-
Завантажити програму Ms Access.
-
Створити нову базу даних з назвою Економічна задача у папці Мой компьютер\\ Користувач \ Прізвище\ Практика.
-
Створити таблицю шляхом імпортування таблиці Економічна_задача.xls (Лист “Таблиця для імпорту”), створеної в Excel (Таблица/Создать/Імпорт таблицы тип файла: .xls; вибрати перемикач “не создавать ключ”; Надати таблиці назву Розрахунки економічних показників).
-
Переглянути результати імпортування.
-
Виконати редагування структури таблиці за допомогою послідовності дій Таблица/Конструктор. (полю № встановити тип Счетчик; у полях, в яких передбачаються грошові одиниці, встановити тип Денежный). Зберегти структуру.
-
У режимі таблиці переглянути результати редагування.
-
У кінці таблиці дописати три інших прізвища, які починаються на літеру “С” з ініціалами.
-
Виконати сортування записів у порядку спадання значень поля Нараховано.
-
Виконати сортування записів у порядку зростання значень поля ПІБ.
-
Вивести на екран записи, для яких значення поля Нараховано менше 1500,00 грн. (Записи/Фильтр/ Расширенный фильтр; умова: < 1500). Переглянути результати, відновити виведення усіх записів.
-
Вивести на екран список працівників, прізвища яких починаються на літеру “С” (Записи/Фильтр/Фильтр по выделенному). У вікні Записи/Фильтр/ Расширенный фильтр переписати відповідну умову. Переглянути результати, виконати збереження результатів і показати їх викладачу. Відновити виведення усіх записів.
-
Створити запит на оновлення за допомогою якого виконати розрахунок необхідних полів таблиці Розрахунки. (Для цього необхідно: створити запит, який би містив всі поля таблиці Розрахунки. Потім перейти в режим конструктора запитів і вибрати команду Запрос/Обновление. У рядку Обновление, щоз’явився, запустити майстер для побудови виразів, використовуючи контекстне меню, і сконструювати відповідний вираз. (Формули взяти з таблиці Економічна_задача.xls теми Excel.) Після побудови виразу вибрати команду Запрос/Запуск.
-
Переглянути результат у таблиці Розрахунки економічних показників.
-
Виконати збереження результатів і показати їх викладачу.
-
Створити запит за допомогою команд Запарос/Создать/Простой Запрос, який містив би всі поля таблиці Розрахунки економічних показників.
-
Надати йому ім’я Розрахунки_1. Переглянути запит.
-
Створити копію цього запиту (контекстне меню/Сохранить как).
-
Виконати редагування копії запиту за допомогою кнопки Конструктор у вікні бази даних: у полі Нараховано видалити позначку Вывод на экран, переглянути запит.
-
Виконати редагування запиту, де в розділі Условия отбора задати умову в полі Нараховано <1000, переглянути запит.
-
Зберегти цей запит з назвою Розрахунки_2 і закрити його.
-
Виконати редагування запиту Розрахунки_1 таким чином, щоб у ньому відображались прізвища, що починаються на літеру “С”. Переглянути запит.
-
Виконати збереження результатів і показати їх викладачу.
-
Зберегти ці запити і закрити.
-
Створити форму за допомогою команди Формы/Создать/Мастер форм, в яку помістити усі поля з таблиці Розрахунки економічних показників. Задати вид форми – в один стовпчик, стиль – міжнародний, назва форми Розрахунки_3.
-
Переглянути результати, виконати перехід до наступного запису, перейти до останнього запису, ввести новий запис, перейти до першого запису.
-
Виконати редагування форми за допомогою кнопки Конструктор у вікні бази даних. В режимі конструктора внести заголовок форми Склад співробітників, додати кнопку пошуку запису за допомогою Панелі елементів.
-
Переглянути форму, виконати пошук будь-якого запису за допомогою кнопки пошуку.
-
Виконати збереження результатів і показати їх викладачу.
-
Зберегти форму і закрити її.
-
Створити звіт, який би містив всі поля таблиці Розрахунки економічних показників. Передбачити сортування поля ПІБ в алфавітному порядку. Вибрати макет – Табличный, орієнтація – альбомна, стиль – Строгий. Дати йому назву Відомість.
-
Зберегти цей звіт в зовнішньому файлі Відомість формату RTF у папці Мой компьютер\\ Користувач \ Прізвище\ Практика.
-
Переглянути результати.
-
Виконати збереження результатів і показати їх викладачу.
-
Закрити СУБД.