Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1232 Методичні матеріал щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Інформаційні системи в управлінні персоналом та економіці праці, КНЕУ

Методичні матеріал щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Інформаційні системи в управлінні персоналом та економіці праці, КНЕУ

« Назад

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА

ФАКУЛЬТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ

кафедра інформаційних систем в економіці

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

щодо змісту та організації самостійної роботи студентів,

поточного і підсумкового контролю їх знань

з дисципліни

„Інформаційні системи в управлінні  персоналом  та економіці праці”

(для бакалаврів спеціальності  6109 „Управління персоналом і економіка праці”)

Київ КНЕУ 2006

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Самостійна робота студента —  це форма організації навчального процесу, при якій заплановані завдання виконуються студентом під методичним керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі.

СРС є основним засобом оволодіння навчальним матеріалої час позааудиторної навчальної роботи.

СРС є важливою складовою навчального процесу, що впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь, які допомагають творчо застосовувати їх в майбутній професійній діяльності.

Метою СРС є засвоєння в повному обсязі навчальної програми та послідовне формування у студентів самостійності як риси характеру, що відіграє суттєву роль у формуванні сучасного фахівця вищої кваліфікації.

В ході самостійної роботи студент має перетворитися в активного учасника навчального процесу, навчитися свідомо ставитись до оволодіння теоретичними і практичними знаннями, в орієнтуватися в інформаційному просторі.

СРС по дисципліні включає виконання індивідуальних завдань (реферат, есе)  та інших робіт графічного характеру, вирішення і письмове оформлення задач, алгоритмів.

По розділу 1.  ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ   ІНФОРМАЦІЙНИХ   СИСТЕМ   І  ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ  ТА ЕКОНОМІКОЮ ПРАЦІ

По темі №1 Інформаційні системи та  засоби вдосконалення  управління персоналом та економікою праці

завдання №№1...11  Література :  Л[2] 10c.

По темі №2 Класифікація і загальна характеристика інформаційних систем, застосованих  в управлінні народним господарством

завдання №№5...12  Література :  Л[2] 19с.

По темі №3 Економічна інформація, як об’єкт автоматизованого оброблення, та засоби її формалізованого описування

завдання №№1...15  Література :  Л[2] 25-27c.

По темі №4 Інформаційне забезпечення  комп’ютерних інформаційних систем з  управління  персоналом та економікою праці

завдання №№1...17  Література :  Л[2] 41-51с.

По темі №5 Технічне та програмне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з  управління персоналом та  економікою  праці

завдання №№1...15  Література :  Л[2] 55-57с.

По темі №6 Організаційно – методичне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління  персоналом та економікою праці

завдання №№1...20  Література :  Л[2] 61-75с.

По розділу 2.   КОМПЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ  В УПРАВЛІННІ ЕКОНОМІКОЮ ПРАЦІ  І ПЕРСОНАЛОМ

По темі №7 Інформаційна технологія розв’язування задач з управління  персоналом та економікою праці на промисловому підприємстві

завдання №№1...32  Література :  Л[2] 80-89с.

По темі №8 Інформаційна технологія розв’язування задач з управління ринком праці

завдання №№1...17  Література :  Л[2] 98-99с.

По темі №9 Інформаційна технологія розв’язування задач з соціального захисту

завдання №№1...18  Література :  Л[2] 93-96с.

По темі №10 Комп’ютерні інформаційні системи в управлінні економікою праці і персоналом

завдання №№8...17  Література :  Л[2] 100с.

КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

з дисципліни  «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ І ЕКОНОМІКИ ПРАЦІ»

для студентів спеціальності 6109 «Управління персоналом і економіка праці»

Види самостійної роботи

Планові терміни виконання

Форми контролю та звітності

Максимальна кількість балів

 Денна   форма   навчання ( 7 – й   семестр)

 

  1. Обов`язкові

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях

1.1.  Підготовка до семінарських (практичних , лабораторних ) занять

Відповідно до робочої навчальної програми

Активна участь в семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях

10

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2.Виконання модульних завдань, підготовка до модульних контрольних робіт

 

6-7 тиждень

 

 

 

 

 

 

13 – 14 тиждень

Перевірка правильності виконання завдань модулів та модульних контрольних робіт

 

10

 

10

 

 

 

 

15

 

 

5

 

По 1-му модулю (будь-які дві лабораторні роботи (ЛР) за вибором:

ЛР (InternetExplorer);

ЛР (MSProject);

ЛР (PrimeDecision);

ЛР (MSPowerPoint)                           

По 2-му модулю

ЛР (“Автоматизація розв’язування задач з нормування та планування трудових показників промислового  підприємства на базі СКБД  MS  ACCESS”) – є обов`язковою;

і ще будь-яка одна за вибором з:

ЛР (1С:Підприємство);

ЛР (Парус-Підприємство);

ЛР (Кадри);

ЛР (Галактика);

ЛР (ProjectExpert)

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.1. Виконання домашніх (розрахункових) завдань*

 

6-7 тиждень

 

 

 

 

 

13 – 14 тиждень

 

 

Перевірка правильності виконання завдань

5

 

 

 

 

 

5

 

 

По 1-му модулю (будь-які 5 завдань по різним темам):                            т.2,завдання №№5...12 Л[2] 19с.

т.3,завдання №№1..7  Л[2] 25с.

т.4,завдання №№1...11 Л[2] 41с.

т.5,завдання №№1...4 Л[2] 55с.

т.6,завдання №№1...14 Л[2] 61с.

По 2-му модулю (будь-які 4 завдання по різним темам): 

 т.7,завдання №№1...27 Л[2] 80с.

т.8,завдання №№1...7 Л[2] 98с.

т.9,завдання №№1...12 Л[2] 93с.

 т.10,завдання №№1..7 Л[2] 98с.                  

1.2. Написання реферату (есе) за заданою тематикою*

 

 

 

6-7 тиждень

 

 

 

13 – 14 тиждень

Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР

5

 

 

 

5

 

По 1-му модулю

т.1,завдання №№1…11 Л[2] 10с.

т.3,завдання №№8…15 Л[2] 26с.

т.4,завдання №№12.16 Л[2] 47с.

т.5,завдання №№7..14 Л[2] 56с.

т.6,завдання №№15..19 Л[2] 63с.

По 2-му модулю

т.8,завдання №№14.17 Л[2]100с.

т.9,завдання №№13.18 Л[2] 96с.

т.10,завд  №№14..17 Л[2] 100с.

1.3. Пошук, підбір та огляд літературних джерел за заданою тематикою

-- // --

Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР

10

Разом  балів за  обов`язкові  види  СРС

80

 

2.Вибіркові

 

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій*

-- // --

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

20

2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою*

-- // --

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

20

* - узгоджується з викладачем

 

Разом   балів  за  вибіркові   види  СРС

20

Всього балів за СРС у  7-му семестрі

100

 

Вечірня   форма   навчання (7 – й   семестр)

 

 

  1. Обов`язкові

 

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях

1.1.  Підготовка до семінарських (практичних , лабораторних ) занять

Відповідно до робочої навчальної програми

Активна участь в семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях

10

За виконання модульних (контрольних) завдань

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2.Виконання модульних завдань, підготовка до модульних контрольних робіт

 

6-7 тиждень

 

 

 

 

 

 

13 – 14 тиждень

Перевірка правильності виконання завдань модулів та модульних контрольних робіт

 

10

 

10

 

 

 

 

 

15

 

 

5

 

 

По 1-му модулю (будь-які дві лабораторні роботи (ЛР) за вибором:

ЛР (InternetExplorer);

ЛР (MSProject);

ЛР (PrimeDecision);

ЛР (MSPowerPoint)                           

По 2-му модулю

ЛР (“Автоматизація розв’язування задач з нормування та планування трудових показників промислового  підприємства на базі СКБД  MS  ACCESS”) – є обов`язковою;

і ще будь-яка одна за вибором з:

ЛР (1С:Підприємство);

ЛР (Парус-Підприємство);

ЛР (Кадри);

ЛР (Галактика);

ЛР (ProjectExpert)

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.1. Виконання домашніх (розрахункових) завдань*

 

6-7 тиждень

 

 

 

 

 

13 – 14 тиждень

 

 

Перевірка правильності виконання завдань

5

 

 

 

 

 

5

 

 

По 1-му модулю (будь-які 5 завдань по різним темам):                            т.2,завдання №№5...12 Л[2] 19с.

т.3,завдання №№1..7  Л[2] 25с.

т.4,завдання №№1...11 Л[2] 41с.

т.5,завдання №№1...4 Л[2] 55с.

т.6,завдання №№1...14 Л[2] 61с.

По 2-му модулю (будь-які 4 завдання по різним темам): 

 т.7,завдання №№1...27 Л[2] 80с.

т.8,завдання №№1...7 Л[2] 98с.

т.9,завдання №№1...12 Л[2] 93с.

 т.10,завдання №№1..7 Л[2] 98с.                  

1.2. Написання реферату (есе) за заданою тематикою*

 

 

 

6-7 тиждень

 

 

 

13 – 14 тиждень

Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР

5

 

 

 

5

 

По 1-му модулю

т.1,завдання №№1…11 Л[2] 10с.

т.3,завдання №№8…15 Л[2] 26с.

т.4,завдання №№12.16 Л[2] 47с.

т.5,завдання №№7..14 Л[2] 56с.

т.6,завдання №№15..19 Л[2] 63с.

По 2-му модулю

т.8,завдання №№14.17 Л[2]100с.

т.9,завдання №№13.18 Л[2] 96с.

т.10,завд  №№14..17 Л[2] 100с.

1.3. Пошук, підбір та огляд літературних джерел за заданою тематикою

-- // --

Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР

10

Разом  балів за  обов`язкові  види  СРС

80

 

2.Вибіркові

 

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій*

-- // --

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

20

2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою*

-- // --

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

20

* - узгоджується з викладачем

 

Разом   балів  за  вибіркові   види  СРС

20

Всього балів за СРС у  7-му семестрі

100

 

 Заочна   форма   навчання (7 –8 й   семестр)

 

  1. Обов`язкові

За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях

1.1.  Відвідування лекційних, семінарських (практичних, лабораторних) занять

Відповідно до робочої навчальної програми

Активна участь в семінарських (практичних , лабораторних ) заняттях

20

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2.Виконання модульних завдань*, підготовка до модульних контрольних робіт

-- // --

Перевірка правильності виконання завдань модулів та модульних контрольних робіт

20 за модуль

20х2=40

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.1. Виконання домашніх контрольних робіт

-- // --

Перевірка правильності виконання завдань

20

Разом  балів за  обов`язкові  види  СРС

80

2.Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій*

-- // --

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

20

2.2. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою тематикою*

-- // --

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

20

* - узгоджується з викладачем

 

Разом   балів  за  вибіркові   види  СРС

20

Всього балів за СРС у  7-8 му семестрах

100

ТИПОВІ ЗАВДАННЯ ДО ПОТОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ

Контроль знань студентів здійснюється у формі поточно-модульного контролю.

Об’єктами поточно-модульного контролю знань студентів очної та вечірньої форм навчання  є:

  • систематичність та активність роботи на практичних та лабораторних заняттях;

  • виконання індивідуальних завдань;

  • виконання модульних завдань.

При контролі систематичності та активності роботи на практичних та лабораторних заняттях оцінюється якість відповідей і виступів, ступінь активності під час обговорення питань, результати виконання і захисту лабораторних робіт.

При контролі виконання індивідуальних завдань оцінюється їх якість, а модульних – теоретичні знання та практичні навички, яких набули студенти після опанування певного модуля.

Модуль – це частина програми дисципліни, яка складається з пов’язаних між собою в певному співвідношенні теоретичних, емпіричних і практичних компонентів змісту.

Програма дисципліни “Інформаційні системи в управлінні персоналом та економіки праці” поділяється на два модулі, яким відповідають наведені нижче теми та модульні завдання.

Перший модуль(контроль – 6-й та 7-й тиждень семестру) “Організаційно-методичні основи створення та впровадження ІС і технологій в управління персоналом та  економікою праці” об’єднує теми “Інформаційні системи та засоби вдосконалення управлінням персоналом та  економікою праці”, “Класифікація і загальна характеристика  інформаційних систем, застосованих в управлінні народним господарством”, “Економічна інформація, як об’єкт автоматизованого оброблення, та засоби її формалізованого описування”, “Інформаційне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та  економікою праці”, “Технічне і програмне забезпечення інформаційних систем з управління персоналом та економікою праці”, ”Організаційно – методичне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом  та економікою праці”.

Модульне завдання передбачає виконання вправ 1.1 – 1.7; 2.1 – 2..4; 3.1 – 3.6; 4.1 – 3.  ; 5.1 – 5.7; 6.1 – 6.12 та двох лабораторних робіт  за темами  “Класифікація і загальна характеристика інформаційних систем, застосованих в управлінні народним господарством” та “Інформаційне забезпечення комп’ютерних інформаційних систем з управління персоналом та  економікою праці” з використанням. ППП Internet Explorer,  MS Project, Prime Decision  MS Power Point.(Будь які  дві за вибором студента).

Другий модуль  (контроль - 13-й та 14-й тиждень семестру) “Комп’ютерні інформаційні системи і технології в управлінні персоналом та економікою праці” об’єднує теми “Інформаційна технологія розв’язування задач з управління персоналом та економікою праці на промисловому підприємстві”, “Інформаційна технологія розв’язування задач з управління ринком праці”, “Інформаційна технологія розв’язування задач з соціального захисту”, “Комп’ютерні інформаційні системи в управлінні персоналом та економікою праці ”.

Модульне завдання передбачає виконання вправ 7.1 – 7.24; 8.1 – 8.8; 9.1 – 9.8; 10.1 – 10.5   та двох лабораторних робіт. Лабораторну роботу   “Автоматизація розв’язування задач з нормування та планування трудових показників промислового  підприємства на базі системи керування базами даних  MICROSOFT  ACCESS” виконують всі без винятку студенти. Друга лабораторна робота цього модуля виконується за вибором студента. Це: “Автоматизація розв’язування задач з обліку трудових показників промислового  підприємства на базі компоненти “Бухгалтерський облік для України”  ІС “1С:Підприємство”, “Автоматизація розв’язування задач з управління персоналом промислового  підприємства на базі  модуля “Парус - Персонал”  ІС “Парус -Підприємство”, “Автоматизація розв’язування задач з управління персоналом в ІС “Кадри”,  “Розроблення бізнес плану інвестиційного проекту та аналіз впливу на нього компоненти “Персонал” (ППП Project Expert).

* Кількість і номери навчальних завдань визначає викладач. Назву четвертої лабораторної роботи -  студент. Тобто студент у кожному модулі  повинен виконати щонайменше п’ять навчальних завдань і дві лабораторні  роботи.

Поточно-модульний контроль ступеня засвоєння знань студентів заочної форми навчання здійснюється шляхом :

  • письмової перевірки виконання індивідуальних домашніх завдань (контрольних робіт);

  • оцінювання результатів розв’язування задач на ПЕОМ.

Перелік контрольних робіт і методичні вказівки щодо їх виконання наведено в  навчальному посібнику для самостійного вивчення дисципліни. Завдання для розв’язування задач на ПЕОМ містяться на стор. 107-114.

Перелік питань, які охоплюють зміст робочої програми дисципліни *

  1. Етапи розвитку технічної та технологічної бази управління економікою країни.

  2. Системи, системи управління, інформаційні системи: основні визначення і поняття.

  3. Необхідність автоматизації інформаційних процесів управління персона-лом та економікою праці.

  4. Основні концепції і напрями створення сучасних інформаційних систем і технологій управління.

  5. Інформаційні технології в управлінні економікою праці та персоналом країни.

  6. Зміни в методології і техніці виконання функцій управління фахівців з праці при впровадженні АРМ.

  7. Класифікація та характеристика автоматизованих інформаційних систем управління.

  8. Характеристика автоматизованого робочого місця фахівця з управління персоналом та економіки праці.

  9. Основні етапи створення і розвитку автоматизованих інформаційних систем.

  10. Принципи створення і функціонування комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.

  11. Структура комп’ютерної ІС з управління персоналом та економікою праці.

  12. Поняття автоматизованої функції, компоненти, задачі оброблення даних.

  13. Задача оброблення даних (функціональна задача): поняття, властивості, класифікація.

  14. Забезпечувальна частина комп’ютерних ІС з управління персоналом  та економікою праці.

  15. Економічна інформація з праці, як об’єкт автоматизованого оброблення.

  16. Структура даних.

  17. Система економічних показників з праці: призначення і характеристика.

  18. Форми подання інформації.

  19. Носії інформації.

  20. Засоби формалізованого опису елементів економічної інформації в комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.

  21. Класифікація та кодування техніко-економічної інформації з праці.

  22. Методи класифікації.

  23. Методи кодування.

  24. Класифікатори: поняття, види, призначення, способи ведення.

  25. Характеристика єдиної системи класифікації та кодування техніко-економічної інформації з праці.

  26. База даних з праці, її функції і роль в роботі з користувачами.

  27. Відмінності централізованої бази даних від розподіленої,  локальної від центральної.

  28. Сховища даних.

  29. Уніфікована система  документації з праці.

  30. Поняття про документообіг та необхідність його раціоналізації.

  31. Склад та характеристика технічного забезпечення комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.

  32. Обчислювальні мережі: поняття, види, організація управління в мережі.

  33. Характеристика локальних інформаційно-обчислювальних мереж та перспективи їх використання в управлінні персоналом  та економікою праці.

  34. Програмне забезпечення комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.

  35. Характеристика операційних систем та систем керування базами даних.

  36. Місце і роль пакетів прикладних програм в інформаційних системах з управління персоналом та економікою праці.

  37. Інтегровані пакети для офісів: склад і характеристика.

  38. Процес проектування комп’ютерних ІС, обгрунтування його необхідності.

  39. Стадії та етапи створення і функціонування комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.

  40. Характеристика технічної документації, що супроводжує процес створення і функціонування комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.

  41. Характеристика документу “Опис постановки задачі”.

  42. Поняття алгоритму, його властивості і форми подання.

  43. Характеристика документу “Опис алгоритму задачі”.

  44. Поняття “життєвого циклу” комп’ютерних ІС з управління персоналом та економікою праці.

  45. Технологічний процес оброблення даних з праці.

  46.  Поняття технологічної операції оброблення даних, їх характеристика та класифікація.

  47. Склад і зміст типових технологічних операцій оброблення даних з праці.

  48. Технологія первісної організації та ведення інформаційного фонду.

  49. Поняття про режими оброблення даних, їх характеристика.

  50. Діалоговий режим оброблення даних, його особливості..

  51. Пакетний режим оброблення даних.

  52. Відмінності пакетного та діалового режимів оброблення даних.

  53. Суть розподільної технології оброблення даних.

  54. Організація автоматизованого розв’язування задач із забезпечення виробництва трудовими ресурсами.

  55. Характеристика комплексів економічних задач, які розв’язуються на  підприємстві для управління процесом забезпечення виробництва трудовими ресурсами, їх інформаційні зв’язки.

  56. Інформаційне забезпечення мережі АРМ фахівців з управління працею промислового підприємства.

  57. Розподілена система оброблення даних з праці на рівні промислового підприємства.

  58. Характеристика АРМ економіста з праці промислового підприємства, його інформаційні зв’язки.

  59. Характеристика АРМ інспектора відділу кадрів промислового підприємства, його інформаційні зв’язки.

  60. Характеристика АРМ нормувальника з праці промислового підприємства, його інформаційні зв’язки.

  61. Методика та алгоритми розв’язування задач з нормування трудових показників промислового підприємства.

  62. Методика та алгоритми розв’язування задач з планування трудових показників промислового підприємства.

  63. Методика та алгоритми розв’язування задач з обліку трудових показників промислового підприємства.

  64. Методика та алгоритми розв’язування задач з аналізу трудових показників промислового підприємства.

  65. Технологія автоматизованого розв’язування задач із забезпечення виробництва трудовими ресурсами.

  66. Структура та функції служби зайнятості України.

  67. Інформаційне забезпечення мережі АРМ  для управління процесами зайнятості на базовому рівні.

  68. Локальна мережа АРМ для управління процесами зайнятості на базовому рівні.

  69. Характеристика технічних і програмних засобів, які використовуються для автоматизованого оброблення інформації з управління зайнятістю.

  70. Характеристика АРМ інспектора з контролю районного центру зайнятості.

  71. Характеристика АРМ інспектора  відділу працевлаштування, аналізу ринку праці та зайнятості районного центру зайнятості.

  72. Характеристика АРМ бухгалтера районного центру зайнятості.

  73. Технологічний процес оброблення даних в мережі АРМ з управління процесами зайнятості на базовому рівні, його особливості.

  74. Характеристика ППП “Зайнятість”.

  75. Єдина інформаційно-аналітична система “Служба зайнятості”: призначення, принципи функціонування, характеристика функціональної та забезпечувальної частин.

  76. Технологія розв’язування задач в єдиній інформаційно-аналітичній системі “Служба зайнятості”.

  77. Перспективи створення комп’ютерних ІС в сфері соціального захисту.

  78. Інформаційне забезпечення мережі  АРМ з пенсійного обслуговування громадян.

  79. Характеристика автоматизованої ІС “Пенсійне обслуговування”.

  80. Характеристика АРМ з призначення пенсій і допомоги ІС “Пенсійне обслуговування”.

  81. Технологія автоматизованого розв’язування типових економічних задач з обліку і контролю за надходженням та використанням коштів фондів соціального захисту населення.

  82. Технологія автоматизованого розв’язування типових економічних задач з обліку і контролю за надходженням та використанням коштів Пенсійного фонду України.

  83. Принципи вибору комп’ютерних ІС для автоматизації процесів управління персоналом та економікою праці.

  84. Характеристика модуля “Облік і управління кадрами” комплексної ІС управління діяльністю підприємства “Галактика”.

  85. Інформаційне забезпечення модуля “Облік і управління кадрами” .

  86. Технологія розв’язування задач в модулі “Облік і управління кадрами” комплексній ІС управління діяльністю підприємства “Галактика”.

  87. Модуль “Парус-Персонал” системи управління малим і середнім бізнесом “Парус-Підприємство”.

  88. Технологія розв’язування задач в модулі “Парус-Персонал” ІС “Парус-Підприємство”.

  89.  Характеристика ІС управління персоналом “Кадри”.

  90.  Технологія розв’язування задач в  ІС управління персоналом “Кадри”.

* Питання наведені за темами дисципліни.

ПОРЯДОК ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ

Оцінювання знань студентів з дисципліни “Інформаційні системи в управлінні персоналом  та економіки праці” здійснюється на  основі підсумкового контролю у формі поточного модульного контролю (ПМК).

Поточний контроль і оцінювання знань студентів

Завдання поточного модульного контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів.

Оцінювання рівня знань студентів на очній та вечірній формах навчання, при цьому, здійснюється за такими напрямами:

Обов’язкові види самостійної роботи студентів:

  • систематичність та активність роботи протягом семестру над вивченням програмного матеріалу дисципліни;

  • виконанням модульних завдань.

Максимальна оцінка за систематичну роботу  та активність студента протягом семестру дорівнює  10 балам  і складається з:

- оцінки за відвідування студентом занять (від 0 до 5 балів). Оцінку 0 балів отримує студент, який не відвідував понад 50% занять;

- оцінки активності та рівня знань, виявлених студентом на практичних заняттях під час розв’язування завдань та відповідей на теоретичні питання ( від 0 до 5 балів).

Максимальна оцінка за виконання двох модульних завдань – 40 балів. Модульними завданнями передбачено виконання чотирьох (по дві на кожний модуль) лабораторних робіт.

Максимальна оцінка за виконання перших двох лабораторних робіт – по  10 балів.

Виконання третьої лабораторної роботи оцінюється в межах від 0 до 15 балів, а саме: оцінки за зміст і захист теоретичної частини звіту  - документів “Опис постановки задачі” та “Опис алгоритму розв’язування задачі” (від 0 до 10 балів) і практичних результатів розв’язування задачі, отриманих під час роботи з СКБД  MICROSOFT  ACCESS (від 0 до 5 балів).

Четверта лабораторна робота оцінюється в 5 балів. Оцінюється зміст звіту і практичні результати роботи студента в певній інформаційній системі. Це може бути ІС “Кадри”, “Парус-Персонал”, “!С:Підприємство”, “Галактика”, “Розроблення бізнес плану інвестиційного проекту та аналіз впливу на нього компоненти “Персонал” (ППП Project Expert).

Виконання домашніх завдань – до 10 балів.

Написання реферату (есе) за заданою викладачем тематикою – 10 балів.

Пошук, підбір та огляд літературних джерел за заданою тематикою – до 10 балів.

Вибіркові види самостійної роботи студентів:

Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій, доповідь на студентських (та інших) конференціях, перемога в олімпіаді по дисципліні – до 20 балів.

Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за заданою викладачем тематикою – до 20 балів

Взагалі за всі вибіркові види самостійної роботи студент може отримати до 20 балів.

При оцінюванні ступеня засвоєння знань студентів заочної форми навчання враховується:

  • систематичність та активність роботи студентів під час установчої сесії;

  • зміст та захист виконанних індивідуальних домашніх завдань (контрольних робіт);

  • практичні результати, отримані під час розв’язування задач на ПЕОМ.

Відвідування лекцій під час установчої сесії та індивідуальних консультацій протягом семестру, активність на практичних заняттях  оцінюється в межах від 0 до 20 балів.

Максимальна оцінка за зміст виконаної контрольної роботи – 20 балів, за її захист  теж 20 балів.

Результати роботи студента в комп’ютерному класі при підготовці до здачі модулів  оцінюються а межах від 0 до 40 балів (20 балів за модуль).

Підсумковий контроль і оцінювання знань студентів

Підсумковий бал за результатами поточного модульного контролю оформляється під час останнього заняття (практичного, лабораторного), а  на заочній формі навчання – за розкладом екзаменаційно-лабораторних сесій.

Кількість балів (числом, кратним 5) вноситься до відомості і є основою для визначення  загальної успішності студента з дисципліни. Переведення даних 100-бальної шкали в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в такому порядку:

Оцінка за шкалою ECTS

Оцінка за бальною шкалою, що використовується в КНЕУ

Оцінка за національною шкалою

A

85-100

5 (відмінно)

B

80

4 (добре)

C

65-75

D

60

3 (задовільно)

E

50-55

FX

20-45

2 (незадовільно) з можливістю повторного складання

F

0-15

2 (незадовільно) з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

Студенти, які отримали оцінку “незадовільно” ліквідують академічну заборгованість з підсумкового модульного контролю згідно порядку її ліквідації, встановленому в КНЕУ.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Тематика контрольних робіт та методичні вказівки щодо їх виконання  наведені в Л(2), стор.107-112.

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ  ЛІТЕРАТУРИ

Основна

  1. Писаревська Т.А. Інформаційні системи і технології в управлінні трудовими ресурсами: Навч.посібник – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2000. – 279 с.

  2. Писаревська Т.А. Інформаційні системи в управлінні трудовими ресурсами: Навч.-метод. Посібник для самост.вивч. дисц. – К: КНЕУ, 1999. – 164с.

  3. Ситник В.Ф., Писаревська Т.А.,Єрьоміна Н.В., Краєва О.С. Основи інформаційних систем: Навч. посібник / за ред.В.Ф.Ситника. – К: КНЕУ, 2001.

  4. Береза А.М.  Основи створення інформаційних систем: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 2001. –140 с.

  5. ГОСТ 6.01.1—87 Единая система классификации и кодирования технико-экономической информации. Основные положения. — М.: Изд-во стандартов. 1988. — 13с. 

  6. ГОСТ 34.003—90. Информационная технология. Комплекс стандартов на автоматизированные системы. Термины и опреде­ления. — М.: Изд-во стандартов, 1991. — 23 с.

  7. РД 50—680.88. Методические указания. Автоматизиро­ванные системы. Основные положения. — М.: Изд-во стандартов, 1991. - 7 с.

  8. РД 5034.698—90. Методические указания. Информацион­ная технология. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов. — М.: Изд-во стандартов, 1991. — 39 с.

Додаткова

  1. Информационные системы в экономике: Учебник /Под ред. проф. В.В.Дика. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 272 с.

  2. Компьютеризация информационных процессов на про­мышленных предприятиях / В.Ф.Сытник, Х.Сорока, Н.В.Еремина и др. — К.: Техника; Катовище: Экон. акад. им. Короля Адамецкого, 1991. - 215 с.

  3. Локальные вычислительные сети: принципы  построения, архитектура, коммуникационные средства /Под ред. С.В.Назарова. – Кн.1. – М.: Финансы и статистика, 1994.  - 287 с.

  4. Системы  управления базами данных и знаний /Под ред. А.Н.Наумова. – М.: Финансы и статистика. 1991. -  351 с.

  5. Ситник В. Ф.та ін.Системи підтримки прийняття рішень — К.: Техніка, 1995. — 162 с.

  6. Ситник В.Ф., Краєва О.С.  Технологія  автоматизованої обробки економічної інформації: Навч.посібник. – К.: КНЕУ,1998.-200 с.

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!