Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1225 Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Інформаційні системи і технології в маркетингу, КНЕУ

Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Інформаційні системи і технології в маркетингу, КНЕУ

« Назад

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА

ФАКУЛЬТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ

кафедра інформаційних систем в економіці

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

щодо змісту та організації самостійної роботи студентів,

поточного і підсумкового контролю їх знань

з дисципліни

“Інформаційні системи і технології в маркетингу”

(для  студентів-бакалаврів спеціальності 6108 “Маркетинг”)

Київ КНЕУ 2006

 

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Самостійна робота студентів є важливим етапом при опануванні знань по навчальній дисципліні. Метою СРС є засвоєння у повному обсязі навчальної програми та набуття навичок прийняття рішень по основним функціям професійної діяльності. До самостійної роботи студентів відноситься підготовка до лекційних, практичних, лабораторних занять, виконання індивідуальних завдань, а також самостійна робота на ПЕОМ при виконанні лабораторних робіт.

КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

дисципліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу"

для спеціальності 6108 „Маркетинг”

Види самостійної роботи

Планові терміни виконання

Форми контролю

 та звітності

Максимальна кількість балів

1

2

3

4

Денна форма навчання

1. Обов’язкові

За систематичність і активність на практичних і лабораторних заняттях

1.1. Підготовка до практичних і лабораторних занять

Протягом семестру

Активна участь в практичних і лабораторних заняттях

10

За виконання модульних завдань

1.2. Підготовка до модульних контрольних робіт

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

10 за один модуль

2 * 10 =20

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.3. Виконання індивідуального завдання

№ 1

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

15 балів

1.4. Виконання індивідуального завдання

№ 2

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

20 балів

1.5. Виконання лабораторної робот №1

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

10 балів

1.6. Виконання лабораторної робот №2

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

5 балів

1.7. Виконання лабораторної роботи №3

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

5 балів

Разом максимальний бал за обов’язкові види СРС -- 85

1

2

3

4

2. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Виконання лабораторних робіт т.7 р.3, т.8 р.1

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

15 балів за одну роботу

2.2. Виконання індивідуального завдання для самостійного опрацювання

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання завдання

15 балів за одну роботу

Разом максимальний бал за вибіркові види СРС -- 15

Всього балів за СРС – 100

Вечірня форма навчання

1. Обов’язкові

За систематичність і активність на практичних  та лабораторних заняттях

1.1. Підготовка до практичних та лабораторних занять

Протягом семестру

Активна участь в практичних та лабораторних заняттях

10

За виконання модульних завдань

1.2. Підготовка до модульних контрольних робіт

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

10 за один модуль

2 * 10 =20

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.3. Виконання індивідуального завдання № 1

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

15 балів

1.4. Виконання індивідуального завдання № 2

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

20 балів

1.5. Виконання лабораторної роботи №1,

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

10 балів

1.6. Виконання лабораторної роботи №2

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

5 балів

1

2

3

4

1.7. Виконання лабораторної роботи №3

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

5 балів

Разом максимальний бал за обов’язкові види СРС -- 85

2. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Виконання лабораторних робіт т.7 р.3, т.8 р.1

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторної роботи

15 балів за одну роботу

2.2. Виконання індивідуального завдання для самостійного опрацювання

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання завдання

15 балів за одну роботу

Разом максимальний бал за вибіркові види СРС -- 15

Всього балів за СРС – 100

Заочна форма навчання

1. Обов’язкові

За виконання модульних завдань

1.1. Підготовка до модульних контрольних робіт

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

10 за один модуль

2 * 10 =20

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.2. Виконання індивідуального завдання № 1

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

10 балів

1.3. Виконання індивідуального завдання № 2

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт

15 балів

1.4. Виконання теоретичної частини контрольної роботи

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання контрольних робіт

15 балів

1.5. Опис постановки і алгоритму розв’язування задач

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання контрольних робіт

25 балів

Разом максимальний бал за обов’язкові види СРС -- 85

1

2

3

4

2. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.2. Виконання лабораторних робіт т.7 р.3, т.8 р.1

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання лабораторних робіт

15 балів за одну роботу

2.3. Виконання індивідуальних завдань для самостійного опрацювання

Відповідно до робочої навчальної програми

Перевірка правильності виконання завдання

15 балів за одну роботу

Разом максимальний бал за вибіркові види СРС -- 15

Всього балів за СРС -- 100

Самостійна робота над навчальною дисципліною для студентів включає:

1. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу по всім темам навчальної дисципліни.

2. Вивчення питань, що передбачені для самостійного опрацювання, а саме:

  1. Тема 3. Технологія створення і функціонування інформаційної бази інформаційних систем.

  2. Тема 8. Інформаційна технологія розв’язання задач по плануванню рекламних заходів.

3. Виконання домашніх завдань:

- підготовка даних для розробки бізнес–плану;

- розробка змісту та форми анкети для дослідження попиту на товари (послуги).

- збір даних методом анкетного опитування для дослідження попиту на товари (послуги).

4. Підготовка до лабораторних робіт: ознайомлення з інструкціями по роботі з пакетами Project Expert, SPSS, Prime Decisions, Парус–реалізація.

5. Письмове оформлення робіт по модульним завданням згідно вимог, аналіз отриманих даних, прийняття рішень (рекомендації) по результатним даним.

6. Виконання індивідуальних завдань по навчальній дисципліні:

-  згідно індивідуального завдання описати постановку задачі;

- згідно індивідуального завдання описати формульний алгоритм отримання результатних даних;

- згідно індивідуального завдання розробити інформаційну модель розв’язання задачі.

 

ІНДИВІДУАЛЬНО–КОНСУЛЬТАЦІЙНА РОБОТА

Індивідуально – консультаційна робота – це вид навчальної роботи викладача зі студентами, що здійснюється за графіком індивідуально – консультаційної роботи у формі: індивідуальних занять, консультацій, перевірки виконання індивідуальних завдань, що винесені на поточний контроль, тощо.

Індивідуально – консультативна робота проводиться у відповідності з графіком, що надається студентам на початку семестру і може проводитись у вигляді індивідуальних занять в комп’ютерному класі та консультації.

Індивідуальні заняття проводяться у формі діалогу з навчальних проблем, у комп’ютерному класі.

Консультація зі студентами проводиться в аудиторії та у комп’ютерному класі.

При проведенні консультації у аудиторії студент отримує відповіді від викладача на конкретні запитання, що пов’язані з теоретичним матеріалом дисципліни, а також певних аспектів виконання індивідуальних завдань.

Графік проведення індивідуально-консультативної роботи з дисципліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу"

для спеціальності 6108 „Маркетинг” на 7 семестр 2007 н.р.

Форми індивідуально-консультативної роботи

Навчальні тижні

Кількість годин

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

Денна форма навчання

1

Індивідуальні заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

2

4

2

Консультації

 

 

 

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

14

3

Перевірка

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

4

 

10

Разом

 

28

Вечірня форма навчання

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

1

Індивідуальні заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

2

4

2

Консультації

 

 

 

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

14

3

Перевірка

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

4

 

10

Разом

 

28

Заочна форма навчання

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

1

Індивідуальні заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

2

4

2

Консультації

 

 

 

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

14

3

Перевірка

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

4

 

12

Разом

 

30

 

СИСТЕМА ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми
дисципліни

  1. Інформаційні процеси в маркетингу і необхідність їх автоматизації.

  2. Сучасні тенденції використання інформаційних технологій в маркетингу.

  3. Системи, системи управління, системний підхід в організації управління.

  4. Інформаційні системи маркетингу, основні вимоги до їх створення та функціонування.

  5. Структура інформаційних систем маркетингу.

  6. Характеристика забезпечувальної частини маркетингу.

  7. Характеристика функціональної структури інформаційних систем маркетингу.

  8. Характеристика комплексів задач, що розв’язуються в інформаційних системах маркетингу.

  9. Поняття задач обробки даних, характеристика задач.

  10. Інформація та її роль в управлінні маркетинговою діяльністю.

  11. Поняття економічної інформації, її види та властивості.

  12. Класифікація маркетингової інформації.

  13. Структура економічної інформації.

  14. Характеристика типів і форм відображення маркетингової інформації, їх роль в процесі  прийняття рішень.

  15. Методи класифікації та кодування економічної інформації.

  16. Види та характеристика класифікаторів, які використовуються в маркетинговій діяльності.

  17. Штрихове кодування інформації.

  18. Автоматизовані інформаційні технології, їх розвиток  і класифікація.

  19. Автоматизоване робоче місце маркетолога.

  20. Сучасні засоби побудови комп’ютерних інформаційних технологій в маркетинговій діяльності.

  21. Концепція баз і банків даних, їх характеристика та використання в інформаційних системах маркетингу.

  22. Організаційно–методичні засади створення інформаційних систем маркетингу.

  23. Концептуальна модель організації маркетингових досліджень в умовах комп’ютерних технологій.

  24. Розробка концепції маркетингового дослідження.

  25. Розробка проекту дослідження.

  26. Проведення маркетингових досліджень та прийняття маркетингових рішень.

  27. Організація маркетингових досліджень в Internet.

  28. Методи та моделі, що використовуються для проведення маркетингових досліджень.

  29. Інформаційна технологія дослідження ринку з використанням анкет.

  30. Інформаційна технологія розв'язання задач з встановлення місткості ринку.

  31. Інформаційна технологія по встановленню частки підприємства на ринку, використання результатної інформації для прийняття маркетингових рішень.

  32. Інформаційна технологія дослідження попиту на товари.

  33. Методи встановлення та прогнозування попиту на товари, які використовуються в інформаційних системах маркетингу.

  34. Моделі ринкового попиту, особливості їх використання для різних видів товарів та послуг.

  35. Інформаційна технологія розв’язання задач по дослідженню кон’юнктури товарного ринку підприємства.

  36. Характеристика задач з маркетингових досліджень товарів.

  37. Інформаційна технологія розв'язання задач по дослідженню властивостей товару.

  38. Інформаційна технологія розрахунків з аналізу конкурентоспроможності товарів.

  39. Характеристика задач з планування випуску та збуту товарів.

  40. Інформаційна технологія розв’язання задач з оптимізації асортиментного плану випуску товарів.

  41. Характеристика задач з обліку та аналізу збуту товарів.

  42. Інформаційна технологія розв’язання задач з дослідження життєвого циклу товарів.

  43. Концептуальна модель формування цін на товари в інформаційних системах маркетингу.

  44. Інформаційна технологія розрахунку цін на товари на основі витрат на виробництво.

  45. Інформаційна технологія встановлення ціни продажу товарів.

  46. Інформаційна технологія встановлення оптимальних цін продажу товарів.

  47. Інформаційна технологія розрахунків прибутків при різних варіантах витрат і обсягів продажу.

  48. Інформаційна технологія розрахунків цін на експортно-імпортні товари.

  49. Характеристика задач з рекламної діяльності, що розв'язуються в інформаційних системах маркетингу.

  50. Інформаційна технологія розв’язання задач з дослідження регіональних характеристик споживачів реклами.

  51. Інформаційна технологія розв’язання задач з тестування рекламних заходів.

  52. Інформаційна технологія розв’язання задач з аналізу ситуації на ринку масової рекламної інформації та її використання для прийняття маркетингових рішень.

  53. Інформаційна технологія розв’язання задач з планування рекламних заходів.

  54. Характеристика задач для контролю та аналізу рекламної діяльності.

  55. Інформаційна технологія  розв’язання задач з аналізу комунікативної ефективності реклами.

  56. Сфери застосування cистеми підтримки прийняття рішень в управлінні маркетинговою діяльністю.

  57. Використання інтелектуальних інформаційних систем для розв’язання маркетингових задач.

  58. Інформаційно–пошукові системи та їх використання в маркетинговій діяльності.

  59. Корпоративні інформаційні системи, характеристика контурів (модулів) управління маркетингом.

  60. Корпоративні інформаційні системи, орієнтовані на покупця (клієнта) – CSRP.

Порядок оцінювання знань студентів з дисципліни на основі результатів поточного модульного контролю (ПМК)

Організація поточного модульного контролю знань

Завданням поточного модульного контролю є перевірка розуміння та запам’ятовування певного матеріалу дисципліни, уміння виконувати постановку маркетингових задач для розв’язання їх на комп’ютері, практичних навичок проведення розрахунків на ПЕОМ, уміння аналізувати результатні данні для прийняття маркетингових рішень.

Об’єктом поточного модульного контролю знань студентів є:

а) контроль систематичності та активності роботи протягом семестру над вивченням програмного матеріалу дисципліни;

б) виконання завдань для самостійного опрацювання;

в) контроль за виконанням модульних  завдань.

Результати поточного модульного контролю знань студентів оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів.

Контроль систематичності та активності роботи студентів
протягом семестру

Контроль систематичності та активності роботи студентів протягом семестру не може перевищувати 40 балів і оцінюється по двом параметрам:

- контроль відвідування лабораторних занять (10 балів);

- активність та рівень знань при виконанні домашніх та лабораторних завдань (30 балів);

Критерії оцінки відвідування лабораторних занять встановлюються таким чином:

- при 100% відвідуванні студент отримує 10 балів;

- при 90% відвідуванні студент отримує 8 балів;

-  при 80% відвідуванні студент отримує 6 балів;

- і т.д.

Бали за відвідування виставляються в журналі обліку викладача в кінці семестру перед іспитом.

Контроль активності та рівень знань при виконанні домашніх та лабораторних завдань встановлюється таким чином:

  • при оцінці домашніх завдань враховується відповідність їх методичним вказівкам  та правильність їх виконання. При виконанні цих вимог студент отримає 10,0 балів за кожне домашнє завдання (всього 8 балів);

  • при оцінці лабораторних робіт враховується правильність постановки задачі, технології її розв’язання, форми та зміст результатної інформації, аналіз отриманих результатів для прийняття маркетингових рішень. Кожен з перерахованих показників оцінюється в 1 бал, загальна кількість балів по лабораторній роботі не більш 10(5) балів.

Перелік питань по темах для опитування, зміст домашніх завдань та вказівки по виконанню лабораторних робіт наведені в навчально-методичному посібнику для самостійної роботи студентів по дисципліні [2].

Критерії оцінки рівня знань студентів по лабораторним роботам дисципліни наведені в таблиці 4.

Таблиця

Критерії оцінки активності та рівня знань студентів по темам дисципліни

№ п/п

Тема

Вид навчального процесу

Форма контролю

Кіл-сть балів

1

Інформаційна технологія дослідження кон'юктури товарного ринку.

Лабораторне заняття №1

Перевірка лабораторної роботи

10

2

Інформаційна технологія розв'язання задач з маркетингових досліджень товарів

Лабораторне заняття №2

Перевірка лабораторної роботи

5

3

Інформаційна технологія розрахунку цін.

Лабораторне заняття №3

Перевірка лабораторної роботи

5

 

Всього:

 

 

20

 

Контроль знань студентів по модульним завданням

Модульне завдання - це частина програми дисципліни, яка складається з пов’язаних між собою теоретичних положень, індивідуальних розробок студента, постановки задач, розв'язання задач на комп'ютері, результатів розрахунків та їх аналізу для прийняття рішень в маркетингу.

Оцінка всіх модульних завдань складає 60 балів із 100 балів, якими оцінюється вся робота, винесена на поточний модульний контроль.

При виконанні модульних завдань оцінці підлягають письмові звіти студентів по 2-ом модулям:

- інформаційна технологія складання бізнес-плану при виробництві нового товару (25 балів).

- інформаційна технологія дослідження попиту на товари (25 балів);

Кожне завдання оцінюється в балах:

- 25 балів виставляються при правильному викладені теоретичних положень, постановки задачі, реалізації її на комп’ютері та обґрунтування висновків і прийнятті маркетингових рішень;

- 15 балів виставляється при наявності непринципових помилок  в постановці задачі та в висновках по результатам роботи;

- 10 балів виставляються при наявності помилок в комп’ютерній технології реалізації задачі;

- 0 балів виставляється при відсутності передбачених методичними розробками параграфів модульного завдання, помилках в постановці та технології розрахунків.

Графік проведення контролю знань студентів по модульним завданням і строкам навчання подано в таблиці 5.

Таблиця

Графік проведення контролю знань студентів по модульним завданням і строкам навчання

№ п/п

Модульне завдання

Форма проведення контролю

Строк проведення

1.

Інформаційна технологія складання бізнес-плану при виробництві нового товару

Захист письмового звіту по індивідуальному завданню

4 тиждень семестру

2.

Інформаційна технологія дослідження попиту на товари

Захист письмового звіту по індивідуальному завданню

9 тиждень семестру

Модульне завдання № 1. Складання бізнес-плану при виробництві нового товару.

Мета роботи: Закріпити теоретичні знання та набути практичних навичок складання бізнес-плану з використанням пакету Project Expert.

Необхідно:

- вибрати предметну область та товар (послугу) для дослідження;

- на основі конкретних товарів підготувати вхідні дані: про товар, витрати на виробництво, управління, маркетинг, стартовий баланс;

- ввести дані в ПЕОМ та скласти бізнес-план;

- проаналізувати отримані результати для прийняття маркетингових рішень;

- скласти письмовий звіт про виконання модульного завдання;

- індивідуальний захист звіту.

Модульне завдання № 2. Інформаційна технологія дослідження попиту на товари.

Мета роботи: Закріпити теоретичні знання та набути практичних навичок складання анкети для дослідження попиту на товари, збирання та обробки даних з використанням комп'ютерних технологій.

Необхідно:

- викласти теоретичні питання по дослідженню попиту на товари (послуги);

- вибрати товар (послугу) для дослідження, коротко описати характеристику предметної області;

- з використанням  текстового редактора та засобів комп'ютерної графіки, розробити форму анкети для опитування споживачів товару;

- визначити методи збирання даних, зібрати дані опитування;

- з використанням пакету SPSS ввести дані в ПЕОМ;

- скласти таблиці і побудувати графіки по основним питанням анкети;

- зпроектувати та скласти крос–таблиці для виявлення залежності між 2, 3 показниками анкети;

- скласти таблиці для кластерного аналізу по результатам опитування;

- провести маркетинговий аналіз отриманої результативної інформації та дати рекомендації щодо виробництва і продажу товарів;

- скласти письмовий звіт про виконання модульного завдання;

- індивідуальний захист звіту.

Порядок і форми проведення поточного модульного контролю знань студентів на денній та вечірній формі навчання

Об’єктом поточного модульного контролю знань студентів є:

  • контроль систематичності та активності роботи студентів протягом семестру (20 балів);

  • виконання модульних завдань (60 балів);

  • виконання лабораторних робіт (12 балів);

  • виконання домашніх завдань (8 бали);

Порядок і форми проведення поточного модульного контролю знань студентів заочної форми навчання

Об'єктом поточного контролю знань студентів заочної форми навчання є:

а) виконання контрольних робіт;

б) виконання лабораторних робіт (модульних завдань).

Результати поточного контролю знань студентів заочної форми навчання в цілому оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів.

Семестрова оцінка виставляється за умови, коли студент успішно виконав контрольну та лабораторні роботи (модульні завдання).

Виконання контрольних робіт.

Письмова контрольна робота оцінюється в 40 балів і містить два завдання:

- теоретичне питання, відповідь на яке оцінюється до 15 балів. При оцінці відповіді на теоретичне питання враховується ступінь повноти відповіді (5 балів), рівень знань матеріалу (5 балів), послідовність та логіка викладання матеріалу (5 балів);

- опис постановки задачі, алгоритму і технології її розв'язання оцінюється в цілому в 25 балів. Критерії оцінки наступні: за повну і правильну характеристику задачі надається 10 балів, за правильний опис вхідної і вихідної інформації – 5 балів, за правильний опис алгоритму і технології розв'язання задачі – 10 балів.

Загальні методичні вказівки до виконання  письмових контрольних робіт наведені в посібнику для самостійного вивчення дисципліни. [3]

Виконання лабораторних робіт (модульних завдань)

Модульні завдання виконуються у вигляді лабораторних робіт в аудиторіï під керівництвом викладача на основі даних контрольного прикладу  підготовлених студентами самостійно. Методичні вказівки по підготовці до виконання модульних завдань наведені в посібнику для самостійного вивчення дисципліни.

Результати виконання модульних завдань оцінюються в 60 балів. Порядок проведення модульних завдань та критерії оцінки наведені вище (9.2.1.2).

Організація підсумкового контролю

Підсумковий бал за результатами поточного модульного контролю оформляється під час останнього заняття (практичного, лабораторного), а  на заочній формі навчання – за розкладом екзаменаційно-лабораторних сесій.

Кількість балів (числом, кратним 5) вноситься до відомості і є основою для визначення  загальної успішності студента з дисципліни. Переведення даних 100-бальної шкали в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в такому порядку:

Оцінка за шкалою ECTS

Оцінка за бальною шкалою, що використовується в КНЕУ

Оцінка за нацональною шкалою

A

85-100

5 (відмінно)

B

80

4 (добре)

C

65-75

D

60

3 (задовільно)

E

50-55

FX

20-45

2 (незадовільно) з можливістю повторного складання

F

0-15

2 (незадовільно) з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

Студенти, які отримали оцінку “незадовільно” ліквідують академічну заборгованість з підсумкового модульного контролю згідно порядку її ліквідації, встановленому в КНЕУ.

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Основна

  1. Пінчук Н.С., Галузінський Г.П., Орленко Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навч. посібник. – 2–ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 352 с.

  2. Пінчук Н.С., Галузінський Г.П., Орленко Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навч. метод. посібник. для самост. вивч. дисц.– К.: КНЕУ, 2001. – 296 с.

  3. Ситник В.Ф. та ін. Основи інформаційних систем: Навч. посібник. – 2–ге вид., перероб. і доп. /В.Ф. Ситник, Т.А. Писаревська, Н.В. Ерьоміна, О.С. Краєва; За ред. В.Ф. Ситника. –К.: КНЕУ, 2001. – 420 с.

Допоміжна

  1. Галузінський Г.П., Гордієнко І.В. Сучасні технологічні засоби обробки інформації: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 224 с.

  2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002. –712с.

  3. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория и практика. – М.: Финпресс, 1998.–416 с.

  4. Гужва В.М. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Навч. посібник. –К.: КНЕУ, 2001. – 400 с.

  5. Електронна комерція: Навч. посібник /А.М. Береза, І.А. Козак, Ф.А. Левченко та ін. –К.: КНЕУ, 2002. –326 с.

  6. Єрьоміна Н.В. Проектування баз даних: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. –208 с.

  7. Інформаційні системи і технології в економіці: Посібник для студентів вищих навчальних закладів /За ред. В.С. Пономаренка. –К.: Видавничий центр “Академія”, 2002. –544 с.

  8. Информационые технологии в маркетинге: Учеб. для вузов /Г.А. Титоренко, Г.М. Макарова, Д.М. Дайтбеков и др.; Под ред. Г.А. Титоренко. –М.: ЮНИТИ–ДАНА, 2000. – 335с.

  9. Федосеев В.В. Экономико–математические методы и модели в маркетинге: Учеб. пособие. –М.: АО «Финстатинформ», 1996. – 110 с.

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!