Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 1219 Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Електронна комерція, КНЕУ

Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни Електронна комерція, КНЕУ

« Назад

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА

ФАКУЛЬТЕТ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ І ТЕХНОЛОГІЙ

кафедра інформаційних систем в економіці

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

щодо змісту та організації самостійної роботи студентів,

поточного і підсумковогоконтролю їх знань

з дисципліни

“Електронна комерція”

(для бакалаврів спеціальності 6404 “Інтелектуальні системи прийняття рішень”)

Київ КНЕУ 2006

 

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Перелік завдань для СРС, форми її організації та звітності, термін виконанная та кількість балів подано в Карті самостійної роботи студента.  

 

КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

З дисципліни „Електронна комерція”

для студентів напрямку

“Економіка і підприємництво”

Види самостійної роботи

Планові терміни виконання

Форми контролю та звітності

Максимальна кількість балів

Денна та вечірня форми навчання

І. Обов’язкові

За систематичність і активність роботи

1.1. Підготовка до лабораторних занять

Протягом семестру

Активна участь в лабораторних заняттях

5 за 1 лабораторну роботу

8 х 5 = 40

1.2. Підготовка до лекційних занять

Протягом семестру

Активна участь в лекційних заняттях

10

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.3. Підготовка до модульної контрольної роботи (опрацювання основної літератури)

Протягом семестру

Написання тесту

20

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.4. Відпрацювання практикуму лабораторної роботи 5.1.,  пошукова робота відповідно до завданнь лабораторної роботи 6, 7.1

Протягом семестру

Активна участь в лабораторних заняттях

10

Разом балів за обов’язкові види СРС

80

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Написання реферату на одну з обраних тем, наведених у додатку 1.

До кінця семестру

Захист матеріалів реферату під час ІКР

10

2.2. Участь в наукових студентських конференціях

До кінця семестру

Доповіді на наукових студентських конференціях

10

Разом балів за вибіркові види СРС

20

Всього балів за СРС у семестрі

100

Заочна форма навчання

І. Обов’язкові

За систематичність і активність роботи

1.1. Підготовка лабораторних робіт (1.1., 2.1., 3.1., 4)

Протягом семестру

Активна участь в лабораторних заняттях

5 за 1 лабораторну роботу

4 х 5 = 20

1.2. Підготовка до лекційних занять

Протягом семестру

Активна участь в лекційних заняттях

10

За виконання модульних (контрольних) завдань

1.3. Підготовка до модульної контрольної роботи (опрацювання основної літератури)

Протягом семестру

Написання тесту

20

За виконання завдань для самостійного опрацювання

1.4. Написання реферату на одну з обраних тем, наведених у додатку 1.

До кінця семестру

Захист матеріалів реферату під час ІКР

10

Разом балів за обов’язкові види СРС

60

ІІ. Вибіркові

За виконання завдань для самостійного опрацювання

2.1. Відпрацювання практикуму лабораторної роботи 5.1. 

Протягом семестру

Захист під час ІКР

5

2.2. Пошукова робота відповідно до завданнь лабораторної роботи 6

Протягом семестру

Захист під час ІКР

10

2.3. Пошукова робота відповідно до завданнь лабораторної роботи  7.1

Протягом семестру

Захист під час ІКР

5

2.4. Відпрацювання практикуму лабораторної роботи 9

Протягом семестру

Захист під час ІКР

10

2.5. Участь в наукових студентських конференціях

До кінця семестру

Доповіді на наукових студентських конференціях

10

Разом балів за вибіркові види СРС

40

Всього балів за СРС у семестрі

100

 

ІНДИВІДУАЛЬНО-КОНСУЛЬТАТИВНА РОБОТА

Індивідуально-консультативна робота полягає в проведенні консультацій студентів з виконання лабораторних робіт та самостійних завдань, захисту лабораторних робіт. Індивідуально-консультативна робота проводиться керівниками курсу, відповідно до графіка – табл.1. Дати та час проведення консультацій встановлюються додатковим графіком, що затверджується на початку кожного семестру. 

Таблиця 1

Графік проведення індивідуально-консультативної роботи з дисципліни „Електронна комерція” на 7 семестр

Форми індивідуально-консультативної роботи

Навчальні тиждні проведення ІКР

Кількість годин

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

XIII

XIV

XV

XVI

Денна форма навчання

1.

Консультації

 

 

 

 

2

2

2

2

20

2

2

2

2

2

2

 

 

2.

Перевірка виконання завдань СРС

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

2

4

2

Разом

28

Вечірня форма навчання

1.

Консультації

 

 

 

1

1

1

1

1

12

1

1

1

1

1

1

1

 

2.

Перевірка виконання завдань СРС

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

4

2

Разом

18

Заочна форма навчання

1.

Консультації

 

 

 

1

2

2

2

2

22

2

2

2

2

2

2

1

 

2.

Перевірка виконання завдань СРС

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

10

 

Разом

32

 

СИСТЕМА ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми

  1. Дайте визначення поняття "електронна комерція".

  2. У чому різниця між "електронною комерцією та електронним бізнесом"?

  3. Назвіть суб’єктів електронної комерції.

  4. Що означають абревіатури B2C, B2B, G2C?

  5. Назвіть сфери, у яких на сьогодні використовується електронна комерція.

  6. На яких рівнях може здійснюватися електронна комерція?

  7. Охарактеризуйте сучасний стан ринку електронної комерції у світі, Україні.

  8. Яке правове підгрунття для здійснення електронної комерції існує в Україні?

    1. Що таке Інтернет-платіжна система?

    2. Що таке електронні гроші?

    3. Назвіть платіжні системи на основі електронних грошей, які використовуються в Україні.

    4. Які ви знаєте українські платіжні системи на основі кредитних карток? На основі смарт-карток?

    5. Що потрібно мати для роботи через Інтернет з платіжною системою на основі смарт-карток?

    6. Які послуги можуть надавати системи Інтернет-банкінгу?

    7. Які послуги надають системи Інтернет-брокерідж?

    8. У чому відмінність між поняттями "Інтернет-брокерідж" та "Інтернет-трейдінг"?

    9. Які етапи процесу страхування можуть бути реалізовані через Інтернет?

    10. Що розуміють під інформаційною безпекою системи електронної комерції?

    11. Які існують основні проблеми безпеки інформації в системах електронної комерції?

    12. Назвіть рівні, на яких можуть здійснюватися заходи щодо безпеки систем електронної комерції.

    13. Які ви знаєте групи процедурних заходів безпеки.

    14. Назвіть основні механізми безпеки систем електронної комерції.

    15. Які типи загроз безпеці систем електронної комерції існують?

    16. У чому полягає розробка концепції інформаційної безпеки?

    17. Назвіть основні групи програмного забезпечення, що може бути використане для захисту систем електронної комерції.

    18. Що таке Firewall? Наведіть приклади.

    19. Якими засобами в Інтернет можна проводити вторинні маркетингові дослідження?

    20. Опишіть основні методи первинних маркетингових досліджень в Інтернет.

    21. Об’єкти дослідження на Інтернет-ринку.

    22. Назвіть основні форми реклами.

    23. Що таке банер? Які типи банерів Ви знаєте?

    24. Які основні методи реклами слід використовувати при рекламі електронного магазину?

    25. Як знайти цільову аудиторію для електронної розсилки?

    26. Які моделі оплати реклами в Інтернет Ви знаєте?

    27. В чому основна особливість маркетингу в Інтернет?

    28. Які основні відмінності і переваги електронного ринку у порівнянні з традиційним?

    29. Які існують основні сектори Інтернет-ринку?

    30. Назвіть дві основні складові електронного магазину.

    31. Назвіть програмні засоби, які можуть використовуватися для створення електронного магазину (чиіншої системи для електронної комерції).

    32. Які існують способи створення електронних магазинів?

    33. Які є варіанти розміщення електронного магазину?

    34. Дайте визначення поняттю “віртуальне підприємство”.

    35. Опишіть структуру віртуального підприємства.

    36. На основі яких ознак можна здійснювати класифікацію віртуальних підприємств?

    37. Які технології можуть використовуватися для створення віртуальних підприємств ?

    38. Які основні вимоги пред”являються до систем workflow в складі ВП?

    39. Яким чином в системах електронної комерції можуть бути використані програмні агенти?

    40.  Назвіть типи систем В2В.

    41. Вимоги до функціональних можливостей торгівельних майданчиків.

    42.  Охарактеризуйте сучасний стан електронного урядування в Україні.

 

Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань

ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ

А) Систематичність та активність роботи на заняттях

Оцінювання систематичності та активності роботи на заняттях здійснюється за результатами виконання восьми лабораторних робіт, оформлених у вигляді письмових звітів.

Максимально можлива оцінка за виконання кожної лабораторної роботи – 5 балів. Тобто, всього за лабораторні роботи студент може набрати 40 балів.

Оцінку може бути знижено : а) за неповноту представлених результатів або припущені в них помилки; б) невчасне представлення звітів; в) неякісне оформлення звітів.

Ще до 10 балів студент може отримати за систематичне відвідування лекційних занять.

Б) Виконання завдань для самостійного опрацювання

За виконання завдань для самостійного опрацювання студент може отримати максимально 30 балів – див. Карту самостійної роботи студента.

С) Виконання модульних (контрольних) завдань

Дана дисципліна складається з одного модуля і передбачає написання тесту, що охоплює всі теми курсу і складається з 20 питань одинарного або множинного вибору. 

Відповідь на кожне з запитань може бути вірною, невірною.

За написання тесту студент може отримати максимально 20 балів, які враховуються як бали за самостйну роботу – див. Карту самостійної роботи студента.

 

ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

Оцінка знань студентів з дисципліни «Електронна комерція» здійснюється на основі поточно-модульного контролю.

Для фіксації підсумкової оцінки у відповідних документах її переводять у традиційну форму за такою шкалою:

85-100 балів - А - відмінно

80 балів - В - добре

65-75 балів - С - добре

60 балів - D - задовільно

50-55 балів - Е - задовільно

20-45 балів - FX - незадовільно з можливістю повторної перездачі

0-15 балів - F - незадовільно з можливістю повторного вивчення дисципліни

ОСОБЛИВОСТІ ПОТОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Студенти заочної форми навчання мають:

1. Виконати 4 лабораторні роботи (1.1, 2.1, 3.1, 4) та оформити їх у вигляді звіту – максимально за них можна отримати 20 балів.

2. Ще до 10 балів студент може отримати за відвідування лекційних занять.

3. Написати тест- максимальна оцінка - 20 балів.

4. Виконати завдання для самостійного опрацювання – див. п.6,  карту самостійної роботи студента – максимально за них можна отримати 40 балів.

 

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Основна

  1. Електронна комерція : Навч.посібник / А.М. Береза та ін. – К.: КНЕУ, 2002.-320с.

  2. Береза А.М., Козак І.А. та ін. Електронна комерція . Навчально-методичний  посібник для самостійного вивчення дисципліни - К.:КНЕУ, 2004 р. 108 с.

    Допоміжна

    1. Балабанов И.Т. Электронная комерция. – СПб: Питер, 2001. – 336с.

    2. Джон Вакка, Секреты безопасности в Internet. - К.: Диалектика, 1997. - 512 с., ил.

    3. Дюбуа Поль, MySQL. Пер. С англ.: -М.: Издательский дом "Вильямс", 2001. -816 с.

    4. Имери, Винс. Как сделать бизнес в Internet: Пер. с англ. – 3- изд. – К.; М.; СПб. :Диалектика, 1998. – 464 с. : ил.

    5. Козак І.А. Телекомунікації в бізнесі: навч.посібник. – К.: КНЕУ, 2004.-с. 340.

    6. Козье Д. Электронная комерция: Пер. с англ. – Москва: Издательсько-торговий дом “Руская редакция”. 1999. – 288 с.: ил.

    7. Крупник А. Как продать товар и получить деньги в Internet (введение в електронную комерцию). Москва: “МикроАрт”, 2000г – 240с.

    8. Пономаренко Л.А., Філатов В.О.Електронна комерція: Підручник/ за ред. А.А.Мазаракі.-К.:Київ.нац.торг.- екон.унів-т, 2002.- с.78-81, с.109-110.

    9. Семенов П.П. Безопасность против безопасности. М:Центр защиты информации, 1999. – 351с.

    10. Смирнов С.Н. Електронний бізнес.- М.: ДМК Пресс; М.: Компанія АиТи, 2003.-с.168-176.

    11.  Успенский И.В. Интернет как инструмент маркетинга. –СПб.:БХВ - Санкт-Петербург, 2000. – 256 с.: ил.

    12. Успенский И. Энциклопедия Интернет-бизнеса.- СПб.: Питер, 2001. – 432с.

    13.  Холмолгоров В. Интернет- маркетинг.Краткий курс. – СПб.: Питер, 2001. – 208с.

    14.  Эмор Д. Электронний бизнес: эволюция и/или революция.: Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. с.85-87


Додаток 1

ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНИХ ТЕМ ДЛЯ НАПИСАННЯ РЕФЕРАТІВ

  1. Розвиток електронної комерції на Заході, в Росії та в Україні

  2. Перспективи електронної комерції

  3. Розвиток електронної комерції напрямку В2В у світі та в Україні.

  4. Правове забезпечення електронної комерції - світовий досвід і українські реалії

  5. Використання платіжних систем в електроній комерції - проблеми та перспективи

  6. Перспективи Інтернет-банкінгу

  7. Концепція Віртуального Уряду в Україні - проблеми та перспективи.

  8. Розробка електронного магазину на основі порталу магазинів - українські можливості

  9. Де знаходиться ринок FOREX?

  10. Як "просунути" свій сайт в Інтернет.

  11. Організація системи безпеки електронного магазину

  12. Електронний цифровий підпис та його використання в електронній комерції.

  13. Впровадження електронного цифрового підпису в Україні.

  14. Віртуальні організації - приклади створення.

  15. Напрямки G2C, G2B - реальність в Україні чи далека перспектива?

  16. Страховий Інтернет України

  17. Інтернет-реклама, як форма бізнесу на українському ринку Інтернет-послуг.

  18. Системи на основі електронних грошей на Україні - переваги та недоліки для клієнта

  19. Перспективи смарт-технології для розрахунків через Інтернет

  20. Системи на основі кредитних карток - використання в Україні.

З повагою ІЦ “KURSOVIKS”!