Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1226 Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Інформаційні системи у менеджменті, КНЕУ

Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Інформаційні системи у менеджменті, КНЕУ

« Назад

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА

ФАКУЛЬТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ

кафедра інформаційних систем в економіці

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

щодо змісту та організації самостійної роботи студентів,

поточного і підсумкового контролю їх знань

з дисципліни

„Інформаційні системи у менеджменті”

(для бакалаврів спеціальності 6201 «Менеджмент організацій»

спеціалізації 6201/2 «Менеджмент державних установ») 

Київ КНЕУ 2006

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Самостійна робота з дисципліни «Інформаційні системи в державному менеджменті» передбачає наступне:

- опрацювання теоретичних основ дисципліни, прослуханого лекційного матеріалу;

- самостійне опрацювання тем, вказаних в розділі 2 (тематичний план дисципліни);

- підготовку до практичних занять;

- підготовку до виконання і захисту лабораторних занять;

- виконання індивідуальних завдань за розділами дисципліни.

Також під час самостійної роботи над дисципліною студенти здійснюють проектування постановки задачі та алгоритму її автоматизованого розв’язання. Структура постановки задачі та перелік задач приведені в навчально-методичному посібнику для самостійного вивчення дисциплін [17].

Карта самостійної роботи студента викладена у додатку 1.

 

ІНДИВІДУАЛЬНО-КОНСУЛЬТАТИВНА РОБОТА

Цей вид навчальної роботи здійснюється за затвердженим на кафедрі графіком індивідуально-консультативної роботи у формі консультацій, перевірки виконання завдань, вказаних у розділах «Плани практичних і лабора­торних робіт» і «Самостійна робота студентів» даної робочої програми, та їх захисту.

Графік проведення індивідуально-консультативної роботи 

з дисципліни «Інформаційні системи в менеджменті» 

для бакалаврів спеціальності 6201 «Менеджмент організацій»

спеціалізації 6201/2 «Менеджмент державних установ»

на 7-ий семестр __________ н.р.

Форми індивідуально-консультативної роботи

Навчальні тижні

Кіль-кість годин

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

Денна форма навчання

1

Індивідуальні заняття

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

2

 

2

 

 

 

10

2

Консультації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

2

2

6

3

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

2

2

6

Разом

 

22

Вечірня форма навчання

1

Індивідуальні заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Консультації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

0

Заочна форма  навчання

1

Індивідуальні заняття

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

2

 

2

 

 

 

10

2

Консультації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

2

2

6

3

Перевірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

2

3

6

Разом

 

23

 

СИСТЕМА ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

 Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни

  1. Необхідність автоматизації інформаційних процесів в державному управлінні в сучасних умовах.

  2. Укази президента, постанови уряду та Верховної Ради України, щодо подальшого розвитку комп’ютеризації.

  3. Перспективи розвитку сучасних інформаційних технологій.

  4. Інформаційні технології: їх характеристика.

  5. Основні концепції розвитку сучасних інформаційних технологій.

  6. Основні напрямки розвитку сучасних інформаційних технологій.

  7. Етапи розвитку інформаційних технологій.

  8. Система, особливості економічної системи.

  9. Класифікація систем.

  10. Системний підхід(при побудові економічних систем)

  11. Структурна схема системи державного управління.

  12. Системи підтримки прийняття рішення (СППР):основні поняття.

  13. Інформаційна система(ІС): їх різновид та класифікація.

  14. Призначення інформаційної системи.

  15. Еволюція розвитку інформаційної системи.

  16. Інтеграція інформаційної системи.

  17. Класифікація інформаційної системи.

  18. Функція інформаційної системи.

  19. Компонент (підсистема) інформаційної системи.

  20. Поділ компонентів інформаційної системи за своїм призначенням (назви компонентів).

  21. Склад забезпечуючої підсистеми інформаційної системи.

  22. Організаційне забезпечення інформаційної системи.

  23. Методичне забезпечення інформаційної системи.

  24. Технічне забезпечення інформаційної системи.

  25. Математичне забезпечення інформаційної системи.

  26. Програмне забезпечення інформаційної системи.

  27. Інформаційне забезпечення інформаційної системи.

  28. Лінгвістичне забезпечення інформаційної системи.

  29. Правове забезпечення інформаційної системи.

  30. Ергономічне забезпечення інформаційної системи.

  31. Економічна інформація: основні поняття.

  32. Складові компоненти інформації в системі державного управління.

  33. Особливості інформації в системі державного управління.

  34. Методологічні особливості системи державного управління з позиції автоматизованої обробки інформації.

  35. Вплив автоматизованої обробки інформації на розвиток державного управління.

  36. Інформаційні технології в системі державного управління.

  37. Особливості інформації в системі державного управління.

  38. Форми подання інформації.

  39. Форми відображення інформації.

  40. Засоби формалізованого опису інформації.

  41. Інформаційна база, її структура.

  42. Автоматизований банк даних (АБД):перелік складових компонентів.

  43. Визначення логічної та фізичної структури даних.

  44. Структура інформаційної сукупності.

  45. Реквізит: поняття та їх структура.

  46. Файл даних: його характеристика.

  47. Запис: структура .

  48. Організація робіт по створенню інформаційної системи в державному менеджменті.

  49. Стадії робіт по створенню інформаційної системи в державному менеджменті.

  50. Етапи створення інформаційної системи в державному менеджменті.

  51. Постановка задачі: перелік компонентів постановки задачі.

  52. Характеристика 1-го розділу постановки задачі: «Характеристика задачі».

  53. Характеристика 2-го розділу постановки задачі: «Вихідна інформація».

  54. Характеристика 3-го розділу постановки задачі: «Вхідна інформація».

  55. Характеристика 4-го розділу постановки задачі: «Опис алгоритму».

  56. Особливості інформаційної системи в державному менеджменті різних об’єктів сфери державного управління.

  57. Досвід функціонування інформаційної системи в державному менеджменті.

  58. Інформація: її джерела появи.

  59. Економічна інформація: структура.

  60. Інформація, яка описує поведінку об’єктів державного управління.

  61. Методи класифікації інформації: їх характеристика та особливості.

  62. Методи кодування економічної інформації: перелік компонентів.

  63. Класифікатор: його структура.

  64. Мета класифікації і кодування.

  65. Позамашинна інформаційна база: її основні компоненти.

  66. Носії інформації: їх різновид .

  67. Характеристики носіїв інформації.

  68. Магнітний диск: структур фізичного запису на ньому.

  69. Форми виводу інформації: перелік різновидів форм.

  70. Машинограма: її структура.

  71. Машинна інформаційна база: її складові компоненти.

  72. Структура інформаційного забезпечення.

  73. Характеристика складових частин автоматизованого банку даних.

  74. Система управління базою даних (СУБД): її функції.

  75. Процеси перетворення економічної інформації:

  76. Інформаційна (комп’ютерна) технологія:

  77. Технологічна операція: їх різновиди та характеристика.

  78. Схеми технологічного процесу обробки інформації.

  79. Автоматизоване робоче місце(АРМ):його компоненти.

  80. Коректування інформаційного масиву: складові функції коректування.

  81. Режими роботи комп’ютерних систем:

  82. Пакетний режим обробки інформації: його особливості.

  83. Діалоговий режим обробки інформації: його особливості.

  84. Технічне забезпечення інформаційної системи в державному менеджменті: складові компоненти.

  85. Програмне забезпечення інформаційної системи в державному управлінні: складові компоненти.

  86. Організаційне забезпечення інформаційної системи в державному менеджменті: складові компоненти.

  87. Задачі, які розв’язуються на рівні міністерства.

  88. Особливості технологічного процесу автоматизованого рішення задач на рівні міністерства.

  89. Специфіка створення інформаційної бази для рішення задач на рівні міністерства.

  90. Структура інформаційної системи казначейства.

  91. Технологія прийняття рішень у державних органах на рівні міністерства.

  92. Система підтримки прийняття рішень (СППР) на державному рівні.

  93. Інтерфейс користувач — система підтримки прийняття рішень.

  94. Архітектура системи підтримки прийняття рішень в системі державного управління.

  95. Інтерфейс системи підтримки прийняття рішень, що ґрунтується на меню.

  96. Інтерфейс на базі природної мови.

  97. Підсистема даних в системі підтримки прийняття рішень.

  98. Дані та моделі в системи підтримки прийняття рішень.

  99. Інформаційне забезпечення системи обробки інформації при формуванні бюджету.

  100. Технологія розрахунку показників до бюджету.

  101. Основні задачі інформаційної системи в податковій адміністрації.

  102. Засоби телекомунікацій в податковій адміністрації.

  103. Склад і характеристика підсистем в НБУ.

  104. «Операційний день» як ядро системи.

  105. Електронні системи обліку банківськими повідомленнями.

  106. Система електронних міжбанківських платежів.

  107. Автоматизація банківської діяльності в Україні.

  108. Автоматизація формування звітності банку.

  109. Функціональна структура єдиної системи Держстатистики.

  110. Технологія контролю та передачі статистичної інформації.

  111. Джерела появи статистичної інформації.

  112. Роль статистичної інформації в прийнятті управлінських рішень на державному рівні.

  113. Перелік та характеристика регламентних статистичних задач.

  114. Автоматизація складання статистичних звітів.

  115. АРМ+економіста — статистика на основі програмного продукту «STATISTICA», перелік автоматизованих функцій.

  116. Перелік та характеристика задач з пенсійного забезпечення громадян.

  117. Інформаційне забезпечення ІС «Пенсійне обслуговування».

  118. Інформаційна база для автоматизованого розв’язання задач з регулювання зайнятістю населення.

  119. Методика та алгоритм розв’язання задач з регулювання зайнятістю населення.

 

Приклади типових завдань, що виносяться на іспит

  1. Розробити структуру масивів нормативно-довідкової інформаційної бази задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по Міністерству».

  2. Описати розділ «Вхідна інформація» до задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по Міністерству».

  3. Описати розділ «Вихідна інформація» до задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по Міністерству».

  4. Розробити алгоритм рішення задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по Міністерству».

  5. Розробити схему технологічного процесу рішення задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по Міністерству».

  6. Розробити інформаційну модель рішення задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по Міністерству».

  7. Описати 1-й розділ. Постановка задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по міністерству».

  8. Розробити структуру вихідної машинограми задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по міністерству».

  9. Розробити структуру інформаційного забезпечення до задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції по Міністерству».

  10. Розробити структуру масивів нормативно-довідкової інформаційної бази задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  11. Описати розділ «Вхідна інформація» до задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  12. Описати розділ «Вихідна інформація» до задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  13. Розробити алгоритм рішення задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  14. Розробити схему технологічного процесу рішення задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  15. Розробити інформаційну модель рішення задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  16. Описати 1-й розділ постановки задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  17. Розробити структуру вихідної машинограми задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  18. Розробити структуру інформаційного забезпечення до задачі «Облік інформаційних повідомлень про надходження та використання коштів по Міністерству підзвітними об’єктами».

  19. Розробити структуру масивів нормативно-довідкової інформаційної бази задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  20. Описати розділ 3 «Вхідна інформація» до задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  21. Описати розділ 2 «Вихідна інформація» до задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  22. Розробити алгоритм рішення задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  23. Розробити схему технологічного процесу рішення задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  24. Розробити інформаційну модель рішення задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  25. Описати 1-й розділ Постановки задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  26. Розробити структуру вихідної машинограми задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  27. Розробити структуру інформаційного забезпечення до задачі «Формування зведеного звіту по Міністерству підзвітних органів та організацій про надходження та використання коштів».

  28. Розробити структуру масивів нормативно-довідкової інформаційної бази задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  29. Описати 3-й розділ «Вхідна інформація» до задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  30. Описати 2-й розділ «Вихідна інформація» до задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  31. Розробити алгоритм рішення задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  32. Розробити схему технологічного процесу рішення задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  33. Розробити інформаційну модель рішення задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  34. Описати 1-й розділ Постановки задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  35. Розробити структуру вихідної машинограми задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  36. Розробити структуру інформаційного забезпечення до задачі «Облік руху бланків про сертифікацію продукції в Державному комітеті по метрології, сертифікації та стандартизації».

  37. Розробити структуру масивів нормативно-довідкової інформаційної бази задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  38. Описати 3-й розділ «Вхідна інформація» до задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  39. Описати 2-й розділ «Вихідна інформація» до задачі «Розрахунок про­екту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  40. Розробити алгоритм рішення задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  41. Розробити схему технологічного процесу рішення задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  42. Розробити інформаційну модель рішення задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  43. Описати 1-й розділ Постановки задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  44. Розробити структуру вихідної машинограми задачі «Розрахунок проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

  45. Розробити структуру інформаційного забезпечення до задачі «Розрахунки проекту річного плану обсягів виробництва промислової продукції в Україні».

 

Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань студентів

Оцінювання знань студентів з нормативної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного контролю та іспиту.

Поточний контроль знань студентів

Об’єктами поточного контролю знань студента є теоретичні знання і виконання індивідуальних практичних завдань.

Завдання поточного контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 40 балів (включно), а завдання, що виносяться на іспит від 0 до 60 балів (включно). Оцінки за виконання окремих завдань наведено у розділах 5, 6. При цьому оцінка за кожним розділом дисципліни не може бути менша за 5 балів.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримав менше 20 балів, він не допускається до іспиту.

За рішенням кафедри студентам, які брали участь в позанавчальній науковій діяльності — в роботі конференцій, підготовці наукових публікацій тощо — можуть присуджуватись додаткові бали за результати поточного контролю.

Підсумковий контроль знань студентів

У разі невиконання певних завдань поточного контролю з об’єктивних причин, студенти мають право, за дозволом декана, скласти їх до останнього семінарського (практичного, лабораторного) заняття. Час та порядок складання визначає викладач.

Підсумковий бал за результатами поточного модульного контролю оформлюється під час останнього семінарського (практичного, лабораторного) заняття відповідного семестру, а на заочній формі навчання — за розкладом екзаменаційно-лабораторних сесій.

При цьому загальна кількість балів, що вноситься до відомості за поточну роботу не може перевищувати 40 балів (при підсумковому контролі у формі іспиту).

Підсумковий контроль знань студентів з дисципліни здійснюється у формі іспиту.

Екзаменаційний білет містить 6 питань, кожне з яких оцінюється за шкалою 10; 5; 0 балів за такими критеріями:

• Відмінному рівню (10 балів) відповідає акуратно і розбірливо написана творча відповідь на питання, в якій студент виявив всебічне і глибоке знання програмного матеріалу і показав уміння синтезувати отриманні знання і уміння застосовувати їх при вирішенні практичних задач.

• Задовільному рівню (5 балів) відповідає відповідь на питання, в якій студент показав знання основного програмного матеріалу і володіння основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою та вміння використовувати їх для рішення типових ситуацій. Зниження оцінки обумовлюється нетворчим, шаблонним характером відповіді та наявністю окремих непринципових помилок, неакуратним та неохайним оформленням.

• Незадовільному рівню (0 балів) відповідає відповідь на питання, яка виявляє наявність значних прогалин в знаннях основного програмного матеріалу: володіння окремими поняттями, методами й інструментарієм, при використанні яких допускаються принципові помилки; безсистемний характер відповіді, що не розкриває сутності питання, або містить грубі помилки; відсутність відповіді на питання.

Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається із суми балів за результатами поточного контролю знань (за умови, що студент набрав 20 балів і вище) та за виконання питань, що виносяться на іспит (за умови, що студент набрав 30 балів і вище).

До залікової відомості заносяться сумарні результати в балах поточного контролю та іспиту (загальна підсумкова оцінка).

Переведення 100 бальної шкали оцінювання в 4-х бальну здійснюється в такому порядку:

1) не нижче 85 — оцінка «відмінно»;

2) не нижче 65 але менше 85 — оцінка «добре»;

3) не нижче 50 але менше 65 — оцінка «задовільно»;

4) нижче 50 балів — «незадовільно».

Умови переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-х бальну та шкалу ECTS

Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в такому порядку:

Оцінка
за шкалою ECTS

Оцінка за бальною шкалою,
що використовується в КНЕУ

Оцінка за національною шкалою

A

85—100

5 (відмінно)

B

80

4 (добре)

C

65—75

D

60

3 (задовільно)

E

50—55

FX

20—45

2 (незадовільно) з можливістю
повторного складання

F

0—15

2 (незадовільно) з обов’язковим
повторним вивченням дисципліни

 

Порядок ліквідації академічних заборгованостей студентів

а) Академічна заборгованість студентів з іспиту

Студенти, які набрали за результатами поточного і підсумкового контролю від 20 до 45 балів (з врахуванням 30 і більше балів, що студент набрав на іспиті), після належної підготовки мають право повторно складати іспит за власною заявою.

Перескладання іспиту з дисципліни дозволяється двічі, але якщо студент не пересклав іспит двічі, то він зобов’язаний повторно вивчити дисципліну і знову скласти іспит (востаннє).

Студенти, які набрали за результатами поточного і підсумкового контролю від 0 до 15 балів (якщо на іспиті студент набрав менше 30 балів, то результати підсумкового контролю не враховуються) зобов’язані написати заяву на повторне вивчення дисципліни на різних формах навчання свого чи іншого факультету і там скласти іспит. Для студентів 4 курсу бакалаврського рівня і магістерських програм дозволяється написати заяву на індивідуально-консультаційну роботу з викладачем і згідно направлення деканату отримувати та здавати викладачу під час консультацій виконані завдання, модулі тощо і набрати бали поточної успішності і в кінці семестру, згідно графіку затвердженому деканом, здати іспит.

 

б) Термін ліквідації академічної заборгованості студентів

Дисципліни «Вища математика для економістів» та «Політична економія» для напряму «Економіка і підприємництво», «Вища математика» та «Політична економія» для спеціальності «Менеджмент організацій», «Теорія Держави та права» для спеціальності «Правознавство» є фундаментальними для вивчення інших дисциплін і студенти зобов’язані ліквідувати академічну заборгованість до 3 курсу. Академічну заборгованість з інших дисциплін студенти мають право ліквідувати до закінчення навчання на бакалаврському циклі.

 

в) Відрахування студентів з університету

Студенти, які одержали під час сесії більше двох академічних заборгованостей та у випадках накопичення більше двох академічних заборгованостей, відраховуються з університету за поданням декана та рішенням ректора.

Студенти, які не з’явилися на екзамен без поважних причин, вважаються такими, що одержали незадовільну оцінку і мають академічну заборгованість. Рівень знань оцінюється по результатам поточного контролю.

Студенти, які не ліквідували академічну заборгованість до третього курсу з дисциплін «Вища математика для економістів» та «Політична економія» для напряму «Економіка і підприємництво», «Вища математика» та «Політична економія» для спеціальності «Менеджмент організацій», «Теорія держави та права» для спеціальності «Правознавство», відраховуються з університету.

Студенти, які не ліквідували академічну заборгованість з інших дисциплін до закінчення навчання на бакалаврському циклі відраховуються з університету, отримують довідку встановленого зразку. Після ліквідації всіх заборгованостей в термін до трьох років студенту видається диплом.

 

Особливості поточного контролю знань студентів заочної форми навчання

Поточний контроль засвоєння знань за темами дисципліни «Інформаційні системи в державному менеджменті» на заочній формі навчання планується здійснювати шляхом:

  • виконання лабораторної роботи та захисту звіту з лабораторної роботи;

  • перевірки та захисту аудиторної роботи.

З метою наближення процесу навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів, студент на прикладі комп’ютерної інформаційної системи, що функціонує в державній установі, де він працює, повинен виконати лабораторну роботу. За бажанням студента лабораторну роботу можна виконати в комп’ютерному класі університету, використавши одну із наявних комп’ютерних ІС.

Індивідуальне завдання на виконання аудиторної роботи студент отримує підчас установчої сесії. Тематика завдань, порядок виконання, зміст звітів та порядок їх захисту наведено в навчальному посібнику для самостійного вивчення дисципліни ст. 120—125.

 

Зразок екзаменаційного білета

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № …

1. Роль і місце інформаційних систем в управлінні народним господарством.

2. Поняття економічної інформації, її види та властивості.

3. Поняття інформаційних технологій та їх класифікація.

4. Передумови створення та основні переваги баз даних.

5. Класифікація інформаційних систем.

6. Задача

 

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Основна:

1. Закон України «Про інформацію» від 2.10.1992 // Там само .—1992. — №48.

2. Ситник В. Ф. та ін. Основи інформаційних систем: Навч. посіб. — 2-е вид.,перероб.і доп. / за редак. В. Ф. Систника. — К.: КНЕУ, 2001. — 420 с.

3. Сытник В. Ф. и др. Компьютеризация информационных процессов на промышленном предприятии. К., Техника, 1991. — 215 с.

4. Ситник В. Ф. та ін. Системи підтримки прийняття рішень. — К.: Техніка. 1995. — 162 с.

5. Козак І. А., Ситник В. Ф.Телекомунікації в бізнесі. — К.: КНЕУ, 1990. — 204 с.

6. Єрьоміна Н. В. Проектування баз даних: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 1998. — 208с.

7. Єрьоміна Н. В. Банківські інформаційні системи. — К.: КНЕУ. — 2000. — 230 с.

8. Береза А. М. Основи створення інформаційних систем: Навч. посіб. —2-е вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2001. — 214с.

9. Автоматизація роботи в органах Державної податкової служби / За заг. ред. В. М. Росоловського, С.П.Ріпи — Ірпінь: Акад. ДПС України, 2002. — 401 с.

10. Рогач І. Ф., Сендзюк М. А., Антонюк В. А. Інформаційні системи у фінансово-кредитних установах. Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1999. — 216 с.

11. Інформаційні системи у фінансово-кредитних установах: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / І. Ф. Рогач, М. А. Сендзюк,
В. А. Антонюк, О. О. Денісова. — К.: КНЕУ, 2001. — 324 с.

12. РД 50-34.698-90. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Требования к содержанию документов. М., 1990.

13. Автоматизовані системи обробки економічної інформації: Підручник / Г.В.Лавінський, Т.Є.Оболенська, Б.В.Маринченко та ін.; За ред. Г. В. Лавінського. — К.: Вища школа, 1995. — 287 с.

14. Гордієнко І. В. Інформаційні системи в менеджменті: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 1999. — 128 с.

15. Сендзюк М.А. Інформаційні системи в державному управлінні: Навч. Посібник — К.: КНЕУ, 2004. — 220с.

16. РД 50—34.698—90. Методические указания. Информационная технология. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов. — М.: Изд-во стандартов, 1991. — 39 с.

17. Каранфілов М. С. Інформаційні системи в державному менеджменті: Навч. — метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ,2003. — 167с.

18. Каранфілов М. С. Інформаційні системи в державному менеджменті: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2005. — с.

19. Електронна комерція. Навч.посібник / А. М. Береза та ін. — К.: КНЕУ, 2002. — 326 с.

20. Клименко О. Ф., Головко Н. Р., Шарапов О. Д. Інформатика та комп’ютерна техніка: Навч.-метод. посібник / за заг. ред. О. Д. Шарапова. —К.: КНЕУ, 2002. — 534 с.

21. Тесленко Г. С. Інформаційні системи в аграрному менеджменті: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1999. — 232 с.

22. Писаревська Т. А. Інформаційні системи і технології в управлінні трудовими ресурсами:Навч.посібник. — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2000. — 279 с.

23. Денисова О. О. Інформаційні системи і технології в юридичній діяльності: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2003. — 315 с.

24. Годун В. М., Орленко Н. С.,Сендзюк М. А. Інформаційні системи і технології в статистиці: Навч. посібник / за ред. д-ра екон., проф. В. Ф. Ситника. — К.: КНЕУ, 2003. — 267 с.

25. Пінчук Н. С., Галузінський Г. П., Орленко Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу:навч.посібник. — К.:КНЕУ, 1999. — 328 с.

26. Программный комплекс «Галактика». Технико-экономическое планирование на предприятии. 1997. — 133 с.

 

Додаткова:

27. Горьовий Л. Є., Швець М. Я., Дрогаль Т. Г. та ін. Комп’ютеризована система інформаційно-аналітичного забезпечення законодавчої та право-застосовної діяльності. — К.: Парламент. Вид-во, 1998. — 150 с.

28. Информационные системы в статистике: Учебник / Под. ред.
В. П. Боженко, А. В. Хорошилова. — М.: Финстатинформ, 2002. — 144 с.

29. Дж. Грофф, П. Вайнберг SQL: Полное руководство: Пер. с англ. —
2-е изд., перераб. и доп. — К.: Издательская группа BHV, 2001. — 816 с.

 

Сайти:

30. Верховної Ради України — www.rada.gov.ua.

31. Президента України — www.kuchma.gov.ua.

32. Кабінету Міністрів України — www.kmu.gov.ua.

33. Генеральної прокуратури України — www.gp.gov.ua.

34. Державного комітету статистики України — www.ukrstat.gov.ua.

35. Державної митної служби України — www.customs.gov.ua.

36. Державної податкової адміністрації України — www.visnuk.com.ua.

37. Міністерства внутрішніх справ України — www.centrmia.gov.ua.

38. Міністерства юстиції України — www.minjust.gov.ua.

39. Національного банку України — http://bank.gov.ua.

 

При підсумковому контролі у формі іспиту

КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

з дисципліни «Інформаційні системи в менеджменті»

для студентів спеціальності 6201

спеціалізації 6201/2 «Адміністративний менеджмент»
напряму «Економіка і підприємництво»

Види самостійної роботи

Планові
терміни
виконання

Форми контролю
та звітності

Максимальна
кількість
балів

Денна форма навчання

І. Обов’язкові

За систематичність і активність роботи
на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

1.1. Підготовка до семінарських (практичних, ла­бораторних) занять

Термін
вказується відповідно
до робочої
навчальної
програми

Активна участь в семінарських (практичних, лабораторних) за­няттях

10

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.2. Підготовка до модульних контрольних робіт № 1, № 2 (згідно з робочою програмою)

—//—

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

5 ´ 2 = 10

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.1. Розрахувати планові витрати матеріалу на виготовлення продукції для контрольного прикладу до задачі «Автоматизація розрахунку забезпеченості матеріа­лами планового випуску продукції по міністерству

—//—

Перевірка правильності виконання завдань

5

1.2. Написати реферат на тему «Проблеми розвитку Інформаційних систем в менеджменті» (інформаційний аспект)

—//—

Обговорення (захист) матеріалів реферату (есе) під час ІКР

5

1.3. Пошук, підбір та огляд літературних джерел за тематикою: «Нові інформаційні технології в Інформаційних системах менеджменту»

—//—

Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або ІКР

5

Разом балів за обов’язкові види СРС

35

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій по автоматизації управлінських процесів в державних установах

—//—

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

5

2.1. Формування аналітичних звітів (із побудовою діаграм, графіків, таблиць тощо) за тематикою: процеси розвитку нових інформаційних технологій в Інформаційних системах в менеджменті

—//—

Обговорення результатів проведеної роботи під час аудиторних занять або ІКР

5

Разом балів за обов’язкові види СРС

5

Всього балів за СРС

40

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!