Практична робота №1 на тему ТБ у комп’ютерному класі. Організація робочого місця в комп’ютерному класі. Системи кодування даних в комп’ютерній техніці
« НазадПрактична робота №1Тема. ТБ у комп’ютерному класі. Організація робочого місця в комп’ютерному класі. Системи кодування даних в комп’ютерній техніціМета. Ознайомитися з правилами ТБ під час роботи з комп’ютером, з особливостями організації робочого місця, набути практичні навички реєстрації та роботи в локальній мережі університету, повторити призначення клавіш на клавіатурі. Ознайомитися з різними системами кодування даних, з кодуванням різних типів даних та з типовими операціями з даними, що опрацьовуються з використанням комп’ютерної техніки. Підготувати письмовий звіт. Технологія виконання роботи Завдання 1. Зареєструватися в локальній мережі. 1) Включити комп’ютер 2) У діалоговому вікні Вхід в систему у полі Пользователь ввести групу та номер за списком групи, у форматі а у полі Пароль ввести стандартний пароль входу 555, приклад: Пользователь fb_31_номер за лекційним списком Пароль 555 Вход в Terminus 3) На пропозицію системи змінити пароль, ввести власний пароль з кількістю символів не менше 3, враховуючи чутливість паролю до регістру, тобто lucky, Lucky, lucky – це різні паролі (краще вибрати числовий пароль, наприклад дату народження 25051995 чи ін.) 4) Відкрити вікно програми Мій комп’ютер та записати до звіту назву мереженого диску і його об’єм. 5) На власному диску створити папку з назвою Практичні роботи <власне прізвище> та ярлик для папки викладача. 6) Перевірити роботу ярлика і у папці викладача клацнути на ярлику Техніка безпеки. 7) Ознайомитися із змістом розділу для студентів і здати залік. Завдання 2. Розмістити перед собою клавіатуру, повторити назви груп клавіш клавіатури (Див. Теоретичну довідку до ПР1) та призначення окремих клавіш, а саме: Enter, Esc, Tab, CapsLock, Shift, Ctrl, Alt, Backspace, Delete(Del), Ins, Insert, Num Lock, Print screen, Home, End, Page Up(PgUp), Page Down(PgDn), Pause, Break, Scroll Lock і помістити у звіт таблицю:
Завдання 3. Скопіювати на робочий стіл папку KEY, відкрити її, запустити на виконання файл Key.exe, вибрати перший рівень, натиснути СТАРТ та виконати вправу і записати результат швидкість роботи на клавіатурі =кількість символів за хвилину, добре якщо V=120c/хв). Для вивчення клавіатури можна скористатися програмою «Stamina». Завдання 4. З наведеної нижче таблиці вибрати два десяткові числа за варіантом, що відповідає номеру у списку групи та виконати переведення десяткових чисел у 2-у сч, 8-у сч, 16-у сч різними способами: 1) діленням на 2; 2) за схемою А10 → А8 → А2 (застосувати правило тріад); 3) за схемою А10 → А16 → А2 (застосувати правило тетрад); 4) Зробити перевірку зворотнім переведенням двійкових чисел у десяткову систему числення. 5) Виконати додавання, множення, віднімання та ділення над заданими числами у двійковій системі числення (з точністю до 4 знаків у дробовій частині) і у десятковій системі числення (ділення до 2 знаків у дробовій частині) та зробити перевірку.
Завдання 5. Використовуючи системи кодування ASCII та Windows 1251, записати код свого прізвища, ім’я та по-батькові і визначити необхідний для збереження об’єм пам’яті. Як зміниться об’єм пам’яті при використанні системи кодування UNICODE? Завдання 6. Визначити об’єм пам’яті, який займе при двійковому кодуванні кольорова картинка розміром 5 х 6 см при використанні системи кодування RGB та при використанні системи кодування CMYK, якщо в кожному квадратному сантиметрі міститься 24 х 24 точки. Обчислити роздільну здатність монітора. Завдання 7. Помістити у звіт відповіді на контрольні запитання. Завдання 8. По закінченню роботи вийти з сеансу: Пуск → Завершення сеансу … Контрольні запитання до захисту практичної роботи
Практична робота №2Тема. Операційна система Windows. Прийоми роботи з об’єктами ОС Windows. Робота з файловою структурою в програмі Провідник. Пошук довідкової інформації в середовищі ОСМета. Закріпити практичні навички роботи з об’єктами ОС: створення, перейменування, копіювання, переміщення, видалення, перегляд властивостей та пошук. Виробити вміння використовувати довідкову систему в проблемних ситуаціях. Підготувати письмовий звіт. Технологія виконання роботи Завдання 1. Переглянути та записати до звіту наявні об’єкти Робочого столу. Завдання 2. Виділити об’єкт Мій комп’ютер, переглянути його властивості та записати у звіт характеристики вашого комп’ютера та операційної системи, встановленої на ньому (при роботі у локальній мережі дану інформацію можна отримати, виконавши вказівку dxdiag: Пуск ® Выполнить… ® dxdiag) Завдання 3. Виконати операції над об’єктамиРобочого столу і записати до звіту, які прийоми та вказівки застосовувалися у кожному завданні. 1) Перемістити об’єкти Робочого столу, розмістивши їх по колу в центрі екрану. 2) Відкрити вікно програми Мій комп’ютер, визначити його тип і записати основні елементи даного вікна. 3) Зменшити розміри вікна на третину по горизонталі та перемістити вікно у центральну частину. 4) Відкрити вікно об’єкту Корзина, змінити його розміри на третину екрану та перемістити його у праву частину екрану, порівняти структуру цих вікон, записати до звіту висновок. 5) Згорнути відкриті вікна на панель задач. Завдання 4. Побудувати задану структуру каталогів засобами ОС: 1) Відкрити папку Мои документы, розгорнути вікно на повний екран. 2) Через меню вибрати вказівку Файл ® Создать ® Папку. Записати ім’я створеної папки. 3) В цьому ж вікні створити папку за допомогою контекстного меню. Записати ім’я створеної папки. 4) Різними способами перейменувати створені папки у Експерименти_<своє ім’я> та Експерименти_<своє прізвище>. 5) Відновити розміри вікна папки Мои документы. 6) На своєму диску створити папку Temp. На Робочому столі створити для неї ярлик і відкрити її. 7) Перетягуванням перемістити папку Експерименти_<своє ім’я> у папку Temp і спеціальним перетягуванням перемістити папку Експерименти_<своє прізвище> у папку Temp. 8) Виділити вміст папки Temp і через буфер обміну за допомогою комбінації клавіш перемістити у папку Мои документы. Записати до звіту використані вказівки. 9) За допомогою контекстного меню виконати групову операцію по видаленню папок Експерименти_<своє ім’я> і Експерименти_<своє прізвище> (попередньо перевірити властивості корзини та переконатись у можливості відновлення видалених об’єктів). 10) Відкрити Корзину і переконатися, що видалені папки знаходяться там. Відновити їх. 11) Відкрити вікно папки Мои документы, переконатися , що відновилися обидві папки, виділити їх і видалити не поміщаючи у корзину. Переконатися, що їх у корзині немає. Записати до звіту вказівки видалення, використанні в кожному з випадків. Завдання 5. Виконати операції над файлами і каталогами у середовищі програми Провідник: 1) Запустити програму Проводник та записати до звіту, яка папка відкрита на лівій панелі у момент запуску. 2) На лівій панелі відкрити папку Мои документы, на правій панелі створити папку Експерименти_<своє прізвище> і в ній створити текстовий файл Візитка_<своє прізвище>.txt та ярлик для Корзини. 3) Знайти всі графічні файли та файли з електронними таблицями, створені за останні 10 днів. Збережіть умови пошуку у папці Експерименти_<своє прізвище>. 4) Ознайомитися із вмістом диску stud або free. Встановити режим відображення типів всіх файлів. Впорядкувати об’єкти на правій панелі за іменем, типом, розміром, датою створення. 5) Отримати інформацію про об’єм диску С: і D:. 6) Перемістити папку Експерименти_<своє прізвище> на свій диск та перевірити роботу створеного ярлика. Завдання 6. Використання програми Центр справки и поддержки: 1) Використовуючи пункт головного меню Справка и поддержка, відкрити вікно Центр справки и поддержки; 2) Серед розділів довідки вибрати розділ Основы работы в Windows, вибрати пункт Советы по работе со справочной системой, отримати довідку про те, як копіювати розділ чи сторінку довідки. 3) Записати у звіт всі 12 порад по роботі з довідковою системою Windows. 4) Використовуючи засіб Найти одержати довідку про завантаження комп’ютера в безпечному режимі і записати її у звіт. 5) Знайти і записати до звіту інформацію про пошук файлів заданого типу («поиск файлов определенного типа») та збереження умов пошуку. Який тип цього файлу? 6) Використовуючи засіб Указатель знайти інформацію про «автоматический перевод комп’ютера в спящий режим»? 7) Використовуючи Глоссарий знайти пояснення терміну «протокол» та записати його у звіт. Завдання 7. Помістити до звіту відповіді на контрольні запитання. Завдання 8. По закінченню роботи вийти з сеансу: Пуск → Завершення сеансу … Контрольні запитання до захисту практичної роботи
Практична робота № 3Тема. Операційна система Windows. Використання стандартних програм ОС: калькулятор, блокнот, адресна книга, WordPad, Paint, командний рядокМета. Виробити практичні навички використання стандартних додатків ОС Windows та вміння виконувати вказівки командного рядка. Навчитись застосовувати технологію OLE обміну даними між програмами. Технологія виконання роботи Завдання 1. На Робочому столі створити папку з назвою ПР_3, в яку поміщати результати своєї роботи(11 файлів). Завдання 2. У редакторі Word створити текстовий файл Звіт ПР3.docx та помістити його у папку ПР_3. Документ має містити номер практичної роботи, тему, мету, результати виконання завдань у вигляді скріншотів та супроводжуючого тексту. Завдання 3. Використання програми Калькулятор: 1) Викликати програму Калькулятор, встановити вид – інженерний, отримати довідку про всі незнайомі кнопки і помістити до звіту. 2) обчислити значення виразів: а) (tg2,5+ln6,5)/cos3= б) (17-3)*(15+13)/(59,6-12,7) = в) = 3) заповнити порожні клітинки таблиці:
Завдання 4. Використання програми Адресна книга: 1) Відкрити адресну книгу і створити запис про себе, ввівши всі дані. 2) Використовуючи адресну книгу створити власну візитну картку і зберегти її у файлі Візитка <Власне прізвище>. Який тип цього файлу? Завдання 5. Використання програми Командная строка. Виконати наступні вказівки і помістити скріншот у звіт: 1) очистити екран; 2) вивести системну дату та системний час; 3) вивести версію ОС; 4) перейти на свій диск; 5) створити каталог PR3, перейти у нього і створити каталог PR3_1; 6) у каталозі PR3 створити текстовий файл Vizitka <Власне прізвище>.txt і скопіювати його у PR3_1; 7) побудувати дерево каталогів свого диску; 8) вивести вміст диску PR3; 9) вивести на екран вміст файлу Vizitka <Власне прізвище>.txt; 10) Скопіювати зображення вікна з виконаними командами у звіт. Завдання 6. Використання програми Блокнот. 1) За допомогою найпростішого текстового редактора Блокнот створити перелік економічних термінів (не менше 3, наприклад:Лізинг, Амортизація, Аренда, Комерція електронна і т.д.); 2) впорядкувати їх за алфавітом та розмістити у стовпчик; 3) зберегти результат у файлі Список <ваше прізвище>. Який тип цього файлу? Завдання 7. Використання програми Paint. 1) У середовищі графічного редактора Paint створити до кожного терміну графічні значки різними способами: намалювати вручну; взяти з програми Таблица символов (Пуск® Программы® Стандартные® Служебные® Таблица символов);скористатись заготівками значків операційної системи (Рис.1). 2) Для виконання цього завдання спочатку створюють ярлик, а потім змінюють його властивості, клацнувши на кнопці Изменение значка. У діалоговому вікні Изменение значка відкривається колекція стандартних значків Windows, з яких можна вибрати будь-який, передавши їх як картинку (клавіша PrintScrn) у програму Paint. 3) У вікні графічного редактора Paint виконати наступні операції: вирізати у буфер окремий значок, дати вказівку на створення нового файлу, вставити рисунок, визначити розміри робочої області (Рисунок/Атрибуты) 40 х 40 точок, відредагувати його і зберегти у окремому файлі. 4) Для кожного значка використати різні способи створення і зберегти кожен значок у окремому файлі з відповідним іменем, наприклад Лізинг.bmp і т.д. Завдання 8. Використання програми WordPad. 1) У середовищі текстового редактора WordPad для кожного терміну створити текстовий документ з поясненням терміну (Рис.2): <термін> <пояснення терміну> 2) Відформатувати введений текст, встановивши такі параметри форматування
3) Зберегти кожен текст у окремому файлі з відповідним іменем, наприклад Амортизація.rtf, Лізинг.rtf і т.д. Завдання 9. У середовищі текстового редактора WordPad створити модель інтерактивного словника економічних термінів. 1) У вікні програми WordPad відкрити файл Список <ваше прізвище>.txt, встановити такі параметри форматування для термінів - шрифт TimesNewRoman (Кириллица), розмір - 20 пт, накреслення напівжирний курсив, червоний колір і зберегти з новою назвою Словник <ваше прізвище>.rtf. 2) Ще раз запустити текстовий редактор WordPad - відкриється друге вікно. У ньому відкрити раніше збережений документ Амортизація.rtf. Вирізати весь текст у буфер обміну і закрити це вікно без збереження. 3) У вікні документа Словник <ваше прізвище>.rtf під словом Амортизація дати вказівку Вставка ®Обьект... у діалоговому вікні встановити перемикачі Создать новый. У списку Тип обьектавибрати Документ WordPad. Встановити також прапорецьВ виде значка (для малюнка, створеного власноруч встановити прапорецьЗв’язаний об’єкт). 4) Після натиснення на кнопку ОК відкриється вікно редагування об’єкту WordPad. Скопіювати у нього текст з буферу обміну. Закрити вікно редагування і у основному вікні словника з’явиться значок вбудованого об’єкту після слова Амортизація. Утворений значок замінити на підготовлений власноруч. 5) Повторити вказані операції для інших термінів словника. 6) Зберегти створений документ у файлі з іменем Словник <ваше прізвище>.rtf. Завдання 10. Помістити до звіту відповіді на контрольні запитання. Завдання 11. Перемістити папку ПР_3 з Робочого столу на диск Z: у папку Практичні роботи Власне прізвище. Завдання 12. По закінченню роботи вийти з сеансу: Пуск → Завершення сеансу … Контрольні запитання до захисту практичної роботи
Практична робота №4Тема: Вивчення топології, апаратної та програмної конфігурації локальної мережі. Доступ до локальної мережі. Робота з мереженими ресурсами в операційних системах Windows. Спілкування та співпраця в локальній мережіМета: навчитись визначати топологію, апаратну та програмну конфігурацію локальної мережі; навчитись працювати з мережевими ресурсами; вивчити програмні засоби спілкування та співпраці в локальній мережі. Технологія виконання роботи Завдання 1. На Робочому столі створити папку з назвою ПР_4, в яку помістити результати своєї роботи. Завдання 2. У редакторі Word створити текстовий файл Звіт ПР4.docx та помістити його у папку ПР_4. Документ має містити номер практичної роботи, тему, мету, результати виконання завдань у вигляді скріншотів та супроводжуючого тексту. Завдання 3. Ознайомитися з основними відомостями про локальну комп’ютерну мережу університету(ЛКМ) та ідентифікацію комп’ютера у ЛКМ.
Доменне ім’я - _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Повне ім’я комп’ютера - _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 5. На панелі Обозревателя вибрати Просмотр состояния подключения та записати властивості підключення по ЛКМ до таблиці 1: Таблиця 1
6. У тому ж вікні вибрати закладинку Поддержка - Подробности…отримати відомості про мережу тазаповнити таблицю 2: Таблиця 2
Завдання 4. Створити спільну папку Мережа та встановити різні типи доступу до неї.
Завдання 5. Ознайомитися з призначенням та використанням програми NetMeeting. Завдання 6.Помістити до звіту відповіді на контрольні запитання. Завдання 7. Перемістити папку ПР_4 з Робочого столу на диск Z: у папку Практичні роботи Власне прізвище. Завдання 8. По закінченню роботи вийти з сеансу: Пуск → Завершення сеансу … Контрольні запитання до захисту практичної роботи
Практична робота №5Тема: Робота в глобальній мережі Інтернет. Пошук інформації в мережі Інтернет. Електронна пошта. Групи новин. ТелеконференціїМета: набути навички роботи з браузером, ознайомитись з методами пошуку та збереження інформації в мережі Інтернет. Навчитись реєструвати поштову скриньку та користуватися електронною поштою, ознайомитися з правилами ведення адресної книги, з етикетом електронної пошти, підписуватися на групи новин, приймати участь в телеконференції, набути практичні навички використання хмарних технологій. Технологія виконання роботи Завдання 1. На Робочому столі створити папку з назвою ПР_5, в яку помістити результати своєї роботи. Завдання 2. У редакторі Word створити текстовий файл Звіт ПР5.docx та помістити його у папку ПР_5. Документ має містити номер практичної роботи, тему, мету, результати виконання завдань у вигляді скріншотів та супроводжуючого тексту. Завдання 3. Виконати настроювання програми – браузера Internet Explorer (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) та описати структуру його вікна.
Завдання 4. Ознайомитися з правилами складання запитів пошукової системи Google (http://www.google.com.ua/) і застосувати їх для пошуку вказаної інформації.
– Web-сторінку головного управління статистики у заданій області; – Основні соціально-економічні показники області; – Знайти на офіційній сторінці Верховної ради «Конституцію України»; – Скопіювати у звіт текст статті (номер статті відповідає порядковому номеру студента у групі); – Перевірити, чи є в пошуковій системі інформація про Ваше рідне місто (обласний центр) та помістити її у звіт. – Перевірити, чи є в пошуковій системі Google інформація про НУДПСУ? Завдання 5. Перейти на сторінку Української пошукової системи МЕТА (http://meta.ua/)
Завдання 6. Відкрити в середовищі браузера веб-сторінку пошукової системи Rambler (www.rambler.ru)
Завдання 7. На одному з сайтів безкоштовної пошти (http://ukr.net, http://meta.ua) зареєструвати скриньку з Вашим логіном (що співпадає з логіном входу до домену в університеті) та відправити повідомлення про реєстрацію на адресу свого викладача (mostipan@ukr.net). Завдання 8. Опишіть структуру та кнопки управління вашої поштової скриньки.
Завдання 9. В адресну книгу внесіть вручну адресу одногрупника, який сидить справа від вас(її зображення помістіть у звіт).
Завдання із зірочкою* відносяться до самостійної роботи! Завдання 10.* Зареєструватися на сайті http://home.live.com з Вашим логіном (що співпадає з логіном входу до мережі університету) та відправити повідомлення про реєстрацію на адресу свого викладача mostipan@ukr.net Завдання 11.* Створити на власному SkyDrive папку з ім`ям Практичні роботи та налаштувати доступ тільки на перегляд для викладача (mostipan@ukr.net) Завдання 12.* Передати на SkyDrive у папку Практичні роботи результати попередніх практичних робіт (ПР_3, ПР_4). Завдання 13*. Перегляньте декілька форумів та надішліть декілька власних повідомлень на будь-який тестовий форум.
Завдання 14*. Вибірково перегляньте повідомлення в групах новин. Випробуйте всі варіанти фільтрації й сортування повідомлень, що є в меню Вид.
Завдання 15. Помістити до звіту відповіді на контрольні запитання. Завдання 16. Перемістити папку ПР_5 з Робочого столу на диск Z: у папку Практичні роботи Власне прізвище та передати на SkyDrive. Завдання 17. По закінченню роботи вийти з сеансу: Пуск → Завершення сеансу … Контрольні запитання до захисту практичної роботи
Практична робота № 6Тема. Програмні засоби захисту інформації. Архівація та резервне копіювання даних. Антивірусні програмиМета. Ознайомитись з основними службовими програмами для роботи з дисками, навчитись використовувати антивірусні програми для захисту інформації, виконувати резервне копіювання та архівування даних. Технологія виконання роботи Завдання 1. На Робочому столі створити папку з назвою ПР_6, в яку поміщати результати своєї роботи. Завдання 2. У редакторі Word створити текстовий файл Звіт ПР6.docx та помістити його у папку ПР_6. Документ має містити номер практичної роботи, тему, мету, результати виконання завдань у вигляді скріншотів та супроводжуючого тексту. Завдання 3. Пошук і усунення помилок на диску. 1) Закрити всі файли на диску С: 2) Використовуючи службову програму перевірки диску, виконати пошук помилок та пошкоджених секторів на диску С: (абоD:), для цього
Завдання 4. Очистка та дефрагментація дисків. 1) Запустіть програму Очистка диска і виконайте операцію очистки диску (С: абоD:), для цього натисніть кнопку Пуск, виберіть команди Все программы→Стандартные→Служебные→ Очистка диска. Для одержання довідки про використання цієї програми виберіть команду Справка в меню Действиеі збережіть її у звіті. 2) Виконайте дефрагментацію диску (C: абоD:), для цього натисніть кнопку Пуск, виберіть команди Все программы, Стандартные, Служебные і Дефрагментация диска. Для одержання довідки про використання цієї програми виберіть команду Справка в меню Действие і збережіть її у звіті. Завдання 5. Резервне копіювання власної папки з практичними роботами: 1) Викликати програму Мастер архивации и восстановления, виконавши команди: Пуск→Программы→Стандартные→Служебные→ Архивация данных 2) За допомогою програми Мастер архивации и восстановления виконати резервне копіювання власної папки ПР_<Власне прізвище> з практичними роботами та створити резервний архів з назвою <власне прізвище>.bkf. 3) Видалити один із файлів з папки та відновити його за допомогою створеного резервного архіву. Завдання 6. Робота з програмою WinZip (або WinRar ) 1) Знайти програму-архіватор WinZip за допомогою вбудованих засобів пошуку файлів у середовищі ОС Windows і запустити її на виконання. 2) Помістити у звіт заповнену таблицю, яка містить основні інструменти програми-архіватора WinZip (або WinRar ): Таблиця 4_1
3) Створити архів з іменем Скриня, до якого помістити папку Accessories, що знаходиться в папці Program Files на диску С: 4) За допомогою програми Провідник переглянути вміст папки та з’ясувати, який значок та розширення має файл Скриня і записати у звіт. 5) Визначити, в скільки разів файл-архів займає менше місця, ніж вміст папки Accessories. 6) Знайти місце розташування програми Calc на диску С: та додати його до архіву Скриня. 7) Перевірити правильність створення архіву. Визначити на скільки відсотків було стиснуто інформацію, яка зберігається у файлі Calc, записати у звіт. 8) До архівованого файлу Скриня додати вказані нижче файли і записати висновки: а) будь-який графічний файл (на скільки змінився його об’єм?); б) будь-який текстовий документ (на скільки змінився його об’єм?); в) будь-який звуковий (чи відео) файл (на скільки змінився його об’єм?); 9) Самостійно ознайомитись з додатковими вказівками програми WinZip і заповнити таблицю: Таблиця 4_2
Завдання 7. Перевірка ПК на наявність вірусів 1) На панелі задач знайти значок антивірусної програми та викликати її, отримати довідку про неї і помістити її у звіт. 2) Ознайомитися із структурою вікна програми та вказівками меню та зробити відповідні записи до звіту. 3) Ознайомитися з параметрами для перевірки оперативної пам’яті, робочого диску і завантажувального сектора на наявність вірусів і ”лікування” та зробити відповідні записи до звіту. 4) Перевірити файлову систему свого диску (або D:) на наявність вірусів. 5) Результати повідомлення програми скопіювати у звіт. Завдання 8. Помістити до звіту відповіді на контрольні запитання. Завдання 9. Перемістити папку ПР_6 з Робочого столу на диск Z: у папку Практичні роботи Власне прізвище та передати на SkyDrive. Завдання 10. По закінченню роботи вийти з сеансу: Пуск → Завершення сеансу … Контрольні запитання до захисту практичної роботи
Індивідуальна робота до ЗМ1Тема Формалізація та алгоритмізація фінансово-економічної задачіМета: Навчитися створювати інформаційну та математичну модель реальної задачі та записувати словесний алгоритм і блок-схему розв’язування задачі. Загальне завдання 1. Скласти формалізовану схему розв’язування задачі, включивши в неї:
2. Записати словесний опис алгоритму розв’язування задачі. 3. Побудувати блок-схему алгоритму розв’язування задачі. 4. Роботу виконати на окремих аркушах А4 з титульною сторінкою та переліком літератури. Постановка задачі. Фінансова діяльність фірми (її дохід) за k-ий рік обчислюється за формулою yk=100fi(k)умовних одиниць, де k=2000, 2001, ..., 2011; і - номер варіанта, а fi взяти з таблиці:
Якщо yk >0, то вважати, що фірма у відповідний рік мала прибуток, а у випадку yk <0 – збитки, в іншому випадку – нульовий баланс. Скласти таблицю доходів (з 12 рядків і 2 стовпчиків: номер року, величина доходу). Виконати завдання свого варіанта, наведене нижче. Перелік індивідуальних завдань за варіантами 1. Визначити мінімальний збиток фірми. 2. Визначити максимальний прибуток фірми. 3. Обчислити суму прибутків фірми. 4. У якому році збиток був мінімальний? 5. Скільки років прибутків було менше, ніж 1000, але більше, ніж 500 у.о? 6. Коли фірма мала мінімальний прибуток? 7. Обчислити суму прибутків у межах 0< yk <710 (в у.о.). 8. Коли прибутки були в межах від 200 до 700 у.о? 9. Скільки років фірма була прибутковою? 10. Скільки років фірма мала прибутки, що були у межах 230< yk <8500 (в у.о.)? 11. Обчислити суму прибутків за перші сім років роботи фірми. 12. Визначити максимальний прибуток за перші п’ять років роботи фірми. 13. Коли був нульовий баланс роботи фірми? 14. Обчислити середнє арифметичне всіх прибутків фірми. 15. Обчислити суму прибутків, які були в межах 315< yk <958 (в у.о.). 16. Коли збитки фірми перевищували -7000 у.о.? 17. У якому році вперше був збиток? 18. Визначити мінімальний прибуток фірми. 19. Визначити максимальний збиток фірми. 20. Обчислити суму збитків фірми. 21. Коли прибуток був максимальний? 22. У якому році збиток був максимальний? 23. Скільки років прибутки були в межах від 200 до 700 у.о? 24. Обчислити суму тих збитків, для яких справджуються умови yk <-650 або yk >-150(в у.о.). 25. Скільки років фірма була збитковою? 26. Обчислити суму прибутків, що були у межах 230< yk <8500 (в у.о.). 27. Коли вперше був прибуток? 28. Обчислити суму збитків, які були в межах -750< yk <-200 (в у.о.). 29. Обчислити суму збитків за останні п’ять років роботи фірми. 30. Визначити максимальний збиток за остання сім років роботи фірми. 31.Скільки років був нульовий баланс роботи фірми? 32. Обчислити середнє арифметичне всіх збитків фірми. 33. Коли прибутки фірми перевищували 7000 у.о.? 34. У якому році востаннє був збиток? Практична робота №7Тема. Поточний контроль знань до ЗМ1Мета. Визначити рівень опанування студентами навчального матеріалу за темами ЗМ1. Перевірити результати самостійної роботи студентів. Оцінити індивідуальну роботу студентів. Теоретичні питання
З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |