Завдання для оцінювання з теми Системне програмне забезпечення, НУДПСУ
« НазадЗавдання для оцінювання з теми «Системне програмне забезпечення»
Пр.__________________ Ім.______________________ Правильні відповіді вказати відомим та доступним Вам способом у цьому ж документі, використовуючи засоби MS WORD. Завдання виділені заливкою не виконувати! Варіант 1 Початковий і середній рівні
2. Вкажіть складові операційної системи:
а) пристрій керування; б) базова система введення/виведення; в) ядро операційної системи; г) арифметико-логічний пристрій; д) файлова система; е) драйвери пристроїв; ж) системна магістраль; з) інтерфейс користувача. а) тип інтерфейсу; б) розрядність; в) можливість установити індивідуальні значення параметрів роботи операційної системи для кожного користувача. 4. Вкажіть назви об’єктів операційної системи Windows за наведеними значками. 5. Вкажіть, які з наведених дій відносяться до операцій над об’єктами Windows: а) форматування; б) архівування; в) перегляд і зміна значень властивостей; г) виділення; д) видобування; е) розмітка; ж) відкриття; з) переміщення. 6. Вкажіть назви позначених на рисунку об’єктів вікна. 7. Поясніть, що таке файл. 8. Вкажіть, відомі вам способи швидкого переходу від перегляду Робочого стола до: а) перегляду вмісту одного з жорстких дисків; б) перегляду вмісту папки, наприклад ЛР5; в) запуску на виконання програми, не використовуючи меню Пуск. 9. Розмістіть на Панелі швидкого запуску ярлик програми Блокнот та запустіть її на виконання. 10. Вкажіть за наведеним фрагментом файлової структури повні імена трьох файлів. 11. Виконайте пошук файлів з розширенням імені com, що містяться в папці Windowsі які були створені з 01.01.2011 по 25.09.2011 року. Заповніть таблицю:
Достатній рівень 12. Опишіть призначення зазначених видів програмного забезпечення:а) системне; б) прикладне загального призначення. 13. Поясніть, що таке ядро операційної системи, базова система введення/виведення; опишіть їх призначення. 14. Опишіть, як здійснюється обмін даними між користувачем і ОС з графічним інтерфейсом. 15. Поясніть, як пов’язані пристрої зовнішньої пам'яті та файлова система. 16. Вкажіть вид вікна і назви його позначених об’єктів. а) FAT32. б) UDF. 18. Вкажіть, яке з імен файлів задовольняє шаблону ?hel*lo.c?*а) hello.c б) hello.cpp в) hhelolo.cpp г) hhelolo.c 19. Кількість секторів в кластері – 8. Кількість кластерів на диску – 226. Визначте ємність диска. 20. Проведіть по черзі пошук на диску С: файлів з такими розширеннями імен: zip, hlp, jpg. Визначте для файлів з відповідними розширеннями імен: а) кількість знайдених файлів з таким розширенням імені; б) тип файлів; в) назву програми, яка відкриває файли даного типу. Відкрийте у вікні закріпленої програми один з файлів з розширенням імені zip. 21. Виконайте такі операції по роботі з об’єктами ОС: 1) Створіть на Робочому столі (або в папці, яку вкаже вчитель) нову папку з іменем, що відповідає вашому прізвищу. 2) В цій папці створіть такий фрагмент файлової структури. 3) Скопіюйте файл Каталог.txt в папки Малюнки і Музика. 4) Перейменуйте файл Каталог.txt з папки Малюнки на файл Перелік книжок.txt. 5) Перемістіть файл Список пісень.txt в папку Музика. 6) Створіть ярлик файлу Перелік книжок.txt в папці з вашим прізвищем. 7) Видаліть папку Ірина Білик і файл Моя біографія.txt. 8) Відновіть видалений файл Моя біографія.txt. 22. Проведіть перевірку диска С: на наявність помилок. 23. Проведіть аналіз стану фрагментації диска С:, визначте необхідність і можливість проведення дефрагментації. Високий рівень 1. Проведіть очищення диска С: від тимчасових файлів. 2. Визначте дату створення останньої точки відновлення операційної системи. 3. У вашого товариша є комп’ютер з такими технічними даними: а) процесор Pentium 4; б) частота процесора 1,2 ГГц; в) ємність оперативної пам'яті 512 Кбайт; г) ємність жорсткого диску 30 Гбайт. Запропонуй своєму товаришу: а) версію операційної системи, з сімейства Windows яка буде стабільно працювати на його комп’ютері; б) кількість розділів, на які слід розбити його жорсткий диск; в) які з програм, що входять до стандартної конфігурації запропонованої версії Windows можна деінсталювати, щоб пришвидшити роботу комп'ютера. 4. Учень опрацьовував кілька файлів різними прикладними програмами. Однак на наступний день він переплутав папки, в які він зберігав свої файли. Запропонуйте учневі варіанти пошуку для випадків: а) імена файлів не відомі; б) відомо тільки одне слово в імені файла; в) відомо частину тесту, який містить цей файл. З повагою ІЦ “KURSOVIKS”! |