робіт
|
10
10
15
5
|
По 1-му модулю (будь-які дві лабораторні роботи (ЛР) за вибором:
ЛР (InternetExplorer);
ЛР (MSProject);
ЛР (PrimeDecision);
ЛР (MSPowerPoint)
|
По 2-му модулю
ЛР (“Автоматизація розв’язування задач з нормування та планування трудових показників промислового підприємства на базі СКБД MS ACCESS”) – є обов`язковою;
і ще будь-яка одна за вибором з:
ЛР (1С:Підприємство);
ЛР (Парус-Підприємство);
ЛР (Кадри);
ЛР (Галактика);
ЛР (ProjectExpert)
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
1.1. Виконання домашніх (розрахункових) завдань*
|
6-7 тиждень
13 – 14 тиждень
|
Перевірка правильності виконання завдань
|
5
5
|
По 1-му модулю (будь-які 5 завдань по різним темам): т.2,завдання №№5...12 Л[2] 19с.
т.3,завдання №№1..7 Л[2] 25с.
т.4,завдання №№1...11 Л[2] 41с.
т.5,завдання №№1...4 Л[2] 55с.
т.6,завдання №№1...14 Л[2] 61с.
|
По 2-му модулю (будь-які 4 завдання по різним темам):
т.7,завдання №№1...27 Л[2] 80с.
т.8,завдання №№1...7 Л[2] 98с.
т.9,завдання №№1...12 Л[2] 93с.
т.10,завдання №№1..7 Л[2] 98с.
|
1.2. Написання реферату (есе) за заданою тематикою*
|
6-7 тиждень
13 – 14 тиждень
|
Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР
|
5
5
|
По 1-му модулю
т.1,завдання №№1…11 Л[2] 10с.
т.3,завдання №№8…15 Л[2] 26с.
т.4,завдання №№12.16 Л[2] 47с.
т.5,завдання №№7..14 Л[2] 56с.
т.6,завдання №№15..19 Л[2] 63с.
|
По 2-му модулю
т.8,завдання №№14.17 Л[2]100с.
т.9,завдання №№13.18 Л[2] 96с.
т.10,завд №№14..17 Л[2] 100с.
|
1.3. Пошук, підбір та огляд літературних джерел за заданою тематикою
|
-- // --
|
Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР
|
10
|
Разом балів за обов`язкові види СРС
|
80
|
2.Вибіркові
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій*
|
-- // --
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою*
|
-- // --
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
* - узгоджується з викладачем
|
|
Разом балів за вибіркові види СРС
|
20
|
Всього балів за СРС у 7-му семестрі
|
100
|
Вечірня форма навчання (7 – й семестр)
|
- Обов`язкові
|
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях
|
1.1. Підготовка до семінарських (практичних , лабораторних ) занять
|
Відповідно до робочої навчальної програми
|
Активна участь в семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях
|
10
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
1.2.Виконання модульних завдань, підготовка до модульних контрольних робіт
|
6-7 тиждень
13 – 14 тиждень
|
Перевірка правильності виконання завдань модулів та модульних контрольних робіт
|
10
10
15
5
|
По 1-му модулю (будь-які дві лабораторні роботи (ЛР) за вибором:
ЛР (InternetExplorer);
ЛР (MSProject);
ЛР (PrimeDecision);
ЛР (MSPowerPoint)
|
По 2-му модулю
ЛР (“Автоматизація розв’язування задач з нормування та планування трудових показників промислового підприємства на базі СКБД MS ACCESS”) – є обов`язковою;
і ще будь-яка одна за вибором з:
ЛР (1С:Підприємство);
ЛР (Парус-Підприємство);
ЛР (Кадри);
ЛР (Галактика);
ЛР (ProjectExpert)
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
1.1. Виконання домашніх (розрахункових) завдань*
|
6-7 тиждень
13 – 14 тиждень
|
Перевірка правильності виконання завдань
|
5
5
|
По 1-му модулю (будь-які 5 завдань по різним темам): т.2,завдання №№5...12 Л[2] 19с.
т.3,завдання №№1..7 Л[2] 25с.
т.4,завдання №№1...11 Л[2] 41с.
т.5,завдання №№1...4 Л[2] 55с.
т.6,завдання №№1...14 Л[2] 61с.
|
По 2-му модулю (будь-які 4 завдання по різним темам):
т.7,завдання №№1...27 Л[2] 80с.
т.8,завдання №№1...7 Л[2] 98с.
т.9,завдання №№1...12 Л[2] 93с.
т.10,завдання №№1..7 Л[2] 98с.
|
1.2. Написання реферату (есе) за заданою тематикою*
|
6-7 тиждень
13 – 14 тиждень
|
Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР
|
5
5
|
По 1-му модулю
т.1,завдання №№1…11 Л[2] 10с.
т.3,завдання №№8…15 Л[2] 26с.
т.4,завдання №№12.16 Л[2] 47с.
т.5,завдання №№7..14 Л[2] 56с.
т.6,завдання №№15..19 Л[2] 63с.
|
По 2-му модулю
т.8,завдання №№14.17 Л[2]100с.
т.9,завдання №№13.18 Л[2] 96с.
т.10,завд №№14..17 Л[2] 100с.
|
1.3. Пошук, підбір та огляд літературних джерел за заданою тематикою
|
-- // --
|
Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР
|
10
|
Разом балів за обов`язкові види СРС
|
80
|
2.Вибіркові
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій*
|
-- // --
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою*
|
-- // --
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
* - узгоджується з викладачем
|
|
Разом балів за вибіркові види СРС
|
20
|
Всього балів за СРС у 7-му семестрі
|
100
|
|
Заочна форма навчання (7 –8 й семестр)
|
- Обов`язкові
|
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях
|
1.1. Відвідування лекційних, семінарських (практичних, лабораторних) занять
|
Відповідно до робочої навчальної програми
|
Активна участь в семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях
|
20
|
За виконання модульних (контрольних) завдань
|
1.2.Виконання модульних завдань*, підготовка до модульних контрольних робіт
|
-- // --
|
Перевірка правильності виконання завдань модулів та модульних контрольних робіт
|
20 за модуль
20х2=40
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
1.1. Виконання домашніх контрольних робіт
|
-- // --
|
Перевірка правильності виконання завдань
|
20
|
Разом балів за обов`язкові види СРС
|
80
|
2.Вибіркові
|
За виконання завдань для самостійного опрацювання
|
2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій*
|
-- // --
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою*
|
-- // --
|
Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР
|
20
|
* - узгоджується з викладачем
|
|
Разом балів за вибіркові види СРС
|
20
|
Всього балів за СРС у 7-8 му семестрах
|
100
|
ТИПОВІ ЗАВДАННЯ ДО ПОТОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
Контроль знань студентів здійснюється у формі поточно-модульного контролю.
Об’єктами поточно-модульного контролю знань студентів очної та вечірньої форм навчання є:
При контролі систематичності та активності роботи на практичних та лабораторних заняттях оцінюється якість відповідей і виступів, ступінь активності під час обговорення питань, результати виконання і захисту лабораторних робіт.
При контролі виконання індивідуальних завдань оцінюється їх якість, а модульних – теоретичні знання та практичні навички, яких набули студенти після опанування певного модуля.
Модуль – це частина програми дисципліни, яка складається з пов’язаних між собою в певному співвідношенні теоретичних, емпіричних і практичних компонентів змісту.
Програма дисципліни “Інформаційні системи в управлінні персоналом та економіки праці” поділяється на два модулі, яким відповідають наведені нижче теми та модульні завдання.
Перший модуль(контроль – 6-й та 7-й тиждень семестру) “Організаційно-методичні основи створення та впровадження ІС і технологій в управління персоналом та економікою праці” об’єднує теми “Інформаційні системи та засоби вдосконалення управлінням персоналом та економікою праці”, “Класифікація і загальна характеристика інформаційних систем, застосованих в управлінні народним господарством”, “Економічна інформація, як об’єкт автоматизованого оброблення, та засоби її формалізованого описування”, “Інформаційне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці”, “Технічне і програмне забезпечення інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці”, ”Організаційно – методичне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці”.
Модульне завдання передбачає виконання вправ 1.1 – 1.7; 2.1 – 2..4; 3.1 – 3.6; 4.1 – 3. ; 5.1 – 5.7; 6.1 – 6.12 та двох лабораторних робіт за темами “Класифікація і загальна характеристика інформаційних систем, застосованих в управлінні народним господарством” та “Інформаційне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці” з використанням. ППП Internet Explorer, MS Project, Prime Decision MS Power Point.(Будь які дві за вибором студента).
Другий модуль (контроль - 13-й та 14-й тиждень семестру) “Комп’ютерні інформаційні системи і технології в управлінні персоналом та економікою праці” об’єднує теми “Інформаційна технологія розв’язування задач з управління персоналом та економікою праці на промисловому підприємстві”, “Інформаційна технологія розв’язування задач з управління ринком праці”, “Інформаційна технологія розв’язування задач з соціального захисту”, “Комп’ютерні інформаційні системи в управлінні персоналом та економікою праці ”.
Модульне завдання передбачає виконання вправ 7.1 – 7.24; 8.1 – 8.8; 9.1 – 9.8; 10.1 – 10.5 та двох лабораторних робіт. Лабораторну роботу “Автоматизація розв’язування задач з нормування та планування трудових показників промислового підприємства на базі системи керування базами даних MICROSOFT ACCESS” виконують всі без винятку студенти. Друга лабораторна робота цього модуля виконується за вибором студента. Це: “Автоматизація розв’язування задач з обліку трудових показників промислового підприємства на базі компоненти “Бухгалтерський облік для України” ІС “1С:Підприємство”, “Автоматизація розв’язування задач з управління персоналом промислового підприємства на базі модуля “Парус - Персонал” ІС “Парус -Підприємство”, “Автоматизація розв’язування задач з управління персоналом в ІС “Кадри”, “Розроблення бізнес плану інвестиційного проекту та аналіз впливу на нього компоненти “Персонал” (ППП Project Expert).
* Кількість і номери навчальних завдань визначає викладач. Назву четвертої лабораторної роботи - студент. Тобто студент у кожному модулі повинен виконати щонайменше п’ять навчальних завдань і дві лабораторні роботи.
Поточно-модульний контроль ступеня засвоєння знань студентів заочної форми навчання здійснюється шляхом :
Перелік контрольних робіт і методичні вказівки щодо їх виконання наведено в навчальному посібнику для самостійного вивчення дисципліни. Завдання для розв’язування задач на ПЕОМ містяться на стор. 107-114.
Перелік питань, які охоплюють зміст робочої програми дисципліни *
-
Етапи розвитку технічної та технологічної бази управління економікою країни.
-
Системи, системи управління, інформаційні системи: основні визначення і поняття.
-
Необхідність автоматизації інформаційних процесів управління персона-лом та економікою праці.
-
Основні концепції і напрями створення сучасних інформаційних систем і технологій управління.
-
Інформаційні технології в управлінні економікою праці та персоналом країни.
-
Зміни в методології і техніці виконання функцій управління фахівців з праці при впровадженні АРМ.
-
Класифікація та характеристика автоматизованих інформаційних систем управління.
-
Характеристика автоматизованого робочого місця фахівця з управління персоналом та економіки праці.
-
Основні етапи створення і розвитку автоматизованих інформаційних систем.
-
Принципи створення і функціонування комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Структура комп’ютерної ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Поняття автоматизованої функції, компоненти, задачі оброблення даних.
-
Задача оброблення даних (функціональна задача): поняття, властивості, класифікація.
-
Забезпечувальна частина комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Економічна інформація з праці, як об’єкт автоматизованого оброблення.
-
Структура даних.
-
Система економічних показників з праці: призначення і характеристика.
-
Форми подання інформації.
-
Носії інформації.
-
Засоби формалізованого опису елементів економічної інформації в комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Класифікація та кодування техніко-економічної інформації з праці.
-
Методи класифікації.
-
Методи кодування.
-
Класифікатори: поняття, види, призначення, способи ведення.
-
Характеристика єдиної системи класифікації та кодування техніко-економічної інформації з праці.
-
База даних з праці, її функції і роль в роботі з користувачами.
-
Відмінності централізованої бази даних від розподіленої, локальної від центральної.
-
Сховища даних.
-
Уніфікована система документації з праці.
-
Поняття про документообіг та необхідність його раціоналізації.
-
Склад та характеристика технічного забезпечення комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Обчислювальні мережі: поняття, види, організація управління в мережі.
-
Характеристика локальних інформаційно-обчислювальних мереж та перспективи їх використання в управлінні персоналом та економікою праці.
-
Програмне забезпечення комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Характеристика операційних систем та систем керування базами даних.
-
Місце і роль пакетів прикладних програм в інформаційних системах з управління персоналом та економікою праці.
-
Інтегровані пакети для офісів: склад і характеристика.
-
Процес проектування комп’ютерних ІС, обгрунтування його необхідності.
-
Стадії та етапи створення і функціонування комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Характеристика технічної документації, що супроводжує процес створення і функціонування комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Характеристика документу “Опис постановки задачі”.
-
Поняття алгоритму, його властивості і форми подання.
-
Характеристика документу “Опис алгоритму задачі”.
-
Поняття “життєвого циклу” комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.
-
Технологічний процес оброблення даних з праці.
-
Поняття технологічної операції оброблення даних, їх характеристика та класифікація.
-
Склад і зміст типових технологічних операцій оброблення даних з праці.
-
Технологія первісної організації та ведення інформаційного фонду.
-
Поняття про режими оброблення даних, їх характеристика.
-
Діалоговий режим оброблення даних, його особливості..
-
Пакетний режим оброблення даних.
-
Відмінності пакетного та діалового режимів оброблення даних.
-
Суть розподільної технології оброблення даних.
-
Організація автоматизованого розв’язування задач із забезпечення виробництва трудовими ресурсами.
-
Характеристика комплексів економічних задач, які розв’язуються на підприємстві для управління процесом забезпечення виробництва трудовими ресурсами, їх інформаційні зв’язки.
-
Інформаційне забезпечення мережі АРМ фахівців з управління працею промислового підприємства.
-
Розподілена система оброблення даних з праці на рівні промислового підприємства.
-
Характеристика АРМ економіста з праці промислового підприємства, його інформаційні зв’язки.
-
Характеристика АРМ інспектора відділу кадрів промислового підприємства, його інформаційні зв’язки.
-
Характеристика АРМ нормувальника з праці промислового підприємства, його інформаційні зв’язки.
-
Методика та алгоритми розв’язування задач з нормування трудових показників промислового підприємства.
-
Методика та алгоритми розв’язування задач з планування трудових показників промислового підприємства.
-
Методика та алгоритми розв’язування задач з обліку трудових показників промислового підприємства.
-
Методика та алгоритми розв’язування задач з аналізу трудових показників промислового підприємства.
-
Технологія автоматизованого розв’язування задач із забезпечення виробництва трудовими ресурсами.
-
Структура та функції служби зайнятості України.
-
Інформаційне забезпечення мережі АРМ для управління процесами зайнятості на базовому рівні.
-
Локальна мережа АРМ для управління процесами зайнятості на базовому рівні.
-
Характеристика технічних і програмних засобів, які використовуються для автоматизованого оброблення інформації з управління зайнятістю.
-
Характеристика АРМ інспектора з контролю районного центру зайнятості.
-
Характеристика АРМ інспектора відділу працевлаштування, аналізу ринку праці та зайнятості районного центру зайнятості.
-
Характеристика АРМ бухгалтера районного центру зайнятості.
-
Технологічний процес оброблення даних в мережі АРМ з управління процесами зайнятості на базовому рівні, його особливості.
-
Характеристика ППП “Зайнятість”.
-
Єдина інформаційно-аналітична система “Служба зайнятості”: призначення, принципи функціонування, характеристика функціональної та забезпечувальної частин.
-
Технологія розв’язування задач в єдиній інформаційно-аналітичній системі “Служба зайнятості”.
-
Перспективи створення комп’ютерних ІС в сфері соціального захисту.
-
Інформаційне забезпечення мережі АРМ з пенсійного обслуговування громадян.
-
Характеристика автоматизованої ІС “Пенсійне обслуговування”.
-
Характеристика АРМ з призначення пенсій і допомоги ІС “Пенсійне обслуговування”.
-
Технологія автоматизованого розв’язування типових економічних задач з обліку і контролю за надходженням та використанням коштів фондів соціального захисту населення.
-
Технологія автоматизованого розв’язування типових економічних задач з обліку і контролю за надходженням та використанням коштів Пенсійного фонду України.
-
Принципи вибору комп’ютерних ІС для автоматизації процесів управління персоналом та економікою праці.
-
Характеристика модуля “Облік і управління кадрами” комплексної ІС управління діяльністю підприємства “Галактика”.
-
Інформаційне забезпечення модуля “Облік і управління кадрами” .
-
Технологія розв’язування задач в модулі “Облік і управління кадрами” комплексній ІС управління діяльністю підприємства “Галактика”.
-
Модуль “Парус-Персонал” системи управління малим і середнім бізнесом “Парус-Підприємство”.
-
Технологія розв’язування задач в модулі “Парус-Персонал” ІС “Парус-Підприємство”.
-
Характеристика ІС управління персоналом “Кадри”.
-
Технологія розв’язування задач в ІС управління персоналом “Кадри”.
* Питання наведені за темами дисципліни.
ПОРЯДОК ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ
Оцінювання знань студентів з дисципліни “Інформаційні системи в управлінні персоналом та економіки праці” здійснюється на основі підсумкового контролю у формі поточного модульного контролю (ПМК).
Поточний контроль і оцінювання знань студентів
Завдання поточного модульного контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів.
Оцінювання рівня знань студентів на очній та вечірній формах навчання, при цьому, здійснюється за такими напрямами:
Обов’язкові види самостійної роботи студентів:
Максимальна оцінка за систематичну роботу та активність студента протягом семестру дорівнює 10 балам і складається з:
- оцінки за відвідування студентом занять (від 0 до 5 балів). Оцінку 0 балів отримує студент, який не відвідував понад 50% занять;
- оцінки активності та рівня знань, виявлених студентом на практичних заняттях під час розв’язування завдань та відповідей на теоретичні питання ( від 0 до 5 балів).
Максимальна оцінка за виконання двох модульних завдань – 40 балів. Модульними завданнями передбачено виконання чотирьох (по дві на кожний модуль) лабораторних робіт.
Максимальна оцінка за виконання перших двох лабораторних робіт – по 10 балів.
Виконання третьої лабораторної роботи оцінюється в межах від 0 до 15 балів, а саме: оцінки за зміст і захист теоретичної частини звіту - документів “Опис постановки задачі” та “Опис алгоритму розв’язування задачі” (від 0 до 10 балів) і практичних результатів розв’язування задачі, отриманих під час роботи з СКБД MICROSOFT ACCESS (від 0 до 5 балів).
Четверта лабораторна робота оцінюється в 5 балів. Оцінюється зміст звіту і практичні результати роботи студента в певній інформаційній системі. Це може бути ІС “Кадри”, “Парус-Персонал”, “!С:Підприємство”, “Галактика”, “Розроблення бізнес плану інвестиційного проекту та аналіз впливу на нього компоненти “Персонал” (ППП Project Expert).
Виконання домашніх завдань – до 10 балів.
Написання реферату (есе) за заданою викладачем тематикою – 10 балів.
Пошук, підбір та огляд літературних джерел за заданою тематикою – до 10 балів.
Вибіркові види самостійної роботи студентів:
Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій, доповідь на студентських (та інших) конференціях, перемога в олімпіаді по дисципліні – до 20 балів.
Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою викладачем тематикою – до 20 балів
Взагалі за всі вибіркові види самостійної роботи студент може отримати до 20 балів.
При оцінюванні ступеня засвоєння знань студентів заочної форми навчання враховується:
Відвідування лекцій під час установчої сесії та індивідуальних консультацій протягом семестру, активність на практичних заняттях оцінюється в межах від 0 до 20 балів.
Максимальна оцінка за зміст виконаної контрольної роботи – 20 балів, за її захист теж 20 балів.
Результати роботи студента в комп’ютерному класі при підготовці до здачі модулів оцінюються а межах від 0 до 40 балів (20 балів за модуль).
Підсумковий контроль і оцінювання знань студентів
Підсумковий бал за результатами поточного модульного контролю оформляється під час останнього заняття (практичного, лабораторного), а на заочній формі навчання – за розкладом екзаменаційно-лабораторних сесій.
Кількість балів (числом, кратним 5) вноситься до відомості і є основою для визначення загальної успішності студента з дисципліни. Переведення даних 100-бальної шкали в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в такому порядку:
Оцінка за шкалою ECTS
|
Оцінка за бальною шкалою, що використовується в КНЕУ
|
Оцінка за національною шкалою
|
A
|
85-100
|
5 (відмінно)
|
B
|
80
|
4 (добре)
|
C
|
65-75
|
D
|
60
|
3 (задовільно)
|
E
|
50-55
|
FX
|
20-45
|
2 (незадовільно) з можливістю повторного складання
|
F
|
0-15
|
2 (незадовільно) з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
|
Студенти, які отримали оцінку “незадовільно” ліквідують академічну заборгованість з підсумкового модульного контролю згідно порядку її ліквідації, встановленому в КНЕУ.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Тематика контрольних робіт та методичні вказівки щодо їх виконання наведені в Л(2), стор.107-112.
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Основна
-
Писаревська Т.А. Інформаційні системи і технології в управлінні трудовими ресурсами: Навч.посібник – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2000. – 279 с.
-
Писаревська Т.А. Інформаційні системи в управлінні трудовими ресурсами: Навч.-метод. Посібник для самост.вивч. дисц. – К: КНЕУ, 1999. – 164с.
-
Ситник В.Ф., Писаревська Т.А.,Єрьоміна Н.В., Краєва О.С. Основи інформаційних систем: Навч. посібник / за ред.В.Ф.Ситника. – К: КНЕУ, 2001.
-
Береза А.М. Основи створення інформаційних систем: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 2001. –140 с.
-
ГОСТ 6.01.1—87 Единая система классификации и кодирования технико-экономической информации. Основные положения. — М.: Изд-во стандартов. 1988. — 13с.
-
ГОСТ 34.003—90. Информационная технология. Комплекс стандартов на автоматизированные системы. Термины и определения. — М.: Изд-во стандартов, 1991. — 23 с.
-
РД 50—680.88. Методические указания. Автоматизированные системы. Основные положения. — М.: Изд-во стандартов, 1991. - 7 с.
-
РД 5034.698—90. Методические указания. Информационная технология. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов. — М.: Изд-во стандартов, 1991. — 39 с.
Додаткова
-
Информационные системы в экономике: Учебник /Под ред. проф. В.В.Дика. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 272 с.
-
Компьютеризация информационных процессов на промышленных предприятиях / В.Ф.Сытник, Х.Сорока, Н.В.Еремина и др. — К.: Техника; Катовище: Экон. акад. им. Короля Адамецкого, 1991. - 215 с.
-
Локальные вычислительные сети: принципы построения, архитектура, коммуникационные средства /Под ред. С.В.Назарова. – Кн.1. – М.: Финансы и статистика, 1994. - 287 с.
-
Системы управления базами данных и знаний /Под ред. А.Н.Наумова. – М.: Финансы и статистика. 1991. - 351 с.
-
Ситник В. Ф.та ін.Системи підтримки прийняття рішень — К.: Техніка, 1995. — 162 с.
-
Ситник В.Ф., Краєва О.С. Технологія автоматизованої обробки економічної інформації: Навч.посібник. – К.: КНЕУ,1998.-200 с.
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!
|