Вимоги до міжпредметного тренінгу з курсу Бюджетна система
« Назад У вересні місяці студенти готують доповіді відповідно до затверджених тем дипломних робіт. Ця робота виконується студентом разом з науковим керівником (підпис керівника на роботі є обов’язковим). Доповіді готуються відповідно до тем комплексних і індивідуальних дипломних робіт за однорідними напрямками. Заслуховування результатів проведеного дослідження проводиться в аудиторії на спеціальних заняттях в присутності керівника тренінгу. Доповідь студента на занятті триває 10 хвилин. Результати проведеного аналізу слід доповідати чітко, лаконічно, у зрозумілій для сприйняття формі. Не допускається суцільне читання доповіді. Доповідач має використовувати роздатковий матеріал. Орієнтовна структура доповіді студента на занятті: 1. Чітко визначені об’єкт, мета і завдання дослідження за своєю індивідуальною темою. (0,5-1,0 стор) 2. Аналіз визначень понять і категорій відповідно до своєї індивідуальної теми у науковій літературі і законодавчих документах.
ЗРАЗОК
Таблиця Поняття та категорії що використовуються у дослідженні
3. У табличній формі подати перелік основних законодавчих і нормативних документів з короткою характеристикою питань, які ними регламентуються.
ЗРАЗОК
Таблиця Нормативно-правові акти, які регламентують організацію та інформаційно-аналітичне забезпечення управління державним зовнішнім боргом України
4. Наукові проблеми за темою дослідження, які сформульовані авторами проаналізованих у п.1.3 першого розділу (обов’язкова кількість джерел: монографія – 1, фундаментальні підручники – 2, статті у фахових періодичних виданнях - 5): - студент має визначити основних науковців, що досліджують дану проблематику та вивчити їх праці; - слід виділити монографічні дослідження, в яких розглядається відповідна проблематика. Це можуть бути як монографії, присвячені конкретній проблемі, так і праці більш широкого змісту, в яких розглядаються, зокрема питання, що пов’язані з темою дипломної роботи; - необхідно дати огляд публікацій в періодичних виданнях (наукових журналах та збірниках); - студент має визначити, в яких з наявних публікацій, на його думку, найповніше й найцікавіше висвітлена його тема; - головним у виступі є огляд визначених науковцями проблем та пропозицій щодо їх вирішення. При цьому студент має аргументувати, чому він погоджується, чи не погоджується, з тими чи іншими положеннями в наукових публікаціях. 5. Побудувати систему показників аналізу об’єкта дослідження та здійснити їх оцінку. У табличній формі необхідно подати систему показників для аналізу. Провести аналіз цифрового матеріалу, відобразивши їх у таблицях і на рисунках. Розрахувати показники, які характеризують ефективність діяльності суб’єктів фінансового управління. Оцінити ризики бюджетних втрат. У табличній формі необхідно подати систему показників для аналізу:
ЗРАЗОК
Таблиця Система показників для аналізу ефективність обслуговування державного зовнішнього боргу
6. Сформулювати і обґрунтувати управлінські рішення, що здатні підвищити ефективність державного фінансового менеджменту, вирішити проблеми, які мають місце на даному етапі.
ЗРАЗОК
Таблиця Ключові проблеми які виникають в процесі обслуговування державного зовнішнього боргу
Сформулювати управлінські рішення щодо вирішення проблем які виникли в процесі обслуговування державного зовнішнього боргу.
ЗРАЗОК
Таблиця Управлінські рішення та пропозиції щодо вирішення проблем, що стосуються обслуговування державного зовнішнього боргу
* Джерело (автор, назва джерела, реквізити видання, номер сторінки) 7. На блок-схемі показати дисципліни, які надали можливість провести дослідження і встановити зв’язки між ними. ОЦІНЮВАННЯ МІЖПРЕДМЕТНОГО ТРЕНІНГУ За результатом міжпредметного тренінгу студент може набрати максимально 100 балів. Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється у такому порядку: А - 90-100 балів – 5 “відмінно”; В – 80-89 балів – 4 “добре”; С – 70-79 балів – 4 “добре”; D – 66-69 балів – 3 “задовільно”; E - 60-65 балів – 3 “задовільно”; FX- 30-59 балів – 2 (незадовільно) з можливістю повторного складання; F – 1-29 балів – 2 (незадовільно) з обов”язковим повторним вивченням дисципліни. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |